Veronika Oskarsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att varje dag träffa nya människor och få hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är alltid driven till att prestera maximalt och ger aldrig upp. Mina kunder har upplevt mig som engagerad, nytänkande och målinriktad.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är hästtjej och tar gärna en ridtur när jag får tillfälle till det.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Balkong i sydväst, sjöutsikt, eldstad och mer än gärna vid Norrmälarstrand. Men det viktigaste är att jag känner mig som hemma. Läs mer

Läs vad 84 kunder tycker om Veronika Oskarsson

• Helena J
    Helena J sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-16

59m²
    Kungsholmen
    Tydlig, proffsig och ödmjuk. Läs mer
  • Gustav S sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2019-01-16

44m²
    Vasastan
    Sålt en lägenhet i Vasastan via Veronika. En trevligare och mer ambitiös mäklare får man leta efter och det är nog därför vi fick bra betalt i en lite varierande marknad.

Jag hade höga förväntningar och alla mina förväntningar slogs med råge.

Jag kommer att rekommendera Veronika vidare. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P köpte sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-12-19

22.5m²
    Kungsholmen
    Jag köpte en 1:a på kungsholmen av Veronika, hon var mycket trevlig , och förklarade allt om lägenheten och om föreningen.
    Veronika är en mycket duktig mäklare, så när jag kommer sälja en dag så kommer jag kontakta henne. Läs mer
  • Johnny M
    Johnny M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

23m²
    Hornstull
    Veronika har varit mycket kunning, ordningsam, tillgänglig, glad och trevlig under sitt uppdrag att sälja vår lägenhet.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • My B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-12-13

Har både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Veronika. Hon har genomgående varit proffsig, påläst, trevlig och väldigt engagerad i processerna. Hon ser till att alla i processen känner sig trygga och både som köpare och säljare har jag blivit väldigt nöjd.

Mycket bra service och jobbade verkligen hårt för att få ett så bra slutpris som möjligt när jag sålde min lägenhet, arbetet gav resultat och slutpriset blev bra i dagens tuffa marknad.

Jag kan varmt rekommendera Veronika till andra. Läs mer
  • Maria Å sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

22.5m²
    Kungsholmen
    Veronika sålde min lägenhet proffsigt och är alltid varm, pedagogisk och behjälplig Läs mer
  • Ida Sofie Elenore T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-11-20

Mycket bra service genom hela processen. Veronika jobbade väldigt bra och aktivt med sina befintliga kontakter. Tack vare det arbetet lyckades hon hitta flera intressenter från tidigare försäljningar i en relativt sval marknad. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Mikael T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-11-14

• Elin V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-10-26

Professionell, trevlig, kontinuerlig återkoppling och levererade försäljningspris över förväntan. Läs mer
  • Susann N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2018-10-26

Försäljning av bostad. Veronika har varit toppen! Mycket proffsig och kunnig på alla plan. Försäljningspriset hamnade I nivå med vad vi hoppades på och ansåg vara rimligt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Alströmergatan