Veronika Oskarsson
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att varje dag träffa nya människor och få hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är alltid driven till att prestera maximalt och ger aldrig upp. Mina kunder har upplevt mig som engagerad, nytänkande och målinriktad.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är hästtjej och tar gärna en ridtur när jag får tillfälle till det.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Balkong i sydväst, sjöutsikt, eldstad och mer än gärna vid Norrmälarstrand. Men det viktigaste är att jag känner mig som hemma.
Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Veronika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 73 kunder tycker om Veronika Oskarsson

• Dino M
    Dino M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika hjälpte oss att sälja bostaden. Vi kan verkligen rekommendera henne då hon är mycket proffsig, påläst, en bra kommunikatör och alltid glad och positiv.
    Vi hade höga förväntningar då vi hade kommit i kontakt med henne förut och hon lyckades leva upp till dem. Vi är nöjda med slutpriset och kontakten under försäljningsprocessen.
    En nöjd kund. Läs mer
  • Oliver Å
    Oliver Å skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vid försäljning av min första bostadsrätt anlitade jag Veronika & det var det bästa beslutet jag har tagit. Veronika är en rak & ärlig person med otroligt mycket energi, som arbetar stenhårt för att både köpare & säljare ska bli nöjda. Tidigare nämnt gör att Veronika injuter ett enormt förtroende vilket gör att jag som klient kände mig trygg under hela processen. Det ska tilläggas att Veronika är ett proffs på att hantera oförutsedda händelser & om spelplanen förändras kommer hon vara där för dig & guida dig till rätt beslut! Jag rekommenderar Veronika starkt till alla som står inför en bostadsförsäljning! Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Sålt bostadsrätt på Fridhemsgatan/Norr Mälarstrand.
    Vi blev mycket väl bemötta av Veronika och hon ingav ett stort förtroende jämfört med andra mäklare som vi intervjuat.
    Hennes kunskap samt erfarenhet av området och marknaden där vår lägenhet ligger var väldigt god.
    Marknaden var och är väldigt tuff och vi hade ganska låga förväntningar på att lyckas sälja till det pris vi hade som krav.
    Vi hade också ett krav på sista datum som krävdes för att vi skulle kunna gå vidare med vårt bostadsköp.
    Veronika levde upp till samtliga våra förväntningar.
    Hon är effektiv, noggrann, ärlig, arbetsam, positiv och har ett härligt humör samt en närvaro som gör att man får en extra boost av energi.

Veronika har verkligen gjort allt för att sälja vår lägenhet och lyckats trots en tuff marknad. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har sålt en 2a på Kungsholmen. Veronika har under hela försäljningen varit proffsig, påläst och positiv. Hon har varit lätt att få tag på samt att hon återkopplat snabbt när man sökt henne. Veronika är en toppenmäklare som gjort allt för oss i vår försäljning! Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi använde Veronika för andra gången då vi hade en fantastisk bra upplevelse första gången. Även denna gången så skötte hon sig otroligt bra, proffsig beteende, går verkligen den extra milen för att lyckas med försäljningen. Vi blev mycket nöjda med försäljningspriset samtidigt som jag är övertygad om att köparen är minst lika nöjd - så jobbar en riktigt duktig mäklare! Läs mer
  • Julia F
    Julia F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har varit en helt fantastisk mäklare! Hon är glad och positiv och ger löpande uppdateringar om processen så att man känner sig trygg och vet vad som händer. Hon finns alltid tillgänglig via både telefon och sms/mail och återkopplar snabbt. Jag har stort förtroende för henne och känner mig jättetrygg med att hon säljer min lägenhet med bästa resultat och samtidigt skapar en bra och trygg relation med alla spekulanter. Synd att alla mäklaren inte är som henne! Jag kommer definitivt anlita Veronika nästa gång det är dags att sälja och jag kan varmt rekommendera henne. Definitivt högsta betyg :) Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Redan vid första kontakten gav Veronika ett väldigt professionellt och gott intryck av sig själv. Jag fick genast en känsla av att jag kan lita på henne och att hon var genuin som mäklare och person samt att hon verkligen hade både säljarens och köparens intresse i åtanke hela tiden. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är den bästa mäklaren jag har mött, hon var pålitlig, envis, proffsig och väldigt kunnig.
    Hon är alltid tillgänglig och svarar på dina frågor! Veronika sålde min lägenhet i en tuff marknad men sålde den till ett väldigt bra pris! Hon gör det lilla extra för en bra försäljning! Läs mer
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika gjorde ett väldigt proffsigt intryck under hela perioden från visning till köp av lägenheten. Väldigt noggrann o pålitlig och stor skillnad från tidigare lägenhetsköp i andra städer. Kändes väldigt bra! Läs mer
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är en mycket positiv och professionell i sitt bemötande, väldigt engagerad och tillitsfull.

Är nöjd med mitt köp och är tacksam för att jag hade Veronika som mäklare, som jag har ett stort förtroende för och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots att marknaden var osäker under hösten och försäljningen drog ut på tiden gav Veronika aldrig upp och gjorde extra insatta visningar och var ett bra stöd, vilket var mer än vad jag hade förväntat mig. Kändes alltid tryggt att kunna bolla frågor eller funderingar med henne och i slutändan var jag säker på att jag fick den absolut bästa dealen jag hade kunnat få. Läs mer
  • Annica T
    Annica T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Veronika. Hon är positiv och engagerad och jobbade hårt och aktivt med vår försäljning. I en tuff marknad kändes hon lugn och trygg, höll oss underrättade och hade en tydlig plan. Vi är också jättenöjda med bilderna och presentationen av bostaden i annonsen. Läs mer
  • Stephanie C
    Stephanie C skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Smidig och lättsam försäljning tack vare Veronika. Hon är otroligt hjälpsam och har de lilla extra som man söker från en mäklare.
    Hon är absolut den jag skulle använda mig av i framtiden för försäljning. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika Oskarsson är en kompetent, förtroendeingivande och mycket trevlig mäklare. Försäljningen av min fastighet skedde under en svår marknad och Veronika genomförde många privata visningar av min lägenhet och gjorde allt för att få den såld. Hon var också alltid tillgänglig för samtal och rådslag. Det gör att jag bedömer att hon är en mycket bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var professionell och väldigt kunnig genom hela processen från värdering till försäljning.

Hon har en väldigt positiva attityd, energi och glädje, som lätt smittar av sig oavsett om du är säljare eller köpare. Veronika hade hela tiden stenkoll på läget, processen och höll mig uppdaterade med allt som hände och vad de nästa stegen var. Veronika går att lita på och kommer ge allt hon kan för att du ska bli så nöjd som möjligt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Marja W
    Marja W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi kan verkligen med handen på hjärtat rekommendera Veronika Oskarsson som mäklare då ni skall både köpa och sälja er bostad.
    Veronika är professionell, tillitsfull noggrann och för henne var det viktigt att både vi som köpare och att säljaren blev nöjda.
    Vi kunde alltid nå Veronika och hon är en mycket trevlig och glad person som vi känner ett stort förtroende för. Läs mer
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt engagerad och proffsig Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Genom hela vår försäljningsprocess var Veronika mycket förtroendeingivande och professionell, både mot oss som säljare och (från vår synvinkel) mot potentiella köpare. Vi hade totalt tre visningar; en förhandsvisning, en dagsvisning på fyra timmar och en kvällsvisning. Funkade kanonbra och vi uppskattade att hon lade så mycket tid på vår lägenhet vad gäller visningar. Från början till slut har Veronika varit mycket trevlig, flexibel, tillgänglig och engagerad vilket gjorde att hon var mycket uppskattad av oss. Vi kommer definitivt att använda oss av Veronika igen i framtida försäljningsprocesser.

Sammantaget är vi är otroligt nöjda med Erik Olsson och med Veronika som mäklare och som person och vi rekommenderar henne därför varmt till alla som söker mäklare! Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med Veronikas jobb! Vi fick tips om Veronika genom en kollega till henne på Erik Olsson och är jätteglada att vi valde att anlita henne. Hon är otroligt hjälpsam och positiv genom hela processen och det känns som att hon hanterar potentiella köpare precis lika professionellt och inger ett stort förtroende och trygghet.
    Vår process var inte helt enkel då vi var utomlands under försäljningen, men Veronika var mycket flexibel och fixade allt mycket smidigt och otroligt professionellt hela vägen. Stort tack, det uppskattades verkligen!

Vi rekommenderar definitivt henne till alla som vill ha en superduktig mäklare, och kommer själva anlita henne igen om det blir aktuellt i framtiden med ny försäljning. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda och glada över Veronikas arbete. Veronika lät verkligen försäljningen ske på våra villkor och i vår takt, något vi uppskattade väldigt mycket. Under hela vår process uppträdde Veronika otroligt professionellt och var alltid positiv och hjälpsam. Vi rekommenderar Veronika varmt till alla som söker en mäklare. Läs mer
  • Fenik S
    Fenik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronica var väldigt hjälpsam vid köp av vår lägenhet. Hon lät oss komma och se lägenheten två gånger innan ordinarie visning, var alltid tillgänglig när vi ringde samt hade ett väldigt glatt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har stött på över 50 mäklare under 2 års tid, men aldrig en mäklare som Veronika! Härlig tjej med massa positiv energi. Det glädjer mig att få göra min första och största bostadsaffär med en professionell mäklare som Veronika. Tack ska du ha! Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mer än nöjda med Veronika Oskarsson som mäklare. Vi kände stort förtroende för henne från första telefonsamtalet till kontraktsskrivning. Hennes engagemang och närvaro för just vår affär gör att vi vill tacka Veronika och vi kan varmt rekommendera henne.

/Familjen Marcus Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är mycket professionell, engagerad och fanns hela tiden tillgänglig. Tack vare Veronika kändes hela processen trygg och pålitlig.

Med ett utomordentligt driv och service skapade Veronika förutsättningar för en bra affär för både mig och köparen.

Kan varmt rekommendera Veronika. Läs mer
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Veronika Oskarsson och kände stort förtroende för henne från första mötet till kontraktsskrivning. Hon var professionell och grundlig och hade ett trevligt och ödmjukt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    veronika gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. hon skötte kommunikationen med köpare och oss som säljare bra och ordnade med extravisningar så att alla spekulanter fick möjlighet att se lägenheten. Läs mer
    2017-07-11 Veronika O svarar Henrik J
    Hej Henrik!
    Så himla glad jag blir att ni upplevde mitt yrkesutförande så bra. Det var verkligen ett roligt samarbete så det vill jag passa på att tacka för.
    Lycka till med det nya så ses vi snart igen!
  • Helena O
    Helena O skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var proffsig genom hela vår försäljning och vi fick ett pris vi inte vågat drömma om, högt över förväntan.
    Veronika hade alltid snabb respons och ett trevligt bemötande. Vi kände oss mycket trygga och vi kan varmt rekommendera Veronika. Läs mer
    2017-06-05 Veronika O svarar Helena O
    Hej Helena!
    Tusen tack för den mycket fina rekommendationen! Jag blir helt varm i mäklar-hjärtat :)
    Stort lycka till och vi ses snart igen!
  • Emma I
    Emma I skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har sen första gången vi klev in på visningen tills papperna var skriva bemött oss på ett oklanderligt sätt. Glad och trevlig och genuint intresserad av göra en så bra affär för båda parter som möjligt. Påläst på objektet och snabb på att svara på alla frågor vi kunde tyckas ha. Rekommenderar Veronika mer än gärna med högsta betyg. Kommer definitivt kontakta henne när det blir dags för oss att sälja! Läs mer
    2017-06-05 Veronika O svarar Emma I
    Hej Emma!
    Så himla glad jag blir att ni är så nöjda med mitt bemötande. Tack för de väldigt fina orden :)
    Ha det toppen så ses vi snart igen!
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är mycket proffsig. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2017-06-05 Veronika O svarar Mikael O
    Hej Mikael!
    Stort tack för de fina orden, det är mycket värt för mig :) Jag vill passa på att tacka för ett mycket gott bemötande under hela processen, det var verkligen ett roligt samarbete.
    Vi ses och hörs!
  • Markus H
    Markus H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är professionell och ser till att ta både säljare och köpares intressen tillvara. Dessutom kunnig o fantastisk bra trevlig! Läs mer
    2017-05-25 Veronika O svarar Markus H
    Hej Markus!
    Tusen tack för dina fina ord! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i processen, himla roligt att det uppskattas.
    Vi ses snart igen!
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bara positivt.Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-05-08 Veronika O svarar Emilia L
    Hej Emilia!
    Stort tack för din positiva feedback, så roligt att läsa att ni är nöjda med mig :)
    All lycka till er!
  • Oscar K
    Oscar K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tillmötesgående, flexibel och trevlig! Arbetar hårt för att båda parterna ska bli nöjda. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-08 Veronika O svarar Oscar K
    Hej Oscar!
    Stort tack för de värmande orden. Hoppas ni ska trivas i er nya underbara lägenhet :)
  • Björn M
    Björn M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra! Tydlig med information genom hela processen och flexibel och bra service. Väldigt lätt att få tag på även utanför kontorstid, både via mail oc telefon.

Veronika var lyhörd för våra önskemål genom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-08 Veronika O svarar Björn M
    Hej Björn!
    Stort tack för ert förtroende vid er försäljning, så himla roligt att höra att ni blev nöjda med mitt jobb. Stort tack för den varma rekommendationen! Vi ses snart igen :)
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick entt mycket possitivt bemötande av Veronika Oskarsson. Glas, varm och omtänksam, och samtidigt proffsig. Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Joanna H
    Hej Joanna!
    Ett jätte tack för din fina rekommendation! Jag är himla glad över att du upplevde mitt bemötande så positivt och proffsigt. Jag vill även tacka frö ett gott bemötande från din sida :) Lycka till med allt nu!
    Vänligen,
    Veronika
  • Erica J
    Erica J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick direkt ett jättebra förtroende för Veronika, hon har massa energi och förmedlar glädje och stort intresse. Hon tycker verkligen om sitt jobb och passionen märks i resultatet. Hon vill att alla parter ska vara nöjda och hon är noggrann med alla detaljer viktiga både för köpare och säljare under ett bostadsköp. Jag kan utan tvekan varmt rekommendera Veronika till både köpare och säljare och hade gärna arbetat med Veronika igen! Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Erica J
    Hej Erica! Tusen tack för väldigt värmande och fina ord. Det var verkligen kul att få samarbeta med dig och jag är väldigt tacksam över ditt förtroende efter hård konkurrens. Om du saknar Kungsholmen och har vägarna förbi så är du alltid välkommen att höra av dig så bjuder jag på en kaffe på vårt favorit Café Espresso baren :)
    Lycka till med allt!
    Varma hälsningar, Veronika
  • Anna W
    Anna W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklarna
    Köpte bostad nyligen och är verkligen jättenöjd med bemötandet och hjlpen jag fått. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Anna W
    Hej Anna! Tusen tack för så fina ord! Så kul att jag fick hjälpa er att köpa lägenhet på Kungsholmen. Ni kommer trivas som fisken i vattnet :)
  • Evelina J
    Evelina J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var toppen! Hon gav oss bra bemötande och var väldigt hjälpsam! Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Evelina J
    Hej! Åh vad kul att min hjälp gjorde skillnad för er. Verkligen superkul att höra. stort tack för att du tog dig tiden att skriva :)
    Vi ses snart igen!
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vänligt, insiktsfullt och väldigt proffsigt bemötande. Förståelse för min situation som säljare. Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Gabriella W
    Hej! Ett jätte tack till dig för de fina orden. Lycka till i den nya lägenheten :) Vi ses snart!
    Varma hälsningar, Veronika
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kontakten med Veronika Oskarsson kan sammanfattas som följer :
    Vänlig
    Fokuserad på sin uppgift
    Mycket kund minded
    Mycket professionell
    Vi är mycket nöjda och rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Ingrid B
    Hej!
    Stort tack för dem värmande rekommendationen. Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Vi ses i framtiden!
  • Monica B
    Monica B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika återkopplar snabbt, är mycket positiv och fokuserad. Ett extra plus är att hon känner igen spekulanter som hon träffat på tidigare visningar. Imponerande! Läs mer
  • Sofi K
    Sofi K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Letar ni efter en duktig, trygg och proffsig mäklare så är Veronika Oskarsson ett självklart val!
    så viktigt att känna förtroende för sin mäklare och att man litar på att dom gör sitt bästa!
    Allt gick så otroligt smidigt från start av försäljningen till skrivning!
    Kommer rekommendera alla jag känner som ska sälja sin bostad att anlita Veronika! Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Överträffade förväntan! En otroligt trevligt och positiv mäklare som drev på försäljningen och uppmuntrade oss att ta rätt beslut efter att ha lyssnat på våra egna tankar och idéer. I helhet en superb upplevelse. Läs mer
  • Krille V
    Krille V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har haft ett otroligt engagemang utan att för den sakens skull varit sådär "pushig" som vissa kan vara.
    Tvärtom har hon varit superproffsig genom hela processen. Hon har genom sin kompetens kunnat ge oss som säljare kloka råd, vilket vi har uppskattat. Sammantaget har Veronikas sätt att arbeta på visat prov på långsiktighet. Jag skulle utan tvekan känna mig trygg med att rekommendera Veronika till andra. Läs mer
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och effektiv, allt som krävs från en mäklare! Tack för allt! Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt omhändertagande av både säljare och köpare. Otroligt kunnig och driven. Hon är ödmjuk och genuin som person. Vi är jättenöjda och ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det har varit ett nöje att sälja min lägenhet med Veronika. Min situation gjorde att jag kunde vänta till rätt tillfälle att sälja lägenheten och Veronika hade en utmärkt känsla av att förstå när marknaden var som hetast. Det som andra mäklare sa var en omöjlighet gjorde Veronika till verklighet. Hon var lyhörd vad jag hade för önskemål och skapade en god dialog och gav sin expertis om hur vi skulle nå till mitt uppsatta mål. Jag har hela tiden känt mig delaktig i processen och Veronika har skapat en känsla av att det är vi tillsammans som har sålt lägenheten. Jag har endast positiva saker att säga om Veronika däribland att hon är proffsig, engagerad, lätt att samarbeta med m.m. Något som jag uppskattade genom hela försäljningen var att Veronika uppdaterade mig hur marknaden såg ut samt att hon svarade snabbt via mail, sms eller telefon på alla mina frågor som jag hade.
    Jag rekommenderar verkligen att använda Veronika som mäklare, det kommer jag göra igen vid nästa, eventuella framtida försäljning. Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika skötte den långa processen med försäljningen av vår bostadsrätt utmärkt och lotsade oss fram genom alla moment. Veronika var mycket lätt att kommunicera med och tillgänglig i stort sett alltid via både mejl och telefon. Läs mer
  • Xiaojing S
    Xiaojing S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi jobbade som en team under försäljnings process och vi upplever att Veronika är en noggrann, ansvarigs full och hantera hela försäljning professionellt. Jag och min man är mycket nöjda med henne och rekommenderar gärna till andra kunder framöver. /xiaojing Läs mer
  • Chunxin L
    Chunxin L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    She is the best broker I can ever meet. So nice and effective. She is always patient with any question and motivated all the time. I can see the passion from her! Läs mer
    2016-10-20 Veronika O svarar Chunxin L
    Hi Chunxin!
    Thank you so much for youre very kind words! I'm looking forward to help you in the future :)
    Best Regards Veronika
  • Sam S
    Sam S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I found Veronika to be an excellent real-estate agent. She was extremely professional but at the same time easy-going and reassuring.

She is also innovative and definitely open to new ideas as demonstrated by the new techniques she addopted to try and sell my property as it wasn't so easy to find a buyer for.

As seems to trive off challenges and is extremely custermer focused and innovative, I'd imagine that she could take on any future role within Erik Olsson.

Regards,

Sam Sherif. Läs mer
    2016-10-18 Veronika O svarar Sam S
    Hi Sam!
    I'm very grateful for your kind words. Thank you so much! I'm happy that I was able to help you in both your buying and selling process.
    See you again soon!
    Best regards, Veronika