Veronika Oskarsson

Veronika Oskarsson

Veronika Oskarsson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Veronika Oskarsson har varit registrerad mäklare sedan 2015-10. Veronika Oskarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 87 omdömen med ett betyg på 5.0. Veronika Oskarsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att varje dag träffa nya människor och få hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är alltid driven till att prestera maximalt och ger aldrig upp. Mina kunder har upplevt mig som engagerad, nytänkande och målinriktad.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är hästtjej och tar gärna en ridtur när jag får tillfälle till det.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Balkong i sydväst, sjöutsikt, eldstad och mer än gärna vid Norrmälarstrand. Men det viktigaste är att jag känner mig som hemma.

87 omdömen om Veronika Oskarsson

Gustaf H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Kungsholmen

Professionell och smidig försäljning. Mycket bra!

Filip E
Kungsholmen

Engagerad och proffesionell. Vi kände oss trygga genom hela processen. Jag kan rekommendera Veronica.

Edwin M
Sålde sitt hus med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Skeppsdalström

Veronika hjälpte oss att sälja vår villa på Värmdö. Vi hade inte så höga förväntningar på att försäljningen skulle gå så snabbt som det gjorde. Detta för att många andra villor i området var till salu under lång tid. Veronika lyckades hitta rätt köpare och avsluta affären på ett snyggt sätt med ett pris som vi var nöjda med. Veronika hade alla egenskaper som en proffsig mäklare ska ha bl.a. - vara tillgänglig - komma med kreativa idéer - vara analytisk och komma god råd i svåra beslutssituationer - följ upp de intresserade och återkoppling på deras funderingar

Helena J
Kungsholmen

Tydlig, proffsig och ödmjuk.

Gustav S
Vasastan

Sålt en lägenhet i Vasastan via Veronika. En trevligare och mer ambitiös mäklare får man leta efter och det är nog därför vi fick bra betalt i en lite varierande marknad. Jag hade höga förväntningar och alla mina förväntningar slogs med råge. Jag kommer att rekommendera Veronika vidare.

Mikael P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Kungsholmen

Jag köpte en 1:a på kungsholmen av Veronika, hon var mycket trevlig , och förklarade allt om lägenheten och om föreningen. Veronika är en mycket duktig mäklare, så när jag kommer sälja en dag så kommer jag kontakta henne.

Johnny M
Hornstull

Veronika har varit mycket kunning, ordningsam, tillgänglig, glad och trevlig under sitt uppdrag att sälja vår lägenhet. Rekommenderas verkligen!

My B

Har både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Veronika. Hon har genomgående varit proffsig, påläst, trevlig och väldigt engagerad i processerna. Hon ser till att alla i processen känner sig trygga och både som köpare och säljare har jag blivit väldigt nöjd. Mycket bra service och jobbade verkligen hårt för att få ett så bra slutpris som möjligt när jag sålde min lägenhet, arbetet gav resultat och slutpriset blev bra i dagens tuffa marknad. Jag kan varmt rekommendera Veronika till andra.

Maria Å
Kungsholmen

Veronika sålde min lägenhet proffsigt och är alltid varm, pedagogisk och behjälplig

Ida Sofie Elenore T
Kristineberg

Mycket bra service genom hela processen. Veronika jobbade väldigt bra och aktivt med sina befintliga kontakter. Tack vare det arbetet lyckades hon hitta flera intressenter från tidigare försäljningar i en relativt sval marknad. Vi är supernöjda!