en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, 113 46 Stockholm — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 31 rekommendationer

Läs vad 31 användare tycker om Veronika Oskarsson

• Krille V
    Krille V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har haft ett otroligt engagemang utan att för den sakens skull varit sådär "pushig" som vissa kan vara.
    Tvärtom har hon varit superproffsig genom hela processen. Hon har genom sin kompetens kunnat ge oss som säljare kloka råd, vilket vi har uppskattat. Sammantaget har Veronikas sätt att arbeta på visat prov på långsiktighet. Jag skulle utan tvekan känna mig trygg med att rekommendera Veronika till andra.
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och effektiv, allt som krävs från en mäklare! Tack för allt!
  • Anne S
    Anne S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt omhändertagande av både säljare och köpare. Otroligt kunnig och driven. Hon är ödmjuk och genuin som person. Vi är jättenöjda och ger våra varmaste rekommendationer!
  • Robert H
    Robert H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det har varit ett nöje att sälja min lägenhet med Veronika. Min situation gjorde att jag kunde vänta till rätt tillfälle att sälja lägenheten och Veronika hade en utmärkt känsla av att förstå när marknaden var som hetast. Det som andra mäklare sa var en omöjlighet gjorde Veronika till verklighet. Hon var lyhörd vad jag hade för önskemål och skapade en god dialog och gav sin expertis om hur vi skulle nå till mitt uppsatta mål. Jag har hela tiden känt mig delaktig i processen och Veronika har skapat en känsla av att det är vi tillsammans som har sålt lägenheten. Jag har endast positiva saker att säga om Veronika däribland att hon är proffsig, engagerad, lätt att samarbeta med m.m. Något som jag uppskattade genom hela försäljningen var att Veronika uppdaterade mig hur marknaden såg ut samt att hon svarade snabbt via mail, sms eller telefon på alla mina frågor som jag hade.
    Jag rekommenderar verkligen att använda Veronika som mäklare, det kommer jag göra igen vid nästa, eventuella framtida försäljning.
  • Martin W
    Martin W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika skötte den långa processen med försäljningen av vår bostadsrätt utmärkt och lotsade oss fram genom alla moment. Veronika var mycket lätt att kommunicera med och tillgänglig i stort sett alltid via både mejl och telefon.
  • Xiaojing S
    Xiaojing S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi jobbade som en team under försäljnings process och vi upplever att Veronika är en noggrann, ansvarigs full och hantera hela försäljning professionellt. Jag och min man är mycket nöjda med henne och rekommenderar gärna till andra kunder framöver. /xiaojing
  • Chunxin L
    Chunxin L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    She is the best broker I can ever meet. So nice and effective. She is always patient with any question and motivated all the time. I can see the passion from her!
    2016-10-20 Veronika O svarar Chunxin L
    Hi Chunxin!
    Thank you so much for youre very kind words! I'm looking forward to help you in the future :)
    Best Regards Veronika
  • Sam S
    Sam S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I found Veronika to be an excellent real-estate agent. She was extremely professional but at the same time easy-going and reassuring.

She is also innovative and definitely open to new ideas as demonstrated by the new techniques she addopted to try and sell my property as it wasn't so easy to find a buyer for.

As seems to trive off challenges and is extremely custermer focused and innovative, I'd imagine that she could take on any future role within Erik Olsson.

Regards,

Sam Sherif.
    2016-10-18 Veronika O svarar Sam S
    Hi Sam!
    I'm very grateful for your kind words. Thank you so much! I'm happy that I was able to help you in both your buying and selling process.
    See you again soon!
    Best regards, Veronika
  • Leif R
    Leif R skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag valde rätt, jag valde Veronika.
    Lycka till i framtiden.
    2016-10-17 Veronika O svarar Leif R
    Hej Leif! Tusen tack för se fina orden och tack för dina lyckönskningar . Jag är mycket glad över att ha kunnat hjälpa dig i din process.
    Vänligen Veronika Oskarsson
  • Anna L
    Anna L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt trevlig och glad. Tillmötesgående. Professionell.
    2016-08-09 Veronika O svarar Anna L
    Hej Anna!
    Vad glad jag blir att du upplevt mig och mitt arbete så bra :)
    Tvekar inte en sekund på att du kommer trivas toppen i din nya fina lägenhet.
  • Stina T
    Stina T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt professionellt bemötande! Veronika svarade på alla mina samtal och sms, var intresserad och engagerad samt påläst.
    2016-08-09 Veronika O svarar Stina T
    Hej Stina!
    Tack för de mycket fina orden :) Tack själv för ett mycket trevligt bemötande under processens gång.
    Vi ses och hörs snart igen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,
    Jag upplevde Veronica väldigt tillmötesgående vid första kontakt och kunnig om objektet under visning. Kändes säker och proffsig genom hela försäljningen. Jag fick känslan av att hon var genuint mån om att det skulle kännas bra både för mig som köpare och säljarna. Jag tror Veronica var en stor bidragande orsak till att jag valde detta objekt.
    2016-08-03 Veronika O svarar Maria J
    Hej Maria! Vad kul att höra att din upplevelse av mitt jobb hjälpte till i ditt beslut att välja lägenhet. Jag tvekar inte en sekund på att du kommer trivas helt fantastiskt i din nya bostad. Många tack för de fina kommentarerna :)
    Vi ses och hörs snart igen!
  • Simon H
    Simon H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika skötte sig exemplariskt från börjat till slut, professionellt bemötande och alltid med härlig energi. Veronika är mån om att både säljare och köpare är nöjda och trygga före/under/efter affären. Vår försäljning gick fantastiskt smidigt och vi är väldigt nöjda! Rekommenderar henne starkt!
    2016-08-03 Veronika O svarar Simon H
    Hej Simon! Vilken otroligt trevlig rekommendation, stort tack för den. Tack för ett mycket gott samarbete och lycka till med renoveringen i er nya lägenhet :)
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk mäklare med ett varmt hjärta och personlighet! Det märks både att hon älskar människor och mötena där emellan. Hon är trygg, noggrann och skicklig.

För vår del såldes lägenheten innan den ens lagts ut för försäljning - dessutom med ett bud vi bara kunnat drömma om! Grym mäklare!
    2016-08-03 Veronika O svarar Johanna S
    Hej Johanna!
    Så himla glad jag blir, tusen tack för den varma rekommendationen! Vad roligt att det lyser igenom att jag älskar mitt jobb :)
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi vill varmt rekommendera Veronika, hon har varit mer än fantastisk! Mycket kunnig, proffesionell, supertrevlig, ödmjuk och hjälpsam. Från start till slut har vi fått bra information om vad som behövs göras. Man känner att man kan lita på Veronika, bygger en fin relation och hon ger ärliga svar. Ska man välja en mäklare i Stockholm så ska man välja Veronika Oskarsson på Erik Olsson Fastighetsförmedling för då får man den bästa. /Jennie och Tony Foley
    2016-08-03 Veronika O svarar Jennie F
    Hej Jennie och Tony!
    Vilken fin rekommendation, tusen tack! Det har varit helt fantastiskt att få samarbeta med er :) Hoppas nu att flytten går så smärtfritt som möjligt och att jag någon gång i framtiden får chansen att hjälpa er igen.
    Ha det nu toppen och stort lycka till!
  • Louise B
    Louise B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika Oskarsson är en fantastiskt duktig och professionell mäklare. Vi har fått ett otroligt trevligt bemötande hela vägen och Veronika har dessutom hela tiden ansträngt sig för att göra det där "lilla extra", både för oss som säljare och för spekulanterna (hämta nycklar hemma; ordna extra visningar; ringa särskilda samtal etc). Jag skulle utan tvekan rekommendera henne till var och en som står i begrepp att välja mäklare! M v h Louise Boije af Gennäs
    2016-06-08 Veronika O svarar Louise B
    Hej Louise! Varmt tack för den väldigt fina rekommendationen. Mycket roligt att höra att du är så nöjd över mitt yrkesutförande, det är något som såklart gör mig väldigt glad.
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi anlitade Veronika efter att vi hade träffat och utvärderat flera olika mäklare i Stockholm. Vi kände direkt att vi ville jobba med henne eftersom att vi fick ett mycket proffesionellt och positivt intryck från första mötet vilket hon levde upp till under hela processen. Hennes engagemang, härliga personlighet samt kunnande om både området och marknaden i förhållande till våra förväntningar gjorde det både tryggt och roligt att jobba med henne.

Säljprocessen var mycket bra planerad och Veronika var alltid tillgänglig när vi hade frågor eller fundering. Hon gav bra tips och råd och erbjöd bra service mot både oss och köparen. Detta skapade en trygghet under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Veronika till andra som ska sälja sin bostad och vi kan absolut tänka oss anlita henne igen i framtiden.
    2016-06-08 Veronika O svarar Linnea B
    Tusen tack för den fantastiska rekommendationen, det var ett sant nöje att få samarbeta med er och jag hoppas på fler gånger i framtiden. Vi hörs snart igen!
  • Sonja G
    Sonja G skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Driven, trevlig och väldigt hjälpsam.
    2016-05-21 Veronika O svarar Sonja G
    Hej Sonja och Välkommen hem igen! Kul att höra att du har upplevt mig så positivt, tack för att du delar med dig av ditt omdöme.
  • Daneil N
    Daneil N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En mäklare utöver det vanliga.
    Redan i trappuppgången märker man ett det är något helt annat. En orange matta ligger utanför med mäklarbyråns skylt som står i entrén.
    När man sedan kommer in möts man av ett varmt och positivt leende. En mäklare som ger energi islt för att ta energi av en.
    Extremt bra påläst ang objektet och kan reda på all extra fakta som många andra mäklare måste kolla upp innan.
    Vi skulle flytta objektets kök till vardagsrummet och Veronika hade redan fixat offert på detta.
    2016-05-20 Veronika O svarar Daneil N
    Hej Daniel! Stort tack för de super trevliga orden. Uppskattar att du tagit dig tid och skrivit så utförligt om vad jag har gjort i processen som gjort att ni upplevt mitt arbete extra bra.
    Jag vill önska er all lycka i ombyggnationen, så spännande och kul att min framtagna offert gjorde skillnad :)
    Ni kommer verkligen trivas toppen i lägenheten!
    Snart ses vi igen, ha det så bra tills dess!
  • Sven-åke W
    Sven-åke W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är positiv, kunnig, generös och ger ett genom seriöst intryck..
    Hennes personlighet, ambition och serviceanda är en stor tillgång i hennes yrkesroll.
    Förtroendet för henne i yrkesrollen känns total.
    2016-05-20 Veronika O svarar Sven-åke W
    Hej Sven-Åke! Tackar stort för de fina orden, det värmer i mitt mäklar-hjärta :) Det ska bli ett sant nöje att få hjälpa er att sälja ert hus här framöver nu när ni köpt lägenhet via mig i stan.
    Hoppas ni har det fint på resan så ses och hörs vi när ni kommer hem igen.
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Genom ett stort engagemang, mycket energi och drivkraft så har Veronika drivit igenom vår försäljning på ett utmärkt sätt. Hon har varit lyhörd och tillgodosett våra behov som kund och utifrån det varit väldigt enkel att sammarbeta med. Vi skulle starkt rekomendera Veronika som mäklare för er framtida försäljning!

/Jonatan & Emma
    2016-05-20 Veronika O svarar Jonatan P
    Hej Jonatan och Emma!
    Tusen tack för den varma rekommendationen, det betyder såklart mycket för mig. Kul att ni är så nöjda med mitt arbete. Det var verkligen roligt att samarbeta med er och jag vill önska er all lycka med ert kommande husbygge :)
  • Partik K
    Partik K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Otroligt trevlig, duktig och framförallt hjälpsam!
    2016-05-20 Veronika O svarar Partik K
    Hej Patrik! Tack för de fina orden, det värmer verkligen att du är så nöjd med mitt bemötande. Med det trevliga slutpriset vi fick på din lägenhet och ditt goda bemötande ser jag fram emot att samarbeta med dig fler gånger i framtiden.
    Ha det nu toppen tills vi ses nästa gång!
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har varit en riktigt duktig säljare när jag KÖPTE lägenhet av henne. Supertrevlig, tillmötesgående och det var utmanade att stänga affären ;) Jag är övertygad om att säljaren är nöjd med henne! Veronikas trevliga bemötande och alltid vänliga ton gav mig som köpare ett positivt intryck av försäljningen. Dessutom hade Veronika koll på allting som en köpare önskar, bra jobbat!
    2016-05-20 Veronika O svarar Jenny N
    Hej Jenny! Vad kul att du är nöjd med mitt bemötande under hela processen. Du kommer trivas toppen i din nya lägenhet :)
    Ha det toppen så ses vi snart igen!
  • Peter R
    Peter R skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Från första stund var det utan tvekan ordning och reda i detta ärende!
    Veronika Oskarsson var både trygg, artig, vänlig och framförallt kompetent i sitt agerande och bemötande, och det är ju PRECIS så man vill bli bemött, om man som jag inte har så stor erfarenhet av att sälja sin bostad.
    Att få känna trygghet skapar ett förtroende, och det genuina förtroendet resulterade i att min lägenhet blev såld för en summa som jag är mycket, mycket nöjd med.
    Erik Olsson kan absolut vara stolt över att ha en sådan god mäklare hos sig.

Tack och Kram från Peter Rylander
    2016-05-20 Veronika O svarar Peter R
    Tusen tack Peter, så himla roligt att du är nöjd med mitt arbete. Det var ett sant nöje att få samarbeta med dig och jag hoppas på att få göra det igen i framtiden.
    Ha det nu toppen bra så ses vi snart igen!
  • Georgios K
    Georgios K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika Oskarsson has been nothing short of a responsible professional.

All my questions where answered thoroughly and she was well prepared in order to satisfy my enquiries, e.g. there was a compass to verify the orientation and a measuring tape to check dimensions. I never felt pressure and I was welcomed to view the apartment in question again in a later date and call with any questions.

She was friendly while maintaining the appropriate distance between a salesperson and a client.

Lately I have taken part to several viewings and Veronka Oskarsson has been the salesperson which stood out from her pears by far.
    2016-05-20 Veronika O svarar Georgios K
    Thank you Georgios for your kind words. It feels good to know that you are happy with my work and I hope to see you soon again.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Superbra service, alltid tillgänglig med snabba svar. Affären gick igenom snabbt och smidigt. Rekommenderar verkligen Veronika Oskarsson.
    2016-03-23 Veronika O svarar Henrik S
    Så roligt att höra att du är nöjd med mitt arbetssätt Henrik! Det var ett nöje att hjälpa dig genom processen. Trevligt att lära känna dig och jag ser fram emot fler framtida affärer :)
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika gjorde verkligen allt hon kunde för att vår försäljning skulle gå så bra som möjligt. Hon är kunnig och går helhjärtat in för uppdraget, alltid med ett glatt leende på läpparna. Vi kan varmt rekommendera henne om ni ska sälja er bostad!
    2016-03-23 Veronika O svarar Thomas W
    Vilka trevliga ord, tack! Och tack för ett riktigt bra samarbete i hela processen.
  • Christina B
    Christina B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig,bra budgivning, tillmötesgående
    2016-03-12 Veronika O svarar Christina B
    Tack Christina, det värmer verkligen!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Från början till slut har Veronika varit en varm, engagerad och trevlig person som inte för en sekund tappat mitt förtroende. Kontakten med henne har varit enkel, lättsam och tydlig utan missförstånd eller fördröjningar. Jag vill varmt rekommendera Veronika som mäklare och kommer definitivt behålla min kontakt med henne för framtida affärer.
    2016-03-12 Veronika O svarar Fredrik S
    Tusen tack för de varma orden! Kul att ha kunnat hjälpa till!
    Ses snart igen!
    Fredrik S gillar detta
  • Micaela M
    Micaela M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har varit en väldigt trevlig mäklare att ha att göra med! Allting har gått supersmidigt och för mig som för första gången varit inblandad i någonting sånt här så har jag begripit allting väldigt bra tack vare henne. Skulle jag behöva hjälp av en mäklare i framtiden skulle jag både anställa och rekommendera henne :)
    2016-03-12 Veronika O svarar Micaela M
    Tack för den fina rekommendationen! Skönt att höra att processen kändes trygg. Ser fram emot att träffa dig i framtiden!
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Snabbt, enkelt och proffsigt utan minsta strul.
    Kunde inte varit mer nöjd!
Magnus Jansson
Maria Rydingstam