Veronika Oskarsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att varje dag träffa nya människor och få hjälpa dem i deras specifika situation.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är alltid driven till att prestera maximalt och ger aldrig upp. Mina kunder har upplevt mig som engagerad, nytänkande och målinriktad.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är hästtjej och tar gärna en ridtur när jag får tillfälle till det.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är lik många andras. Balkong i sydväst, sjöutsikt, eldstad och mer än gärna vid Norrmälarstrand. Men det viktigaste är att jag känner mig som hemma. Läs mer

Läs vad 81 kunder tycker om Veronika Oskarsson

• Johnny M
    Johnny M sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hornstull
    Veronika har varit mycket kunning, ordningsam, tillgänglig, glad och trevlig under sitt uppdrag att sälja vår lägenhet.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • My B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Har både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Veronika. Hon har genomgående varit proffsig, påläst, trevlig och väldigt engagerad i processerna. Hon ser till att alla i processen känner sig trygga och både som köpare och säljare har jag blivit väldigt nöjd.

Mycket bra service och jobbade verkligen hårt för att få ett så bra slutpris som möjligt när jag sålde min lägenhet, arbetet gav resultat och slutpriset blev bra i dagens tuffa marknad.

Jag kan varmt rekommendera Veronika till andra. Läs mer
  • Maria Å sålde sin lägenhet med hjälp av Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kungsholmen
    Veronika sålde min lägenhet proffsigt och är alltid varm, pedagogisk och behjälplig Läs mer
  • Mycket bra service genom hela processen. Veronika jobbade väldigt bra och aktivt med sina befintliga kontakter. Tack vare det arbetet lyckades hon hitta flera intressenter från tidigare försäljningar i en relativt sval marknad. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Mikael T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
  • Elin V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Professionell, trevlig, kontinuerlig återkoppling och levererade försäljningspris över förväntan. Läs mer
  • Susann N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Försäljning av bostad. Veronika har varit toppen! Mycket proffsig och kunnig på alla plan. Försäljningspriset hamnade I nivå med vad vi hoppades på och ansåg vara rimligt. Läs mer
  • Anna T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi sålde en tvåa på Kungsholmen i oktober 2018. Veronika har genomgående varit proffsig, trevlig, kunnig och engagerad i försäljningen. Vi hade träffat på Veronika på visningar tidigare och fått ett mycket gott intryck - hon tycktes ha full koll och svar på alla frågor vi som potentiella köpare hade. Vi hade således höga förväntningar på henne - och hon har infriat dem alla. Vi är mycket nöjda, både med vad vi fick betalt för vår bostad och med Veronikas bemötande under hela processen. Läs mer
  • Dino M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika hjälpte oss att sälja bostaden. Vi kan verkligen rekommendera henne då hon är mycket proffsig, påläst, en bra kommunikatör och alltid glad och positiv.
    Vi hade höga förväntningar då vi hade kommit i kontakt med henne förut och hon lyckades leva upp till dem. Vi är nöjda med slutpriset och kontakten under försäljningsprocessen.
    En nöjd kund. Läs mer
  • Oliver Å
    Oliver Å skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vid försäljning av min första bostadsrätt anlitade jag Veronika & det var det bästa beslutet jag har tagit. Veronika är en rak & ärlig person med otroligt mycket energi, som arbetar stenhårt för att både köpare & säljare ska bli nöjda. Tidigare nämnt gör att Veronika injuter ett enormt förtroende vilket gör att jag som klient kände mig trygg under hela processen. Det ska tilläggas att Veronika är ett proffs på att hantera oförutsedda händelser & om spelplanen förändras kommer hon vara där för dig & guida dig till rätt beslut! Jag rekommenderar Veronika starkt till alla som står inför en bostadsförsäljning! Läs mer

Senaste försäljningarna

Alströmergatan