64 rekommendationer

Veronika Oskarsson
en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Veronika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 64 kunder tycker om Veronika Oskarsson

• Cecilia E
    Cecilia E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är en mycket positiv och professionell i sitt bemötande, väldigt engagerad och tillitsfull.

Är nöjd med mitt köp och är tacksam för att jag hade Veronika som mäklare, som jag har ett stort förtroende för och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trots att marknaden var osäker under hösten och försäljningen drog ut på tiden gav Veronika aldrig upp och gjorde extra insatta visningar och var ett bra stöd, vilket var mer än vad jag hade förväntat mig. Kändes alltid tryggt att kunna bolla frågor eller funderingar med henne och i slutändan var jag säker på att jag fick den absolut bästa dealen jag hade kunnat få. Läs mer
  • Annica T
    Annica T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag kan varmt rekommendera Veronika. Hon är positiv och engagerad och jobbade hårt och aktivt med vår försäljning. I en tuff marknad kändes hon lugn och trygg, höll oss underrättade och hade en tydlig plan. Vi är också jättenöjda med bilderna och presentationen av bostaden i annonsen. Läs mer
  • Stephanie C
    Stephanie C skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Smidig och lättsam försäljning tack vare Veronika. Hon är otroligt hjälpsam och har de lilla extra som man söker från en mäklare.
    Hon är absolut den jag skulle använda mig av i framtiden för försäljning. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika Oskarsson är en kompetent, förtroendeingivande och mycket trevlig mäklare. Försäljningen av min fastighet skedde under en svår marknad och Veronika genomförde många privata visningar av min lägenhet och gjorde allt för att få den såld. Hon var också alltid tillgänglig för samtal och rådslag. Det gör att jag bedömer att hon är en mycket bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var professionell och väldigt kunnig genom hela processen från värdering till försäljning.

Hon har en väldigt positiva attityd, energi och glädje, som lätt smittar av sig oavsett om du är säljare eller köpare. Veronika hade hela tiden stenkoll på läget, processen och höll mig uppdaterade med allt som hände och vad de nästa stegen var. Veronika går att lita på och kommer ge allt hon kan för att du ska bli så nöjd som möjligt. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Marja W
    Marja W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi kan verkligen med handen på hjärtat rekommendera Veronika Oskarsson som mäklare då ni skall både köpa och sälja er bostad.
    Veronika är professionell, tillitsfull noggrann och för henne var det viktigt att både vi som köpare och att säljaren blev nöjda.
    Vi kunde alltid nå Veronika och hon är en mycket trevlig och glad person som vi känner ett stort förtroende för. Läs mer
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt engagerad och proffsig Läs mer
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Genom hela vår försäljningsprocess var Veronika mycket förtroendeingivande och professionell, både mot oss som säljare och (från vår synvinkel) mot potentiella köpare. Vi hade totalt tre visningar; en förhandsvisning, en dagsvisning på fyra timmar och en kvällsvisning. Funkade kanonbra och vi uppskattade att hon lade så mycket tid på vår lägenhet vad gäller visningar. Från början till slut har Veronika varit mycket trevlig, flexibel, tillgänglig och engagerad vilket gjorde att hon var mycket uppskattad av oss. Vi kommer definitivt att använda oss av Veronika igen i framtida försäljningsprocesser.

Sammantaget är vi är otroligt nöjda med Erik Olsson och med Veronika som mäklare och som person och vi rekommenderar henne därför varmt till alla som söker mäklare! Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är jättenöjda med Veronikas jobb! Vi fick tips om Veronika genom en kollega till henne på Erik Olsson och är jätteglada att vi valde att anlita henne. Hon är otroligt hjälpsam och positiv genom hela processen och det känns som att hon hanterar potentiella köpare precis lika professionellt och inger ett stort förtroende och trygghet.
    Vår process var inte helt enkel då vi var utomlands under försäljningen, men Veronika var mycket flexibel och fixade allt mycket smidigt och otroligt professionellt hela vägen. Stort tack, det uppskattades verkligen!

Vi rekommenderar definitivt henne till alla som vill ha en superduktig mäklare, och kommer själva anlita henne igen om det blir aktuellt i framtiden med ny försäljning. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är väldigt nöjda och glada över Veronikas arbete. Veronika lät verkligen försäljningen ske på våra villkor och i vår takt, något vi uppskattade väldigt mycket. Under hela vår process uppträdde Veronika otroligt professionellt och var alltid positiv och hjälpsam. Vi rekommenderar Veronika varmt till alla som söker en mäklare. Läs mer
  • Fenik S
    Fenik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronica var väldigt hjälpsam vid köp av vår lägenhet. Hon lät oss komma och se lägenheten två gånger innan ordinarie visning, var alltid tillgänglig när vi ringde samt hade ett väldigt glatt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Gabriel H
    Gabriel H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi har stött på över 50 mäklare under 2 års tid, men aldrig en mäklare som Veronika! Härlig tjej med massa positiv energi. Det glädjer mig att få göra min första och största bostadsaffär med en professionell mäklare som Veronika. Tack ska du ha! Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi är mer än nöjda med Veronika Oskarsson som mäklare. Vi kände stort förtroende för henne från första telefonsamtalet till kontraktsskrivning. Hennes engagemang och närvaro för just vår affär gör att vi vill tacka Veronika och vi kan varmt rekommendera henne.

/Familjen Marcus Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är mycket professionell, engagerad och fanns hela tiden tillgänglig. Tack vare Veronika kändes hela processen trygg och pålitlig.

Med ett utomordentligt driv och service skapade Veronika förutsättningar för en bra affär för både mig och köparen.

Kan varmt rekommendera Veronika. Läs mer
  • Katarina F
    Katarina F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag är mycket nöjd med Veronika Oskarsson och kände stort förtroende för henne från första mötet till kontraktsskrivning. Hon var professionell och grundlig och hade ett trevligt och ödmjukt bemötande. Jag kan varmt rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    veronika gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av vår lägenhet. hon skötte kommunikationen med köpare och oss som säljare bra och ordnade med extravisningar så att alla spekulanter fick möjlighet att se lägenheten. Läs mer
    2017-07-11 Veronika O svarar Henrik J
    Hej Henrik!
    Så himla glad jag blir att ni upplevde mitt yrkesutförande så bra. Det var verkligen ett roligt samarbete så det vill jag passa på att tacka för.
    Lycka till med det nya så ses vi snart igen!
  • Helena O
    Helena O skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var proffsig genom hela vår försäljning och vi fick ett pris vi inte vågat drömma om, högt över förväntan.
    Veronika hade alltid snabb respons och ett trevligt bemötande. Vi kände oss mycket trygga och vi kan varmt rekommendera Veronika. Läs mer
    2017-06-05 Veronika O svarar Helena O
    Hej Helena!
    Tusen tack för den mycket fina rekommendationen! Jag blir helt varm i mäklar-hjärtat :)
    Stort lycka till och vi ses snart igen!
  • Emma I
    Emma I skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har sen första gången vi klev in på visningen tills papperna var skriva bemött oss på ett oklanderligt sätt. Glad och trevlig och genuint intresserad av göra en så bra affär för båda parter som möjligt. Påläst på objektet och snabb på att svara på alla frågor vi kunde tyckas ha. Rekommenderar Veronika mer än gärna med högsta betyg. Kommer definitivt kontakta henne när det blir dags för oss att sälja! Läs mer
    2017-06-05 Veronika O svarar Emma I
    Hej Emma!
    Så himla glad jag blir att ni är så nöjda med mitt bemötande. Tack för de väldigt fina orden :)
    Ha det toppen så ses vi snart igen!
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är mycket proffsig. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2017-06-05 Veronika O svarar Mikael O
    Hej Mikael!
    Stort tack för de fina orden, det är mycket värt för mig :) Jag vill passa på att tacka för ett mycket gott bemötande under hela processen, det var verkligen ett roligt samarbete.
    Vi ses och hörs!
  • Markus H
    Markus H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika är professionell och ser till att ta både säljare och köpares intressen tillvara. Dessutom kunnig o fantastisk bra trevlig! Läs mer
    2017-05-25 Veronika O svarar Markus H
    Hej Markus!
    Tusen tack för dina fina ord! Det har varit ett nöje att hjälpa dig i processen, himla roligt att det uppskattas.
  • Emilia L
    Emilia L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bara positivt.Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-05-08 Veronika O svarar Emilia L
    Hej Emilia!
    Stort tack för din positiva feedback, så roligt att läsa att ni är nöjda med mig :)
    All lycka till er!
  • Oscar K
    Oscar K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Tillmötesgående, flexibel och trevlig! Arbetar hårt för att båda parterna ska bli nöjda. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-08 Veronika O svarar Oscar K
    Hej Oscar!
    Stort tack för de värmande orden. Hoppas ni ska trivas i er nya underbara lägenhet :)
  • Björn M
    Björn M skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt bra! Tydlig med information genom hela processen och flexibel och bra service. Väldigt lätt att få tag på även utanför kontorstid, både via mail oc telefon.

Veronika var lyhörd för våra önskemål genom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2017-05-08 Veronika O svarar Björn M
    Hej Björn!
    Stort tack för ert förtroende vid er försäljning, så himla roligt att höra att ni blev nöjda med mitt jobb. Stort tack för den varma rekommendationen! Vi ses snart igen :)
  • Joanna H
    Joanna H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick entt mycket possitivt bemötande av Veronika Oskarsson. Glas, varm och omtänksam, och samtidigt proffsig. Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Joanna H
    Hej Joanna!
    Ett jätte tack för din fina rekommendation! Jag är himla glad över att du upplevde mitt bemötande så positivt och proffsigt. Jag vill även tacka frö ett gott bemötande från din sida :) Lycka till med allt nu!
    Vänligen,
    Veronika
  • Erica J
    Erica J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag fick direkt ett jättebra förtroende för Veronika, hon har massa energi och förmedlar glädje och stort intresse. Hon tycker verkligen om sitt jobb och passionen märks i resultatet. Hon vill att alla parter ska vara nöjda och hon är noggrann med alla detaljer viktiga både för köpare och säljare under ett bostadsköp. Jag kan utan tvekan varmt rekommendera Veronika till både köpare och säljare och hade gärna arbetat med Veronika igen! Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Erica J
    Hej Erica! Tusen tack för väldigt värmande och fina ord. Det var verkligen kul att få samarbeta med dig och jag är väldigt tacksam över ditt förtroende efter hård konkurrens. Om du saknar Kungsholmen och har vägarna förbi så är du alltid välkommen att höra av dig så bjuder jag på en kaffe på vårt favorit Café Espresso baren :)
    Lycka till med allt!
    Varma hälsningar, Veronika
  • Anna W
    Anna W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Bästa mäklarna
    Köpte bostad nyligen och är verkligen jättenöjd med bemötandet och hjlpen jag fått. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Anna W
    Hej Anna! Tusen tack för så fina ord! Så kul att jag fick hjälpa er att köpa lägenhet på Kungsholmen. Ni kommer trivas som fisken i vattnet :)
  • Evelina J
    Evelina J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika var toppen! Hon gav oss bra bemötande och var väldigt hjälpsam! Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Evelina J
    Hej! Åh vad kul att min hjälp gjorde skillnad för er. Verkligen superkul att höra. stort tack för att du tog dig tiden att skriva :)
  • Gabriella W
    Gabriella W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vänligt, insiktsfullt och väldigt proffsigt bemötande. Förståelse för min situation som säljare. Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Gabriella W
    Hej! Ett jätte tack till dig för de fina orden. Lycka till i den nya lägenheten :) Vi ses snart!
    Varma hälsningar, Veronika
  • Ingrid B
    Ingrid B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Kontakten med Veronika Oskarsson kan sammanfattas som följer :
    Vänlig
    Fokuserad på sin uppgift
    Mycket kund minded
    Mycket professionell
    Vi är mycket nöjda och rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2017-04-13 Veronika O svarar Ingrid B
    Hej!
    Stort tack för dem värmande rekommendationen. Det har verkligen varit roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Vi ses i framtiden!
  • Monica B
    Monica B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika återkopplar snabbt, är mycket positiv och fokuserad. Ett extra plus är att hon känner igen spekulanter som hon träffat på tidigare visningar. Imponerande! Läs mer
  • Sofi K
    Sofi K skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Letar ni efter en duktig, trygg och proffsig mäklare så är Veronika Oskarsson ett självklart val!
    så viktigt att känna förtroende för sin mäklare och att man litar på att dom gör sitt bästa!
    Allt gick så otroligt smidigt från start av försäljningen till skrivning!
    Kommer rekommendera alla jag känner som ska sälja sin bostad att anlita Veronika! Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Överträffade förväntan! En otroligt trevligt och positiv mäklare som drev på försäljningen och uppmuntrade oss att ta rätt beslut efter att ha lyssnat på våra egna tankar och idéer. I helhet en superb upplevelse. Läs mer
  • Krille V
    Krille V skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika har haft ett otroligt engagemang utan att för den sakens skull varit sådär "pushig" som vissa kan vara.
    Tvärtom har hon varit superproffsig genom hela processen. Hon har genom sin kompetens kunnat ge oss som säljare kloka råd, vilket vi har uppskattat. Sammantaget har Veronikas sätt att arbeta på visat prov på långsiktighet. Jag skulle utan tvekan känna mig trygg med att rekommendera Veronika till andra. Läs mer
  • Hugo N
    Hugo N skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Trevlig och effektiv, allt som krävs från en mäklare! Tack för allt! Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Fantastiskt omhändertagande av både säljare och köpare. Otroligt kunnig och driven. Hon är ödmjuk och genuin som person. Vi är jättenöjda och ger våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Det har varit ett nöje att sälja min lägenhet med Veronika. Min situation gjorde att jag kunde vänta till rätt tillfälle att sälja lägenheten och Veronika hade en utmärkt känsla av att förstå när marknaden var som hetast. Det som andra mäklare sa var en omöjlighet gjorde Veronika till verklighet. Hon var lyhörd vad jag hade för önskemål och skapade en god dialog och gav sin expertis om hur vi skulle nå till mitt uppsatta mål. Jag har hela tiden känt mig delaktig i processen och Veronika har skapat en känsla av att det är vi tillsammans som har sålt lägenheten. Jag har endast positiva saker att säga om Veronika däribland att hon är proffsig, engagerad, lätt att samarbeta med m.m. Något som jag uppskattade genom hela försäljningen var att Veronika uppdaterade mig hur marknaden såg ut samt att hon svarade snabbt via mail, sms eller telefon på alla mina frågor som jag hade.
    Jag rekommenderar verkligen att använda Veronika som mäklare, det kommer jag göra igen vid nästa, eventuella framtida försäljning. Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika skötte den långa processen med försäljningen av vår bostadsrätt utmärkt och lotsade oss fram genom alla moment. Veronika var mycket lätt att kommunicera med och tillgänglig i stort sett alltid via både mejl och telefon. Läs mer
  • Xiaojing S
    Xiaojing S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi jobbade som en team under försäljnings process och vi upplever att Veronika är en noggrann, ansvarigs full och hantera hela försäljning professionellt. Jag och min man är mycket nöjda med henne och rekommenderar gärna till andra kunder framöver. /xiaojing Läs mer
  • Chunxin L
    Chunxin L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    She is the best broker I can ever meet. So nice and effective. She is always patient with any question and motivated all the time. I can see the passion from her! Läs mer
    2016-10-20 Veronika O svarar Chunxin L
    Hi Chunxin!
    Thank you so much for youre very kind words! I'm looking forward to help you in the future :)
    Best Regards Veronika
  • Sam S
    Sam S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    I found Veronika to be an excellent real-estate agent. She was extremely professional but at the same time easy-going and reassuring.

She is also innovative and definitely open to new ideas as demonstrated by the new techniques she addopted to try and sell my property as it wasn't so easy to find a buyer for.

As seems to trive off challenges and is extremely custermer focused and innovative, I'd imagine that she could take on any future role within Erik Olsson.

Regards,

Sam Sherif. Läs mer
    2016-10-18 Veronika O svarar Sam S
    Hi Sam!
    I'm very grateful for your kind words. Thank you so much! I'm happy that I was able to help you in both your buying and selling process.
    See you again soon!
    Best regards, Veronika
  • Leif R
    Leif R skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Jag valde rätt, jag valde Veronika.
    Lycka till i framtiden. Läs mer
    2016-10-17 Veronika O svarar Leif R
    Hej Leif! Tusen tack för se fina orden och tack för dina lyckönskningar . Jag är mycket glad över att ha kunnat hjälpa dig i din process.
    Vänligen Veronika Oskarsson
  • Anna L
    Anna L skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt trevlig och glad. Tillmötesgående. Professionell. Läs mer
    2016-08-09 Veronika O svarar Anna L
    Hej Anna!
    Vad glad jag blir att du upplevt mig och mitt arbete så bra :)
    Tvekar inte en sekund på att du kommer trivas toppen i din nya fina lägenhet.
  • Stina T
    Stina T skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Väldigt professionellt bemötande! Veronika svarade på alla mina samtal och sms, var intresserad och engagerad samt påläst. Läs mer
    2016-08-09 Veronika O svarar Stina T
    Hej Stina!
    Tack för de mycket fina orden :) Tack själv för ett mycket trevligt bemötande under processens gång.
    Vi ses och hörs snart igen.
  • Maria J
    Maria J skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Hej,
    Jag upplevde Veronica väldigt tillmötesgående vid första kontakt och kunnig om objektet under visning. Kändes säker och proffsig genom hela försäljningen. Jag fick känslan av att hon var genuint mån om att det skulle kännas bra både för mig som köpare och säljarna. Jag tror Veronica var en stor bidragande orsak till att jag valde detta objekt. Läs mer
    2016-08-03 Veronika O svarar Maria J
    Hej Maria! Vad kul att höra att din upplevelse av mitt jobb hjälpte till i ditt beslut att välja lägenhet. Jag tvekar inte en sekund på att du kommer trivas helt fantastiskt i din nya bostad. Många tack för de fina kommentarerna :)
    Vi ses och hörs snart igen!
  • Simon H
    Simon H skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika skötte sig exemplariskt från börjat till slut, professionellt bemötande och alltid med härlig energi. Veronika är mån om att både säljare och köpare är nöjda och trygga före/under/efter affären. Vår försäljning gick fantastiskt smidigt och vi är väldigt nöjda! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2016-08-03 Veronika O svarar Simon H
    Hej Simon! Vilken otroligt trevlig rekommendation, stort tack för den. Tack för ett mycket gott samarbete och lycka till med renoveringen i er nya lägenhet :)
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    En fantastisk mäklare med ett varmt hjärta och personlighet! Det märks både att hon älskar människor och mötena där emellan. Hon är trygg, noggrann och skicklig.

För vår del såldes lägenheten innan den ens lagts ut för försäljning - dessutom med ett bud vi bara kunnat drömma om! Grym mäklare! Läs mer
    2016-08-03 Veronika O svarar Johanna S
    Hej Johanna!
    Så himla glad jag blir, tusen tack för den varma rekommendationen! Vad roligt att det lyser igenom att jag älskar mitt jobb :)
    Vi hörs och ses snart igen!
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi vill varmt rekommendera Veronika, hon har varit mer än fantastisk! Mycket kunnig, proffesionell, supertrevlig, ödmjuk och hjälpsam. Från start till slut har vi fått bra information om vad som behövs göras. Man känner att man kan lita på Veronika, bygger en fin relation och hon ger ärliga svar. Ska man välja en mäklare i Stockholm så ska man välja Veronika Oskarsson på Erik Olsson Fastighetsförmedling för då får man den bästa. /Jennie och Tony Foley Läs mer
    2016-08-03 Veronika O svarar Jennie F
    Hej Jennie och Tony!
    Vilken fin rekommendation, tusen tack! Det har varit helt fantastiskt att få samarbeta med er :) Hoppas nu att flytten går så smärtfritt som möjligt och att jag någon gång i framtiden får chansen att hjälpa er igen.
    Ha det nu toppen och stort lycka till!
  • Louise B
    Louise B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Veronika Oskarsson är en fantastiskt duktig och professionell mäklare. Vi har fått ett otroligt trevligt bemötande hela vägen och Veronika har dessutom hela tiden ansträngt sig för att göra det där "lilla extra", både för oss som säljare och för spekulanterna (hämta nycklar hemma; ordna extra visningar; ringa särskilda samtal etc). Jag skulle utan tvekan rekommendera henne till var och en som står i begrepp att välja mäklare! M v h Louise Boije af Gennäs Läs mer
    2016-06-08 Veronika O svarar Louise B
    Hej Louise! Varmt tack för den väldigt fina rekommendationen. Mycket roligt att höra att du är så nöjd över mitt yrkesutförande, det är något som såklart gör mig väldigt glad.
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Veronika Oskarsson en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
    Vi anlitade Veronika efter att vi hade träffat och utvärderat flera olika mäklare i Stockholm. Vi kände direkt att vi ville jobba med henne eftersom att vi fick ett mycket proffesionellt och positivt intryck från första mötet vilket hon levde upp till under hela processen. Hennes engagemang, härliga personlighet samt kunnande om både området och marknaden i förhållande till våra förväntningar gjorde det både tryggt och roligt att jobba med henne.

Säljprocessen var mycket bra planerad och Veronika var alltid tillgänglig när vi hade frågor eller fundering. Hon gav bra tips och råd och erbjöd bra service mot både oss och köparen. Detta skapade en trygghet under hela processen.

Vi kan varmt rekommendera Veronika till andra som ska sälja sin bostad och vi kan absolut tänka oss anlita henne igen i framtiden. Läs mer
    2016-06-08 Veronika O svarar Linnea B
    Tusen tack för den fantastiska rekommendationen, det var ett sant nöje att få samarbeta med er och jag hoppas på fler gånger i framtiden. Vi hörs snart igen!
Magnus Jansson
Marcus Ljungdahl