Viktor Bengtsson

Viktor Bengtsson

Viktor Bengtsson är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Viktor Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Viktor Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.4. Viktor Bengtsson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

För mig är det en konst att förmedla en bostad. En bostadsaffär innebär många känslor, funderingar och stora beslut. Med min kunskap och stora engagemang kommer jag att guida och leda dig genom hela processen. Jag är stolt över varje försäljning jag gör och ser det som mitt personliga ansvar att få både köpare och säljare att uppfatta bostadsaffären som den bästa de gjort. Jag älskar mitt arbete och ser varje dag på jobbet som en möjlighet att ställas inför nya utmaningar.

21 omdömen om Viktor Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2013
Anne-li V

Ödmjukt, kunnigt och inlyssnande.

Liselotte E

Mycket belåten med Viktor som mäklare!

rafat y

Viktor är professionell bidrog till att vi kände oss trygga och till en smidig affär vid vårt bostadsköp genom att vara oerhört professionell, tillgänglig och gav goda råd.

Anders H

Viktor är proffsig och lyhörd, vilket jag tycker är viktigt för att känna sig tryggt vid bostadsköp/försäljning.

Ingela C

Hej, Victor Bengtsson sålde en 2:a i Solna för min räkning 2013. Jag är nöjd med det bemötande jag fick under själva försäljningen men blev besviken när jag ringde ett halvår senare och ville ha hjälp med att räkna ut skatten på försäljningen för min deklaration. Fick då ett kort svar att det var inget er mäklarfirma behövde eller skulle göra för kundens räkning. Mycket underligt tycker jag, då jag sålt två andra lägenheter de senaste åren och haft två olika mäklare som skött dessa försäljningar. För dessa båda har det...

Madeleine H

Viktor är en trevlig, lättsam och kunnig mäklare som var lyhörd, tillmötesgående och väldigt hjälpsam under hela försäljningen och en mäklare jag starkt kan tänka mig att anlita i en framtida bostadsförsäljning!

Milvi L

Han var lätt att få kontakt med och han hörde av sig själv när det fanns något nytt att informera om.

Kristoffer W

Trevlig och kunnig. Fösta mötet mycke positivt. Bra kontakt och till slut hittades en köpare. Driven och saklig, inte någon allt för pushig i sina möten

Nina B

Viktor är en mycket engagerad och professionell mäklare. Vi ger honom de allra bästa rekommendationerna och skulle inte överväga att välja någon annan mäklare i Stockholm än Viktor!

Elisabeth B

En helt suverän, kunnig och förtroendeingivande mäklare utan lismande bilförsäljartendenser (som många mäklare tyvärr har). Saklig, trevlig och down to earth. Skulle gärna använda mig av hans tjänster igen.