Anders Thulin

Anders Thulin

Anders Thulin är mäklare på Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset

Anders Thulin har varit registrerad mäklare sedan 2006-11. Anders Thulin har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-04 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Anders Thulin har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Anders Thulin

Sedan starten hos Reco 2015
Fredrik v
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
Falsterbo

Trevlig och bra att ha och göra med.

Anders L
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Thulin en del av Erik Olsson Fastighetsförmedling Vellinge Näset
Falsterbo

Sålt vårt hus och köpt en tomt för att bygga på. Anders är professionell i sitt uppdrag och det är vår tredje affär där han är inblandad

Annika K
Södra Håslöv

Sålt hus och köpt gård. Anders är proffsig, kunnig, engagerad. Han håller en hög standard i den personliga kontakten och har ett bra strategitänk som han förmedlar så att man förstår. Man känner sig sedd och hörd både som säljare och köpare. Och han tar sig tid att diskutera. Han stressar inte fram någon förhandling utan är mån om att alla parter ska vara nöjda. Han har erfarenheten och ärligheten som gör att man får förtroende för honom. Man får valuta för pengarna.

Petronella F
Skanörs Vångar

Anders Thulin var mäklare när vi köpte vårt nuvarande hus. Anders är professionell och lättillgänglig med ett trevligt bemötande. Inget att anmärka på.

Magnus E
Skanör

Anders var pålitlig och skapade förtroende.

Rolf Peter P
Falsterbo

Mäklartjänst vid försäljning av fastighet. Jag är mkt nöjd på utfört uppdrag. Jag rekommenderar Anders 100%

Micael G

Anders har igen visat varför man ska använda sig av honom. Lyhörd, snabb, professionell, bra lokalkunskap och så klart mycket trevlig! Detta resulterar i att ens boendedrömmar slår in utan bekymmer. Tack Anders!

Svar från Anders Thulin

Tack, alltid lika kul att hjälpa till

Heidi L

Mycket bra som mäklare. Är mycket seriös med mycket information om objektet och ordning på alla handlingar Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare Dessutom är han en trevlig och förtroendegivande person Hälsningar Heidi

Peter S

Kunnig, professionell med en riktig känsla för yrket. En mäklare som jag gärna varmt rekommenderar.

Karl Gustav A

Anders var mycket korekt och effektiv