Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Södermalm Eriksdals Trafikskola

Eriksdals Trafikskola

Vetegatan 7, 118 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Eriksdals Trafikskola!

Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5 stycken olika körkortspaket och vi erbjuder förutom körlektioner även riskutbildning och teorilektioner.

Letar du efter en trafikskola i Stockholm Södermalm så är vi trafikskolan som på allvar börjat ta upp kampen med övriga trafikskolor i Stockholm. Med en rad olika erbjudanden tar vi hand om dig från första lektion till sista uppkörningsdag. Varmt välkommen!

Läs vad 13 kunder tycker om Eriksdals Trafikskola

• 2019-06-17

Per N skrev om Eriksdals Trafikskola
    Christer var grym! Lugn, kunnig samt trevlig. Boka Eriksdals trafiskola! Läs mer
    2019-06-17 Christer K svarar Per N
    Tack så jätte mycket för dessa fina ord. Du var rätt grym du med.
  • 2019-04-09

Martin R skrev om Eriksdals Trafikskola
    Mycket bra lärare. Tydlig och trygg. Läs mer
    2019-04-09 Christer K svarar Martin R
    Tackar så mycket för ditt omdöme.

Magaly K skrev om Eriksdals Trafikskola
    Jag köpte texter för att studera på internet och fick aldrig länken Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Magaly K
    Hej Magaly. Tråkigt att du känner så. Men jag har skickat dig den länken den 6/12-2018 och detta framgår tydligt i mitt affärssystem. Jag skickar självklart ut en ny till dig. Hör av dig om det visar sig att det är något problem. Du vet vart du når mig. Jag skickar koden igen omgående. Så hoppas jag att det blir bra.

Med vänlig hälsning
    Christer

Carl S skrev om Eriksdals Trafikskola
    Först och främst: Mycket bra bilskola!
    Med en lärare som bryr sig om sina elever. Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Carl S
    Åh tackar ödmjukast för dessa fina ord.

Moa K skrev om Eriksdals Trafikskola
    Tog 3 lektioner. Helt okej.. Lärde mig saker och har körkort idag Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Moa K
    Tackar för detta omdöme. Och kör försiktigt på vägarna nu.
  • 2019-04-02

Aman D skrev om Eriksdals Trafikskola
    I feel very lucky to have Mr. Christer as my driving instructor.
    He is not only professional and friendly, but also very intuitive about adapting his teaching methods.
    He tried to understand my driving habits and my way of thinking when driving, and through patience and encouragement, he taught me what it really means to be a safe and considerate driver for myself and other road users. Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Aman D
    Hello there and thanks a lot for this nice words and your judgement. Im really glad to help you with your driving licence. See you soon again.
  • 2019-04-02

Erik B skrev om Eriksdals Trafikskola
    Min upplevelse var bra och jag lärde mig något varje gång vilket resulterade i körkort Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Erik B
    Tack Erik och tack för ett bra samarbete. Kör försiktigt på vägarna nu. Och Forza Bajen.
  • 2019-04-01

Josefin F skrev om Eriksdals Trafikskola
    Jag köpte körlektioner samt bil för uppkörning av eriksdal trafikskola och är nöjd Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Josefin F
    Tack Josefin.Jag tackar ödmjukast för omdömet.
  • 2019-04-01

Bakhita E skrev om Eriksdals Trafikskola
    Trafikläraren Christer är verkligen den bästa läraren som förklarar på en mycket bra pedagogisk sätt.Får eleven att känna sig bekvämt och jag är supernöjd med trafikskolan .Rekommenderas starkt! Ni kommer inte att ångra er och om ni väljer trafikskolan kommer ni att få kvalité för pengarna.Vad väntar ni på? Gå in på hemsidan eriksdalstrafikskolan.se och köp ett paket så kommer ni se att allting jag beskrivit här stämmer till 100%.Eriksdals trafikskolan är den bästa och lärorika trafikskolan👌😁✊ Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Bakhita E
    Åh tack så mycket Bakhita för dessa fina orden. Låter nästa för bra för att vara sant. Men är glad att du är nöjd med din utbildning. Det är lätt att utbilda med dig som elev som är fokuserad och tar till dig instruktionerna du får på ett bra sätt. Så det är samspelet mellan lärare och elev som gör detta så bra och att vi når framgång tillsammans.
    Tack för att du valde Eriksdalstrafikskola.
  • 2019-03-29

Fiona N skrev om Eriksdals Trafikskola
    Har kört 7 lektioner hittills och är jättenöjd! Bra och tydlig handledning, samtidigt som det inte på något sätt känns stressande eller pressande. Redan rekommenderat till flera jag känner! Läs mer
    2019-03-31 Christer K svarar Fiona N
    Åh vad snäll du är och stort tack för de fina orden. Och tackar ödmjukast för dina rekommendationer. Tack Tack
  • 2019-03-22

Niklas S skrev om Eriksdals Trafikskola
    Christer på Eriksdals Trafikskola var en pedagogisk och ärlig lärare som hjälpte mig ta körkort på allra smidigaste sätt. Han kom ihåg det vi gjort tidigare och hade en plan på nästa steg för att försäkra ett körkort vid uppkörningen. Rekommenderar absolut! Läs mer
    2019-03-24 Christer K svarar Niklas S
    Stort Tack för dessa fina ord. Och grattis igen till ditt körkort.
  • 2019-03-20

Quynh Nga N skrev om Eriksdals Trafikskola
    I tried six driving teachers and he is the best among the 6. He is detail, enthusiasm teacher Läs mer
    2019-03-20 Christer K svarar Quynh Nga N
    Oh wow. Great thank you for the nice words
  • 2019-03-20

Nelly K skrev om Eriksdals Trafikskola
    Körkorts utbildning. Jättebra service. Är så nöjd och kommer rekommendera. Christer äger! Läs mer
    2019-03-20 Christer K svarar Nelly K
    Oj stort tack för denna fina kommentar. And go girl

Vetegatan 7, 118 59 Stockholm