Eriksdals Trafikskola i Stockholm

Vetegatan 7, 118 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Eriksdals Trafikskola!

Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5 stycken olika körkortspaket och vi erbjuder förutom körlektioner även riskutbildning och teorilektioner.

Letar du efter en trafikskola i Stockholm Södermalm så är vi trafikskolan som på allvar börjat ta upp kampen med övriga trafikskolor i Stockholm. Med en rad olika erbjudanden tar vi hand om dig från första lektion till sista uppkörningsdag. Varmt välkommen!

Läs vad 53 kunder tycker om Eriksdals Trafikskola i Stockholm

• 2020-10-20

Filippa U skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Det var en rolig och enkel kurser Läs mer
  • 2020-10-19

Edith K skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Har haft många lektioner med Christer hela sommaren/hösten och är supernöjd! Jag gillar att han är så rak och tydlig, enkel att kommunicera med och att han får en att känna sig helt trygg bakom ratten. Pedagogiskt upplägg och bra på feedback. rekommenderar definitivt Eriksdals trafikskola! Bra location också - lär man sig köra på Södermalm så klarar man det mesta ;-) Läs mer
    2020-10-20 Christer K svarar Edith K
    Åh tack snälla för dessa orden vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Det har varit ett nöje att få utbilda dig. Och visst är det så att klarar man Södermalm så klarar man det mesta.
  • 2020-10-19

Linda J skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag lärde mig mycket om körning i stadstrafik, samt hur man läser av trafiken o alltid ska ta besluten därefter och i god tid. Kunskap som behövs för att kunna ta körkortet! Läs mer
    2020-10-20 Christer K svarar Linda J
    Tack snälla och kör försiktigt nu så ses vi kanske på vägarna.
  • 2020-10-12

Cecilia G skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Handledarutbildning. Lättsam presentation. Lokalen var trång och med dålig ventilation. Ledare gjorde ett lättsamt intryck på gränsen till mindre seriös. Läs mer
    2020-10-12 Christer K svarar Cecilia G
    Tack för ditt omdöme. Tråkigt att höra att du kände att det var mindre seriöst dock. Lokalen är inte den största därav mindre grupper. Ventilationen ska jag kolla upp om det är något som inte är som det ska. Å andra sidan hade vi ju dörren öppen hela tiden. Men tack för ditt omdöme och välkommen tillbaka när det börjar vankas körlektioner om ni vill och behöver.
  • 2020-10-10

Andrés M skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Handledarkurs med Christer. Lärorik och trevlig! Läs mer
    2020-10-11 Christer K svarar Andrés M
    Tack snälla för dina ord. Kul att du kände att det var lärorikt.
  • 2020-10-03

Fredrik Ö skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Grymt! Tycker att Christer är duktig och pedagogisk. Fick mig att känna mig trygg. Läs mer
    2020-10-03 Christer K svarar Fredrik Ö
    Tack snälla skönt att du kände så
  • 2020-10-03

Martin F skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Christer gav ett professionellt intryck och blandade humor med allvar på handledarutbildningen utan att göra avkall på utbildningens innehåll. Läs mer
    2020-10-03 Christer K svarar Martin F
    Tack snälla för denna kommentar. Kul att du kände att det gav något.

Simon H skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Handledarkurs, Christer var toppen! Läs mer
    2020-09-30 Christer K svarar Simon H
    Tack tack. Det var en bra grupp med lättsamma personer som dig själv.

Beatrice E skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Gick handledarkurs som var effektiv, trevlig och bra! Läs mer
    2020-09-30 Christer K svarar Beatrice E
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme.

Ana P skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag var på handledarkurs. Christer hade bra upplägg och vävde in lättsamma skämt så att det tråkiga informativa materialet fick liv och blev lättare att ta till sig och minnas. Mindre grupp med få gruppdeltagare gjorde att det blev en interaktion och dialog i stället för föredrag, vilket alltid är bra. Läs mer
    2020-09-30 Christer K svarar Ana P
    Tack snälla för dessa fina ord. Det värmer att höra.
  • 2020-09-25

Julia T skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Ville finslipa på min körning inför uppkörning och Christer körlärare på skolan hjälpte mig. Super trevlig och kunnig. Tack! Läs mer
    2020-09-25 Christer K svarar Julia T
    åh tack snälla för de fina orden. Kör försiktigt nu ses på vägarna.
  • 2020-09-18

Iris L skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Rolig stämning i bilen och samtidigt så pedagogiskt och lärorikt! Bra på att peppa och tro på en inför uppkörningen :) Läs mer
    2020-09-18 Christer K svarar Iris L
    Tack snälla för dessa orden. Du var grym. Kul att jobba med dig. Ta och fira ordentligt nu.
  • 2020-08-27

Annika S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Glad och trevlig körskolelärare. Finns utrymme att få lära sig av sina misstag i en trygg miljö och genom reflektion. Seriöst utan att det blir strängt. Fräsch bil! Läs mer
    2020-08-27 Christer K svarar Annika S
    Åh tack snälla för dessa fina ord. Kämpa på nu så löser vi detta.
  • Carina B

2020-08-15

Carina B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Personlig, kunnig, trevlig o tillmötesgående. Bra! Läs mer
    2020-08-16 Christer K svarar Carina B
    Tack snälla och välkommen tillbaka för lektioner så småningom.
  • 2020-08-14

Mathilda B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag är mycket nöjd! Disciplin som gäller, men inte alls på ett strängt vis. Körningen är snarare roligare och man lärå
    sig mycket! Läs mer
    2020-08-15 Christer K svarar Mathilda B
    Tack snälla för ditt omdöme. Hårt men rättvist ska det vara eller hur haha. Du kämpar på bra och kommer att lösa detta när det är dags.
  • 2020-08-14

John F skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Körlektioner x10 manuell.

Bra, Christer är väldigt rak och ärlig i sin kommunikation.

Ja det tycker jag. Jag överskatta evt. Min förmåga något innan körlektioner då jag kört mycket privat.

Lärorik och rolig. Läs mer
    2020-08-15 Christer K svarar John F
    Tack för orden. Kämpa på nu så kommer detta att bli bra.
  • Pauliina V

2020-07-08

Pauliina V skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Gjorde en uppfräschningskurs med Christer.(Har körkort men inte kört på 10 år)
    Toppen! Trevligt bemötande, trygg körning.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-08 Christer K svarar Pauliina V
    Tack snälla. Och kör försiktigt nu så ses vi kanske på vägarna.
  • 2020-07-08

Anna G skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Bra, jordnära lärare. Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-07-08 Christer K svarar Anna G
    Åh tack så jätte mycket. Hoppas allt går bra för dig nu. och kör försiktigt.
  • 2020-06-29

Laura J skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag hade inte kört bil på flera år, så jag köpte fem lektioner för att få lite mer övning. Jag blev mycket väl bemött, och tack vare Christers lektioner känner jag mig mycket lugnare på vägarna nu. Kan bara rekommendera trafikskolan! Läs mer
    2020-06-29 Christer K svarar Laura J
    Tack snälla och kör försiktigt nu. Tveka inte att höra av dig om det är nåt du undrar över.
  • 2020-06-23

Lucas S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte 4 stycken körlektioner. Extremt lugn och och pedagogisk körlärare. Flexibelt med att byta och ändra tider.

Kan starkt rekommendera, är väldigt nöjd med min upplevelse. Läs mer
    2020-06-23 Christer K svarar Lucas S
    Stort tack och lycka till nu. Forza Bajen. Tveka inte att höra av dig om det kommer upp något du undrar över.
  • 2020-06-19

Alice T skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag gick handledarutbildningen och tyckte den var bra, det gick rätt snabbt. Enda negativa var att filmen som visades var väldigt gammal och inte så anpassad till dagens samhälle när det gäller jämställdhet osv. (Trafikinfo stämde dock) Läs mer
    2020-06-21 Christer K svarar Alice T
    Tack för omdömet. Ska ta till mig angående filmen tack för den feedbacken
  • 2020-06-19

Paul M skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Trevligt flexibelt och lärorikt. Läs mer
    2020-06-21 Christer K svarar Paul M
    Tack så mycket för dessa ord. Välkommen tillbaka för körlektioner om ni så önskar.
  • 2020-06-17

Elsa G skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag tog handledarkursen i måndags, det var det första jag hade gjort i körkortsväg så jag hade inte riktigt några förväntningar. Trots detta hade jag en bra upplevelse, man fick fika, bok, anteckningspapper och penna samt hade läraren en presentation. Presentationen var bra och lätt att förstå, eftersom att det var så långt så blev man ibland trött men fikat fick upp energin. Läs mer
    2020-06-17 Christer K svarar Elsa G
    Vad bra att du ändå hade en positiv upplevelse kul. Jag vet att det kan vara lite svårt att hålla sig vaken under lång tid. Men du somnade ju inte en enda gång ha ha. Bra jobbat och tack för dina ord.
  • 2020-05-26

Rotinda B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Nu minns jag inte vilka paket jag köpt men har slösat en del pengar och är väldigt glad att jag gjort det för det var verkligen värt det. Jag bemöttes på ett fint sätt och är alltid taggad på att åka dit och köra! Bästa läraren också 🤞🏻 Läs mer
    2020-05-27 Christer K svarar Rotinda B
    Stort tack för de fina orden Rotinda. Är alltid lika trevligt på våra lektioner och du är alltid taggad vilket är jätte bra såklart.
  • 2020-05-22

Carl-henrik A skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Trevlig, kunnig och proffsig lärare. Toppen ! Läs mer
    2020-05-24 Christer K svarar Carl-henrik A
    Åh tack snälla för det fina orden det värmer att höra att man gör någorlunda rätt. Tack så mycket.
  • 2020-05-07

Anna B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Handledarutbildning.
    Vi blev mycket väl bemötta. Läs mer
    2020-05-08 Christer K svarar Anna B
    Tack för det. Ha det gott. Och välkomna igen om ni behöver körlektioner.
  • 2020-05-07

John B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag tyckte det va bra och sammanfattande. Kursledaren använde sig av bra material som både va intressant och lärorikt. En film som visades kanske var lite utdaterad men jag tyckte budskapet gick fram ändå så det spelade ingen roll. Allt som allt har jag inget att klaga på. Läs mer
    2020-05-07 Christer K svarar John B
    Tackar för detta. Tack för feedbacken. Ska tänka på filmen i fortsättniningen
  • Alexander N

2020-03-18

Alexander N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte en intensivkurs hos Eriksdals Trafikskola.
    Blev väldigt väl bemött av min trafiklärare Christer och det var ett sant nöje att vara hans elev.

Christer är väldigt pedagogisk och har ett härligt humör, kunde inte önskat mig en bättre trafiklärare.

Stort tack till Christer och Eriksdals Trafikskola! Läs mer
    2020-03-19 Christer K svarar Alexander N
    Åh tack snälla för dessa fina ord. Det värmer i corona mörkret tack själv mannen du är en kul kille också och dessutom kör du bil som att du aldrig har gjort annat. tack snälla.
  • 2020-03-09

Asadollah G skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag hade köpt övningskör paket vilket jag är nöjd med och har lärt mig mycket.
    Jag har nästan fått mina förväntningar gällande trafiken och bil.
    Jag tycker om min handläggare undervisning satt och är tacksam för.
    Mvh Asadollah Läs mer
    2020-03-10 Christer K svarar Asadollah G
    Tack snälla för detta. Lycka till nu och kör hårt.
  • 2020-03-08

Aleyna I skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Seriös och bra trafikskola! Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-09 Christer K svarar Aleyna I
    Tack Snälla. Kul att höra att du kände dig nöjd med din utbildning.
  • Elin S

2020-03-06

Elin S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Väldigt liten men personlig körskola. Köpte ett paket med körlektioner, då jag behövde köra mer i Statstrafik. Upplevde att Christer var tillmötes gående och hjälpsam ang att hjälpa till med delbetalning.
    Pedagogisk under körlektioner. Övervägande positiv upplevelse. Läs mer
    2020-03-06 Christer K svarar Elin S
    Åh tack snälla för detta. Målet är att bli större på sikt så vi kämpar vidare.
  • 2020-02-04

Victor B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Köpte 10 körlektioner med Christer. Väldigt pedagogisk och metodisk. Klarade både teori och uppkörning på första försök tack vare hans hjälp! Läs mer
    2020-02-05 Christer K svarar Victor B
    Bra jobbat och tack för ditt omdöme
  • 2020-01-30

Claudia R skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Best of the best!!
    Tog en intensiv och klara uppkörningen på först försöket🥳❣ Läs mer
    2020-02-01 Christer K svarar Claudia R
    Tack för att du valde Eriksdalstarfikskola för din utbildning. Du var rätt grym du med. Kör försiktigt på vägarna nu.
  • 2020-01-07

Miran C skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Provkörning. Trevligt bemötande, tidseffektiv lektion. Bra pedagogik. Läs mer
    2020-01-08 Christer K svarar Miran C
    Tack så mycket.Välkommen tillbaka när tillfälle ges.
  • 2019-11-21

Rasmus R skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag tycker att Christer varit väldigt professionell och trevlig. Lagt upp en rimlig plan och gjort sitt bästa för att jag ska nå mina mål på minsta kostnad utan att för den delen stressa igenom några moment. Han har varit flexibel och jag har haft en genomgående spännande och lärorik tid. Läs mer
    2019-11-21 Christer K svarar Rasmus R
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Var rätt så lätt att lägga en plan för din del då du hade mycket kunskaper från start.
  • 2019-11-13

Noel E skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Gick på tre lektioner, väldigt trevligt bemötande och väldigt lärorika lektioner Läs mer
    2019-11-13 Christer K svarar Noel E
    Tackar för detta. Kör försiktigt på vägarna nu
  • 2019-10-15

Annie Z skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med Eriksdals Trafikskola. Jag hade Christer som körlärare och tyckte att han var väldigt engagerad, peppande och bra på att förklara. Känns som att han genuint bryr sig om sina elever. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-10-15 Christer K svarar Annie Z
    Åh tack snälla du för de fina orden. Hoppas att allt går bra för dig nu. Du vet vart jag finns om du behöver.
  • 2019-09-16

Nathalie F skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte två körlektioner som var utmärkta! Jag Lärde mig väldigt mycket och hade den bästa kör läraren. Christer fick mig att känna mig väldigt lugn och säker i trafiken. Kunde inte haft en bättre kör lärare! Läs mer
    2019-09-16 Christer K svarar Nathalie F
    Åh tack snälla för detta fina omdöme.
  • 2019-09-01

Lukas V skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Har redan körkort sedan 10 år men hade knappt kört sedan dess så beställde 3 lektioner för att komma igång med körandet igen. Blev bemött av Christer som var en jätteskicklig lärare som tog sitt jobb på allvar och gav mig massor med tips. Kan varmt rekommendera Eriksdals Trafikskola. Läs mer
    2019-09-01 Christer K svarar Lukas V
    Tack så jätte mycket för dessa fina ord.
  • 2019-08-16

Klara C skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Körde en testlektion. Blev bemött väldigt bra av trafikläraren. Hade förväntningarna att jag skulle få tips för att kunna vidareutveckla mitt körande. Blev nöjd med min lektion och kände att jag utvecklades. Fick bra tips. Förbättringar hade kunnat vara att vara mer peppande av körläraren för att bli mer motiverad. Läs mer
    2019-08-16 Christer K svarar Klara C
    Tack för ditt omdöme. Jag ska ta till mig din synpunkt och göra det bättre nästa gång
  • 2019-06-17

Per N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Christer var grym! Lugn, kunnig samt trevlig. Boka Eriksdals trafiskola! Läs mer
    2019-06-17 Christer K svarar Per N
    Tack så jätte mycket för dessa fina ord. Du var rätt grym du med.
  • 2019-04-09

Martin R skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra lärare. Tydlig och trygg. Läs mer
    2019-04-09 Christer K svarar Martin R
    Tackar så mycket för ditt omdöme.

Magaly K skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte texter för att studera på internet och fick aldrig länken Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Magaly K
    Hej Magaly. Tråkigt att du känner så. Men jag har skickat dig den länken den 6/12-2018 och detta framgår tydligt i mitt affärssystem. Jag skickar självklart ut en ny till dig. Hör av dig om det visar sig att det är något problem. Du vet vart du når mig. Jag skickar koden igen omgående. Så hoppas jag att det blir bra.

Med vänlig hälsning
    Christer

Carl S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Först och främst: Mycket bra bilskola!
    Med en lärare som bryr sig om sina elever. Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Carl S
    Åh tackar ödmjukast för dessa fina ord.

Moa K skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Tog 3 lektioner. Helt okej.. Lärde mig saker och har körkort idag Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Moa K
    Tackar för detta omdöme. Och kör försiktigt på vägarna nu.
  • 2019-04-02

Aman D skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    I feel very lucky to have Mr. Christer as my driving instructor.
    He is not only professional and friendly, but also very intuitive about adapting his teaching methods.
    He tried to understand my driving habits and my way of thinking when driving, and through patience and encouragement, he taught me what it really means to be a safe and considerate driver for myself and other road users. Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Aman D
    Hello there and thanks a lot for this nice words and your judgement. Im really glad to help you with your driving licence. See you soon again.
  • 2019-04-02

Erik B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Min upplevelse var bra och jag lärde mig något varje gång vilket resulterade i körkort Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Erik B
    Tack Erik och tack för ett bra samarbete. Kör försiktigt på vägarna nu. Och Forza Bajen.
  • 2019-04-01

Josefin F skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte körlektioner samt bil för uppkörning av eriksdal trafikskola och är nöjd Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Josefin F
    Tack Josefin.Jag tackar ödmjukast för omdömet.
  • 2019-04-01

Bakhita E skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Trafikläraren Christer är verkligen den bästa läraren som förklarar på en mycket bra pedagogisk sätt.Får eleven att känna sig bekvämt och jag är supernöjd med trafikskolan .Rekommenderas starkt! Ni kommer inte att ångra er och om ni väljer trafikskolan kommer ni att få kvalité för pengarna.Vad väntar ni på? Gå in på hemsidan eriksdalstrafikskolan.se och köp ett paket så kommer ni se att allting jag beskrivit här stämmer till 100%.Eriksdals trafikskolan är den bästa och lärorika trafikskolan👌😁✊ Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Bakhita E
    Åh tack så mycket Bakhita för dessa fina orden. Låter nästa för bra för att vara sant. Men är glad att du är nöjd med din utbildning. Det är lätt att utbilda med dig som elev som är fokuserad och tar till dig instruktionerna du får på ett bra sätt. Så det är samspelet mellan lärare och elev som gör detta så bra och att vi når framgång tillsammans.
    Tack för att du valde Eriksdalstrafikskola.
  • 2019-03-29

Fiona N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Har kört 7 lektioner hittills och är jättenöjd! Bra och tydlig handledning, samtidigt som det inte på något sätt känns stressande eller pressande. Redan rekommenderat till flera jag känner! Läs mer
    2019-03-31 Christer K svarar Fiona N
    Åh vad snäll du är och stort tack för de fina orden. Och tackar ödmjukast för dina rekommendationer. Tack Tack

Vetegatan 7, 118 59 Stockholm