Eriksdals Trafikskola i Stockholm

Vetegatan 7, 118 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Eriksdals Trafikskola!

Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5 stycken olika körkortspaket och vi erbjuder förutom körlektioner även riskutbildning och teorilektioner.

Letar du efter en trafikskola i Stockholm Södermalm så är vi trafikskolan som på allvar börjat ta upp kampen med övriga trafikskolor i Stockholm. Med en rad olika erbjudanden tar vi hand om dig från första lektion till sista uppkörningsdag. Varmt välkommen!

Läs vad 30 kunder tycker om Eriksdals Trafikskola i Stockholm

• 2020-05-26

Rotinda B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Nu minns jag inte vilka paket jag köpt men har slösat en del pengar och är väldigt glad att jag gjort det för det var verkligen värt det. Jag bemöttes på ett fint sätt och är alltid taggad på att åka dit och köra! Bästa läraren också 🤞🏻 Läs mer
    2020-05-27 Christer K svarar Rotinda B
    Stort tack för de fina orden Rotinda. Är alltid lika trevligt på våra lektioner och du är alltid taggad vilket är jätte bra såklart.
  • 2020-05-22

Carl-henrik A skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Trevlig, kunnig och proffsig lärare. Toppen ! Läs mer
    2020-05-24 Christer K svarar Carl-henrik A
    Åh tack snälla för det fina orden det värmer att höra att man gör någorlunda rätt. Tack så mycket.
  • 2020-05-07

Anna B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Handledarutbildning.
    Vi blev mycket väl bemötta. Läs mer
    2020-05-08 Christer K svarar Anna B
    Tack för det. Ha det gott. Och välkomna igen om ni behöver körlektioner.
  • 2020-05-07

John B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag tyckte det va bra och sammanfattande. Kursledaren använde sig av bra material som både va intressant och lärorikt. En film som visades kanske var lite utdaterad men jag tyckte budskapet gick fram ändå så det spelade ingen roll. Allt som allt har jag inget att klaga på. Läs mer
    2020-05-07 Christer K svarar John B
    Tackar för detta. Tack för feedbacken. Ska tänka på filmen i fortsättniningen
  • Alexander N

2020-03-18

Alexander N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte en intensivkurs hos Eriksdals Trafikskola.
    Blev väldigt väl bemött av min trafiklärare Christer och det var ett sant nöje att vara hans elev.

Christer är väldigt pedagogisk och har ett härligt humör, kunde inte önskat mig en bättre trafiklärare.

Stort tack till Christer och Eriksdals Trafikskola! Läs mer
    2020-03-19 Christer K svarar Alexander N
    Åh tack snälla för dessa fina ord. Det värmer i corona mörkret tack själv mannen du är en kul kille också och dessutom kör du bil som att du aldrig har gjort annat. tack snälla.
  • 2020-03-09

Asadollah G skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag hade köpt övningskör paket vilket jag är nöjd med och har lärt mig mycket.
    Jag har nästan fått mina förväntningar gällande trafiken och bil.
    Jag tycker om min handläggare undervisning satt och är tacksam för.
    Mvh Asadollah Läs mer
    2020-03-10 Christer K svarar Asadollah G
    Tack snälla för detta. Lycka till nu och kör hårt.
  • 2020-03-08

Aleyna I skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Seriös och bra trafikskola! Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-09 Christer K svarar Aleyna I
    Tack Snälla. Kul att höra att du kände dig nöjd med din utbildning.
  • Elin S

2020-03-06

Elin S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Väldigt liten men personlig körskola. Köpte ett paket med körlektioner, då jag behövde köra mer i Statstrafik. Upplevde att Christer var tillmötes gående och hjälpsam ang att hjälpa till med delbetalning.
    Pedagogisk under körlektioner. Övervägande positiv upplevelse. Läs mer
    2020-03-06 Christer K svarar Elin S
    Åh tack snälla för detta. Målet är att bli större på sikt så vi kämpar vidare.
  • 2020-02-04

Victor B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Köpte 10 körlektioner med Christer. Väldigt pedagogisk och metodisk. Klarade både teori och uppkörning på första försök tack vare hans hjälp! Läs mer
    2020-02-05 Christer K svarar Victor B
    Bra jobbat och tack för ditt omdöme
  • 2020-01-30

Claudia R skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Best of the best!!
    Tog en intensiv och klara uppkörningen på först försöket🥳❣ Läs mer
    2020-02-01 Christer K svarar Claudia R
    Tack för att du valde Eriksdalstarfikskola för din utbildning. Du var rätt grym du med. Kör försiktigt på vägarna nu.
  • 2020-01-07

Miran C skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Provkörning. Trevligt bemötande, tidseffektiv lektion. Bra pedagogik. Läs mer
    2020-01-08 Christer K svarar Miran C
    Tack så mycket.Välkommen tillbaka när tillfälle ges.
  • 2019-11-21

Rasmus R skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag tycker att Christer varit väldigt professionell och trevlig. Lagt upp en rimlig plan och gjort sitt bästa för att jag ska nå mina mål på minsta kostnad utan att för den delen stressa igenom några moment. Han har varit flexibel och jag har haft en genomgående spännande och lärorik tid. Läs mer
    2019-11-21 Christer K svarar Rasmus R
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Var rätt så lätt att lägga en plan för din del då du hade mycket kunskaper från start.
  • 2019-11-13

Noel E skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Gick på tre lektioner, väldigt trevligt bemötande och väldigt lärorika lektioner Läs mer
    2019-11-13 Christer K svarar Noel E
    Tackar för detta. Kör försiktigt på vägarna nu
  • 2019-10-15

Annie Z skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag är väldigt nöjd med Eriksdals Trafikskola. Jag hade Christer som körlärare och tyckte att han var väldigt engagerad, peppande och bra på att förklara. Känns som att han genuint bryr sig om sina elever. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-10-15 Christer K svarar Annie Z
    Åh tack snälla du för de fina orden. Hoppas att allt går bra för dig nu. Du vet vart jag finns om du behöver.
  • 2019-09-16

Nathalie F skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte två körlektioner som var utmärkta! Jag Lärde mig väldigt mycket och hade den bästa kör läraren. Christer fick mig att känna mig väldigt lugn och säker i trafiken. Kunde inte haft en bättre kör lärare! Läs mer
    2019-09-16 Christer K svarar Nathalie F
    Åh tack snälla för detta fina omdöme.
  • 2019-09-01

Lukas V skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Har redan körkort sedan 10 år men hade knappt kört sedan dess så beställde 3 lektioner för att komma igång med körandet igen. Blev bemött av Christer som var en jätteskicklig lärare som tog sitt jobb på allvar och gav mig massor med tips. Kan varmt rekommendera Eriksdals Trafikskola. Läs mer
    2019-09-01 Christer K svarar Lukas V
    Tack så jätte mycket för dessa fina ord.
  • 2019-08-16

Klara C skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Körde en testlektion. Blev bemött väldigt bra av trafikläraren. Hade förväntningarna att jag skulle få tips för att kunna vidareutveckla mitt körande. Blev nöjd med min lektion och kände att jag utvecklades. Fick bra tips. Förbättringar hade kunnat vara att vara mer peppande av körläraren för att bli mer motiverad. Läs mer
    2019-08-16 Christer K svarar Klara C
    Tack för ditt omdöme. Jag ska ta till mig din synpunkt och göra det bättre nästa gång
  • 2019-06-17

Per N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Christer var grym! Lugn, kunnig samt trevlig. Boka Eriksdals trafiskola! Läs mer
    2019-06-17 Christer K svarar Per N
    Tack så jätte mycket för dessa fina ord. Du var rätt grym du med.
  • 2019-04-09

Martin R skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Mycket bra lärare. Tydlig och trygg. Läs mer
    2019-04-09 Christer K svarar Martin R
    Tackar så mycket för ditt omdöme.

Magaly K skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte texter för att studera på internet och fick aldrig länken Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Magaly K
    Hej Magaly. Tråkigt att du känner så. Men jag har skickat dig den länken den 6/12-2018 och detta framgår tydligt i mitt affärssystem. Jag skickar självklart ut en ny till dig. Hör av dig om det visar sig att det är något problem. Du vet vart du når mig. Jag skickar koden igen omgående. Så hoppas jag att det blir bra.

Med vänlig hälsning
    Christer

Carl S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Först och främst: Mycket bra bilskola!
    Med en lärare som bryr sig om sina elever. Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Carl S
    Åh tackar ödmjukast för dessa fina ord.

Moa K skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Tog 3 lektioner. Helt okej.. Lärde mig saker och har körkort idag Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Moa K
    Tackar för detta omdöme. Och kör försiktigt på vägarna nu.
  • 2019-04-02

Aman D skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    I feel very lucky to have Mr. Christer as my driving instructor.
    He is not only professional and friendly, but also very intuitive about adapting his teaching methods.
    He tried to understand my driving habits and my way of thinking when driving, and through patience and encouragement, he taught me what it really means to be a safe and considerate driver for myself and other road users. Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Aman D
    Hello there and thanks a lot for this nice words and your judgement. Im really glad to help you with your driving licence. See you soon again.
  • 2019-04-02

Erik B skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Min upplevelse var bra och jag lärde mig något varje gång vilket resulterade i körkort Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Erik B
    Tack Erik och tack för ett bra samarbete. Kör försiktigt på vägarna nu. Och Forza Bajen.
  • 2019-04-01

Josefin F skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Jag köpte körlektioner samt bil för uppkörning av eriksdal trafikskola och är nöjd Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Josefin F
    Tack Josefin.Jag tackar ödmjukast för omdömet.
  • 2019-04-01

Bakhita E skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Trafikläraren Christer är verkligen den bästa läraren som förklarar på en mycket bra pedagogisk sätt.Får eleven att känna sig bekvämt och jag är supernöjd med trafikskolan .Rekommenderas starkt! Ni kommer inte att ångra er och om ni väljer trafikskolan kommer ni att få kvalité för pengarna.Vad väntar ni på? Gå in på hemsidan eriksdalstrafikskolan.se och köp ett paket så kommer ni se att allting jag beskrivit här stämmer till 100%.Eriksdals trafikskolan är den bästa och lärorika trafikskolan👌😁✊ Läs mer
    2019-04-05 Christer K svarar Bakhita E
    Åh tack så mycket Bakhita för dessa fina orden. Låter nästa för bra för att vara sant. Men är glad att du är nöjd med din utbildning. Det är lätt att utbilda med dig som elev som är fokuserad och tar till dig instruktionerna du får på ett bra sätt. Så det är samspelet mellan lärare och elev som gör detta så bra och att vi når framgång tillsammans.
    Tack för att du valde Eriksdalstrafikskola.
  • 2019-03-29

Fiona N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Har kört 7 lektioner hittills och är jättenöjd! Bra och tydlig handledning, samtidigt som det inte på något sätt känns stressande eller pressande. Redan rekommenderat till flera jag känner! Läs mer
    2019-03-31 Christer K svarar Fiona N
    Åh vad snäll du är och stort tack för de fina orden. Och tackar ödmjukast för dina rekommendationer. Tack Tack
  • 2019-03-22

Niklas S skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Christer på Eriksdals Trafikskola var en pedagogisk och ärlig lärare som hjälpte mig ta körkort på allra smidigaste sätt. Han kom ihåg det vi gjort tidigare och hade en plan på nästa steg för att försäkra ett körkort vid uppkörningen. Rekommenderar absolut! Läs mer
    2019-03-24 Christer K svarar Niklas S
    Stort Tack för dessa fina ord. Och grattis igen till ditt körkort.
  • 2019-03-20

Quynh Nga N skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    I tried six driving teachers and he is the best among the 6. He is detail, enthusiasm teacher Läs mer
    2019-03-20 Christer K svarar Quynh Nga N
    Oh wow. Great thank you for the nice words
  • 2019-03-20

Nelly K skrev om Eriksdals Trafikskola i Stockholm
    Körkorts utbildning. Jättebra service. Är så nöjd och kommer rekommendera. Christer äger! Läs mer
    2019-03-20 Christer K svarar Nelly K
    Oj stort tack för denna fina kommentar. And go girl

Vetegatan 7, 118 59 Stockholm