Eriksdals Trafikskola

Eriksdals Trafikskola

Välkommen till Eriksdals Trafikskola!

Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5 stycken olika körkortspaket och vi erbjuder förutom körlektioner även riskutbildning och teorilektioner.

Letar du efter en trafikskola i Stockholm Södermalm så är vi trafikskolan som på allvar börjat ta upp kampen med övriga trafikskolor i Stockholm. Med en rad olika erbjudanden tar vi hand om dig från första lektion till sista uppkörningsdag. Varmt välkommen!

Läs vad 100 kunder tycker om Eriksdals Trafikskola 2

2021-05-11
    Jag hr körkort men inte kört kontinuerligt sedan flytt till stor stad, behövde fräscha upp stadskörning, fickparkering och lite annat och detta får jag hjälp med. Christer är trevlig, tydlig och pedagogisk. Tack för hjälpen att bugga upp självförtroendet i trafiken igen!
    Tack själv och tack för förtroendet att få hjälpa dig med detta. Du är grym och detta kommer gå hur bra som helst. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-10
    Deltog i handledarkurs online för att kunna börja övningsköra privat med dottern.
    Christer är kunnig och jäkligt trevlig och förklarade bra hur man kan förbereda sig som "amatörlärare" och vad msn ska tänka på
    Tekniken funkade bra
    Lättsam stämning

Diskussionerna svävade ut ibland
    Tack snälla. Kul att höra att du fick med dig något från kursen. Ni är varmt välkomma igen om det är så att ni behöver lektioner framöver. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-10
    Jag tyckte att handledarutbildningen var informativ och upplagd på ett bra sätt. Jag har kommit igång med grund-tänket för att starta igång min väg till ett körkort.
    Kanon du är alltid välkommen när det om det blir dags för några körlektioner. Kör försiktigt nu så kanske vi ses. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Fastnade för förtroendeingivande webbsida när jag sökte på ”Körkort Handledarkurs”. Enkelt att boka, bra pris och jättebra 3-timmarspass med Christer. /Mamma till körsugen 16-åring
    Tack snälla. Ni är varmt välkomna tillbaka sen om det blir så för körlektioner. Tveka aldrig att höra av dig om det är något du undrar över. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Engagerad lärare som bemöter alla postivt och som man kan fråga när som helst under handledarkursen. Mina höga förväntningar infriades och jag lärde mig att om en P-skylt utan tilläggsskyltar finns så får jag parkera 24 tim sen måste hjulen snurra minst ett halvt varv
    Bra jobbat
    Tack snälla. Skönt att höra att du verkade nöjd. Och kul att veta att du fick med dig nånting lärorikt. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Informativ, bra och rolig kurs.
    Tack snälla för det. Ha en fortsatt trevlig helg. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Instruktionsutbildning, jag tyckte jag blev bemött bra! Jag kännde mig motiverad och hela kursen va intressant
    Tack för att du tog dig tid att skriva lite här. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-07
    Jag tog en testlektion av Christer inför min uppkörning då jag kört mycket privat. Blev otroligt bra bemött och redan första minuten kände jag mig bekväm.

Vi körde en timme och allt kändes bra, kommer boka en till lektion innan uppkörning för att finslipa sista delar. Rekommenderar starkt alla att boka Christer. Han är så trevlig, pratglad & ger bra stöd under körningen.

/Adriane
    Åh tack snälla för det fina orden det värmer att höra. Ses nästa vecka då så slipar vi vidare. Ha en trevlig helg. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-04
    Från att inte ha en aning om bilkörning och aldrig suttit bakom ratten kan jag nu säga att jag känner mig väldigt säker som förare. Ser fram emot uppkörningen.

Har alltid känt mig trygg med Christer som lärare då han förklarar pedagogiskt och lättförståeligt, så t.o.m en total nybörjare (som jag var) fattar.

Rakt, fullt, rakt :)
    Åh tack snälla Fredrika för dessa ord. Vad glad jag blir att du känner så. Du är grym och kommer att lösa detta. Tack för att jag fick vara med på resan. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-30
    Jag ville ha en uppkörningskontroll då jag bara har en månad kvar innan uppkörningen och var nervös inför detta. Jag möttes av Christer och kände mig direkt mer avslappnad. Jag tycker vi kom väldigt bra överens. Christer är mycket trevlig och trygg, och gav mig flertalet värdefulla tips samtidigt som jag kände mig uppmuntrad och fick tillbaka tron på att uppkörningen nog går vägen. Jag kommer ta ett par till lektioner tillsammans med Christer och hoppas kunna putsa på detaljerna ännu mer.
    Tack snälla för de fina orden. Du är varmt välkommen igen för några lektioner innan din uppkörning. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-30
    Så pedagogisk och prestigelös utbildning och utbildare! Christer lyckades dessutom göra lektionerna väldigt roliga och jag lärde mig så mycket. Tusen tack!!
    Tack snälla Molly och grattis till körkortet. Kör försiktigt nu. Tack för att jag fick vara med på resan. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-29
    Jag köpte deras intensivkurs och fick exakt det jag ville, rakt på sak, Christopher märkte direkt vad som behövde övas på samt vad som skulle göras för att undevika misstagen. Rekommenderar starkt eriksdals trafikskola!
    Tack snälla. Fixa detta i morgon nu vilket jag är övertygad om att du gör. En liten sak bara jag heter Christer ha ha men det gör inget. Du är grym så lycka till nu vi hörs i morgon. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-05
    Jag köpte 20 lektioner med uppkörning och appen! Christer var superproffsig och såg till att jag klara mig på mina 20 lektioner. De var flexibla och anpassade sig när de behövdes. Jag rekommenderar verkligen denna trafikskola!
    Åh tack snälla för dessa orden. Hoppas allt gick bra med din plan med överraskningen. Kör försiktigt nu så ses vi på vägarna. Eriksdals Trafikskola
  • Uffe E
    2021-03-27
    Handledarutbildning, mycket bra och trevligt bemötande. Utbildningen var väldigt bra och saklig. Allt från första samtalet till utbildningens slut har varit mycket bra och väldigt proffesionellt gjort. Rekommenderar väldigt gärna Eriksdals Trafikskola. Med vänlig hälsning, Ulf Eriksson
    Tack så mycket Uffe legenden Hammarby för detta. Känns bra att ha fått Utbilda en riktig legend. Forza ajen. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-27
    Allt fungerade bra, tydligt och fokuserat. Det mesta var bekant, men bra med repetition.
    2021-03-27
    Jag gick handledarkurs som elev, jag tyckte om utbildningen, kort och konsis med ren kunskap. Inge onödiga eller tråkiga segment, skönt på distans, bra helt enkelt!
    Tack snälla lycka till nu så får vi se om vis ses framöver. Eriksdals Trafikskola
  • AMANDA A
    2021-03-24
    Världens bästa trafikskola! Jag fick det bästa stödet och den bästa utbildningen för att ta mitt körkort.
    Tack snälla. Skönt att det gick vägen nu. Kör försiktigt nu i korsningarna ha ha. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-18
    Gick introduktionsutbildning över zoom. Pedagogiskt och bra. Lite oklart att tidsangivelse var annorlunda i välkomstmailet än faktiska tiden men inget som drar ner betyget
    Tack snälla. Ska ha bättre koll på tidsangivelsen. Det blir lite luddigt kan jag hålla med om då det är på distans. Svårt att hålla ramen helt men tack för den ingången i alla fall. Eriksdals Trafikskola
    Utbildningen var jätte jättekul
    Tack kul att du tyckte det tack för att du skrev Eriksdals Trafikskola
    Bra genomgång. Lättsamt och interaktivt. Bra start
    Tack snälla. Lycka till nu och tveka inte att höra av dig om det behövs Eriksdals Trafikskola
    2021-03-17
    Jag är nöjd med handledarutbildningen som gav en bra introduktion inför övningskörningen.
    Tack för att du skrev här och lycka till nu och hör av dig om du behöver lektioner så småningom Eriksdals Trafikskola
    Handledarutbildning på distans
    2021-03-16
    Gick handledarkurs hos Christer. Bra upplägg o trevlig o lättsam lärare. Rekommenderas.
    Tack Gunilla. Skönt att höra att du var nöjd. Eriksdals Trafikskola
  • Ronald L
    2021-03-15
    Ej pretentiös lärare, men ändå nogrann. Lättförstålig kurs som passar alla.
    Tack snälla för betyget och tack för att du tog dig tiden att skriva här. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-15
    Vi medverkade i handledarkursen som hölls av Eriksdals trafikskola. Vi upplevde kursen som mycket trevlig och positiv och vi fick den information som vi behöver för att komma igång med handledning och övningskörning.
    Tack snälla för . Skönt att höra att ni fick den informationen som ni behövde. Varmt välko9men igen om det blir tal om lektioner senare. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-15
    The course I took at Eriksdals Trafikskola was very friendly and helpful. The extra effort taken by the course leader was really appreciated.
    Thank you!
    Thanks a lot for that Brendan. I really appreciated the nice word from you . Eriksdals Trafikskola
  • Kent K
    2021-03-14
    Jag gick en handledarutbildning som blev lite av en ögonöppnare för mig. Jag kommer att ändra mig hur jag kör för att få en mer ekonomisk körstil. Det behövs så min son lär sig rätt.
    2021-03-14
    Gick handledarutbildning. Bra, informell och trevlig atmosfär. Mkt trevligt bemötande.
    Hade gärna fått vara ngt fler exempel på utmaningar/kniviga situationer.
    Funkade jättebra via distans (Zoom).
    Tack snälla och bra synpunkter tack det tar jag till mig. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-13
    Bra, intressant, fånger kundens intresse fort
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Kanske på återseende senare. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-11
    10-lektioners paket
    Vänligt, personligt och proffsigt
    Min förväntan var att mötas av anpassade lektioner till den nivå jag har med utmaningar som skulle ta mig visare. Det blev så.
    Personligt, flexibelt och proffsigt.
    Tack Snälla Lars för de fina orden. Skönt att du känner så. Nu kämpar vi på bara så kommer det bli bra till slut. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-08
    Bra bemötande och rakt på sak vad jag kan förbättra. Uppskattas!
    Tack för det. Det var trevligt . Hör av dig som sagt om du känner att du behöver mera lektioner eller stöd i övrigt. Eriksdals Trafikskola
    2021-02-26
    Jag har kört hos Christer i kanske 2 månader. Och jag är super nöjd! Bra körlektioner, upplägg och feedback så att man kan förbättras :-) oerhört nöjd! Nu får vi bara hoppas att jag kirrar körkortet också!
    Tack snälla du löser detta det vet jag. Ta det lugnt nu bara så kommer du fixa detta så jag kan lägga ut din bild. Fixa detta nu så hör du av dig när du kört upp. Stort lycka till nu. Eriksdals Trafikskola
    2021-02-26
    Köpte ett packet av 25 lektioner och blir trevligt bemött. Skön lirare som vet vad han håller på med. Bra lärare generellt och väldigt pratglad. Är flexibel i sina lektioner och utanför lektionerna om det kommer till man behöver hjälp med något
    Tack snälla för de orden det värmer. Vi krigar vidare nu så ska vi lösa detta. Ses nästa vecka igen. Eriksdals Trafikskola
    2021-02-11
    Jag köpte fem lektioner och Krister, trafikläraren var verkligen jättetrevlig. Efter första testlektionen märkte jag verkligen att han brydde sig om körningen och gav bra konkreta tips att tänka på. Det överträffade förväntningarna, då det var avslappnad stämning och man kunde snacka samtidigt som man lärde sig. Jag var helt enkelt jättenöjd!
    Tack snälla Alex för dessa fina ord. Det var ett nöje att få vara med på din resa. Kör försiktigt nu. Eriksdals Trafikskola
    2021-02-06
    Handledarutbildning på Zoom. Mkt bra information och upplägg.
    Tack snälla för ditt omdöme. Och lycka till nu i fortsättningen. Tveka inte att höra av er igen om så behövs Eriksdals Trafikskola
  • Mikael B
    2021-01-20
    Trevlig atmosfär, hjärtlig pedagogik men ändå kravställande
    Tack mannen forca bajen och kör försiktigt nu Eriksdals Trafikskola
  • Assar S
    2021-01-19
    Jag gick Introduktionskursen/Handledarutbildning med Christer Krantz som kursledare.

Denna kurs var den första att göras på distans i dessa tider, trots det jag blev väldigt trevligt bemött och kursen var mycket bra planerad. Jag tyckte att det var ett behagligt tempo på kursen. Det var lätt att hänga med, kursledaren var engagerande och förklarade på ett konkret sätt. Kursledaren skapade bra diskussion och arrangerade ett kul quiz under kursen.

Mina förväntningar var överträffade och jag är riktigt nöjd med att ha gått kursen på Eriksdals Trafikskola.

Rekommenderas!
    Åh tack snälla för dessa fina ord. Kul att du känner dig nöjd. Blev själv positivist överraskad att det gick så pass bra ändå. Lycka till nu med din körning och tveka inte att höra av dig om det kommer upp frågor. Eller om du behöver lektioner så småningom. Eriksdals Trafikskola
    2021-01-18
    Christer höll en bra Handledarutbildning på Zoom. Mycket bra ordnat!
    Tack från gänget i soffan
    Tack själva och välkommen tillbaka om det är så att ni behöver körlektioner så småningom Eriksdals Trafikskola
    2021-01-18
    Mkt bra med pedagogik suveränt skött på distans tack vare pandemin
    Tack snälla för detta. Hör av er om det är något som ni undrar över. Eriksdals Trafikskola
    Hej!
    Jag trivdes utmärkt med min körskollärare och rekommenderar Eriksdals trafikskola varmt.

Jag köpte körpaket/lektioner efter att Christer kört lite med mig och det var precis det antal lektioner jag blev rekommenderad som jag behövde för att klara min uppkörning.

Eftersom skolan ligger mitt i smeten så får man direkt träna på innerstadstrafik och att köra på motorväg med allt det innebär. Viktigt.

Lycka till!

Ingela
    Tack snälla oh grattis igen till ditt körkort. Kör försiktigt på vägarna nu Eriksdals Trafikskola
    2021-01-16
    Jag gick en handledarutbildning vid Eriksdals trafikskola alldeles nyss. Första gången vid digital plattform i typ hela Sverige. Och det med bravu! Grymt jobbat Christer, tack för bra presentation och spännande diskussioner. Jag känner mig redo att inta min roll som handledare och blir det för svårt kommer jag inte tveka en sekund utan skicka bonussonen på lektioner hos dig.
    Tack snälla för det fina orden. Det var kul och det gick ju helt ok. Skönt att det funkande med allt. Du kommer bli en grym handledare och ni är varmt välkomna tillbaka när det blir kanske dags för lektioner. Lycka till nu Eriksdals Trafikskola
    2021-01-14
    Christer var mycket hjälpsam och tydligt som lärare. Jag använd alla hand rekommendationer och blev godkänd på provet efter mitt första försök.
    Tack snälla kul att du klarade det dig direkt. Jag var aldrig orolig ha ha Eriksdals Trafikskola
    2020-12-09
    Handledarkursen var både informativt och roligt.
    2020-12-07
    Trevliga och proffsiga. Bästa valet av skola helt klart! De får en att förstå på riktigt.
    Tack snälla. Hoppas att det går bra för er nu och tveka aldrig att höra av dig om så skulle behövas. Och kämpa på nu. Och behöver ni komplettera med lektioner så är ni välkomna igen. Eriksdals Trafikskola
    2020-12-05
    Underbart bemötande! Toppen introduktionskurs.
    Tack snälla för det betyget. Välkommen åter när det är dags för lektioner Eriksdals Trafikskola
    2020-12-03
    Jag är väldigt nöjd, läraren var trevlig och jag känner att jag fick ut mycket av mina lektion. En rättvis och bra bedömning över hur många lektioner som skulle behövas! Absolut att rekommendera vidare!
    Tack snälla för de fina orden och grattis till körkortet Eriksdals Trafikskola
    2020-11-08
    Christer är en pedagogisk och trygg lärare!
    åh tack snälla för de orden. Lycka till nu på din resa. Och hör av dig om det är så att du behöver. Eriksdals Trafikskola
    2020-10-20
    Det var en rolig och enkel kurser
    2020-10-19
    Har haft många lektioner med Christer hela sommaren/hösten och är supernöjd! Jag gillar att han är så rak och tydlig, enkel att kommunicera med och att han får en att känna sig helt trygg bakom ratten. Pedagogiskt upplägg och bra på feedback. rekommenderar definitivt Eriksdals trafikskola! Bra location också - lär man sig köra på Södermalm så klarar man det mesta ;-)
    Åh tack snälla för dessa orden vad glad jag blir att du känner dig nöjd. Det har varit ett nöje att få utbilda dig. Och visst är det så att klarar man Södermalm så klarar man det mesta. Eriksdals Trafikskola
    2020-10-19
    Jag lärde mig mycket om körning i stadstrafik, samt hur man läser av trafiken o alltid ska ta besluten därefter och i god tid. Kunskap som behövs för att kunna ta körkortet!
    Tack snälla och kör försiktigt nu så ses vi kanske på vägarna. Eriksdals Trafikskola