Eriksdals Trafikskola

Välkommen till Eriksdals Trafikskola!

Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5 stycken olika körkortspaket och vi erbjuder förutom körlektioner även riskutbildning och teorilektioner.

Letar du efter en trafikskola i Stockholm Södermalm så är vi trafikskolan som på allvar börjat ta upp kampen med övriga trafikskolor i Stockholm. Med en rad olika erbjudanden tar vi hand om dig från första lektion till sista uppkörningsdag. Varmt välkommen!

Läs vad 164 kunder tycker om Eriksdals Trafikskola 2

2022-11-21 Insamlad av företaget
    Bra lektion med Christer som var tydlig och tillmötesgående! Bra pris för utbildningskontroll.
    Tack snälla du vet vart jag finns om du behöver mer hjälp. Eriksdals Trafikskola
    2022-11-08 Insamlad av företaget
    En grym körskola med en pedagogisk lärare som är väldigt kunnig och förklarar mycket! En viktig del i varför jag blev godkänd på uppkörningen var Christers grymma körlektioner, tack för hjälpen! //André
    Åh kul att höra vad glad jag blir. Du var grym du med. Lycka till nu och kör försiktigt. Eriksdals Trafikskola
    2022-11-03 Insamlad av företaget
    Det var en kul upplevelse där jag lärde mig mycket. Körläraren var trevlig och hjälpsam. Kursen var billig och definitivt prisvärd, dock var det lite strul med tiden. Ibland kändes det som lektioner slutade lite tidigt och det var svårt att hitta tider. Kan ändå rekommendera till andra! Jag hade 14 körlektioner à 70 minuter.
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta. Som du vet med tiderna så har jag varit ganska så fullbokad. Sen hade även du lite sjukdom som gjorde att det blev lite svårt att anpassa. Tråkigt om du kände att lektionerna slutade för tidigt. Ofta så behöver man prata efter lektionerna som gör att den effektiva tiden inte blir fulla 70 min. Men tackar för din input och tar detta såklart med mig i framtiden. Kul att du kände att priset var bra. Det berodde mest på att vi hade en kampanj just när du köpte detta paket så du fick ett jätte bra pris just då. Dock har vi ju inte alltid dessa kampanjer. Men det gäller att vara där när det händer. Lycka till nu vidare så får vi se om vi ses igen.

Tack snälla
    2022-11-01 Insamlad av företaget
    Absolutely wonderful Eriksdsals traffic school am so satisfied,
    I drove with Christer for utbildningskontroll, it was a
    great experience and he showed me what i was doing wrong
    and what i need to improve on. I will be going for a few
    lessons.
    Thanks a lot for this words. I really appreciates that. See you soon then. Eriksdals Trafikskola
    2022-10-08 Insamlad av företaget
    Blev jättebra bemött, rekommenderar!
    Tack snälla och lycka till nu. Hör av dig om det är så att du behöver lektioner i framtiden. Eriksdals Trafikskola
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Toppen, lärorik och trevlig instruktör!
    Tack snälla. Hoppas att allt går bra nu. Hör av er igen om det är så att ni behöver lektioner i framtiden. Eriksdals Trafikskola
    2022-09-24 Insamlad av företaget
    Christer is an absolute gentleman. He has loads of experience, when it comes to driving.
    I can absolutely recommend Christer for someone about to start getting a license.
    Åh thanks a lot for that nice words. Have a nice trip now and drive carefully. Eriksdals Trafikskola
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Pedagogisk trafiklärare med mycket humor, som dessutom uppmuntrar en att lita på sig själv och våga ta steget när man tvekar. Det underlättar de svåra moment man ställs inför under utbildningen. Trafikskolan lever upp till de förväntningar jag hade. Läraren är flexibel och framför allt förstående. Vi gjorde upp en plan och följer den. Sammanlagt har jag köpt 24 lektioner.
    Åh tack snälla Carmen för de orden. Det värmer och får mig att orka med att gå till jobbet varje dag när detta gör att man får nöjda elever. Kul att höra. Det är lätt att jobba med dig också så detta går gå kanon. Ses i morgon då vi har en dubbel lektion. Hur ska du orka med mitt prat i över två timmar ha ha. Eriksdals Trafikskola
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Christer är verkligen den bästa trafikläraren man kan tänka sig! Han är pedagogisk och seriös som ser till att du är mycket väl förberedd för uppkörningen

Jag rekommenderar varmt alla som ska ta körkort att välja Eriksdals Trafikskola☺️
    Åh tack snälla för de fina orden. Uppskattas verkligen tack snälla. Vi ses senare idag. Eriksdals Trafikskola
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Christer är super trevlig och en stjärna på att lära ut! Han är rak och tydlig i kommunikationen och ger bra övningar och läxor att träna på tills nästa lektion. Jag rekommenderar er varmt att boka lektioner!
    Åh tack snälla för de fina orden. Det värmer att ha nöjda kunder. Tack snälla vi ses senare idag. Eriksdals Trafikskola
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Kunde inte ha hamnat med en bättre lärare.
    Christer är pedagogisk, hjälpsam och ger en den där lilla pushen man behöver ibland. Man blir extremt taggad på att gå till sina lektioner!
    Var rädd att det skulle vara för mycket att lära sig och ta in med tanke på hur mycket trafik det är i Skanstull/söder - men jag känner att det gått mycket bättre än förväntat. Tack vare en bra skola & bra lärare. ☺️

Rekommenderar starkt! 🟩⬜️🟩⬜️
    Åh tack Dayana för det fina orden. Kul att höra. Och jag håller med att det har gått jätte bra. Vi ses senare idag för att kämpa vidare. Eriksdals Trafikskola
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Har tagit två lektioner för att uppdatera mina körkunskaper efter att inte ha kört bil på länge. Kan varmt rekommendera trafiklärare Christer. Han är lugn, kunnig och trevlig och gav mig relevant feedback så att jag nu vågar sätta mig bakom ratten igen.
    Åh tack snälla för de fina orden det värmer att höra. Du är grym glöm inte det och är det något mer du undrar över så tveka aldrig att höra av dig igen. Kör försiktigt. Eriksdals Trafikskola
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Christer är en mysig gubbe. Hans kunskap speglade väl på körprovet. Han kunde ha tagit några fler körlektioner från mig, men tyckte att jag var redo. Tack Christer. Fick körkortet på första försök. Lycka till!
    Grymt jobbat och stort grattis till Körkortet. Kör försiktigt nu. Eriksdals Trafikskola
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Jag vill säga tack Christer för fantastiskt tålamod och lärande. Supernöjd med mina lektioner och så in i helsicke glad för mitt körkort.
    Köpte först ett paket med 20 lektioner och sen 10 till på det.
    Christer är rak och tydlig och en bra lärare.
    Jag kan varmt rekommendera Eriksdals Trafikskola!
    Åh tack snälla för dessa fina ord. Du är inte så tokig du heller. Och återigen stort grattis till körkortet och kör försiktigt. Eriksdals Trafikskola
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Bra genomgång av några grundläggande trafikregler.
    Tack snälla för det. Eriksdals Trafikskola
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt bra. Hade inga förväntningar alls men Christer såg till att jag behöll lugnet i min körning och gjorde mig till en bättre bilförare genom tips och råd.
    Grymt tack snälla kul att höra. Tveka inte attt höra av dig igen om du behöver mer hjälp. Eriksdals Trafikskola
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Tillmötesgående och flexibel gällande upplägg. Bra och tydlig handledning.
    Tack snälla för dessa orden Eriksdals Trafikskola
    2022-04-27 Insamlad av företaget
    Väldigt bra körlektion och feedback på körningen
    Kanon bara höra av dig igen om du behöver mera hjälp Eriksdals Trafikskola
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Härligt ställe o bra utbildning
    Tack snälla för det lycka till nu. Hoppas att allt löste sig nu. Eriksdals Trafikskola
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött bra. Jag hade egentligen inga förväntningar men företaget gjorde det bra så jag blev inte besviken iallafall. Min upplevelse var bra, läraren var trevlig och pedagogisk och gjorde så jag förstod vad det var han ville få fram. Det var en handledarkurs för körkort
    Åh tack snälla du fina ord det värmer tack så jätte mycket. Lycka till nu med din resa så kanske vi ses igen framöver om du behöver mera stöd med din utbildning. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-28 Insamlad av företaget
    Har tagit hela körkortet hos Eriksdalstrafikskola. Toppen skola och körlärare! Rekommenderas!! 🌟
    Åh tack snälla för det. Vi kämpar på ses i morgon. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Bemötandet var väldigt bra då vi genomförde vår handledarutbildning.
    Heja Bajen 💚🤍💚🤍💚
    Härligt tack för detta. Forza Bajen Eriksdals Trafikskola
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Jag gick en handledarkurs på eriksdals trafikskola. Jag blev bemött väldigt bra och man blev bra involverad.
    Tack snälla lycka till nu så kanske vi ses igen när det blir dags för lektioner. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Vi gick handledarutbildningen. Personligt bemötande av Christer, vi var en liten grupp så det blev lätt att interagera med övriga deltagare och med Christer.
    Lagom långt och en bra grund för att komma igång med teori och praktik.
    Tack snälla och lycka till nu så hör ni av er om det är så att ni behöver mer stöd under resan. Eriksdals Trafikskola
    Det motsvarade förväntningarna. Bra kurs
    tack snälla för det. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Väldigt bra trafikskola! Tydliga och lärorika lektioner, halt klart värda pengarna.
    Tack snälla kul att höra. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Tog körlektioner på Eriksdals trafik skola , Christer är mycket kunnig och erfaren
    Tack snälla och grattis till körkortet. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-03 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande. Kunnig lärare med sinne för rätt detaljer.
    Rekommenderas!
    Åh tack snälla för dessa fina ord. Det värmer att höra. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-02 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, pedagogisk och lätt att få tid för körlektioner. Christer ser till helheten när han lär ut.
    Tack snälla. Skönt att höra. kriga på nu så ses vi snart igen för nästa lektion. Eriksdals Trafikskola
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Varje lektion är inte den andre lik. Tydliga mål med ständiga avstämningar och alltid med ett extra pepp. Jag kan varmt rekommendera alla att gå till Eriksdalsbadet Trafikskola om du vill ha en handledare som är närvarande, kunnig, peppande och alltid full av energi🤩
    Tack snälla fr dessa ord. Hoppas att inte vägbeskrivningen ställer till det för andra nu bara ha ha. Vi heter Eriksdalstrafikskola men det vet du ju redan ha ha. Men det blev ju lite kul nu. Ha det bäst ses nästa lektion. Eriksdals Trafikskola
    2021-11-01 Insamlad av företaget
    Jag tog handledarkurs samt 15 lektioner med Christer, som är en mycket erfaren och tålmodig körskolelärare. Upplevde att jag fick en mycket personlig och skräddarsydd väg mot körkort, och känner mig nu redo för uppkörning. Rekommenderas!
    Tack snälla för det. Du löser detta nu på fredag så lycka till nu så hörs vi på fredag. Eriksdals Trafikskola
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Jag fick från starten ett otroligt vänligt och hjälpsamt bemötande. Upplägget med bokningen av körlektioner var väldigt flexibelt och jag kände mig aldrig tvungen att boka fler lektioner än nödvändigt.

Sedan kände jag mig stöttad genom hela processen och hade ingen tvivel på körlärarens kunskap och erfarenheter! En både lärorik och rolig upplevelse.

Allt som allt är jag otroligt nöjd med Eriksdals Trafikskola och skulle varmt rekommendera det till alla där ute som kämpar med körkortet!
    Åh tack snälla du vad glad jag blev att läsa detta tack snälla. Det var ett nöje att jobba med dig. Kör försiktigt nu så ses vi på vägarna. Eriksdals Trafikskola
    2021-10-25 Insamlad av företaget
    Innan gick jag på en annan skolan, men jag har inte lärt mig som jag lärt mig i Erikdals trafikskolan. Så jag tycker att det är helt okey trafikskolan.
    Tack snälla kul att du känner så. Eriksdals Trafikskola
    2021-10-18 Insamlad av företaget
    Körde med Christer som var riktigt schysst och kom med bra tips så jag kunde ta körkortet efter två körlektioner. Rekommenderar starkt om du vill tugga lite Bajen samtidigt!
    Härligt körkort underbart. Tack snälla för detta så kör försiktigt nu. Forza Bajen ses på Zinken. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-13 Insamlad av företaget
    Ärlig och tålmodig, lätt bemött. Bra webbsida/online tjänster och snabb svarstid via mejl/sms/osv. Skulle 100% rekommendera Christer.
    Åh tack snälla. Nu blir sonen glad också som har gjort hemsidan tack snälla för din feedback Eriksdals Trafikskola
    2021-09-06 Insamlad av företaget
    Kommer att välja den här körskolan, kändes seriöst och tror att man kommer trivas där.
    Åh tack snälla vad glad jag blir att höra. Jag hoppas att jag kan leva upp till detta i fortsättningen. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-05 Insamlad av företaget
    I took several practice driving lessons to brush up my knowledge before the exam. Traffic school is in good location, easy to find. It is easy to book and find appropriate time slot. Teacher explains everything well, calmly and safely. It was good experience for me, I would recommend it for everyone who wants to drive a car
    Oh thanks a lot for that nice word. I really appreciate it. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-05 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig körskollärare som pratade med en hela tiden. Jag fick hela tiden tips på vad jag kunde tänka på. De åkte till och med ut lite utanför stan för att öva på motorväg.
    Tack snälla. Och krya på dig nu. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Tydlig och bra information på handledarutbildningen. Trevligt bemötande
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva detta uppskattas verkligen. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-04 Insamlad av företaget
    Tydlig information och trevligt bemötande vi handledarutbildningen.
    Tack tack och välkommen åter när det börjar närma sig kanske körlektioner Eriksdals Trafikskola
    2021-08-31 Insamlad av företaget
    Väl bemött.
    Pedagogiskt, med tanke på min erfarenhet och mina förväntningar.
    Det jag får med mig kan jag använda mig av i bilkörningen. Allt hänger på om viljan att köra finns.
    Jag är jättenöjd
    Tack snälla. Det är bara att ta det lugnt när du kör så går det utmärkt. Eriksdals Trafikskola
    2021-08-31 Insamlad av företaget
    Läraren var trevlig och beskrev vad man gjorde bra och mindre bra på ett bra sätt. Överlag var jag nöjd.
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva några ord. Skönt att du känner dig nöjd. Kanske ses vi igen för flera lektioner möjligen. Eriksdals Trafikskola
    2021-08-26 Insamlad av företaget
    Krister var mycket trevlig och han gav mig en bra första lektion. Lugn och pedagogisk.
    Oj. Ber om ursäkt att jag inte tidigare har svarat på din fina kommentar fören nu. Ber om ursäkt för detta men blir glad att du skrivit och önskar dig all lycka till och kanske ses vi igen . Eriksdals Trafikskola
    2021-07-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte 5 lektioner efter att ha missat min första uppkörning. Jag fick ett lugnt och tryggt bemötande, någon som jag kände genuint ville hjälpa mig och ta mitt körkort. En ärlig och peppande person som verkligen fick mig att inte vilja ge upp. Jag kom till eriksdals bilskola utan egentligen några speciella förväntningar, jag ville ha feedback på min körning vilket jag fick. Men mer än det begärde jag inte, men jag fick mer än det. Det är en bilskola som jag med glädje vill rekommendera.
    Tack snälla Wilja för dessa värmande ord. Är så glad att du löste det nu och som du vet så fattar jag inte att du inte gjorde det första gången. Du kör jätte bra bil och är så värd detta körkort. Kör försiktigt nu så kanske vi ses i framtiden. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Blev väldigt trevligt bemött, körskolläraren anpassade sig väldigt bra efter mina behov och var väldigt lugn och trevlig! Testlektionen levde upp till mina förväntningar och jag kommer garanterat att rekommendera denna trafikskola till flera!
    Tack snälla Colin för dessa ord det värmer. Skönt att höra att du känner dig nöjd det är mitt motto. Tack snälla för att du tog dig tid att skriva dessa rader. Ses efter semestern. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Lärorika lektioner och trevlig lärare
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva. Lycka till nu så fixar du detta. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-21 Insamlad av företaget
    Väldigt bra, lugn och sätter oss elever först. Man går där ifrån med ett självförtroende
    Kul att höra att du känner så. Bara kämpa på nu det sista innan det är dags för uppkörning. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-21 Insamlad av företaget
    Christer var otroligt trevlig och fick mig att känna mig bekväm med hur jag körde och blev taggad på uppkörningen. Otroligt positiv upplevelse, hade kunnat vara lite hårdare med kritiken men såklart inte lätt första lektionen. Men bra upplevelse!
    Tack snälla. Lite hårdare ha ha. Du körde ju så bra så jag behövde inte vara så hård mot dig. Jag kan nog ibland vara lite hårdare när det krävs ha ha. Hoppas du löser detta nu och lycka till. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-14 Insamlad av företaget
    Blev väldigt väl bemött av trafikskolan. Kursen var interaktiv, man fick många tillfällen att ställa frågor och diskutera. Vi fick med oss bra information inför privat övningskörning.
    Hej tack snälla för att du skrev. Ser att du är nöjd vilket gör mig glad. Kanske att du gav ett för lågt betyg ändå ha ha med tanke på texten. Ha det gott så kanske vi ses igen. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-14 Insamlad av företaget
    Handledarkurs för övningskörning som genomfördes på distans. Toppen!
    Tack snälla för dina ord. Ber samtidigt om ursäkt för att jag inte svarat vilket jag alltid brukar göra. Bättre sent än aldrig dock. Tack för dina ord och lycka till framöver så kanske vi ses framöver Eriksdals Trafikskola