Eriksdals Trafikskola

Eriksdals Trafikskola

Välkommen till Eriksdals Trafikskola!

Är det dags att ta körkort? Är du trött på att fråga om skjuts och alltid vara den som sitter i baksätet eller som medpassagerare. Med oss på Eriksdals Trafikskola rullar vi ut dig på vägarna med all den kunskap du behöver för att vara en säker förare. Vår trafikskola har valt att ha 5 stycken olika körkortspaket och vi erbjuder förutom körlektioner även riskutbildning och teorilektioner.

Letar du efter en trafikskola i Stockholm Södermalm så är vi trafikskolan som på allvar börjat ta upp kampen med övriga trafikskolor i Stockholm. Med en rad olika erbjudanden tar vi hand om dig från första lektion till sista uppkörningsdag. Varmt välkommen!

Läs vad 134 kunder tycker om Eriksdals Trafikskola 2

2021-11-01
    Jag tog handledarkurs samt 15 lektioner med Christer, som är en mycket erfaren och tålmodig körskolelärare. Upplevde att jag fick en mycket personlig och skräddarsydd väg mot körkort, och känner mig nu redo för uppkörning. Rekommenderas!
    Tack snälla för det. Du löser detta nu på fredag så lycka till nu så hörs vi på fredag. Eriksdals Trafikskola
    2021-10-26
    Jag fick från starten ett otroligt vänligt och hjälpsamt bemötande. Upplägget med bokningen av körlektioner var väldigt flexibelt och jag kände mig aldrig tvungen att boka fler lektioner än nödvändigt.

Sedan kände jag mig stöttad genom hela processen och hade ingen tvivel på körlärarens kunskap och erfarenheter! En både lärorik och rolig upplevelse.

Allt som allt är jag otroligt nöjd med Eriksdals Trafikskola och skulle varmt rekommendera det till alla där ute som kämpar med körkortet!
    Åh tack snälla du vad glad jag blev att läsa detta tack snälla. Det var ett nöje att jobba med dig. Kör försiktigt nu så ses vi på vägarna. Eriksdals Trafikskola
    2021-10-25
    Innan gick jag på en annan skolan, men jag har inte lärt mig som jag lärt mig i Erikdals trafikskolan. Så jag tycker att det är helt okey trafikskolan.
    Tack snälla kul att du känner så. Eriksdals Trafikskola
    2021-10-18
    Körde med Christer som var riktigt schysst och kom med bra tips så jag kunde ta körkortet efter två körlektioner. Rekommenderar starkt om du vill tugga lite Bajen samtidigt!
    Härligt körkort underbart. Tack snälla för detta så kör försiktigt nu. Forza Bajen ses på Zinken. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-13
    Ärlig och tålmodig, lätt bemött. Bra webbsida/online tjänster och snabb svarstid via mejl/sms/osv. Skulle 100% rekommendera Christer.
    Åh tack snälla. Nu blir sonen glad också som har gjort hemsidan tack snälla för din feedback Eriksdals Trafikskola
    2021-09-06
    Kommer att välja den här körskolan, kändes seriöst och tror att man kommer trivas där.
    Åh tack snälla vad glad jag blir att höra. Jag hoppas att jag kan leva upp till detta i fortsättningen. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-05
    I took several practice driving lessons to brush up my knowledge before the exam. Traffic school is in good location, easy to find. It is easy to book and find appropriate time slot. Teacher explains everything well, calmly and safely. It was good experience for me, I would recommend it for everyone who wants to drive a car
    Oh thanks a lot for that nice word. I really appreciate it. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-05
    Jättetrevlig körskollärare som pratade med en hela tiden. Jag fick hela tiden tips på vad jag kunde tänka på. De åkte till och med ut lite utanför stan för att öva på motorväg.
    Tack snälla. Och krya på dig nu. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-04
    Tydlig och bra information på handledarutbildningen. Trevligt bemötande
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva detta uppskattas verkligen. Eriksdals Trafikskola
    2021-09-04
    Tydlig information och trevligt bemötande vi handledarutbildningen.
    Tack tack och välkommen åter när det börjar närma sig kanske körlektioner Eriksdals Trafikskola
    2021-08-31
    Väl bemött.
    Pedagogiskt, med tanke på min erfarenhet och mina förväntningar.
    Det jag får med mig kan jag använda mig av i bilkörningen. Allt hänger på om viljan att köra finns.
    Jag är jättenöjd
    Tack snälla. Det är bara att ta det lugnt när du kör så går det utmärkt. Eriksdals Trafikskola
    2021-08-31
    Läraren var trevlig och beskrev vad man gjorde bra och mindre bra på ett bra sätt. Överlag var jag nöjd.
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva några ord. Skönt att du känner dig nöjd. Kanske ses vi igen för flera lektioner möjligen. Eriksdals Trafikskola
    2021-08-26
    Krister var mycket trevlig och han gav mig en bra första lektion. Lugn och pedagogisk.
    Oj. Ber om ursäkt att jag inte tidigare har svarat på din fina kommentar fören nu. Ber om ursäkt för detta men blir glad att du skrivit och önskar dig all lycka till och kanske ses vi igen . Eriksdals Trafikskola
    2021-07-15
    Jag köpte 5 lektioner efter att ha missat min första uppkörning. Jag fick ett lugnt och tryggt bemötande, någon som jag kände genuint ville hjälpa mig och ta mitt körkort. En ärlig och peppande person som verkligen fick mig att inte vilja ge upp. Jag kom till eriksdals bilskola utan egentligen några speciella förväntningar, jag ville ha feedback på min körning vilket jag fick. Men mer än det begärde jag inte, men jag fick mer än det. Det är en bilskola som jag med glädje vill rekommendera.
    Tack snälla Wilja för dessa värmande ord. Är så glad att du löste det nu och som du vet så fattar jag inte att du inte gjorde det första gången. Du kör jätte bra bil och är så värd detta körkort. Kör försiktigt nu så kanske vi ses i framtiden. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-30
    Blev väldigt trevligt bemött, körskolläraren anpassade sig väldigt bra efter mina behov och var väldigt lugn och trevlig! Testlektionen levde upp till mina förväntningar och jag kommer garanterat att rekommendera denna trafikskola till flera!
    Tack snälla Colin för dessa ord det värmer. Skönt att höra att du känner dig nöjd det är mitt motto. Tack snälla för att du tog dig tid att skriva dessa rader. Ses efter semestern. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-29
    Lärorika lektioner och trevlig lärare
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva. Lycka till nu så fixar du detta. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-21
    Väldigt bra, lugn och sätter oss elever först. Man går där ifrån med ett självförtroende
    Kul att höra att du känner så. Bara kämpa på nu det sista innan det är dags för uppkörning. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-21
    Christer var otroligt trevlig och fick mig att känna mig bekväm med hur jag körde och blev taggad på uppkörningen. Otroligt positiv upplevelse, hade kunnat vara lite hårdare med kritiken men såklart inte lätt första lektionen. Men bra upplevelse!
    Tack snälla. Lite hårdare ha ha. Du körde ju så bra så jag behövde inte vara så hård mot dig. Jag kan nog ibland vara lite hårdare när det krävs ha ha. Hoppas du löser detta nu och lycka till. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-14
    Blev väldigt väl bemött av trafikskolan. Kursen var interaktiv, man fick många tillfällen att ställa frågor och diskutera. Vi fick med oss bra information inför privat övningskörning.
    Hej tack snälla för att du skrev. Ser att du är nöjd vilket gör mig glad. Kanske att du gav ett för lågt betyg ändå ha ha med tanke på texten. Ha det gott så kanske vi ses igen. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-14
    Handledarkurs för övningskörning som genomfördes på distans. Toppen!
    Tack snälla för dina ord. Ber samtidigt om ursäkt för att jag inte svarat vilket jag alltid brukar göra. Bättre sent än aldrig dock. Tack för dina ord och lycka till framöver så kanske vi ses framöver Eriksdals Trafikskola
    2021-06-14
    Bra kurs som fokuserade på det viktigaste. Lätt att ta in informationen då det var lagom takt och inte för information samtidigt. Rekommenderas!
    Tack snälla du för detta . Blir glad att du kände så. Kör försiktigt nu så ses vi kanske framöver. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-13
    Jag gick handledarkurs på distans hos Eriksdalstrafikskola och är väldigt nöjd över kursens innehåll och utförande.
    Tack Per. Skönt att du kände att det gav dig nånting. Ta det lugnt nu så kanske vi ses framöver. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-13
    Fantastic ‘Handledarkurs’ with good information and tips. Would recommend.
    Thanks a lot for this fine words. Sorry for late reply. Eriksdals Trafikskola
    2021-06-10
    allt toppen, bra flexibilitet vid bokning, tydliga instruktioner, lugnande bemötande, kändes tryggt och lärorikt
    Tack snälla. Hyr en bil nu och kör försiktigt så kommer detta bli en kul road tripp i sommar Eriksdals Trafikskola
    2021-06-09
    Christer is a great instructor. His instructions were really clear and easy to follow, helping to build my confidence in driving. Felt like I learnt a lot after just one lesson.
    Thanks a lot for this fine words really glad to hear this. Sorry for late reply. Welcome back if you need driving lessons later. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-31
    Handledarutbildning körkort! Vi är mycket nöjda!
    Tack snälla kul att höra. På återseende senare kanske. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-29
    Lektionen var väldigt lärorik och schysst!!
    Tackar för detta. Mycket sent svar från mig. Av någon anledning så har jag missat att svara på detta så förlåt för det. Brukar alltid svara men har missat det denna gången men nu kom ett svar. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-29
    Handledarutbildning
    Det var bra information
    Tackar för det. Tveka aldrig att höra av dig igen om så skulle behövas. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-28
    Jag köpte 10 körlektioner (dubbel) efter en tids övningskörning privat. Efter tre lektioner med Christer fick jag en uppkörningstid och blev godkänd direkt. Tydligt, lärorikt och väldigt pedagogiskt från första stund. Kunde inte varit nöjdare. Ett misstag jag gjorde var att inte ta körlektioner direkt i början av mitt körande, det rekommenderas. Likaså rekommenderas Eriksdals trafikskola starkt. 5/5
    Stort tack mannen och lycka till nu och stort grattis till lappen. Kör försiktigt och ta det kallt med vänster dojjan ha ha. Bra jobbat Eriksdals Trafikskola
    2021-05-24
    Driving teacher so really nice in explaining the exam structure and details student needs to focus on.
    Highly recommended.
    Thank s a lot for that.Good luck now on your exam. You gonna fix this i`m sure about that. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-20
    Christer är rak i ryggen men håller ändå en god stämning.
    Tack snälla för det orden. Skönt att höra. Lycka till nu och hör av dig igen om du behöver mer hjälp från mig. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-20
    Tydlig och konkret undervisning.
    Tack snälla för det. hör av dig igen om du behöver mer hjälp från mig. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-18
    Trevligt bemötande och gav bra återkoppling.
    Tack snälla för att du tog dig tid att skriva här. Kämpa på nu och ut och kör bil. Behöver du mig mera så v et du vart jag finns. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-18
    Supertrevlig och bra upplevelse
    Tack snälla för det detsamma var det att ha dig som elev. Lycka till nu. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-11
    Jag hr körkort men inte kört kontinuerligt sedan flytt till stor stad, behövde fräscha upp stadskörning, fickparkering och lite annat och detta får jag hjälp med. Christer är trevlig, tydlig och pedagogisk. Tack för hjälpen att bugga upp självförtroendet i trafiken igen!
    Tack själv och tack för förtroendet att få hjälpa dig med detta. Du är grym och detta kommer gå hur bra som helst. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-10
    Deltog i handledarkurs online för att kunna börja övningsköra privat med dottern.
    Christer är kunnig och jäkligt trevlig och förklarade bra hur man kan förbereda sig som "amatörlärare" och vad msn ska tänka på
    Tekniken funkade bra
    Lättsam stämning

Diskussionerna svävade ut ibland
    Tack snälla. Kul att höra att du fick med dig något från kursen. Ni är varmt välkomma igen om det är så att ni behöver lektioner framöver. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-10
    Jag tyckte att handledarutbildningen var informativ och upplagd på ett bra sätt. Jag har kommit igång med grund-tänket för att starta igång min väg till ett körkort.
    Kanon du är alltid välkommen när det om det blir dags för några körlektioner. Kör försiktigt nu så kanske vi ses. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Fastnade för förtroendeingivande webbsida när jag sökte på ”Körkort Handledarkurs”. Enkelt att boka, bra pris och jättebra 3-timmarspass med Christer. /Mamma till körsugen 16-åring
    Tack snälla. Ni är varmt välkomna tillbaka sen om det blir så för körlektioner. Tveka aldrig att höra av dig om det är något du undrar över. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Engagerad lärare som bemöter alla postivt och som man kan fråga när som helst under handledarkursen. Mina höga förväntningar infriades och jag lärde mig att om en P-skylt utan tilläggsskyltar finns så får jag parkera 24 tim sen måste hjulen snurra minst ett halvt varv
    Bra jobbat
    Tack snälla. Skönt att höra att du verkade nöjd. Och kul att veta att du fick med dig nånting lärorikt. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Informativ, bra och rolig kurs.
    Tack snälla för det. Ha en fortsatt trevlig helg. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-08
    Instruktionsutbildning, jag tyckte jag blev bemött bra! Jag kännde mig motiverad och hela kursen va intressant
    Tack för att du tog dig tid att skriva lite här. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-07
    Jag tog en testlektion av Christer inför min uppkörning då jag kört mycket privat. Blev otroligt bra bemött och redan första minuten kände jag mig bekväm.

Vi körde en timme och allt kändes bra, kommer boka en till lektion innan uppkörning för att finslipa sista delar. Rekommenderar starkt alla att boka Christer. Han är så trevlig, pratglad & ger bra stöd under körningen.

/Adriane
    Åh tack snälla för det fina orden det värmer att höra. Ses nästa vecka då så slipar vi vidare. Ha en trevlig helg. Eriksdals Trafikskola
    2021-05-04
    Från att inte ha en aning om bilkörning och aldrig suttit bakom ratten kan jag nu säga att jag känner mig väldigt säker som förare. Ser fram emot uppkörningen.

Har alltid känt mig trygg med Christer som lärare då han förklarar pedagogiskt och lättförståeligt, så t.o.m en total nybörjare (som jag var) fattar.

Rakt, fullt, rakt :)
    Åh tack snälla Fredrika för dessa ord. Vad glad jag blir att du känner så. Du är grym och kommer att lösa detta. Tack för att jag fick vara med på resan. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-30
    Jag ville ha en uppkörningskontroll då jag bara har en månad kvar innan uppkörningen och var nervös inför detta. Jag möttes av Christer och kände mig direkt mer avslappnad. Jag tycker vi kom väldigt bra överens. Christer är mycket trevlig och trygg, och gav mig flertalet värdefulla tips samtidigt som jag kände mig uppmuntrad och fick tillbaka tron på att uppkörningen nog går vägen. Jag kommer ta ett par till lektioner tillsammans med Christer och hoppas kunna putsa på detaljerna ännu mer.
    Tack snälla för de fina orden. Du är varmt välkommen igen för några lektioner innan din uppkörning. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-30
    Så pedagogisk och prestigelös utbildning och utbildare! Christer lyckades dessutom göra lektionerna väldigt roliga och jag lärde mig så mycket. Tusen tack!!
    Tack snälla Molly och grattis till körkortet. Kör försiktigt nu. Tack för att jag fick vara med på resan. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-29
    Jag köpte deras intensivkurs och fick exakt det jag ville, rakt på sak, Christopher märkte direkt vad som behövde övas på samt vad som skulle göras för att undevika misstagen. Rekommenderar starkt eriksdals trafikskola!
    Tack snälla. Fixa detta i morgon nu vilket jag är övertygad om att du gör. En liten sak bara jag heter Christer ha ha men det gör inget. Du är grym så lycka till nu vi hörs i morgon. Eriksdals Trafikskola
    2021-04-05
    Jag köpte 20 lektioner med uppkörning och appen! Christer var superproffsig och såg till att jag klara mig på mina 20 lektioner. De var flexibla och anpassade sig när de behövdes. Jag rekommenderar verkligen denna trafikskola!
    Åh tack snälla för dessa orden. Hoppas allt gick bra med din plan med överraskningen. Kör försiktigt nu så ses vi på vägarna. Eriksdals Trafikskola
  • Uffe E
    skrev om Eriksdals Trafikskola
    2021-03-27
    Handledarutbildning, mycket bra och trevligt bemötande. Utbildningen var väldigt bra och saklig. Allt från första samtalet till utbildningens slut har varit mycket bra och väldigt proffesionellt gjort. Rekommenderar väldigt gärna Eriksdals Trafikskola. Med vänlig hälsning, Ulf Eriksson
    Tack så mycket Uffe legenden Hammarby för detta. Känns bra att ha fått Utbilda en riktig legend. Forza ajen. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-27
    Allt fungerade bra, tydligt och fokuserat. Det mesta var bekant, men bra med repetition.
    Tack snälla. Ber om ursäkt för att jag dessvärre inte har svarat fören nu. Har missat detta men tack snälla för att du tog dig tid att skriva här. Eriksdals Trafikskola
    2021-03-27
    Jag gick handledarkurs som elev, jag tyckte om utbildningen, kort och konsis med ren kunskap. Inge onödiga eller tråkiga segment, skönt på distans, bra helt enkelt!
    Tack snälla lycka till nu så får vi se om vis ses framöver. Eriksdals Trafikskola