Alla kategorier Vuxenutbildning Stockholms län Stockholm Norrmalm European Bartender School

European Bartender School

Luntmakargatan 36, 111 37 Stockholm — Visa karta

Europeiska bartenderskolan är världens största och bästa bartenderutbildning. Vi har kvalificerade och kvalitetsäkrade utbildningar på både svenska och engelska på inte mindre än 17 destinationer runt om i världen. Vi är bäst, det vill vi att du också ska bli.
Nybrogatan 58, 11440, STOCKHOLM
Chefshuset
Anton J:
Jag rekommenderar med glädje Chefhuset och kursen Ny som Chef. Jag har gått flera chefsutbildningar tidigare, men ingen som så effektivt täc...

Vuxenutbildningar nära European Bartender School:

Olof Palmes Gata 23, STOCKHOLM
Berlitz har lärt miljontals människor runt världen att prata med självförtroende... Läs mer ›
Ingvar C:
Jag har genomgått en 5-dagars 1-till-1 intensivutbildning på heltid i avancerad affärsengelska. Jag är imponerad av kvaliteten på utbidlning...

Torsgatan 13, STOCKHOLM
Wenell Management i Stockholm har över 49 års erfarenhet och är idag ett av Nord... Läs mer ›
Camilla O:
Jag är supernöjd! Upplägget var så bra - "undervisning" varvat med grupparbete. Kjell Berglund är en otrolig utbildare som höll energin up...

GÖTGATAN 106, STOCKHOLM
Välkommen! Läs mer ›
Jeanette A:
Jag tycker att det är en bra utbildning. Duktiga lärare och bra litteratur.

Sigtunagatan 16, STOCKHOLM
Christina G:
Väldigt bra, positiv återkoppling från medarbetarna, Proffsiga bjuder på sig själva, blir mer trovärdigt för alla och också se var man sjä...

Läs vad 33 kunder tycker om European Bartender School

• Therese L
    Therese L skrev om European Bartender School
    Seriös och bra utbildning med riktigt bra instruktörer. Rekomenderar alltid ebs till folk jag pratar med som vill gå en bartenderkurs. Det är bra variation mellan teori och praktik. Dock kunde det varit lite mer tillfällen till erfarenhet från en riktig bar. Boendet kunde varit bättre men själva kursen var riktigt bra. Härlig stämning och gemenskap både mellan instruktörerna och eleverna.
  • Christer W
    Christer W skrev om European Bartender School
    Otroligt bra bemött både före och under utbildningen. Gjorde min utbildning i Thailand där alla lärare var otroligt kompetenta samt duktiga på att lära ut. Det enda på minussidan var att Piké tröjorna som det i reklamen utlovades var slut och att det inte går att lösa med frakt från Stockholm där man har på lager. (Jag bor i Gävle). Jag har varmt rekommenderat andra att gå denna utbildning och skulle lätt själv göra om den igen.
  • Alexander M
    Alexander M skrev om European Bartender School
    EBS var en fantastiskt resa och mycket lärorikt. Vi hade en bra helhets lösning där allt utom middag ingick! Bra deal och bra resa.
  • Antonia B
    Antonia B skrev om European Bartender School
    Jag kan rekommendera ebs om man känner att bartending är någon som man vill satsa på. Dom är drivna och vill att eleverna ska lära sig snabbt. Gillar du intensiv träning och plugg så är det här din grej!
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om European Bartender School
    Värt pengarna, värt din tid. Om du själv vill utnyttja den.
  • Leo R
    Leo R skrev om European Bartender School
    Kanon bra, bland det roligaste jag gjort, trevlig instruktörer, roliga elever och minnen för livet.
    Absolut inga klagomål.
  • Maria O
    Maria O skrev om European Bartender School
    En helt fantastisk bartenderskola! Världens härligaste atmosfär, instruktörer och upplägg av hela kursen. Önskar det varade längre än en månad :)
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om European Bartender School
    Kursen är för det första alldeles för dyr, då ni utlovar mer än vad ni ger ut. Ni skriver att kursen ska ge 100% jobbgaranti, vilket också är bullshit. Jag ångrar inte att jag gick kursen, då jag fick massor med vänner och upplevelser för livet. Men jag rekommenderar den inte heller om man vill bli bartender. Jag bor för tillfället i Dublin, där jag dessutom gick kursen och alla barer som jag sökt jobb på här skrattar mig rakt upp i ansiktet när jag visar upp mitt EBS certifikat. Ingen riktig bar tar det där jäkla certifikatet på allvar. Dessutom så fokuserar instruktörerna endast på de elever som är duktiga, vilket också är skit när alla har betalat samma summa pengar. Jag är inte den enda som känner så här om kursen, just saying.
  • Emilia S
    Emilia S skrev om European Bartender School
    EBS var något av det roligaste jag gjort i livet. Det har dessutom lett till massa bra grejer som kontakter som leder till jobb efteråt. En seriös skola som jag absolut skulle rekommendera andra att gå!
  • Robin U
    Robin U skrev om European Bartender School
    En av de roligaste lurar jag har gått på!
  • Aline N
    Aline N skrev om European Bartender School
    EBS är helt klart något av det bästa som har hänt mig! Fantastisk utbildning, individuell utveckling och nya vänner som hänger kvar en i livet. Något utav det bästa är kontakten och hjälpen man får efter avslutad utbildning. Både matchstraff och av lärarna som alltid finns för en när man är klar!
    Bäst helt enkelt!
  • Emilia A
    Emilia A skrev om European Bartender School
    otroligt nöjd! Fantastiska larare!
  • Linus L
    Linus L skrev om European Bartender School
    Duktiga instruktörer med massor av erfarenhet! Grymma faciliteter och bra med roliga event.
  • Oliwer A
    Oliwer A skrev om European Bartender School
    En av mina roligaste månader någonsin. Otroligt givande
  • Piroz M
    Piroz M skrev om European Bartender School
    Kursen var upplagt på ett väldigt seriöst och lärorikt sätt. mycket trevliga lärare! Fick jobb på Borås största nattklubb nästan direkt efteråt!
  • Malin N
    Malin N skrev om European Bartender School
    Häftig upplevelse och en toppen skola
  • Lovina D
    Lovina D skrev om European Bartender School
    Det var en grym månad. Duktiga instruktörer ovh roliga event, många nya vänner för livet och fick jobb på en gång via Ebs! Har inget att klaga på.
  • Linn T
    Linn T skrev om European Bartender School
    Det bästa beslutet jag tagit i mitt liv att gå EBS. Det har öppnat så mycket dörrar för mig & jag har fått träffa människor över hela världen. Jag får se världen tack vare EBS. & jag har förbannat roligt.
  • Charly A
    Charly A skrev om European Bartender School
    Väldigt bra utbildning! Kunniga, engagerade och duktiga lärare. Bred och relativt omfattande utbildning. Noggrann, tuff och stundvis hårda krav. I det stora hela, en väldigt bra och lärorik utbildning. Är väldigt nöjd med European Bartender School och min tid i New York tillsammans med dem!
  • Jesper M
    Jesper M skrev om European Bartender School
    Bra, roligt, utmärkta lärare! Rekommenderar det till alla!
  • Sara E
    Sara E skrev om European Bartender School
    jag köpte en bartenderkurs i bad gastein. Utmärkt kundservice via telefon. Hjälpte till med alla frågor man hade och ringde för att kolla man inte hade glömt något innan resan.
  • Jose M
    Jose M skrev om European Bartender School
    Mycket bra bemötande i samband med bartender kursen som jag köpt av EBS. Det var en mycket intensiv kurs som gav mig en bra grund att stå på när det gäller bartender yrket.
  • Ole F
    Ole F skrev om European Bartender School
    One month of intense learning with astonishing results. There's no better way to start your bartender carrier!
  • Joakim W
    Joakim W skrev om European Bartender School
    Otroligt roligt och lärorikt en av de bästa månaderna i mitt liv!!
  • Angelica J
    Angelica J skrev om European Bartender School
    Bästa månaden någonsin. dock sjukt intensiv och allt för mycket plugg på 4 veckor .
  • Vasilij S
    Vasilij S skrev om European Bartender School
    Great experience. Fantastic people. Knowledge that will serve you way beyond just being behind the bar.

Beware, you can develop an addiction for good cocktails.
  • Cassandra P
    Cassandra P skrev om European Bartender School
    Ett väldigt bra bemötande. Köpte en månads bartenderutbildning i Stockholm.

Det var över förväntan och jag hade en fantastisk månad.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om European Bartender School
    Roligaste månaden i mitt liv. Får bara en 4 för att man betalade mer än nödvändigt för matpaketet och vissa events.
    själva kursen var värd varenda krona
  • Ronja E
    Ronja E skrev om European Bartender School
    Det va en riktigt bra månad som jag hade gjort om igen!
  • Linda K
    Linda K skrev om European Bartender School
    Jättebra upplägg, bra och roligare lärare, intensivt men lärorikt.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om European Bartender School
    European bartender school är det roligaste jag har gjort i livet
  • Oscar D
    Oscar D skrev om European Bartender School
    Jag kan starkt rekommendera denna skola till alla som vill arbeta inom ett roligt yrke och ha jobbmöjligheter i hela världen. Jag gick deras grundkurs i Oktober som är på en månad och fick oerhört mycket kunskap på endast en månad. En mycket seriös utbildning där instruktörerna har en hög kunskapsnivå. Jag fick lära mig 5 nya drinkrecept varje dag, Hur de olika spritdryckerna tillverkas samt historia, barträning, freepuor, flair mm. Denna utbildning har varit bidragande till hela 3 jobb för min del: Toppstugan på Romme Alpin, Galaxen Borlänge samt Stora Djulö herrgård i Katrineholm. Jag har ingen tidigare erfarenhet inom detta yrke.
    European Bartender School, Linnea N, Noel H gillar detta
  • David B
    David B skrev om European Bartender School
    För en tid sedan körde vi en svensexa i deras lokal på Luntmakargatan. Det var bra service från början till slut. Vi hade en mycket bra lärare och fick totalt blanda 3 st drinkar. Vi kan varmt rekommendera EBS som en station på svensexan eller möhippan.
    European Bartender School, Noel H, Linnea N gillar detta

Luntmakargatan 36, 111 37 Stockholm