Alla kategorier Byggföretag Dalarna Falun Falu Bygg&hallmontage AB

Södra Strandvägen 2, 790 23 Svärdsjö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Falu Bygg&hallmontage AB

• Pontus L
    Pontus L skrev om Falu Bygg&hallmontage AB
    Renovering och byte av kök, bemötandet var klart godkänt

Firman tillgodoser våra förväntninger, enkla att jobba med, flexibla utifrån våra undrhandsändringar
  • Rita F
    Rita F skrev om Falu Bygg&hallmontage AB
    Vi fick hjälp med att byta tak på vårat fritidshus.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som utfördes, noggrant, effektivt, positiv personal. Positivt var också alla samtal där vi fick ta del av erfarenheter och fick råd med ex. färgsättningar, viss utsmyckning mm. Vi upplevde att vi hela tiden var delaktiga.
  • Bosse L
    Bosse L skrev om Falu Bygg&hallmontage AB
    Bygge av garage från grävning,gjutning och färdigställande av detta. Första mötet ingav förtroende,dom verka veta vad/hur det skulle byggas och hur lång tid det behövdes. Offerten jag fick var varken i underkant eller överdriven. Jag var nöjd med priset. Bygget gick snabbt, det flöt på. jag gjorde en del själv (målning av plankor) och det var inga som helst problem att samarbeta med killarna.
    Det enda som jag kan klaga på var monteringen av porten, det tog lite längre tid än beräknat. Men det var portmontören som dröjde med att dyka upp och det ska inte belastats Falu bygg.
    Sammanfattningsvis är det bara att rekommendera Falu Bygg&Hallmontage AB. Jag vet vilka jag ska ta kontakt med om jag behöver göra något större bygge igen.

Södra Strandvägen 2, 790 23 Svärdsjö