Familjens Jurist i Sollentuna

1.0

2 omdömen om Familjens Jurist i Sollentuna

Patrik Esbjörn S
Skrev om Familjens Jurist i Sollentuna

Jag vill varna alla för Jur.kand! Hon är kriminell och sprider sekretesshandlingar som hennes klient har kommit över på olagligt sätt. Hon ägnar sig åt förtal och ärekränkningar och saknar totalt moral och etik. Hennes arbetsgivare tycker tydligen inte att det är ett problem att ha en sådan människa anställd på familjens jurist. Man bör också tilläga att tidigare var hon advokat men hon vart väl tvungen att avsäga sig titeln och bara vara jurist då det inte är förenligt med god advokatsed att bete sig som hon gör.

Juristbolaget i Sverige AB
4.8/5 i betyg av 114 omdömen 4.8 av 114 omdömen

Stort tack till Juristbolaget för all hjälp med bouppteckningar. Kan verkligen rekommendera dem, proffsigt och vänligt bemötande.

Lennart N Lennart N
Henrik L
Skrev om Familjens Jurist i Sollentuna

Jag upplevde att juristen var helt ointresserad av min situation. Hen hade ett standardupplägg på ärendet men var aldrig intresserad av att lyssna på min specifika situation. En jurist som inte visar på vilja eller förmåga att sätta sig in i det speciella fallet kan jag inte rekommendera. Min rekommendation att träffa fler jurister för ett kort möte innan du väljer och helst utan debitering. Första mötet här kostade men gjorde det lätt att välja en annan byrå då mötet inte gav mig något.