Färghuset i Åkersberga AB

2.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
CK Hem & Trädgårdsservice
CK Hem & Trädgårdsservice
Bertil B:
Hemstädning Alltid god kontakt Ungdomar som utför arbetet gör det på ett bra sätt Bra pris efter RUT-avdrag
Hemsida
painthouse.se
Adress
Rallarvägen 7
18440 ÅKERSBERGA

Registrera ditt företag på Reco.se och få fler kunder.

Läs vad 4 användare tycker om Färghuset i Åkersberga AB

• Mia D

2009-08-01

Mia D skrev om Färghuset i Åkersberga AB
    Haft mycket bra kontakt med denna färghandel. Kunniga samt engagerade. Har i och för sig handlat för en hel del då vi inredde ett helt hus samt köpte utomhusfärg. Fick därefter en bra rabatt på hela köpet. Haräven reklamerat en del felaktiga tapeter utan protester. Helt enkelt en bra butik enligt oss...
  • M

2009-02-12

M skrev om Färghuset i Åkersberga AB
    Skulle göra en liten väggmålning hemma.Har aldrig målat så jag vet inte i vilka storlekar man kan få färgburken i. Mannen som grundlurade mig sa att " vi har bara 1 liters burkar som det minsta alternativet." Då jag nämnde för honom att jag bara skulle göra en liten väggmålning och behövde väldigt lite färg, en grön och en svart så lurade han mig att dom bara hade två burkar a´198:-. Åk Inte dit! Dom jävlarna lurar oss stakare som inte vet bättre! Fy Fan för er på Colorama I Åkersberga!
  • Linda J

2009-01-30

Linda J skrev om Färghuset i Åkersberga AB
    Det enda positiva är att de har öppet på söndagar. Annars är de oengagerade och dyra!
    Uppmuntrar ingen att gå dit när det finns en toppenbar färgaffär till i Åkersberga!
  • Leffe K

2009-01-24

Leffe K skrev om Färghuset i Åkersberga AB
    Värdelös och nonchalant personal.
    Kvinnan i butiken lyssnar inte på vad man säger utan hör bara sig själv.
    Männen hör, men förstår inte vad man säger.
    Med tanke på vilka usla försäljare de är förstår jag inte hur de kan finnas kvar.
    Åk till Bengt Olssons butik i Centrum istället.
    Trevliga samt bjuder på sina kunskaper.
Senaste sökta kategorierna