Fredrik Sandén

Fredrik Sandén

Fredrik Sandén är mäklare på Fastighetsbyrån Ronneby

Fredrik Sandén har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Fredrik Sandén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Sandén har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Fredrik Sandén

Ann-Christin M
Guttamåla

Fredrik Sandén är en trevlig och glad mäklare. Han förklarade allt på ett lätt sätt. En ypperlig mäklare som varmt kan rekommenderas. Mvh Ann-Christin

Tack för det fina omdömet Ann-Christin & Leif :) Mvh Fredrik Sandén

Magnus J
Ekenäs

Professionellt utfört av Fredrik och Mia.

Svar från Fredrik Sandén

Tack så mycket för det Magnus! :)

Décirée P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Mycket duktig och trevlig mäklare,kan varmt rekommendera honom

Paulina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Väldigt informativ och tydlig. Han sa precis vad man behövde veta och gjorde sitt jobb bra. Det gick snabbt och smidigt, även om jag hade önskat att vara mer förberedd på vissa saker innan påskrivningen utav avtalet skulle ske. Där och då ville köparen att jag skulle göra mer saker än vi hade sagt innan, så det blev väldigt plötsligt för mig och bara sa ja till allt. Så det hade varit skönt att få veta innan och ha tid att fundera på vissa saker helt enkelt.

Gustav J
Johannishus

Trevlig och lätt att ha att göra med. Det var inga problem med affären och jag fick bra information och återkoppling. Rekommenderar!

Svar från Fredrik Sandén

Tusen tack Gustav för det fina omdömet! Och detsamma till dig, vi hade en bra kommunikation. Mvh Fredrik Sandén

Erland J
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Ekenäs

Bra support från mäklaren som också tog hand om våra frågor och återkopplade bra på dessa

Svar från Fredrik Sandén

Tack Erland för det! Hoppas ni kommer att trivas med ert fina hus i Ekenäs Mvh Fredrik Sandén

Kristina B
Blekan

Trevligt och professionellt bemötande, har dessutom ansträngt sig lite extra än vad som kan förväntas vid t.ex. kontakt med flytt- och städfirma.

Tack så mycket för fint omdöme! Mvh Fredrik Sandén

Susanne J
Brunnsvallen

Vår erfarenhet av Fredrik Sanden är bara positiv. Väldigt väl omhändertagna an honom

Tack Susanne för fint omdöme ☺️ Med vänlig hälsning, Fredrik

Marie K
Korsanäs

Bemötandet var bra , med tydlighet om hur försäljningen skulle gå till. Han var alltid tillgänglig när man ville får tag på honom. Allt gick smidigt till när huset var sålt. Rekommenderar Fredrik!

Tack för det fina omdömet Marie! Mvh Fredrik Sandén

Emanuel W
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Sandén en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Korsanäs

Bra intryck och tydlig kommunikation kring hela processen. Med vänlig hälsning, Emanuel

Tack för det fina omdömet Emanuel! Mvh Fredrik Sandén