Emma Walther

Emma Walther

Emma Walther är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Emma Walther har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Emma Walther har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 230 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Walther har haft 76 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

230 omdömen om Emma Walther

Sedan starten hos Reco 2020
Suzanne F
Nödinge

Trevligt bemötande och intresserade av oss som köpare, vad vi letade efter.

Max F
Nödinge

Trevlig tydlig och positiv! Saklig information och bra kunskap kring området. Läste in våra preferenser snabbt och kunde möta oss i våra behov på ett bra sätt!

Maria S
Nödinge

Emma är en fantastisk mäklare som rekommenderas varmt. Tack vare hennes stora kontaktnät, fina bemötande och professionella sätt att jobba gick försäljningen av vårat hus snabbt och smidigt. Ska vi sälja hus någon mer gång blir Emma då det självklara valet.

Karin J
Älvängen

Mycket trevligt och bra bemötande Mycket nöjd med Emmas insats att hitta min drömlägenhet.

Emil S
Nödinge

Fantastiskt driv och engagemang. Ger allt och lite till.

Max C
Nödinge

Jätte trevlig mäklare som är lyhörd och som kan mycket om området.

Verner Saaby P
Nödinge

Det var ett mycket bra bemötande. Kontinuerlig kontakt och snabb respons på frågor och funderingar. Vi hade bra dialog runt bud och med tanke på marknaden är vi mycket nöjda med slutresultatet.

Kristine B
Bohus

Saklig vänlig och tjänstvillig en toppen mäklare

Mikael B
Bohus

Väldigt bra bemötande. Jag hade förväntan på lyhördhet och kunskap om objektet vilket möttes fullt ut. Köpen var bra organiserat och väl insatt i proceduren om hur det går till och förklarande. Svar på alla frågor som kom upp.

Ingela P
Nödinge

Mycket proffsigt bemötande. Stor kunnighet och-element stort driv. Jag ärmycket nöjd.