Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Jonas Andreasson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 38 Läs vad Jonas Andreasson

• Sebastian J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-22

Bohus
    Allt fungerade väldigt bra och smidigt. Läs mer
  • Eva L
    Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-04-30

Älvängen
    Säljer en bostadsrätt i älvängen,eftersom det blev en snabb flytt till anan ort,gick jag in till fastermäklarn och kom i kontakt med Jonas som agerade snabbt med bra bemötande så både jag och köpare blev nöjda Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Johan E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-03-01

Älvängen
    Jonas var smidig. Konkret, samt mötte våra önskemål väl. Var alltid tillgänglig vid behov och ordnade affären snabbt och smidigt.

Mycket nöjda. Läs mer
  • Kiril J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-28

Bohus
    Sålt lägenhet ,rekommenderad av Catarina Granat Swedbank Kungälv, Han uppfyllde mina förväntningar som jag hade tänkt, Trevligt och ödmjukt mäklare som man kan lätt samarbeta ! Jag rekommenderar gärna Jonas som mäklare till alla mina vänner . Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Anton P köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-14

Nol
    Inte så bra.
    Framförde inte allt vi ville framföra till de vi ville köpa av, gjorde inte som vi ville osv. Läs mer
  • Jessika L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-12

Älvängen
    Vi har sålt vår villa i Älvängen. Mäklaren har bemött oss på ett bra sätt och Jonas levde absolut upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-01-14

Det var väldigt bra! Han var hjälpsam och väldigt trevligt människa.
    Han hjälpte mig med allt som jag behövdes. Läs mer
  • Carola U
    Carola U köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-09

Vi köpte vårt drömhus på humlegången i nödinge, jonas var en korrekt, lyhörd & hjälpsam mäklare, jag kan starkt rekomendera honom till alla som är i behov av mäklare. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Felicia E köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-09-20

Skepplanda
    Sålt min bostadsrätt och köpt villa. Jonas är en trevlig och pratsam människa med lugnt bemötande! Han är duktig på sin sak och vill gärna hjälpa en med det mesta. Tycker det var otroligt bra jobbat att få sålt lägenheten 1 vecka efter den kommit upp på hemnet, det gjorde en lättad! Väldigt glad /tacksam för att allting flytit på så himla bra. Läs mer
  • Christian Franz A
    Christian Franz A sålde sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-09-13

Sålde 2-planvilla med källare.
    Gick trögt i början men Jonas skötte det proffsigt med sitt lugn.
    Allt presenterades enligt överenskommelse och tidsplanenligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth