Jonas Andreasson

Jonas Andreasson

Jonas Andreasson är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Jonas Andreasson har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Jonas Andreasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.6. Jonas Andreasson har haft 30 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 76 Läs vad Jonas Andreasson

• Nol
    2021-06-14
    Trevlig mäklare som lett oss genom köprocessen på bästa sätt.
    • Nol
    2021-06-10
    Jonas kändes väldigt trovärdig och opretentiös, det kändes enkelt och tryggt hela vägen. Mycket trevligt helt enkelt.
    2021-05-31
    Köpte ett fantastiskt radhus genom Jonas Andreasson på Fastighetsbyrån Ale!
    Förväntningarna jag och min sambo har på en mäklare är att de är trevliga, professionella, följsamma , är med hela vägen (även efter kontraktsskrivning), ger snabb återkoppling och är nåbara när de behövs.
    Jonas uppfyllde alla våra förväntningar för hur en mäklare ska vara och detta gjorde han med bravur!
    Går ni i säljtankarna så tveka inte att kontakta Jonas Andreasson :)
    2021-05-31
    Köpt ett hus. Glad och positiv mäklare, lyssnar, hör av sig, svarar alltid glatt i telefon, bra återkoppling

Mina förväntningar blev bättre än förväntad

Bra mäklare som jag REKOMMENDERAR
    2021-05-28
    Köppt villa i skepplanda. Han var glad, engagerad. Kom med förslag. Såg till så allt gick rätt till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Surte
    Bra bemötande
    Jag har köpt en bostadsrätt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Surte
    2021-05-28
    Jonas har på ett kunnigt och engagerat sätt hjälpt oss att sälja en bostadsrättslägenhet. Jonas är en lugn o behaglig säljare som regelbundet har informerat oss om läget kring försäljningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    2021-05-27
    Positiv öppen och proffsig mäklare. Inger trygghet. Vi behövde en snabb affär för att sälja huset och Jonas var lyhörd och jobbade snabbt.
  • Lennart N
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Älvängen
    2021-04-30
    I vårt fall så sålde vi en fastighet, och köpte samtidigt en lägenhet. Fastighetsbyrån (med olika kontor ) var behjälplig med båda affärerna . Jonas tog väl hand om oss, lyssnade på våra önskemål, kom med olika förslag och input i våra frågor och hittade den för oss rätta köparen till vår fastighet.

Jag kan därför rekommendera Jonas och Fastighetsbyrån på det allra bästa till alla, för nu och framtida behov av hjälp med att hantera olika typer av fastighetsaffärer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    • Alvhem
    2021-03-23
    Sålde vår villa på 3 veckor till ett riktigt bra pris. Ett trevligt och professionellt bemötande. Finns inget att anmärka på. En topp prestation helt enkelt.