Jonas Andreasson
Registrerad mäklare sedan 2006-10-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Jonas Andreasson

• Anders W köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-22

Älvängen
    Hyffsat nöjd med köpet av vårat hus. Läs mer
  • Dana R
    Dana R sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-22

Surte
    Jonas sålde min lägenhet, jag har fått det jag jag hoppades på.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, en skicklig, trevlig och erfaren mäklare. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Jag v köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-07

Nödinge
    Jag köpte ett kedjehus och var nöjd med att jag kunde komma på förhandsvisning, hans flexibilitet under budgivningen och organiseringen av kontraktsskrivningen. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Andreas J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-06-03

Älvängen
    Sålt en bostadsrätt på 70kvm. Har alltid fått ett mycket bra bemötande! Lätt att få tag på, alltid fått bra och snabba svar på mina frågor. Försäljningen har flutit på och skötts kanon från start till mål. Läs mer
  • Nils-Evert F
    Nils-Evert F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-05-13

Nödinge
    Lägenhet i Nödinge torkels kulle 8 vi köpte den för 6. Månader sedan. Jonas har ringt flera gånger och kollat med oss om allt går bra för oss. Så vi är nöjda med Jonas.. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Mussie H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-05-05

Nödinge
    Han är väldigt trevligt och duktig mäklare han vet vad han gör
    Han hjälper till med alla fråger. recomenderar starkt Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Per-anders F sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-28

Nödinge
    Har sålt en villa i Nödinge.
    Priset steg över förväntan. 22 sällskap gick på visning men endast två bjöd.
    Jonas är en laidback och erfaren mäklare som inte stressar fram något.
    Jonas gjorde gott intryck och som höll oss uppdaterade genom hela processen. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Adiam S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-04-23

Han var väldigt bra och trevligt. Bra bemötande. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Frans R köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-06

Bohus
    Köpt en villa. Engagerat bemötande, kunnig och saklig. Lättsam. Trevlig upplevelse rakt igenom. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Anna R köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2020-03-04

Bohus
    Vi köpte vår villa via Jonas.

Träffade honom första gången på en annan visning där han var mycket saklig och hjälpsam mot oss förstagångsköpare. När vi sedan hittade vårt hus så var han både ärlig om skicket och tydlig med förutsättningarna.

Fick till slut huset på förhand och till ett rimligt pris och hjälp och tydlighet från Jonas hela vägen tills vi hade nycklarna i handen så vi är mycket nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lisa Berthelsen