Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Jonas Andreasson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 40 Läs vad Jonas Andreasson

• Anita H sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-09-05

Positivt
    Lätt att komma i kontakt med.
    Säljcoachen.
    Mycket bra och snyggt visningsprospekt
    "Bäst" ekonomi och beräkningsmodell av arvode bland 3 mäklare som vi jämförde.
    Uppfattas ha stort nätverk och inarbetad affärsmodell.

Mindre positivt
    Handpenningen kom inte in i tid enligt köpekontraktet men kommunicerades inte till oss (köparna hade dock meddelat
    mäklaren i tidigare skede).
    Vi blev avrådda att ta lagt bud innan visning, vilket i slutändan hade varit mer än vi fick som slutpris. Vi rodde sen själva affären i hamn. Mäklararvoden är generellt för höga i förhållande till vad du får. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Noel T köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-08-14

Nödinge
    Han är bra . Vi är nöjda.
    Varför behöver man skriva minst 30 ord för att beskriva något . Det tycker jag att ni borde ta bort den delen från detta har . Man skriver det man känner för och det borde räcka .
    Mvh Noel torres Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Sebastian J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-07-22

Bohus
    Allt fungerade väldigt bra och smidigt. Läs mer
  • Eva L
    Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-04-30

Älvängen
    Säljer en bostadsrätt i älvängen,eftersom det blev en snabb flytt till anan ort,gick jag in till fastermäklarn och kom i kontakt med Jonas som agerade snabbt med bra bemötande så både jag och köpare blev nöjda Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Johan E köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-03-01

Älvängen
    Jonas var smidig. Konkret, samt mötte våra önskemål väl. Var alltid tillgänglig vid behov och ordnade affären snabbt och smidigt.

Mycket nöjda. Läs mer
  • Kiril J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-28

Bohus
    Sålt lägenhet ,rekommenderad av Catarina Granat Swedbank Kungälv, Han uppfyllde mina förväntningar som jag hade tänkt, Trevligt och ödmjukt mäklare som man kan lätt samarbeta ! Jag rekommenderar gärna Jonas som mäklare till alla mina vänner . Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Anton P köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-14

Nol
    Inte så bra.
    Framförde inte allt vi ville framföra till de vi ville köpa av, gjorde inte som vi ville osv. Läs mer
  • Jessika L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-02-12

Älvängen
    Vi har sålt vår villa i Älvängen. Mäklaren har bemött oss på ett bra sätt och Jonas levde absolut upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2019-01-14

Det var väldigt bra! Han var hjälpsam och väldigt trevligt människa.
    Han hjälpte mig med allt som jag behövdes. Läs mer
  • Carola U
    Carola U köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

2018-11-09

Vi köpte vårt drömhus på humlegången i nödinge, jonas var en korrekt, lyhörd & hjälpsam mäklare, jag kan starkt rekomendera honom till alla som är i behov av mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth