Läs vad 65 Läs vad Jonas Andreasson

• 2021-01-13
    Jonas styrka ligger i telefonkontakt och han svarar alltid eller ringer upp och svarar på frågor och håller kontakt med jämna mellanrum efter kontrakskrivning.
    Fastighetsbyråns "min sida" är väldigt bra där alla handlingar laddas upp och man kan titta igenom objektet och se vad som är gjort och inte inför tillträde med kontakt med bank etc. Riktigt bra!
    Alexander Fredrik J
    • 156.0 m²
    • Nödinge
  • 2021-01-13
    Vi har köpt ett hus i Älvängen, Jonas som var vår mäklare var jätte trevligt och lätt kontakt och vi är jätte trivs :)
    Nina K
    • 135.0 m²
  • 2020-12-09
    Trevlig, professionell och alltid korrekt.......................................
    Mais H
    sålde en tomt med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-11-12
    Jonas har skött sitt uppdrag att sälja min bostad på bästa sätt.
    Han är en tydlig och trevlig människa och han är väldigt duktig på det han gör.

Då detta är ett stort steg i mitt liv så är stödet och kunnigheten, som Jonas besitter, otroligt välkommet.

Mvh En nöjd kund! //Daniel Kronqvist.
    Daniel K
    • 65.0 m²
    • Bohus
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-09-22
    Guidade oss på ett utmärkt sätt genom köpeprocessen.
    Daniel K
    • 81.0 m²
  • 2020-09-19
    Sålde hus via Jonas. Mitt intryck av jonas är att han har en öppen och hjälpande attityd till att skapa en bra affär för mig som säljade. Vi hade många bra diskussioner.

Jonas var tydlig i hur han arbetade, vilket skapade en bra känsla för mig som säljare.
    Kristoffer Napoleon R
    • 156.0 m²
    • Nödinge
    sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-08-11
    Hjälpte mig med både försäljning och köp av lägenhet. Mycket kunnig och tillgänglig. Kunde hjälpa till att bolla funderingar och tankar genom hela försäljningsresan
    Tobias Ö
    • 88.0 m²
    • Surte
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-08-11
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Jonas Andreasson, som varit mycket tillmötesgående, vänlig och professionell i sitt bemötande. Jag var förberedd på en upptrissad budgivning och hade stålsatt mig för att inte bli stressad eller pressad. Tack vare Jonas lugna hållning kunde jag fundera i lugn och ro och fatta de viktiga besluten, som ett bostadsköp innebär, i min egen takt. Hela processen var smidig och alla moment gjordes tydliga och begripliga. Jag kan varmt rekommendera Jonas Andreasson till alla de som står i färd med att genomgå en så stor förändring som en försäljning eller ett bostadsköp kan innebära.
    Tack Jonas!
    Anna G
    • 4:a
    • 81.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
  • 2020-06-22
    Hyffsat nöjd med köpet av vårat hus.
    Anders W
    • 113.0 m²
  • 2020-06-22
    Jonas sålde min lägenhet, jag har fått det jag jag hoppades på.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, en skicklig, trevlig och erfaren mäklare.
    Dana R
    Dana R
    • 88.0 m²
    • Surte
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte