Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Jonas Andreasson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 31 kunder tycker om Jonas Andreasson

• Carola U
    Carola U köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi köpte vårt drömhus på humlegången i nödinge, jonas var en korrekt, lyhörd & hjälpsam mäklare, jag kan starkt rekomendera honom till alla som är i behov av mäklare. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Felicia E köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålt min bostadsrätt och köpt villa. Jonas är en trevlig och pratsam människa med lugnt bemötande! Han är duktig på sin sak och vill gärna hjälpa en med det mesta. Tycker det var otroligt bra jobbat att få sålt lägenheten 1 vecka efter den kommit upp på hemnet, det gjorde en lättad! Väldigt glad /tacksam för att allting flytit på så himla bra. Läs mer
  • Christian Franz A
    Christian Franz A sålde sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Sålde 2-planvilla med källare.
    Gick trögt i början men Jonas skötte det proffsigt med sitt lugn.
    Allt presenterades enligt överenskommelse och tidsplanenligt. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Malin R köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Vi har både köpt och sålt hus med Jonas som mäklare. Han är tydlig och han arbetar för att det skall vara bra både för säljaren och köparen. Det märks att han är erfaren. Läs mer
    Jonas A gillar detta
  • Lars-Göran R köpte sin bostad med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Köpt och sålt hus.
    Trevlig och korrekt.
    Hade hoppats på aningen mer engagemang och driv för att hitta köpare.
    Vi är nöjda med hans insatser. Läs mer
  • Jim A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas löste allt på ett bra sätt trots att vi ändrade flyttdatum. Läs mer
  • Thomas B skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Kunde informerat bättre om sista dag för slutbesiktning Läs mer
  • Lars Åke H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    * Villa.

* Jonas var en trevlig prick, och vi blev Du o Bror ganska fort.

* Förväntningarna var väl inte så höga när marknaden började gå nedåt. Men det gick fort och smidigt när Jonas väl satte igång, så vi blev helt nöjda när det var klart.

* Sammanfattningsvis så gick hela försäljningen över förväntan. Läs mer
  • Ulf H skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jonas var lätt och prata med försäljningen gick snabbt och effektivt (bostadsrätt) Jag är nöjd och glad.q Läs mer
  • Sedeney A skrev om Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
    Jag har köpt en etta i Bohus, Ale. Jonas har varit hjälpsam och tillgänglig hela vägen. Han har kunnat svara på de frågor jag har haft och bemöt mig professionellt. Han hade förståelse för att jag var ny till köpandet av en bostad och jag kände inte att han tyckte att mina frågor vad dumma. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth