Jonas Andreasson

Jonas Andreasson

Jonas Andreasson är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Jonas Andreasson har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Jonas Andreasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.6. Jonas Andreasson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Jonas Andreasson

Sedan starten hos Reco 2017
Linda L
Älvängen

Kunnig och bra mäklare som genomförde affären helt enligt våra önskemål.

Svar från Jonas Andreasson

Tack Linda det är kul att höra.

Vincent I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
Surte

Var mitt första lägenhetsköp, Jonas var tydlig och hade stenkoll på allt.

Sima A
Skepplanda

Lättsam, håller löften, engagerad

Sofie B
Skepplanda

Snabba svar på samtal, mejl och sms, väldigt tacksamt! Lätt att få kontakt med , nästan dygnet runt känns det som! och Trevligt bemötande. Men något vi reagerade på var att det var sagt ett pris som han trodde vi kunde få för vårt hus, kring 4 miljoner/strax under. Men när det varit förhandsvisning och visning får vi höra att vi inte kommer kunna få mer än 3,6 hur lång tid det än går. Och att "det är bara 100.000 lägre än utgångspriset", som dessutom skulle vara ett lockande pris för att få folk till visning. 100.000...

Svar från Jonas Andreasson

Ja det är lite blandat då priset inte blev det vi önskat, ibland är det små marginaler och under tidspress kan det ibland vara svårt att nå önskat resultat. Samtidigt fick jag ned priset på det ni köpte så skillnaden blev i alla fall lite mindre.

Lisa S
Surte

Fick inget förtroendeingivande intryck alls Kändes som han bara gick säljarnas ärende och verkligen oklart om han överhuvudtaget förde fram våra frågor eller önskemål

Svar från Jonas Andreasson

Ledsen att du känner så, det jag framförde till er var säljarnas önskemål för att sälja och du och jag hade väldigt lite kontakt då jag hela tiden hade kontakt med din partner.

Per Å
Nol

Jag och min sambo upplever att Jonas är genuin, behaglig och förstående. En mäklare vi hade kunnat köpa av igen men också förmedla vårat framtida hem.

Birgitta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Tycker att jag fått ett bra bemötande och han hade kunskap om föreningen och lägenheten. Det var lätt att få kontakt med honom och han var klar och tydlig och lätt att förstå när han förklarade allt med köpet.

Elaine L
Nödinge

Mycket tillfredsställande, och bästa bemötande. Rekommenderas varmt MVH Elaine Lindh

Magnus J
Nödinge

Trevligt bemötande och också inlyssnande på vad man hade för frågor och bra länk mellan säljare och köpare.

Pia M
Älvängen

Han är trevlig, hjälpsam o kunnig i sitt yrke Jag är jättenöjd med hjälpen jag fick att sälja min bostad Han är ett riktigt proffs ,passar bra i sitt jobb