Hanna Bengtsson

Hanna Bengtsson

Hanna Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Arvika

Hanna Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Hanna Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-01 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Bengtsson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Hanna Bengtsson

Bruno L
Solvik

Mycket bra bemötande. Att visningarna skulle fungera, det gjorde dom tydligen eftersom vi fick en så bra budgivning. Mycket professionellt av Hanna, som verkligen kan sitt jobb

Marianne E
Solvik

Vi bemöttes på ett mycket bra och positivt sätt. En glad Hanna som alltid svarar på våra frågor. Det är ju inte så lätt att sälja i dessa tider, men med Hannas hårda jobb gick det över förväntan. Och till och med över utgångspriset. Tack Hanna🙏😀

Farhad H
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Solvik

Hon är bra mäklare och passar jobbet ✅

Jerry O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Styckåsen

Vi hade inga stora förväntningar i dessa tider att vi skulle få priset vi ville,men Hanna fixade till det så vi fick mer än vi hoppades på. Hon var väldigt lugn och duktig på att förklara. En mäklare jag vill varmt rekommendera.

Carina O
Styckåsen

Med tanke på marknaden, ränteläget, elpriser mm var våra förväntningar låga. Hanna lyckades att få oss se det mer positivt och försäljningen gick över förväntan. Hanna har varit tillgänglig när vi haft frågor och är en väldigt trevlig. Vi är mycket tacksamma för hennes hjälp.

Gustav J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Centralt

Hanna Bengtsson er en meget god megler. Fikk svar på det som jeg lurte på. Og har bare positivt å si om Hanna Bengtsson. Var profesjonell og service minded. M.v.h Gustav johansen

Rasmus A
Styckåsen

Hanna är jätte trevlig och bra! Kände mig omhändertagen bland all stress.

Gunnel H
Jössefors

Mycket nöjd med mäklarens insats hon var förtroendeingivande å trevligt bemötande!

Simon K
Köpte sitt hus med hjälp av Hanna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Arvika
Jössefors

Superbra, ordning och reda

Cato B
Centralt

Anbefales på det varmeste! Takk for supergod hjelp Hanna:-)