Mattias Mardini

Mattias Mardini

Mattias Mardini är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Mattias Mardini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Mattias Mardini har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 308 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Mardini har haft 3 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 67% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 308 Läs vad Mattias Mardini

• sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Charlottenberg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Proffsigt under hela processen
    Tack Ulf för ett mycket lyckat sammarbete! Mattias Mardini
  • 2022-05-22 Spontant omdöme
    Mattias hjälpte oss att köpa en jättefin lägenhet. Affären gick snabbt och smidigt. Matthias avsatte tid på sin enda lediga dag för att detta skulle hända. Säljaren var också mycket nöjd med affären. Tack Mattias! Toppbetyg!
    Tack Ruslan, det var ett nöje att hjälpa er i processen. Jag hoppas din pappa kommer trivas i Stocksund :) Mattias Mardini
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    2022-05-21 Verifierad kund
    Otroligt kompetent mäklare som tar telefonen och svarade på alla mina frågor(säljare) oavsett tiden på dygnet. Gav sig inte förens han fick ett avslut på min lägenhet, vilket uppskattades!
    Tack Maximillian, ett nöje att både hjälpa er i köp och säljprocessen. Jag är säker på att ni kommer trivas bra i er nya bostad, tack för förtroendet! Mattias Mardini
    • Charlottenberg
    2022-05-21 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Var bra på att följa upp under och efter budgivningen.
    Tack Hans, jag är säker på att ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Terrassen ni har kommer göra många vänner avundsjuka nästa sommar :) Mattias Mardini
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Mattias är social och humoristisk, vilket jag tror lockar köpare att stanna kvar en stund till. Han sålde våra lägenheter rekordsnabbt och till priser vi var mycket nöjda med!
    Hej Charlotte, tack så otroligt mycket för de fina orden och tack återigen för förtroendet :) Mattias Mardini
  • 2022-05-03 Spontant omdöme
    Mattias är en fantastisk och genuin mäklare, är öppen, rak och ärlig i sin kommunikation vilket jag starkt gillar och trivs med sådana personer.
    Man kan lita på Mattias fullt ut och håller vad han lovar.
    Tack för stödet vid köpet av en ny lägenhet.
    Jag och min sambo använder oss av Mattias nu när vi ska sälja vårat objekt.
    Tack.
    Fadi
    Tack så otroligt mycket för de fina orden Fadi. Stort grattis återigen jag är helt övertygad om att du och familjen kommer trivas där och att du kan se fram emot många härliga sommarkvällar framför grillen! Mattias Mardini
  • 2022-04-09 Spontant omdöme
    Mycket sympatisk och framförallt drivande person jag varmt rekommenderar! Jag fick byta mäklare i min bostadsaffär och det ångrar jag inte. Min tidigare mäklare Magdalena Örtegren kändes inte 100 % engagerad och fick inte till ett tillfredsställande avslut trots ett attraktivt läge
  • 2022-03-18 Spontant omdöme
    Rekommenderar starkt Mattias Mardini på Fastighetsbyrån.
    Köpte min bostad via honom och det kändes proffsigt och tryggt.
    Hjälper till med det man efterfrågar och bemöter ens funderingar, inga konstigheter!
    Stort tack för de fina orden Charlie och grattis till din nya bostad! Jag är säker på att du kommer få många fina timmar på din uteplats i sommar. Mattias Mardini
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Centrala Sundbyberg
    2022-03-02 Verifierad kund
    Trevlig och bra påläst om bostaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Sundbyberg
    • Centrala Sundbyberg
    2022-03-01 Verifierad kund
    Mattias var proffsig och bra genom hela processen, vi är supernöjda!