Mattias Mardini

Mattias Mardini

Mattias Mardini är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Mattias Mardini har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Mattias Mardini har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 426 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Mardini har haft 54 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

426 omdömen om Mattias Mardini

Sedan starten hos Reco 2022
Sigrid M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Oerhört trevlig, bemötande, rolig, återkommer snabbt. Gör allt för att alla parter ska känna trygghet i sin försäljning och köp.

Inger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Mardini en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Bara träffat Mattias vid kontraktsskrivningen, för övrigt bra mejlkontakt. (Han var förkyld). Men han verkar ”go the extra mile”. Är nöjd med affären som han sydde ihop.

Katarina H

Trevlig, professionell och serviceinriktad

Wilhelm A
Kevinge

Bara positivt. Trevlig och kunnig.

Jannike F

Snabb och smidig process. Mattias är alltid tillgänglig.

Alexandra K
Kevinge

Trevlig mäklare! Har själv ej pratat så mycket med mäklaren men mamma som har haft kontakt med honom har varit väldigt nöjd :)

Sofie K
Stocksund

Mattias är proffesionell, trevlig och aktiv. Han har alltid visat sig tillgänglig och återkopplat snabbt.

Åsa J

Proffsig, vänlig, genuin och adekvat

Svar från Mattias Mardini

Tack så mycket Åsa, för dina vänliga ord och rekommendation. Det har varit en verklig glädje att få vara en del av din försäljningsprocess. Jag är tacksam för det förtroende du har visat mig och är glad att jag kunde bidra till ett positivt och lyckat avslut.

Anita C
Mörbylund

Very good. He treat us with professionalism and answered to all our questions regarding the apartment we wanted to buy.

Svar från Mattias Mardini

Thank you so much for your kind words! I truly appreciate your feedback. I'm delighted to hear that I could assist you effectively

Carmen G
Klingsta Park

Om du söker efter en professionell, engagerad och fantastiskt duktig mäklare så är Mattias den rätta. Processen gick snabbt och översteg mina förväntningar trots den turbulenta markanden som råder just nu. Mattias guidade mig vänligt och med trygg hand genom hela processen och fanns alltid tillgänglig när frågor uppstod. Han får mina allra varmaste rekommendationer!

Svar från Mattias Mardini

Tack så otroligt mycket för den fina rekommendationen Carmen. Jag är väldigt tacksam för ditt förtroende och att jag fick äran att hjälpa dig att sälja din bostad!