John Ekblad

John Ekblad

John Ekblad är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad har varit registrerad mäklare sedan 2013-09. John Ekblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 248 omdömen med ett betyg på 4.8. John Ekblad har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mitt jobb är att man får göra människor lyckliga när de får köpa sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tycker man ska välja mig som mäklare för att jag har gott rykte och renommé. Väljer ni mig, väljer ni samtidigt en av Enköpings mest rekommenderade mäklare. Det ger er en professionell och trygg förmedling.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mitt mål är att man ska se mig som ofta tillgänglig för svar med alla typer av frågor. Jag har även en hel del byggnadsteknisk kunskap som jag ofta har stor fördel av. Jag brinner också för att göra andra nöjda före mig själv.

248 omdömen om John Ekblad

Sedan starten hos Reco 2014
ALEXANDRA B
Romberga

Väldigt bra bemötande. Bra service och stort engagemang!

Johan O
Köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
Fanna

Glatt och avslappnat bemötande. Hjälpsam och tillgänglig. Jag skulle gärna ha haft mer återkoppling under budgivningen. Även om det inte finns så mkt att återkoppla hade det varit trevligt med någon typ av statusuppdatering under de nästan två dygn då det kändes väldigt ovisst kring status gällande andra budgivare och säljarnas tankar kring vårt bud. Sammanfattningsvis en mkt trevlig mäklare att ha att göra med!

Mats N
Fanna

Saklig o informativ Trygg Trevlig och rolig Lyhörd Vi känner att John levde upp till våra förväntningar .

Erica F
Romberga

John har varit professionell och mycket hjälpsam under processen

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
Romberga

Kanonbra, kände mig trygg, de visste precis hur jag ville att allt skulle fungera.

Martina L
Lillkyrka

Mycket duktig och bra på att återkoppla och höra av sig! Rekommenderas starkt

Linus L
Lillkyrka

Trevlig och tydlig, lätt att få tag på och gjorde ett jättebra jobb.

Conny Och Ina A
Köpte sitt hus med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
Örsundsbro

Korrekt och adekvat bemötande!

Mats K
Köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

John ger ett gemytligt och förtroendeingivande intryck. Han är proffsig och sätter både säljare och köpare i första rummet./ Mats

Björn A
Åkersberg

Hej! Allt funkade bra tills återsändande av kontraktet ej kommit tillbaka påskrivettill mig. Han skulle skicka kontraktet digitalt till mig men det funkade inte heller. Med vänlig hälsning, Björn Alm