Christoffer Thuresson

Christoffer Thuresson

Christoffer Thuresson är mäklare på Fastighetsbyrån Eslöv

Christoffer Thuresson har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Christoffer Thuresson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Thuresson har haft 19 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

173 omdömen om Christoffer Thuresson

Sedan starten hos Reco 2018
Eva Jessika L
Sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Marieholm

Mycket kunnig och bra bemötande! Våra förväntningar var att sälja 100 000 under utgångspriset men uppföljde med råge våra förväntningar. Mycket nöjda hela försäljnings perioden och all hjälp under denna tid. Med vänlig hälsning, Jessika och Anders Lundkvist

Igor P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Eslöv Norr

Han har varit mycket kunnit och trevligt. Väldigt trevligt bemotande har vi haft. Mycket nöjda är vi med Christoffer.

Jeanette H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Centralt

Enligt mig så är han fantastisk. Han har gett mig bra råd angående lägenheten, lyssnat på mig och mina behov. Det har känts väldigt tryckt att ha haft just Christoffer som min mäklare. Skulle jag någon gång i framtiden sälja igen så hade jag kontaktat honom och jag hade rekommenderat honom med.

Jens P
Eslöv Backarna

Allting var bra! Bra återkoppling och snabb försäljning!

Daniel I
Köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
Centralt

Christoffer har varit fantastisk från första kontakt, till kontraktsskrivning. Jag hade inga förväntningar eftersom jag tidigare köpt och sålt utan mäklare och löst allt själv. Vilket gör det svårt att jämföra hur en mäklare ska vara. I detta fall har Christoffer gjort allt väldigt enkelt, vilket jag finner som bonus i ett husköp. Jag är positivt inställd till en mäklare med Christoffers personlighet och Fastighetsbyrån bör känna trygghet till en människa som lyfter ett varumärke som Christoffer gjort.

Sven N
Eslöv Öster

Mycket trevlig Engagerad Skall jag sälja igen vill jag att Christoffer är min mäklare

Oskar E
Centralt

Expert hjälp och klockren mäklare 👌

Pia Helén H
Eslöv Norr

Kunnig, tillmötesgående, anpassar sig efter kundens möjligheter, trevlig och närvarande

Iwona N
Eslöv Norr

Vi blev mycket väl behandlade av Christoffer. Professionellt bemötande av klienten,mycket bra kontakt. Allt på högsta nivå-vi är mycket nöjda.

Jonny J
Fridasro

Kan bara tala gott om Christoffer. Väldigt tillmötesgående.