Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Christoffer Thuresson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 7 kunder tycker om Christoffer Thuresson

• Bo M
    Bo M sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Har sålt vårt hus, mycket bra bemötande. Kommer att rekommendera andra. By Bo Möllestam Läs mer
  • Gabriella W sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt och geniunt bemötande, alltid glad och positiv. Hade väl inga direkta förväntningar men blev kontaktad av Christoffer när han uppmärksamma att vi kolla hus. Hade han inte tagit kontakt med oss hade vi troligtvis valt annan mäklare - men kändes seriöst att han uppmärksammat oss och tog kontakt. Hade bra o löpande kontakt genom hela försäljningen och även positivt att man blev kontaktad någon månad senare personligen för att kolla så allt var OK. Bara nöjd och rekomenderar alltid honom för alla man pratar med! Läs mer
  • Kjell Erik K sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Sålt villa i Eslöv som vår mäklare skötte helt korrekt och vi blev belåtna med hans uppdrag, verkligen att rekommendera till andra hussäljare Läs mer
  • Maja B köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Jag köpte en lägenhet i Eslöv, en tvåa på 56kvm.
    Christoffer bemötte mig på ett väldigt trevligt sätt. Han hjälpte till med det som behövdes och visade även glädje med att hjälpa. Han var även mycket effektiv och dröjde inte ut på saker i onödan.
    Eftersom detta var mitt första köp av bostad visste jag inte vad jag skulle förvänta mig, men jag kände inte att jag saknade något. Läs mer
  • Anne U sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Utmäkt tillmötesgående, bra service o trygghet!
    Jag tackar för all hjälp! Läs mer
  • Christoffer H sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Christoffer.
    Trevlig och hjälpte gärna till med våra frågor, det blev en smidig och snabb affär.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Charlotte Å sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi har under hela processen fått professionell hjälp och vägledning. Christoffer lever upp till förväntningarna som vi hade på en mäklare och vi kommer att rekommendera honom vidare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman