Christoffer Thuresson

Christoffer Thuresson

Christoffer Thuresson är mäklare på Fastighetsbyrån Eslöv

Christoffer Thuresson har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Christoffer Thuresson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Christoffer Thuresson har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 102 Läs vad Christoffer Thuresson

• köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Eslöv Backarna
    2021-07-05
    Allmänt god. Lugn och metodisk.. hade eller tog snabbt reda på svar. Flexibel och anträffbar.
    • Stehag
    2021-07-03
    Vänlig, trevlig och kunnig. Mycket noggrann vid kontraktsskrivning utan att kännas överdrivet petig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Stockamöllan
    2021-07-02
    Christoffer har varit mycket tillmötesgående och lätt att ha med att göra.
    Våra förväntning var väl något för höga då både vi och Christoffer trodde att försäljningen skulle gå snabbare och till ett högre pris men vi landade ändå omkring där vi trodde från första början och är nöjda så absolut har han levt upp till våra förväntningar och vi är i helhet mycket nöjda.
    • Stehag
    2021-07-01
    Christoffer har varit professionell genom hela processen, från första kontakten tills kontraktet var påskrivet. Dessutom har en trevlig och tillitsfull personlighet, så att jag vet som kund att han kommer att göra ett bra arbete. Han har även varit väldigt lätt att komma i kontakt med vid frågor, samt har kontinuerligt uppdaterat mig genom hela processen.
    • Stockamöllan
    2021-06-30
    Snäll och trevlig, väldigt hjälpsam och förstående. Super nöjd med hans arbete
    • Väster
    2021-06-14
    Kunnig mäklare med ett trevligt och professionellt bemötande. Christoffer är social, engagerad och noggrann. Bästa mäklaren jag träffat på visningar.
    • Väster
    2021-05-13
    Sålt hus Allmogev 5 Eslöv
    Väldigt kompetent och proffesionell mäklrare.
    Vi har ett stort förtroende för Chistoffer
    Jätte nöjda.
    • Marieholm
    2021-05-04
    Sålt min bostad med hjälp av Christoffer en trevlig
    och omtänksam mäklare för både säljare och köpare
    han är värd alla plus han kan få
    • Marieholm
    2021-05-04
    Mycket proffsigt, snabbt och smidigt.
    • Löberöd
    2021-04-08
    Bra och trevligt möte med mäklaren vid köp av mindre hästgård