Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Christoffer Thuresson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 12 kunder tycker om Christoffer Thuresson

• gaurav prajapati skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-11

This is my first ever buying experience in Sweden. Christoffer has been great right from the first view. He is quite transparent and reachable. He kept us aware of all the steps. He eased the overall process. My friendliest recommendations to him. Läs mer
  • Oliver Z köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-06

2:a
    60m²
    Centralt
    Trevlig kille, hjälpsam. Bra bemötande! Läs mer
  • Timmy G köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-01-08

Hjälpsam, engagerad, alltid nåbar. Läs mer
  • Patrik P sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-31

Vi har sålt vår villa. Vi har fått bra kontakt med Christoffer. Våra förväntningar på honom var att han skulle sälja huset vilket han också har gjort. Han har hela tiden haft kontakt med oss per telefon med bud å pengar. BRA PÅG! Läs mer
  • Ulf A sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-27

Christoffer sålde mitt hus och gjorde ett bra jobb. Höll mig hela tiden uppdaterad Läs mer
  • Bo M
    Bo M sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-13

Har sålt vårt hus, mycket bra bemötande. Kommer att rekommendera andra. By Bo Möllestam Läs mer
  • Gabriella W sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

Sålt bostadsrätt.
    Trevligt och geniunt bemötande, alltid glad och positiv. Hade väl inga direkta förväntningar men blev kontaktad av Christoffer när han uppmärksamma att vi kolla hus. Hade han inte tagit kontakt med oss hade vi troligtvis valt annan mäklare - men kändes seriöst att han uppmärksammat oss och tog kontakt. Hade bra o löpande kontakt genom hela försäljningen och även positivt att man blev kontaktad någon månad senare personligen för att kolla så allt var OK. Bara nöjd och rekomenderar alltid honom för alla man pratar med! Läs mer
  • Kjell Erik K sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-07

Sålt villa i Eslöv som vår mäklare skötte helt korrekt och vi blev belåtna med hans uppdrag, verkligen att rekommendera till andra hussäljare Läs mer
  • Maja B köpte sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-07

Jag köpte en lägenhet i Eslöv, en tvåa på 56kvm.
    Christoffer bemötte mig på ett väldigt trevligt sätt. Han hjälpte till med det som behövdes och visade även glädje med att hjälpa. Han var även mycket effektiv och dröjde inte ut på saker i onödan.
    Eftersom detta var mitt första köp av bostad visste jag inte vad jag skulle förvänta mig, men jag kände inte att jag saknade något. Läs mer
  • Anne U sålde sin bostad med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2018-12-07

Utmäkt tillmötesgående, bra service o trygghet!
    Jag tackar för all hjälp! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Matilda Kärrman