Christoffer Thuresson
Registrerad mäklare sedan 2018-03-13
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 71 Läs vad Christoffer Thuresson

• Susanne S köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-07-05

Väster
    Seriös kille som är duktig på att ta sina kunder och se vad de behöver! Läs mer
  • Niklas J sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-07-05

4:a
    Centralt
    Christoffer har hjälpt oss med en husvärdering och med försäljningen av en bostadsrätt, en 4:a. Christoffer är kunnig, rak och tydlig och dessutom vänlig. Vi har fått all hjälp vi har behövt. Läs mer
  • Agneta M sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-07-02

Gårdstånga
    sålt bostadsrätt. Proffesionell och otroligt trevligt bemötande alltid. Christoffer har gjort en jättebra insats alltid inkännade och trevlig. Jag är jätte nöjd. Läs mer
  • Emmelie H köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-07-02

Löberöd
    Väldigt kompetent och professionell mäklare! Läs mer
  • Nicole E sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-06-20

Centralt
    Sålde min lägenhet genom Christoffer, otroligt professionell och vänlig. Gick fort och smidigt. Christoffer är pålitlig och kunnig, klart nöjd med val av mäklare och han lever upp till sig goda rykte. Läs mer
  • Nils Johan Andreas G köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-06-18

Fridasro
    Bra kommunikation, hjälpsam och kunnig! Läs mer
  • Patrik B sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-05-21

Väster
    Christoffer hjälpte mig sälja villan samtidigt som jag köpte radhus. Gick hur smidigt som helst! Läs mer
  • Gustaf E köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-05-13

Stehag
    Köpte hus. Professionellt bemötande från mäklaren. Mycket tillmötesgående när vi haft frågor och funderingar. Läs mer
  • Wera Madeleine S sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-04-30

Trollsjöområdet
    Mycket bra bemötande och intresserar sig som mäklare för sina kunder. Läs mer
  • Katarina N sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-04-23

Eslöv Sallerup
    Trevligt bemötande.
    Bra jobb.
    Är nöjd i det stora hela. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Kenneth Pedersen