Mäklare Skåne Eslöv Fastighetsbyrån Eslöv Christoffer Thuresson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 20 Läs vad Christoffer Thuresson

• Bo Torbjörn A sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-07-08

Hej. Jag har sålt min villa.
    Jag är mycket nöjd med hur Christoffer har skött försäljningen. Han har varit duktig på att hålla kontakten. Läs mer
  • Mikael J sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-07-04

Löberöd
    Vi har sålt en bostadsrätt i löberöd, vi är jätte nöjda med Christoffer. Skulle vi någon gång förmodan sälja, så kommer vi utan att tveka anlita Christoffer igen, spelar ingen roll var han jobbar! Vi har fått en riktigt bra personlig service och bra kontakt med honom, borde finnas flera av honom 😃👍🏻 Läs mer
  • Therese M sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-06-26

Centralt
    Sålt en bostadsrätt i eslöv! Vi blev bemötta bra, hade redan varit på en husvisning som christoffer var ansvarig för. Lugnt och stabilt intryck. Utmärkt och löpande kontakt genom hela vår lägenhetsförsäljning. Lätt att prata med.
    Blev lite fel på beskrivningen i den tryckta broschyren som delades ut på vår lägenhetsvisning. Har inte så stor betydelse egentligen, personligen tycker jag att det möjligtvis kan ge ett lite slarvigt/stressat intryck, men det är det enda som jag har att anmärka på. Läs mer
  • Caroline N sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-05-25

Centralt
    Christoffer har varit både proffsig, ödmjuk, förstående och lätt att prata med. Full pott till Christoffer. Läs mer
  • Marcus B köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-04-03

Billinge
    Jag köpte mitt första hus där Christoffer var väldigt tillmötesgående samt nogrann och pedagogisk vid undertecknande av alla papper. Läs mer
  • Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-03-29

Gårdstånga
    Jag har köpt en mark-lägenhet. Christoffer var kunnig och framförallt tillgänglig när man hade frågor. De förväntningar jag hade är kunskap och när man har t ex konstiga frågor så hanterade han som om det är självklara frågor. Det flöt på utan några problem så jag är nöjd. Tack för hjälpen

Med vänlig hälsning Monica Lindgren Läs mer
  • Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-03-13

Centralt
    Jag har köpt en lägenhet i centrala Eslöv. Christoffer var jätte hjälpsam och kontaktbar så ofta vi hade frågor. Läs mer
  • Danny M sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-20

Centralt
    Sålt bostad i flerfamiljshus med hjälp av honom.

Mycket duktig kille som återkopplar och har ständig kontakt. Skötte affären smidigt. Förklarade alla moment på ett vis så man kunde förstå vad som händer/skulle hända. Bara + från min sida Läs mer
  • gaurav prajapati skrev om Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-11

This is my first ever buying experience in Sweden. Christoffer has been great right from the first view. He is quite transparent and reachable. He kept us aware of all the steps. He eased the overall process. My friendliest recommendations to him. Läs mer
  • Oliver Z köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Thuresson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-02-06

Trevlig kille, hjälpsam. Bra bemötande! Läs mer