Åsa Sterner

Åsa Sterner

Åsa Sterner är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Åsa Sterner har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Åsa Sterner har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 301 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Sterner har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

301 omdömen om Åsa Sterner

Robert K
Nedre Mösseberg

Saklig och seriös. Vi hade en bra dialog. Hon känns väldigt kunnig och bra koll på marknaden.

Ann-Christin K
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
Nedre Mösseberg

Alltid fint bemötande och har stor kunnighet Inkännande och lyssnar på mina behov. Följer upp alla samtal. Den bästa helt enkelt ☺️

Fredrik B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

Hon var trevlig och lätt att prata med. Hade inte riktigt tänkt på några förväntningar om mäklaren, tänkte mer om hur lägenheten skulle kännas. Men hon har varit behjälplig under processen samt mån om att gå igenom hela köpeavtalet noga om det skulle uppstå frågor. Vilket jag tycker är mycket positivt. Det har känts bra att ha Åsa som mäklare.

Stina K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

Åsa har från första kontakt till såld bostad varit tydlig, lyhörd, flexibel och stöttande i varje moment. Hon har följt upp och uppdaterat genom hela processen. Bostaden låg ute till försäljning flera månader hos en annan mäklarbyrå utan att bli såld men efter byte till fastighetsbyrån och Åsa såldes den efter bara ett par veckor. Tryggt och professionellt.

Mansour B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
Centrum

Ett väldigt fint och trevligt bemötande. Vi förväntades oss en ständig kontakt vilken vi under hela processen upplevde. Åsa med sin lång erfarenhet inom yrket gav oss som säljare trygghet. Hon kan sitt jobb helt enkelt Tack Åsa! :)

Roya A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
Centrum

Hon är bäst, duktig, hjälpsam och jag är jätte nöjd ☺️

Shatha Abduljabbar A
Kättilstorp

Åsa är jätte fin , snäll ,duktig ,hjälpsam ,hoppas att allt går bra i framtiden .

Marie F
Luttra

Mycket bra bemötande och samarbete.

Eje F
Luttra

Åsa arbetar professionellt, är lyhörd och engagerad. Åsa har under ett tufft marknadsläge genomfört sitt uppdrag .

Anna-Brita W
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Sterner en del av Fastighetsbyrån Falköping
Vilhelmsro

Vi blev mycket proffsigt bemötta.