Geraldine Andersson

Geraldine Andersson

Geraldine Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Geraldine Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 301 omdömen med ett betyg på 4.8. Geraldine Andersson har haft 63 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 301 Läs vad Geraldine Andersson

• köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Mösseberg
    2022-09-28 Verifierad kund
    Geraldine är väldigt kunnig och trevlig! Man känner stort förtroende för henne!
    Jag hade höga förväntningar som hon överglänste!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Åttagård
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hon var trevlig och visade upp bra hur allting skulle funka, hon var noga och skötte sitt jobb.
    Mina förväntningar blev uppfyllda på alla sätt!
    Även om hon hade semester så löste det sig med att ha andra mäklare under den perioden
  • sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Vänlig och hjälpsam.
    Svårt att veta vad man kan förvänta sig, det är sällan man behöver en mäklare. Men har svårt att bedöma, vad som skulle kunna göra upplevelsen bättre.
    Geraldine har varit förtroendeingivande.

Vid ett tillfälle lämnade Geraldine oss med en ung man vid namn Ragnarsson. Han var oprecis och nonchalant. Skulle vi varit hänvisade till honom, hade vi gått till en annan fastighetsbyrå. Har träffat på honom ytterligare några gånger på kontoret och fått exakt samma upplevelse.
    Mvh Helena Hallqvist
    2022-09-19 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Geraldine!
    Bra bemötande och smidig hantering.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Centrum
    2022-09-17 Verifierad kund
    Det har känts tryggt med Geraldine som mäklare.
    Dessutom har jag alltid blivit mycket trevligt bemött.
    • Kinnarp/Slutarp
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt vänligt och proffesionellt bemötande. Fanns alltid till hand för att svara på alla frågor man har. Fanns alltid en teamkänsla och hon peppade väldigt bra.
    • Centrum
    2022-09-15 Verifierad kund
    Kunnig , hjälpsam, informativ , glad , serviceinriktad..
    2022-08-13 Verifierad kund
    Hon uppfyllde mina förväntningar till 100 procent försäljningen av huset är jag mer än nöjd med. Som mäklare får hon 10 poäng av10 möjliga
  • skrev om Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-08-07 Spontant omdöme
    Geraldine har varit väldigt trevlig och lätt att ha att göra med i samband med mitt köp av hus. Jag har upplevt henne som mycket professionell; engagerad, kunnig och noggrann. Hon har varit lätt att nå, återkopplat och hållit mig informerad under processen.
    • Fredriksberg
    2022-07-11 Verifierad kund
    Väldigt kunnig, lyhörd samt hjälpsam en stor tillgång för Fastighetsbyrån.