Geraldine Andersson

Geraldine Andersson

Geraldine Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Geraldine Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 307 omdömen med ett betyg på 4.8. Geraldine Andersson har haft 54 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 307 Läs vad Geraldine Andersson

• sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2022-11-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, väldigt lätt att göra med
    2022-11-04 Verifierad kund
    Hon är super bra , Hjälper till med alla papper som skall skrivas . Man kan ringa henne när som helst , ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Centrum
    2022-10-15 Verifierad kund
    Eftersom jag aldrig varit med om något bostadrätt köp förut visste jag inte vad jag skulle ha för förväntningar. Bemötandet från både fastighetsbyrån och mäklaren har varit
    mycket bra så jag är nöjd.
    • Slutarp
    2022-10-11 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.
    Det känns tryggt med Geraldine som mäklare.
    • Mösseberg
    2022-10-10 Verifierad kund
    Bra service, hjälpsam och professionell!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Ranten
    2022-10-05 Verifierad kund
    Fint bemötande och alltid hjälpsam. Mycket nöjd :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Mösseberg
    2022-09-28 Verifierad kund
    Geraldine är väldigt kunnig och trevlig! Man känner stort förtroende för henne!
    Jag hade höga förväntningar som hon överglänste!
    • Åttagård
    2022-09-21 Verifierad kund
    Hon var trevlig och visade upp bra hur allting skulle funka, hon var noga och skötte sitt jobb.
    Mina förväntningar blev uppfyllda på alla sätt!
    Även om hon hade semester så löste det sig med att ha andra mäklare under den perioden
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Vänlig och hjälpsam.
    Svårt att veta vad man kan förvänta sig, det är sällan man behöver en mäklare. Men har svårt att bedöma, vad som skulle kunna göra upplevelsen bättre.
    Geraldine har varit förtroendeingivande.

Vid ett tillfälle lämnade Geraldine oss med en ung man vid namn Ragnarsson. Han var oprecis och nonchalant. Skulle vi varit hänvisade till honom, hade vi gått till en annan fastighetsbyrå. Har träffat på honom ytterligare några gånger på kontoret och fått exakt samma upplevelse.
    Mvh Helena Hallqvist
    2022-09-19 Verifierad kund
    Har bara gott att säga om Geraldine!
    Bra bemötande och smidig hantering.