Geraldine Andersson

Geraldine Andersson

Geraldine Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Geraldine Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Geraldine Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 356 omdömen med ett betyg på 4.8. Geraldine Andersson har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

356 omdömen om Geraldine Andersson

Anita H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

Proffsig, glad, trevlig. 5 plus. Jag är mycket nöjd med Geraldine och hur hon har skött min lägenhetsaffär. Geraldine rekommenderas starkt.

Alexander M
Fredriksberg

Jag tycker att jag har fått ett proffsigt och bra bemötande av Geraldine. Bra återkoppling och information. Jag har alltid fått bra resultat vid försäljning via fastighetsbyrån så har egentligen bara gott och säga om fastighetsbyrån och Geraldine.

Irene D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Fredriksberg

På ett professionellt och vänligt sätt med kunden i fokus med en suverän kontakt både med mail och telefonkontakt mäklaren är en som jag med varmt hjärta kan rekommendera

Junis J
Ranten

Mycket effektiv trevlig,och framför allt jag fick ett bra upplägg av försäljningen.

Karl R
Fredriksberg

Är för ovan för att kunna sätta betyg

Therese S
Sålde sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Falekvarna

Underbar mäklare, kunnig, svar på allt, lätt att få tag på, finns nära.

Mansour B
Köpte sitt hus med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Falekvarna

som en mäklare. Geraldine Andersson hjäpt oss på ett exemplariskt sätt att hitta vårt nya hus i ett stressigt läge där vi redan hade sålt våran utan att hitta det nya. Det som var extra bra med just henne var ju att hon alltid var tillgänglig när vi behövde det. Det kunde vara helger, senare eftermidagar och till och med i skidbacken på en lördag :). Tydlighet, ärlighet och tillgänglighet kan jag nämna som hennes starka sidor som Stort tack Geraldine!

Fredrik W
Stenstorp

Kunnig och välplanerad mäklare på området.

Karl Anders A
Sålde en tomt med hjälp av Geraldine Andersson en del av Fastighetsbyrån Falköping
Vartofta

Det är andra gången vi.anlitar henne för att sälja en fastighet. Vi har blivit jättenöjda vid båda försäljningarna. Enkelt och trevligt bemötande. Vid första tillfället fick vi långt över det vi förväntat oss. Vid andra tillfället fick vi vad vi begärde. Vi kommer att anlita henne igen och vi rekommenderar henne gladeligen.

Emelie Ö
Nedre Mösseberg

Blivit mycket väl bemött trots att vi var sena ute och med kort varsel. Bad om en visning trots att budgivning startat och det var inga konstigheter. Fått svar på alla våra frågor och funderingar utan problem och mäklaren visar på stort engagemang gentemot både oss som köpare men även säljaren. Överträffat våra förväntningar och vi gillar upplägget på hela processen. Har haft en väldigt trygg känsla genom hela förloppet och vi har litat på mäklaren till 100%. Allt känns superbra!