Henrik Angström
Registrerad mäklare sedan 2007-10-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 36 Läs vad Henrik Angström

• Jimmy P köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-07-11

Sjövik
    Köp av hus (2-plansvilla) i Finspång.

Svarade bra på våra frågor, såg till att ev. oklarheter dokumenterades i kontrakt så att ansvarsfrågan tydligt framgick, trevlig. Läs mer
  • Isabel S köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-07-08

Borggård
    Jag och min sambo köpte en villa.
    Jag är jätte nöjd med bemötande, det kunde inte bli bättre. Han var mycket professionell och väldigt trevlig. Läs mer
  • Carita G sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-06-10

Sjövik
    Henrik var mycket engagerad och professionell vid försäljningen av min villa. Han har en varm och vänlig personlighet. Han hade lätt att förstå vad jag som säljare behövde. Det hela slutade med en lyckad försäljning och ett fint pris. Jag kan inte vara mer nöjd och glad och jag rekommenderar honom verkligen. Henrik är toppen! Läs mer
  • Irina M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-06-08

Svälthagen
    Hög kompetens och kundkännedom.
    Trevligt bemötande.
    Absolut att rekommendera Läs mer
  • Anita L köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-05-20

Lotorp
    Har både köpt en tvåa och sålt en fyra.
    Han är trevlig och ser både vad köparen och säljaren vill ha. Han är mån om att få en bra upplevelse när man tittar på en ny bostad. Jag hade hört att Henrik var duktig och han levde upp till mina förväntningar.
    Min upplevelse var att allt gick så smidigt och snabbt han drog inte ut på tiden utan snabba och bra beslut. Läs mer
  • Barbro D köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-03-26

3:a
    Vi har köpt en lägenhet. Bemötandet var utmärkt under såväl visning, budgivning och hela vägen fram till avslutat köp.
    Mina förväntningar var att få nödvändig information om lägenhet, Riksbyggen och vilka kontakter skulle tas avseende p-plats. Mäklarens service var utmärkt.

Om vi skulle sälja lägenheten i framtiden kommer vi att anlita mäklare Henrik Angström Läs mer
  • Sandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-03-25

Grosvad
    Henrik har skött försäljningen av mitt radhus suveränt! Jag har fått bra hjälp under processen med snabba svar. Säljcoachen har varit jättebra för att få se allt och godkänna innan publicering. Allting har gått över förväntan och smidigt! Läs mer
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-01-11

Viggestorp
    Jag sålde min bostadsrätt via Henrik Angström på Fastighetsbyrån Finspång .

Jag är mycket nöjd ..trevlig .. proffsigt bemötande ..

Maria Spencer Carlsson . Läs mer
  • Kenneth S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-12-10

Nyhem
    Sålde ett radhus och har haft Henrik i tidigare affär så valet var lätt att ta då jag tycker att han gör en lysade insats. Läs mer
  • Nelly J köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-11-14

4:a
    Hårstorp
    - Köpt bostadsrätt
    - Positivt bemötande
    - Trygg mäklare, men kändes som att han gärna ville utföra sitt arbete som han alltid har gjort Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Finspång

Johan Lenngren