Henrik Angström

Henrik Angström

Henrik Angström är mäklare på Fastighetsbyrån Finspång

Henrik Angström har varit registrerad mäklare sedan 2007-10. Henrik Angström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Angström har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

138 omdömen om Henrik Angström

Sedan starten hos Reco 2019
Charlotte O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
Östermalm

Trevlig och glad. Vi fick all information vi behövde. Bra med en mäklare som känner ortens befolkning och har social kompetens både för oss säljare och för köparen. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen hanterades.

Petronella Kum Sil J
Nyhem

Henrik var trevlig och förklarade vad jag skulle göra innan visning av huset. Han är duktig mäklare.

Joakim G
Borggård

Henrik är en trevlig och proffsig rättvis mäklare

Mikael S
Östermalm

Bra, lugn, kunnig och stabil. Köpet kändes tryggt.

Meixian W
Hårstorp

Är en mycket kunnig och pålitlig mäklare som har koll på alla regler som gäller. Affären gick smidigt.

Jonathan H
Borggård

Jag och min sambo är väldigt nöjda bra mörklade väldigt snabb på att svar mycket bra service!

Abdul R
Sonstorp

Otroligt trevlig, kunnig och snäll. Henrik hjälpte mig med alla mina frågor och funderingar, varmt bemötande och skön upplevelse!

Bozana M
Svälthagen

Henrik är väldigt snäll, han förklarar väldigt bra. Han hjälpte oss mycket. Det var ett nöje att arbeta med honom.

David J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

Smidig och lätt att ha och göra med! Tydlig!

Bo J
Grytgöl

Fick en positiv upplevelse av hela min försäljning från start till att affären slutfördes.