Henrik Angström

Henrik Angström

Henrik Angström är mäklare på Fastighetsbyrån Finspång

Henrik Angström har varit registrerad mäklare sedan 2007-10. Henrik Angström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Angström har haft 53 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 60 Läs vad Henrik Angström

• köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Centrum
    2021-06-20
    Genomgående bra.stora förväntningar.Lungt å bra.Trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Centrum
    2021-06-19
    Förstod vårt behov av lösning och tillmötesgick oss på ett strålande sätt!
    2021-06-13
    Seriös och kunnig! Rekommenderar
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Viggestorp/Torstorp
    2021-06-12
    Helt perfekt! Henrik är en mycket professionell mäklare!
    • Butbro
    2021-06-12
    Jag upplevde att hela köpprocessen var proffsig och smidig. Om vi någon gång kommer behöva en mäklartjänst igen kommer vi anlita Henrik.
    • Östermalm
    2021-06-09
    Inga krångel. Rak och tydlig information.
    2021-06-08
    Köpt en lägenhet som Henrik visade och var mån om att jag skulle ta mig tid och titta noga. Blev bra och trevligt bemött.
    Jag har fått mycket hjälp av mäklaren med kontakt med banken och han har gjort så mycket han kan för att göra köpet så smidigt som möjligt för mig.
    Jag tycker att jag hade tur som fick honom som mäklare.
    2021-06-07
    Köpt en lägenhet av Henrik, sen när det var dax att sälja den var valet självklart att välja Henrik som mäklare till försäljningen och tur som vi hade var det även Henrik som var mäklaren på det hus vi köpte! Så 3 gånger har vi haft Henrik som mäklare o varit väldigt nöjda med allt så rekommenderar honom starkt då han utstrålar ett lugn, trygghet och mycket seriöst intryck!
    /Magna o Andreas
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Viggestorp/Torstorp
    2021-05-07
    Henrik har varit mig behjälplig med att sälja min vill. Jag blev bemött av Henrik på ett trevligt, förtroende ingivande samt professionellt sätt. Mina förväntningar var att jag skulle få stöd med försäljningen, och det fick jag på bästa tänkbara sätt.
    • Sjövik
    2021-04-07
    Mycket bra bemötande saklig lugn trygg.
    Kunnig och förtroendingivande mäklare.
    Rekommenderar Henrik till andra som ska sälja fastigheter.