Henrik Angström
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 31 Läs vad Henrik Angström

• Barbro D köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-03-26

Vi har köpt en lägenhet. Bemötandet var utmärkt under såväl visning, budgivning och hela vägen fram till avslutat köp.
    Mina förväntningar var att få nödvändig information om lägenhet, Riksbyggen och vilka kontakter skulle tas avseende p-plats. Mäklarens service var utmärkt.

Om vi skulle sälja lägenheten i framtiden kommer vi att anlita mäklare Henrik Angström Läs mer
  • Sandra S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-03-25

Grosvad
    Henrik har skött försäljningen av mitt radhus suveränt! Jag har fått bra hjälp under processen med snabba svar. Säljcoachen har varit jättebra för att få se allt och godkänna innan publicering. Allting har gått över förväntan och smidigt! Läs mer
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2020-01-11

Viggestorp
    Jag sålde min bostadsrätt via Henrik Angström på Fastighetsbyrån Finspång .

Jag är mycket nöjd ..trevlig .. proffsigt bemötande ..

Maria Spencer Carlsson . Läs mer
  • Kenneth S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-12-10

Nyhem
    Sålde ett radhus och har haft Henrik i tidigare affär så valet var lätt att ta då jag tycker att han gör en lysade insats. Läs mer
  • Nelly J köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-11-14

- Köpt bostadsrätt
    - Positivt bemötande
    - Trygg mäklare, men kändes som att han gärna ville utföra sitt arbete som han alltid har gjort Läs mer
  • Therese E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-10-14

Torstorp
    Sålt bostad.
    Super service! Kan inte säga att jag saknat något alls, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Dennis W köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-10-04

Hårstorp
    En seriös, professionell mäklare som vet vad han pysslar med. Läs mer
  • Elisabeth S köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-09-20

Köpt parhus. Fungerade smidigt. Läs mer
  • Samuel E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-09-06

Viggestorp
    Jag har köpt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån med Henrik som mäklare och tycker att han gjort ett suveränt jobb. Han var väl informerad om bostadsrätten och var lätt att få kontakt med om man hade frågor Läs mer
  • Inger G köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

2019-08-27

Viggestorp
    Köpt en bostadsrätt. Mycket väl bemött i alla lägen när jag haft kontakt med Henrik. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Finspång

Johan Lenngren