Henrik Angström

Henrik Angström

Henrik Angström är mäklare på Fastighetsbyrån Finspång

Henrik Angström har varit registrerad mäklare sedan 2007-10. Henrik Angström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.7. Henrik Angström har haft 46 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 43 Läs vad Henrik Angström

• 2020-11-23
    Har köpt en villa i Finspång. Seriös mäklare, trevlig på riktigt och inte överdriven och fjäskig som många mäklare är. Affären gick väldigt bra tycker jag. Har dock ingen tidigare erfarenhet men känslan är positiv.
    Solveig Maria B
    • 130.0 m²
    • Kraftkärret
  • 2020-11-02
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående. Uppfattas som ärlig och kunnig. Vi sålde vår villa med hjälp av Henrik och vi fick bra hjälp och stöd från start till mål. Slutpriset blev över förväntan.
    Christian A
    • 138.0 m²
    • Skärblacka
  • 2020-11-02
    Jag har sålt en villa. Henrik är mycket bra och tillmötesgående. Det märks att han brinner för att allt ska bli så bra som möjligt. Jag är väldigt nöjd med att Henrik var våran mäklare. Jag kommer att rekommendera honom varmt. Allt gick smidigt och han kan verkligen sitt yrke.
    Pernilla L
    • 138.0 m²
    • Skärblacka
  • 2020-10-29
    Vi fick hjälp med försäljningen av vår större villa i ett populärt område. Vi fick ett professionellt och intresserat bemötande samt kunniga svar på våra frågor och funderingar. Vi ville få till en snabb process när vi väl bestämt oss för att sälja, med Henriks hjälp tog det endast två månader från vårt första möte till påskrivet säljavtal, fantastiskt!
    Jörgen S
    • 154.0 m²
    • Svälthagen
  • 2020-10-02
    Köpt Högklintsvägen 16, Finspång. Sålt Knektvägen 1A Bra och proffsigt bemötande. Smidig affär. Bra informationsflöde. Jag är helnöjd. Mina förväntningar är helt uppfyllda.
    Filip A
    • 122.0 m²
    • Högklint
  • 2020-10-02
    Köpte ett radhus. Nöjd med bemötande och servis
    Renate V
    • 99.0 m²
    • Hårstorp
  • 2020-07-13
    Köp av villa och försäljning av radhus gick mycket smidigt och utan något att anmärka på med Henrik.
    Jimmy Z
    • 121.0 m²
    • Rejmyre
  • 2020-07-11
    Köp av hus (2-plansvilla) i Finspång. Svarade bra på våra frågor, såg till att ev. oklarheter dokumenterades i kontrakt så att ansvarsfrågan tydligt framgick, trevlig.
    Jimmy P
    • 152.0 m²
    • Sjövik
  • 2020-07-08
    Jag och min sambo köpte en villa. Jag är jätte nöjd med bemötande, det kunde inte bli bättre. Han var mycket professionell och väldigt trevlig.
    Isabel S
    • 90.0 m²
    • Borggård
  • 2020-06-10
    Henrik var mycket engagerad och professionell vid försäljningen av min villa. Han har en varm och vänlig personlighet. Han hade lätt att förstå vad jag som säljare behövde. Det hela slutade med en lyckad försäljning och ett fint pris. Jag kan inte vara mer nöjd och glad och jag rekommenderar honom verkligen. Henrik är toppen!
    Carita G
    • 140.0 m²
    • Sjövik
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte