Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark.

Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig betydande kunskaper inom sina specialistområden oavsett om det gäller bostadsrätter eller villor.

Välkommen in för ett förutsättningslöst samtal om ditt nästa steg på bostadsmarknaden i Finspång!

Läs vad 263 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2022-07-25 Verifierad kund
    Henrik har levt upp till mina förväntningar , han är snabb på att ge information om hur det går med bostaden och med återkoppling.
    Kan varmt rekommendera Henrik.
    Det är tredje gången jag är i kontakt med Henrik angående bostäder i Finspång och alla tre gångerna har det gått snabbt och enkelt.

// Anita
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2022-07-19 Verifierad kund
    Det var första gången som jag skriver kontrakt för en bostad. Alltid tyckte att det ska vara krångligt och jobbigt men det gick bra och smidigt fast jag är dålig på svenska språket.
    Henrik har förklarat tydligt och det var lätt att förstå.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Toppen mäklare med bra service som gör allt för en bra affär och för att man ska känna sig trygg!
    • Södermalm/Östermalm
    2022-07-14 Verifierad kund
    very nice, I like it, he treated me well
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Skärblacka
    - bra lokalkännedom
    - erfaren
    - satte rätt utgångspris
    - följde upp
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam, gör det han lovar och är öppen och ärlig genom hela processen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Professionell men även empatisk och personlig. Skötte information och kontakt på ett mycket bra sätt. I ett väldigt oroligt läge ingav han lugn och jag kände mig trygg att han skulle lösa problemen Stort Tack till Henrik.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jag var inte med på visningen eller när kontraktet skrevs. Min man åkte själv. Men jag tycker att mäklaren har skött sig bra. Jag har fått info på mail och det har funkat jättebra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-05 Verifierad kund
    Hej!
    Johan har bemött mig med respekt, tydlighet och framförallt vänlighet.

Johan har visat sig vara lugn, engagerad och mycket kompetent inför vår husaffär.

Jag skulle varmt rekomendera Johan som mäklare!
    Tack för de vänliga orden och din fina rekommendation Sara, det uppskattas väldigt mycket / Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • Rikard L
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2022-06-03 Verifierad kund
    Johan har verkligen överträffat våra förväntningar genom att vara mycket kunnig, smidig och proffsig genom hela processen. En härlig mix av positivitet, humor och att vara en ”bra människa” kännetecknar honom. Högsta betyg från hela familjen!
    Hej Rikard och tack för det fina betyget. Det känns väldigt bra att ni är nöjda med processen, vi hörs framöver / Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2022-05-29 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemött👍👍 Bra service!
    Hejsan Anna, vad roligt att ni är nöjda igen :)

Vi ses till tillträdet!

/Johan
    Johan Lenngren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Centralt
    2022-05-29 Verifierad kund
    Superbra bemötande, trevlig och återkopplar alltid!
    Hejsan Joacim, tack för de vänliga orden, roligt att ni är nöjda.

• Ljusfallshammar
    2022-05-08 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt. Kan ringa igen om jag behöver.
    • Söder
    2022-04-02 Verifierad kund
    Super nöjd! Johan sköter hel säljprocessen väldigt professionellt.
    Hejsan Axel, tack för er rekommendation och jättekul att ni är nöjda. Stort lycka till med nya huset och tack för förtroendet att sälja er lägenhet. / Johan Johan Lenngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Finspång
    2022-03-30 Verifierad kund
    Kunnig engagerad.
    Trotts sviktande marknad pga osäkerheter runt om i världen lyckades hon genomföra ett helt okay säljprojekt.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Ärlig, rak, fint bemötande, vänlig, kommunikativ.
    2022-03-14 Verifierad kund
    Han var snabb på återkoppla kring den information som vi efterfrågade. Upplevde Henrik som en ärlig person som inte försökte framställa huset i bättre dager än det verkliga skicket. Fick svar på alla mina frågor och upplevde att Henrik var uppriktig med både husets styrkor och svagheter. Var en något påskyndad husköpesprocess men än så länge väldigt nöjd med vår mäklare.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Henrik var det självklara valet när det kom till att sälja min bostadsrätt. Med sin kunnighet, kompetens och proffessionalitet kändes säljprocessen trygg från dag ett. Henrik uppfyllde mina höga förväntningar med ett engagemang och en snabb kommunikativ förmåga. Jag har har blivit både lugnad och peppad i processen och jag skulle rekommendera Henrik till alla jag känner.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Henrik var väldigt snäll och förlarade allt. Allt var ok. Han är en mycket ansvarsfull person. Han hjälpte oss mycket med att beskriva hur allt gick.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Skötte försäljningen på ett bra och korrekt sätt.
  • Gerd F
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Finspång
    • Ljusfallshammar
    2022-02-23 Verifierad kund
    Blev mkt bra bemött av Sofia.Allt gick mkt smidigt och bta vid försäljningen av min bostad på Liljevägen 2. Sofia kan varmt rekommenderas, som fastighetsmäklare och jag Gerd Femerström önskar henne stor framgång fortsättningsvis!
    2022-02-19 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsam. Vi är mycket nöjd på honom.
  • skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    2022-02-14 Spontant omdöme
    Som köpare är de riktigt usla, ljuger och stressar. Som säljare var de ju bra, vi fick mycket pengar. Men jag anser att de har ett riktigt tråkigt sätt. Skulle aldrig köpa ett hus som fastighetsbyrån i Finspång säljer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Finspång
    2022-02-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och positiv trotts alla gånger bud hade getts för att sen dras tillbaka igen nästa dag.
    • Norr - Vid Folkparken
    2022-02-11 Verifierad kund
    Supernöjd med Johan som min mäklare!! Han var väldigt tydlig om hur försäljningsprocessen skulle gå till, uppdaterade mig hela tiden, flexibel med flera visningar, lugn och hanterade budgivningen bra.
    Fin annons och det kom hela 30 st spekulanter på visningarna.

Jag kände högt förtroende för Johan hela tiden. Bra med en mäklare som har erfarenhet i branschen.
    Välj Johan ni kommer inte ångra er!
    Hejsan Jennifer och tack snälla för det värmande och fina omdömet. Jätteroligt att du är nöjd med försäljningen, stort lycka till framöver :) / Johan Johan Lenngren
    • Falla
    2022-02-09 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Känner mig trygg där
    2022-02-04 Verifierad kund
    Kompetent och trevlig. Rekommenderas varmt
    2021-12-30 Verifierad kund
    Mycket kompetent, enkel och smidig. 10/10
    2021-12-30 Verifierad kund
    Sofia är en toppen mäklare. Mycket tillmötesgående, tar reda på allt man vill veta. Man känner sig omhändertagen.
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-12-23 Verifierad kund
    Han har motsvarat de förväntningar som man kan ställe på denna affär
    Tack Kjell, roligt att du är nöjd, vi hörs framöver / Johan Johan Lenngren
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-12-20 Verifierad kund
    Påläst om objektet och därmed insatt i våra frågor
    Hejsan Mats, stort tack för er rekommendation. Lycka till med byggnationen nu.
    Johan Lenngren
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bra bemötande!
    Engagerad!
    Trevlig!
    Professionell
    Informerande
    Hejsan Gottfrid, vad roligt att ni är nöjda. Tack snälla för de vänliga orden, jag är säker på att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya hus.

Vi hörs / Johan
    2021-12-13 Verifierad kund
    Henrik var trevlig, tålmodig och informativ. Han höll mig uppdaterad och hjälpte mig att sortera ut det som var viktigt. Bra känsla för marknaden och huset blev sålt med liten insats från min sida.
    2021-12-12 Verifierad kund
    Han är professionell visar stor erfarenhet. Jag är nöjd av bemöttande. Kan rekomendera honom för mina bekanta.
    2021-12-11 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam med allt och tydlig!
    • Torstorp
    2021-12-06 Verifierad kund
    Lugn och bra mäklare, lyssnar på säljaren!
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande av Henrik, han mycket trevlig och va väl förberedd på de frågor jag och min familj hade om lägenheten och området. Vid köpet av bostaden va han igen mycket förbered och förklarade kontraktet så att det va lätt att hänga med och förstod. Det va mitt första bostadsköp någonsin, så jag va glad för att få allt förklarat bra. Jag har fått snabb respons när jag har ringt eller mailat till Henrik.
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-11-17 Verifierad kund
    Allt gick bra. Frågorna svarades klart och tydligt.
    Hejsan Ali, tack för att du tog dig tid att besvara Reco och för det fina omdömet. Lycka till med bygget nu :)

/Hälsningar Johan
    2021-11-09 Verifierad kund
    Lugn o trevlig, lyssnade på våra önskemål.
    Lätt att nå per telefon eller Mail o bra på snabb återkoppling.
    Hej Carina och tack för er återkoppling. Jättekul att ni är nöjda / hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-10-27 Verifierad kund
    Jag tyckte om uppmärksamheten jag fick när jag hade frågor om bostaden samtidigt som jag kände att jag kunde ta mej tid att fundera vad jag kände för bostaden. Tycker att min mäklare var lyhörd. Det uppskattas.

Jag tycker också att den lyhördheten fanns med under hela mitt fortsatta köp. Budgivning och sen också då vi skrev kontrakt.

Jag hade en del frågor men tycker dom blev besvarade mycket av att min mäklare var tydlig.

Mitt första bostadsköp och kände att jag var trygg med mäklaren - Henrik Angström
    2021-10-18 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, Johan känns väldigt trygg, lugn och duktig på det han gör.
    Tack David, vad roligt att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas bra med ert nya liv, lycka till med flyttförberedelserna.

2021-10-17 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande, Förklarar detaljerat och enkelt på de frågor man har.
    Rekomenderas!
    Tack Erik, jag uppskattar att du tar dig tid att besvara Reco-enkäten. Hoppas vi kan göra fler affärer framöver :)

/ Johan
    • Centrum
    2021-10-10 Verifierad kund
    Trevlig
    2021-10-09 Verifierad kund
    Kunnig mäklare med bra koll på läget!
    • Viggestorp/sjövik
    2021-10-08 Verifierad kund
    Trevligt uppträdande. Han agerade som jag förväntar mig en mäklare ska uppträda. Saklig korrekta uppgifter och hjälpsam.
    Vet vad han sysslar med.
    • Klockaretorpet
    2021-10-07 Verifierad kund
    Bästa mäklaren! Kan starkt rekommendera honom.
    Tack Linda, det var vänligt sagt. Det är alltid lika trevligt att göra affärer med er. Lycka till i nya huset / Johan Johan Lenngren
    • Klockaretorpet
    2021-10-07 Verifierad kund
    Mäklaren var mycket trevlig och hans affärer var utmärkta
    Hej George, vad roligt att ni är nöjda, ert nya hus kommer bli toppen. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-10-07 Verifierad kund
    Jag upplevde att Johan Lenngren verkligen brydde sig om mig och ville hjälpa mig på alla sätt.
    Jag är nybliven änka och ensamstående och behövde verkligen detta stöd.
    Bodil Illum
    Tack snälla Bodil, dina ord värmer och jag är glad att försäljningen gick smidigt. Jag är säker på att du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-10-05 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig med korrekt information!
    Rekommenderas!