Alla kategorier Mäklare Östergötland Finspång Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

Östermalmsvägen 6, 612 40 Finspång — Visa karta

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark.

Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig betydande kunskaper inom sina specialistområden oavsett om det gäller bostadsrätter eller villor.

Välkommen in för ett förutsättningslöst samtal om ditt nästa steg på bostadsmarknaden i Finspång!

Läs vad 58 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång

• David E skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Har sålt en bostadsrätt i finspång
    Fick bra hjälp från början till slut
    Blev så bra som ja hade tänkt mig

MVG i betyg 👌 Läs mer
  • Christer W skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mycket bra bemött. Fick svar på alla mina frågor.
    Tack! Läs mer
  • Karin Birgitta E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår villa i somras. Han var positiv och engagerad och gav oss en god inblick i förloppet. Vi hade stora förväntningar och de överträffades av honom. Allt gick väldigt smidigt tack vare bra kommunikation, en duktig assistent och mycket bra verktyg där vi kunde följa hela processen. Vi kan varmt rekommendera Johan och Fastighetsbyrån i Norrköping. Läs mer
    2018-10-11 Johan L svarar Karin Birgitta E
    Tack Karin, det var verkligen roligt att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem. Stort lycka till i er nya stad, vi hörs säkert framöver :)
  • Annika S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra hjälp och bemötande vid köp av lägenhet. Mycket hjälp för att få till en snabb och bra affär. Läs mer
    2018-10-08 Johan L svarar Annika S
    Hejsan Annika och tack för de orden, roligt att höra att ni tyckte allt gick smidigt! Hälsningar Johan
  • Conny J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    sålt bostad................................................................................................................................................................. Läs mer
    2018-10-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Conny J
    Tack Conny för ditt omdöme och betyg.

Mvh Jimmy på Fastighetsbyrån
  • Eva B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa
    Tillmötesgående och informativt bemötande av mäklaren
    Smidig och hjälpsam när det visade sig finnas utmaningar i att vara utlandssvensk vid finansiering
    Positivt helhetsbild av mäklarservicen Läs mer
    2018-09-26 Johan L svarar Eva B
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i Lindö!
  • Anders E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa på Abel Beckers g 18. Bemötande samt genomförande har rakt igenom varit utmärkt - tack vare Johan. Läs mer
    2018-09-24 Johan L svarar Anders E
    Hejsan Anders, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas jag kan hjälpa framöver. Vi hörs / Johan
  • Niklas E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en fastighet. Mäklaren hade dåligt med driv och lämnade över initiativet till säljare och köpare och fungerade enbart som bygga mellan oss. Hade gärna sett att han aktivt drivit försäljningen framåt. Ytterligare ett irritations moment är att mäklaren inte kunde passa bokade tider med undanflykter så som kö på vägen, barnens fotbollsträning... Läs mer
    2018-10-04 Johan L svarar Niklas E
    Hej Niklas, tråkigt att ni är missnöjda. Det var oturligt att jag hamnade i 1:a-majkortegen på väg till visningen. När det gäller försäljningsprocessen så stod ni och säljaren långt ifrån varandra rent prismässigt. Det är då vår roll att hitta en nivå ni båda kan vara nöjda med. Detta tar ett tag då det är mycket känslor som ska bearbetas. Jag är glad att vi till slut fick ihop affären. Ni får gärna ringa mig om ni vill prata mer. Hälsningar Johan
  • Ida J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Bra bemött. Bra förklarat. Glatt o välkomnande. Läs mer
    2018-07-03 Johan L svarar Ida J
    Hejsan Ida, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vad roligt att ni är nöjda, jag önskar er all lycka i ert nya fina hus. Trevlig sommar / Johan
  • Gun K skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mycket påläst och kunnig samt bra foton och beskrivningar,bra service lätt att få kontakt med om man hade någon fråga Läs mer
    2018-06-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gun K
    Tack så mycket för dina fina ord Gun.
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde en fastighet med detaljplan för blivande köpare att bebygga med 14 bostadshus.
    Johan gav mig ett mycket bra förtroende för honom och genomförde affären på ett mycket proffsigt sätt.
    Johan levde helt upp till mina föväntningar och eftersom jag sjölv ,arbetat som mäklare i 25 år tidigare,så har jag erfarenhet av vad som krävs av en bra och kompetent mäklare.
    Rekommenderar Johan Lenngren som en mycket duktig och kompetent mäklare att lita på. Läs mer
    2018-06-15 Johan L svarar Barbro T
    Tack för dina vänliga ord Barbro, roligt att du gav mig uppdraget att få ombesörja försäljningen. Hoppas ni får en skön sommar / Johan
  • Linnea L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt i Haga nyligen. Johan var superbra; avslappnad och trevlig. Man kände sig lugn. Stor skillnad från de andra mäklare som jag har träffat på visningar som man mest blivit obekväm av. Jag kommer vilja anlita honom när det är dags för mig att sälja. Läs mer
    2018-05-29 Johan L svarar Linnea L
    Hejsan Linnea, jättekul att du är nöjd, hoppas du får många varma dagar på balkongen i sommar :)
  • Emil L skrev om Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Daniel är väldigt professionell och har full koll på hur man får ut så mycket som möjligt i alla lägen. Han är också transparent och berättar ofta hur allt går och ger tips kring hur/vad säljaren ska göra/inte göra. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en rå-tomt.
    Vi fick ett bra bemötande av Johan som antingen besvarade våra frågor direkt eller såg till att inhämta de svar som behövdes.
    Kort sagt var det bara en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-05-15 Johan L svarar Johan S
    Hejsan Johan, vad kul att ni är nöjda med tanke på att vi mest haft kontakt över mail och telefon. Ska bli spännande att se huset när det är klart. Vi hörs / Johan
  • Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Både mäklaren och assistenten gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • Jacob J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi fick väldigt bra bemötande.
    Han lev upp till våran förväntan. Läs mer
    2018-02-12 Johan L svarar Jacob J
    Vad roligt att ni är nöjda Jacob. Ni har köpt ett riktigt kanonhus, jag är helt säker på att ni kommer trivas riktigt bra. Vi hörs framöver / Johan
  • Rikard L
    Rikard L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig och pålitlig!
    Högsta betyg från min sida och kan varmt rekommendera honom till alla mina vänner. Läs mer
    2018-02-12 Johan L svarar Rikard L
    Tack för de orden Rikard, ser verkligen fram emot att få se huset när ni är klara. Vi hörs framöver
  • Daniel W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag personligen tycker att Johan gjorde ett toppen jobb. Som hjälpte oss att sälja får lägenhet. Vi blev nöjda helt enkelt. Läs mer
    2018-02-01 Johan L svarar Daniel W
    Tack för det Daniel, känns jättebra att ni blev nöjda, lycka till i nya huset nu :)

• Carolina J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande, trevlig och informerande. Ordningsam och strukturerad! Läs mer
    2018-02-01 Johan L svarar Carolina J
    Tack snälla för de orden Carolina, roligt att du är nöjd.
    Jag är säker på att du kommer trivas alldeles utmärkt i nya lägenheten :)
  • Lina G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hur trevlig som helst som verkligen brinner för sitt yrke och gör allt för att affären ska bli så bra som möjligt. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-01-31 Johan L svarar Lina G
    Tack för det Lina, det har varit roligt att få hjälpa er vidare i bostadskarriären. Se till att börja packa nu :)
    Hälsa Daniel

• Andreas B skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    bra och enkel att ha att göra med ++++ Läs mer
  • Gunbritt P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är helt nöjda med honom i samband med lägenhetsaffären. Han lät oss komma med frågorna och vi fick svar. Vissa mäklare "pratar på" för mycket, Det gjorde inte han.Gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2017-12-07 Johan L svarar Gunbritt P
    Hejsan Gunbritt

Vad roligt att ni är nöjda, jag är övertygad om att lägenheten kommer bli superfin när ni är färdiga med renoveringen.
    Lycka till!
    /Johan
  • Inger S skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån. Påläst och kunniga.
    Bra service och snabb återkoppling på frågor via sms och telefon.
    Bra engagemang från start till mål. Läs mer
  • Bjarne F skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemötande och god service

NÖJD Läs mer
    2017-12-07 Johan L svarar Bjarne F
    Kul Bjarne, tack för ett trevligt samarbete!
    På återseende
  • Harry F
    Harry F skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har aldrig träffat honom personligen.
    Men han verkar göra ett bra jobb. Läs mer
  • Roger H skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan gav ett bra och seriöst intryck. Var lätt att få tag på och ringde upp om han var upptagen och hjälpte till och gav de besked vi ville ha så snabbt han kunde. Läs mer
    2017-11-27 Johan L svarar Roger H
    Hejsan Roger, tack för de fina orden och roligt att du är nöjd. Lycka till i nya lägenheten.
  • Karl P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    proffsigt och väl genomfört.
    bra service samt alltid kontaktbar Läs mer
    2017-11-21 Johan L svarar Karl P
    Tack Karl, hoppas jag kan hjälpa dig framöver också :)
  • Jonathan E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Är väldigt nöjd, en av de bättre mäklare som vi påträffat i vår lägenhets letande som började i början av 2017 tills köpet i slutet av september samma år.

Han var väldigt enkel att ha och göra med, samt även noga med att vi som köpare skulle känns oss säkra inför köpet och var inte allt för "på" att sälja utan som sagt väldigt noga med att de skulle kännas rätt. Bad oss exempelvis gå på liknande lägenhetsvisningar i området och välja den lägenhet som efter det kändes bäst för oss. Läs mer
    2017-10-09 Johan L svarar Jonathan E
    Hejsan Jonathan,
    Vad roligt att ni är nöjda med mig och på det sätt vi arbetar. Jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket proffsig o lyhörd vid alla kontakter. Snabb att återkoppla o informera oss om läget. Alltid tillgänglig. Trevlig påläst o kunnig.
    Rekommendera honom verkligen. Läs mer
    2017-10-09 Johan L svarar Kerstin N
    Hej och stort tack för dina vänliga ord Kerstin, känns bra att ni är nöjda med försäljningen. Hälsningar Johan
    Kerstin N gillar detta
  • Jörgen B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Det är mitt första möte med en mäklare och jag tycker att allt fungerade som förväntat. Läs mer
  • Bo F skrev om Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt och kunnigt bemötande. Läs mer
    2017-09-27 Daniel J svarar Bo F
    Tack för det fina omdömet, det värmer!
    Jag är övertygad om att du kommer att trivas i ditt nya boende och önskar dig lycka till med löpgruppen :)
    Med vänlig hälsning
    Daniel, Fastighetsbyrån
  • Birgitta W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Korrekt, snabb och målinriktad. Bra återkoppling på frågor. Läs mer
  • Anna S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket kunnig mäklare. Alltid anträffbar o svarat snabbt på våra frågor. Bra kännedom om fastigheten som vi köpt. Mycket nöjda. Läs mer
    2017-09-27 Johan L svarar Anna S
    Hejsan Anna, vad roligt att ni är nöjda med oss. Lycka till med nya huset nu :)
  • Michel G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Klockrent bemötande, tryggt. Hatten av till hans kollega Marie Odin Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Michel G
    Kul att du är nöjd Michel och lycka till med nya huset!
  • Bengt W skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Man agerar helt korrekt.Ärlig uppriktig och inte als angelägen att få kontraktet underskrivet.Kunden ska få tillfälle att få sova på saken ett antal nätter.Jag har sysslat med upphandling hela mitt yrkesliv på SIEMENS i Finspång. Jag förstår varför ni är störst.
    Grattis till duktiga medarbetare ! Läs mer
  • Jenny P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    En engagerad mäklare som är innovativ och ger allt för att lösa problem och utmaningar för mig som kund. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Jenny P
    Tack för din rekommendation Jenny, lycka till framöver!
  • Rikard N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Ödmjuk, engagerad och professionell. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Rikard N
    Tack Rikard, roligt att få hjälpa till med försäljningen och lycka till i nya lägenheten!
  • Martin L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan återkopplar och ger löpande mycket bra information. Han är seriös och flexibel. Jag vill kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta som behöver hjälp vid en bostadsaffär. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Martin L
    Tack för dina fina ord Martin, lycka till framöver!
  • Malice I skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tydligt och bra bemötande. Klara besked. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Malice I
    Tack för din rekommendation Malice, lycka till med ert nya spännande hus!
  • Anders W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan gjorde en bra analys av fastigheten och marknaden och därav en strategi som jag tycker fungerade. Han uppträdde professionellt men kanske lite stressad. Men alla verkar stressade nuförtiden och jag tror inte det påverkade hans bemötande mot oss säljare eller aktuella spekulanter. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Anders W
    Hejsan Anders och tack för din rekommendation, lycka till med dina framtida planer!
  • Berit W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    tydlig öppen fick svar på frågor trevlig

lite stressad Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Berit W
    Hejsan Berit, tack för rekommendationen. Jag hoppas att jag kan hjälpa dig med en ny bostad inom en snar framtid!
  • Ulrika H skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Positiv, förtroendeingivande och duktig. Johan gav stort förtroende och höll mig hela tiden uppdaterad under försäljningen. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Ulrika H
    Hejsan Ulrika och tack för dina vänliga ord. Hoppas allt går bra med ditt nya boende!
  • Birgitta B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Som kund är jag otroligt nöjd med bytån och mäklaren Johan L. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Birgitta B
    Hej Birgitta, vad roligt att du är nöjd med våra tjänster! Lycka till i nya bostaden!
  • Sara B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande. Skapade god stämning och ingav förstroende. Vid visningen fanns inte all info att tillgå. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Sara B
    Hejsan Sara, tack för din rekommendation. Lycka till med nya boendet!
  • Daniel B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan har varit ibland lite flummig i sin skriftliga kommunikation. Angående radon har han uttalat sig om saker över sin kompetens. Något förvirrade svar ibland. Juridiskt har han varit bra. Kunnig inom sitt område. Trevlig och positiv. Pratig personlighet. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Daniel B
    Hejsan Daniel och tack för din feedback! Jag ber om ursäkt om ni fått oklara besked, hör gärna av er om ni vill prata mer. Lycka till med allt nu!
  • Mary-ann E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Högsta betyg på allt. Mycket nöjd på alla sätt. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Mary-ann E
    Hejsan Mary-Ann, tack snälla för din fina rekommendation. Hoppas ni trivs bra i lägenheten!
  • Per Göran F skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Alldeles utmärkt, han har levt upp till alla våra förväntningar. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Per Göran F
    Hejsan Göran, stort tack för din rekommendation, hoppas allt är bra och att ni trivs bra i lägenheten!
  • Owe J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket tillmötesgående utifrån behov vi visat tidigar på fastighet
    Men även mycket kunnig , förtrendeingivande i samband med budgivning och samtal med säljare.. Läs mer
    2017-08-21 Johan L svarar Owe J
    Hejsan Owe, stort tack för dina fina ord. Hoppas ni trivs bra i huset och att ni haft en härlig sommar!
  • Olle B skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mäklaren tog mycket väl hand om oss inför försäljningen! Läs mer
  • Eva N skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Bra bemötande. Hela tiden informerad om vad som är på gång och hur det går. Tar sig tid med sina kunder så man känner att man kan fråga. Man känner att det finns mycket erfarenhet hos dem. Läs mer

Östermalmsvägen 6, 612 40 Finspång