Fastighetsbyrån Finspång

Bergslagsvägen 4, 612 40 Finspång — Visa karta

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark.

Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig betydande kunskaper inom sina specialistområden oavsett om det gäller bostadsrätter eller villor.

Välkommen in för ett förutsättningslöst samtal om ditt nästa steg på bostadsmarknaden i Finspång!

Läs vad 162 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång

• 2020-07-13

Jimmy Z skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köp av villa och försäljning av radhus gick mycket smidigt och utan något att anmärka på med Henrik. Läs mer
  • 2020-07-11

Jimmy P skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köp av hus (2-plansvilla) i Finspång.

Svarade bra på våra frågor, såg till att ev. oklarheter dokumenterades i kontrakt så att ansvarsfrågan tydligt framgick, trevlig. Läs mer
  • 2020-07-08

Isabel S skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag och min sambo köpte en villa.
    Jag är jätte nöjd med bemötande, det kunde inte bli bättre. Han var mycket professionell och väldigt trevlig. Läs mer
  • 2020-07-06

Malin A skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan är kunnig, lugn och vi har fått ett bra förtroende för honom som mäklare. Bra och proffsigt bemötande och en mycket bra guidning genom husköpet av Strömslund 1 Lagnö. Tack! Läs mer
    2020-07-07 Johan L svarar Malin A
    Hejsan Malin, vad roligt att ni är nöjda med allt. Jag önskar er en härlig sommar i skärgården och hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus. Hälsningar Johan
  • 2020-06-18

Fredrik T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Inte serviceinriktad, saknade mäklarens uppgift att länka ihop säljare och köpare. Otrevligt bemötande när problem uppstod. Kändes ointresserad och nonchalant. Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Fredrik T
    Hejsan Fredrik och tack för din feedback även om betyget var lite lågt :)

Jag vill än en gång påpeka att vi mäklare inte kan hållas ansvariga för att flyttstädningen inte utförs enligt kontraktet. Vi reglerar flyttstädningen i avtalet där det tydligt framgår att huset ska flyttstädas. Utförs inte detta är det ett kontraktsbrott som säljaren ska stå för. Det är inget vi mäklare går in och betalar om ni är missnöjda och definitivt inget krav du kan rikta ekonomiskt mot mig som du skrev i ditt sms.

Att sedan du och säljaren inte kom överens om priset på möblerna, då du ville pruta, är heller inte något jag som mäklare kan hållas ansvarig för då det inte ingår i mitt uppdrag att sälja bohaget.

Med detta sagt önskar jag er en fortsatt trevlig sommar i ert fantastiska sommarhus.

Hälsningar Johan
  • 2020-06-10

Carita G skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Henrik var mycket engagerad och professionell vid försäljningen av min villa. Han har en varm och vänlig personlighet. Han hade lätt att förstå vad jag som säljare behövde. Det hela slutade med en lyckad försäljning och ett fint pris. Jag kan inte vara mer nöjd och glad och jag rekommenderar honom verkligen. Henrik är toppen! Läs mer
  • 2020-06-08

Irina M skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Hög kompetens och kundkännedom.
    Trevligt bemötande.
    Absolut att rekommendera Läs mer
  • 2020-05-28

Sten Mikael B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan säkerställde en snabb försäljning och vi fick faktiskt dubbelt så mycket för fastigheten än andra mäklares värdering. Mycket imponerande Läs mer
    2020-06-18 Johan L svarar Sten Mikael B
    Hej och tack för ett gott samarbete och er fina rekommendation. Jättekul att ni är nöjda, och fantastiskt trevligt hus ni gav mig uppdraget att sälja. Vi ses! / Johan
  • 2020-05-20

Anita L skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Har både köpt en tvåa och sålt en fyra.
    Han är trevlig och ser både vad köparen och säljaren vill ha. Han är mån om att få en bra upplevelse när man tittar på en ny bostad. Jag hade hört att Henrik var duktig och han levde upp till mina förväntningar.
    Min upplevelse var att allt gick så smidigt och snabbt han drog inte ut på tiden utan snabba och bra beslut. Läs mer
  • 2020-05-16

Irene K skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag har sålts en sommarstuga.
    Sofia har alltid bemött mig vänligt och korrekt. Alltid svarat på mail, sms och telefonsamtal. Alltid svarat på mina frågor, hållit mig väl underrättad om händelseförloppet och varit mycket behjälplig.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-05-15

Philip J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår bostadsrätt.

Johan var alltid lätt att få tag på och kunde genom sin erfarenhet hjälpa oss att besvara de frågor eller funderingar vi hade genom processen.

Våra förväntningar uppfylldes trots en speciell tid med pågående pandemi.

Sammanfattningsvis: rekommenderas! Läs mer
    2020-05-15 Johan L svarar Philip J
    Hejsan Philip, vad roligt att ni är nöjda, lycka till med ert nya hus nu :)
    Hälsningar Johan
  • 2020-05-11

Christine W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Tyckte Johan gjorde ett ok jobb men hade kunnat vara mer engagerat. Kändes som han hade mycket annat på gång och hann inte helt med. Dessutom en del vi har fått ta reda på själva, tex elavtal. Läs mer
  • 2020-05-06

Madeleine S skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Vi har köpt en bostad, en fristående villa.
    Mäklaren har varit super trevlig och bemött oss väldigt bra. Svarar på alla våra frågor även fast det är självklart vad som gäller. Det är första gången jag gör en sådan här affär. Så många frågor fanns det. Jag vart förvånad över mäklarens engagemang. Min upplevelse har varit över förväntan. En stor guldstjärna till våran mäklaren. Läs mer
  • Dennis W

2020-05-04

Dennis W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket snabb och trevlig affär fick vi till via Johan efter att ha försökt sälja lägenheten en längre tid. Bara positivt här! Läs mer
    2020-05-04 Johan L svarar Dennis W
    Kul att du är nöjd Dennis och roligt att jag fick hjälpa till. Vi hörs framöver / Johan
    Dennis W gillar detta
  • 2020-04-29

Frank A skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sofia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Det gick jätte snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-19

Dennis P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag sålde min lägenhet. Jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna jag hade va låga men det vände och blev bra i slut ändan. Min upplevelse var både skrämande och exalterad men det blev bra när man hade med en bra mäklare att göra med. Läs mer
    2020-04-20 Johan L svarar Dennis P
    Hejsan Dennis, kul att du är nöjd och att det gick bra. Nu hoppas jag kunna hjälpa dig att hitta ett fint hus. Vi hörs / Johan
  • 2020-03-26

Barbro D skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Vi har köpt en lägenhet. Bemötandet var utmärkt under såväl visning, budgivning och hela vägen fram till avslutat köp.
    Mina förväntningar var att få nödvändig information om lägenhet, Riksbyggen och vilka kontakter skulle tas avseende p-plats. Mäklarens service var utmärkt.

Om vi skulle sälja lägenheten i framtiden kommer vi att anlita mäklare Henrik Angström Läs mer
  • 2020-03-25

Sandra S skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Henrik har skött försäljningen av mitt radhus suveränt! Jag har fått bra hjälp under processen med snabba svar. Säljcoachen har varit jättebra för att få se allt och godkänna innan publicering. Allting har gått över förväntan och smidigt! Läs mer
  • 2020-03-20

Carolina S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    har sålt en bosttadsrätt.
    blev mycket bra bemött och Johan gjorde sitt arbete på ett mycket professionellt sätt.
    kan gärna anlita honom igen om det skulle vara aktuellt. Läs mer
    2020-03-22 Johan L svarar Carolina S
    Hejsan Carolina, tack snälla för komplimangen. Jättekul att ni är nöjda, vi hörs framöver / Johan
  • 2020-03-10

Linus L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en lägenhet med min sambo när vi flyttade isär. Bra bemötande av mäklare och tog till hänsyn att vi gjort slut osv.
    Tycker det var dåligt att hon tog bort lägenheten från Hemnet innan papperna var påskrivna. Nu strulade köparna extremt så det var inte hans fel helt och hållet. Men tycker det var oprofessionellt Läs mer
    2020-03-10 Johan L svarar Linus L
    Hej Linus, jag skulle nog tro att du missförstått det hela. Jag ringer dig och förklarar istället :)
  • 2020-03-06

Christer W skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Vänligt och proffsigt bemötande. Kompetent i alla avseenden. Känner mig trygg i affären och vet att inget glöms bort eller att jag får information om vad jag ska göra.

Jag har både köpt och sålt lägenhet av Sofia. Både som säljare och köpare har jag varit nöjd med affären. Läs mer
    2020-03-06 Sofia L svarar Christer W
    Tack snälla för din rekommendation! Glädjer mig att läsa att du är riktigt nöjd.
  • 2020-03-04

Charlotte P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Lenngren uppfyllde de förväntningar vi hade inför vårat fastghetsköp. Läs mer
    2020-03-05 Johan L svarar Charlotte P
    Hej Charlotte, ville bara tacka för din rekommendation. Hoppas allt är till belåtenhet i lägenheten. Hälsningar Johan
  • 2020-02-29

Stefan S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålt 1:a. nära centralstation.
    Mycket bra bemött av mäklare
    Förväntningarna infriades mer än väl utom faktiskt utfalll vad gäller säljpriset.
    Mäklaren något lite väl optimistisk.

I stort sett erfaret och förtroendeingivande intryck Läs mer
    2020-03-02 Johan L svarar Stefan S
    Hejsan Stefan och tack för din feedback, det uppskattas. Jag håller med dig om att jag såhär i efterhand var något optimistisk, jag tar till mig vad du skriver. Vi hörs framöver / Johan
  • 2020-01-29

Bengt O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra bemött från början till slut.
    Känt oss trygga genom hela säljprocessen.
    Bra upplägg med bra feedback.
    Vi har fått värde för säljprovisionen.
    Kommer att rekommendera Johan. Läs mer
    2020-01-31 Johan L svarar Bengt O
    Hejsan Bengt, jag tackar så mycket för det fina omdömet. Det känns verkligen bra att ni är nöjda, det var trevligt att lära känna er båda och jag hoppas ni kommer trivas bra söderut. Vi hörs / Johan
  • 2020-01-13

Adam S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hej.
    Jag köpte min första lägenhet av han, så jag var väldigt nervös, men han var artig, trevlig och lugn så jag förtog snabbt att han visste vad han höll på med. Läs mer
    2020-01-13 Johan L svarar Adam S
    Hejsan Adam, vad glad jag blir att du kände dig trygg i processen. Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra nu. Hälsningar Johan
  • 2020-01-11

Maria S skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag sålde min bostadsrätt via Henrik Angström på Fastighetsbyrån Finspång .

Jag är mycket nöjd ..trevlig .. proffsigt bemötande ..

Maria Spencer Carlsson . Läs mer
  • 2019-12-29

Fredrik L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har köpt en villa och är nöjd med både bemötande och service. Har höga förväntningar och blev inte besviken. Läs mer
    2020-01-02 Johan L svarar Fredrik L
    Hejsan Fredrik, tack snälla för er rekommendation. Hoppas ni kommit tillrätta och att julen varit bra. Vi hörs / Johan
  • 2019-12-10

Kenneth S skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde ett radhus och har haft Henrik i tidigare affär så valet var lätt att ta då jag tycker att han gör en lysade insats. Läs mer
  • Mats S

2019-12-08

Mats S skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Vi sålde vårat hus med Sofia och är mer än nöjda. Hon är mycket kunnig både inom säljet och juridiken kring fastighetsaffärer och vi kunde inte fått en bättre problemlösare eller säljare till vår försäljning. Verkligen en mäklare att rekommendera! Läs mer
  • 2019-12-07

Gunilla Y skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sofia har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt på 1 rum och kök.
    Sofia var inkännande och lyssnade på mina önskemål.
    Hon har varit engagerad och informerat mig under hela försäljningsprocessen.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Önskemålet var att få bostaden såld snarast. Det gick över förväntan snabbt. En toppen mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-12-06

Emelie D skrev om Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Har precis sålt en villa i Lotorp. Sofia har varit engagerad och alltid duktig på att uppdatera ny info, vad som händer i nästa steg osv! Jättenöjda! Läs mer
  • 2019-11-17

Karel V skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Utmärkt och professionellt så här långt. Radhuset är sålt, men affären blir avslutad först på tillträdesdatum om några månader. Återkommer gärna med ett samlat omdöme då. Läs mer
    2019-11-18 Johan L svarar Karel V
    Hej och tack för de fina orden. Vad roligt att ni är nöjda så här långt. Jag ska fortsätta göra mitt yttersta för att ni ska fortsätta få en positiv erfarenhet av mig och Fastighetsbyrån. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-11-15

Bo Andreas N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan har varit ett stort stöd till mig i en tung period när jag tvingades att sälja mitt hus. Johan har alltid ställt upp och han genomförde affären på ett för mig förtroendeingivande och hänsynsfullt sätt.

Johan är också nu ett fint stöd till mig inför skatteinbetalning och deklaration som kommer under 2020.

Tack Johan

Mvh Andreas Läs mer
    2019-11-15 Johan L svarar Bo Andreas N
    Tack själv för förtroendet att få sälja ditt hus Andreas, även om det var en jobbig process så hoppas jag verkligen du kommer trivas fint i ditt nya hus. Vi håller kontakten framöver / Johan
  • 2019-11-14

Nelly J skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    - Köpt bostadsrätt
    - Positivt bemötande
    - Trygg mäklare, men kändes som att han gärna ville utföra sitt arbete som han alltid har gjort Läs mer
  • 2019-11-10

Lena N skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har köpt en lägenhet. Hade övervägande telefonkontakt.
    Träffades endast när jag skrev på kontraktet. Inget att klaga på. Läs mer
    2019-11-11 Johan L svarar Lena N
    Hejsan Lena, vad roligt att du är nöjd trots att vi mest talades vid i telefonen. Hoppas du kommit i ordning och att du trivs i din nya lägenhet. Hälsningar Johan
  • Finemang Städ & Flytt

2019-11-06

Finemang Städ & Flytt skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra kontakt, visade intresse och fanns tillgänglig. Gjorde processen väldigt enkel och var mycket professionell och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-06 Johan L svarar Finemang Städ & Flytt
    Hejsan, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra i ert nya fina hus. Vi hörs / Johan
  • 2019-10-14

Therese E skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sålt bostad.
    Super service! Kan inte säga att jag saknat något alls, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-09

Joachim J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Köpte radhus och mäklaren skötte allt och man hade aldrig några oklarheter. Läs mer
  • 2019-10-04

Dennis W skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    En seriös, professionell mäklare som vet vad han pysslar med. Läs mer
  • Elsy K

2019-09-27

Elsy K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket nöjd med försäljningen av min mammas bostadsrätt. Johan är lyhörd och servicmedveten och mycket hjälpsam./ Lena Ferin Läs mer
    2019-09-27 Johan L svarar Elsy K
    Hej, tack för de vänliga orden och vad roligt att ni är nöjda. Hälsa din mor så mycket! Hälsningar Johan
  • 2019-09-20

Elisabeth S skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt parhus. Fungerade smidigt. Läs mer
  • 2019-09-10

Lovisa G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • 2019-09-09

Johan L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan
  • 2019-09-06

zolgharnian z skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Utmärkt bemötande, hög kompetens för yrket, omsorgsfullt arbete och fantastiska personer vi mött som hjälpte oss med köp av en lägenhet.
    Vill varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-09-06

Samuel E skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag har köpt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån med Henrik som mäklare och tycker att han gjort ett suveränt jobb. Han var väl informerad om bostadsrätten och var lätt att få kontakt med om man hade frågor Läs mer
  • 2019-09-05

Karl Gösta Å skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Har sålt en villa. Bra och trevligt bemötande av mäklaren. Tycker att mäklaren har levt upp till mina förväntningar. Det viktiga var att få huset sålt överhuvudtaget, och eftersom det nu är sålt så är jag nöjd. Läs mer
  • 2019-09-02

Emelie R skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren, bra kontakt. Bra info när man hade frågor. Läs mer
  • 2019-08-27

Inger G skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt en bostadsrätt. Mycket väl bemött i alla lägen när jag haft kontakt med Henrik. Läs mer
  • 2019-08-23

Jessica A skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Toppenmäklare, bra kommunikation per mail, telefon och möten. Har köpt ett radhus som känns helt rätt. Med andra ord är jag väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Henrik och Jimmy! Läs mer
  • 2019-08-16

Kirankumar V skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    He is good guy, who helped us in everything while buying a house. Läs mer

Bergslagsvägen 4, 612 40 Finspång