Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark.

Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig betydande kunskaper inom sina specialistområden oavsett om det gäller bostadsrätter eller villor.

Välkommen in för ett förutsättningslöst samtal om ditt nästa steg på bostadsmarknaden i Finspång!

Läs vad 205 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång 2

• sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-07-19
    Johan har på ett professionellt och engagerat sätt väglett oss genom hela försäljningsprocessen från första kontakt till att vår fastighet blev såld. Alltid med ett trevligt och vänligt bemötande. Johans höga kompetens och erfarenhet gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi ger Johan de bästa rekommendationer!
    Hej Emma Jag tackar ödmjukast för de fina vitsorden, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen! Fortsatt trevlig sommar, hälsningar Johan Johan Lenngren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Söder
    2021-06-26
    Tack för det fina betyget Pontus 😃 / Johan Johan Lenngren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2021-06-20
    Genomgående bra.stora förväntningar.Lungt å bra.Trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2021-06-19
    Förstod vårt behov av lösning och tillmötesgick oss på ett strålande sätt!
    2021-06-13
    Seriös och kunnig! Rekommenderar
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Viggestorp/Torstorp
    2021-06-12
    Helt perfekt! Henrik är en mycket professionell mäklare!
    • Butbro
    2021-06-12
    Jag upplevde att hela köpprocessen var proffsig och smidig. Om vi någon gång kommer behöva en mäklartjänst igen kommer vi anlita Henrik.
    • Östermalm
    2021-06-09
    Inga krångel. Rak och tydlig information.
    2021-06-08
    Köpt en lägenhet som Henrik visade och var mån om att jag skulle ta mig tid och titta noga. Blev bra och trevligt bemött.
    Jag har fått mycket hjälp av mäklaren med kontakt med banken och han har gjort så mycket han kan för att göra köpet så smidigt som möjligt för mig.
    Jag tycker att jag hade tur som fick honom som mäklare.
    2021-06-07
    Köpt en lägenhet av Henrik, sen när det var dax att sälja den var valet självklart att välja Henrik som mäklare till försäljningen och tur som vi hade var det även Henrik som var mäklaren på det hus vi köpte! Så 3 gånger har vi haft Henrik som mäklare o varit väldigt nöjda med allt så rekommenderar honom starkt då han utstrålar ett lugn, trygghet och mycket seriöst intryck!
    /Magna o Andreas
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    2021-05-07
    Kan inte bli bättre. Mina bästa rekommendationer.
    Tack Janne för de trevliga orden, vad kul att du är nöjd. Lycka till nu, hälsningar Johan Johan Lenngren
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Viggestorp/Torstorp
    2021-05-07
    Henrik har varit mig behjälplig med att sälja min vill. Jag blev bemött av Henrik på ett trevligt, förtroende ingivande samt professionellt sätt. Mina förväntningar var att jag skulle få stöd med försäljningen, och det fick jag på bästa tänkbara sätt.
    2021-05-03
    Johan hjälpte oss sälja vår villa i Norrköping. Han var lyhörd på våra önskemål och levde upp till våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda med Johan som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    Hej Sebastian, vad glad jag blir, tack för de vänliga orden och lycka till med nästa hus. Hälsningar Johan Johan Lenngren
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Vikbolandet / Mauritzberg
    2021-04-11
    Vi har köpt en tomt. Johan är mycket mån om att göra sin kund nöjd genom att göra lite extra efterforskningar.
    Hej Marie, vad kul att ni är nöjda. Ser fram emot att se det färdiga resultatet. Lycka till med bygget nu. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-04-09
    Johan är proffesionell och det känns tryggt att ha johan som mäklare
    Tack Johan, vad roligt att ni är nöjda. Jag är helt säker på att ni kommer trivas hur bra som helst i ert nya hus. Trevlig helg / Johan Johan Lenngren
    2021-04-07
    Mycket bra bemötande saklig lugn trygg.
    Kunnig och förtroendingivande mäklare.
    Rekommenderar Henrik till andra som ska sälja fastigheter.
    2021-03-15
    Har sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med det uppdrag Henrik utförde
    Det tog bara en vecka från annonsen var ute på Hemnet tills det var skrivet och klart med ny köpare
    Blev väldigt bra bemött av Henrik och allt levde upp till mina förväntningar + lite till
    Helt enkelt mycket nöjd med hela affären
    2021-03-15
    Bristfällig och felaktig information. Har ej vidarebefordrat negativ information till oss köpare. Trots upprepade förfrågningar fick vi inte förrän vid tillträdet reda på att det inte finns någon ström i fastigheten, det tar upp till åtta veckor att ordna detta via Eon. Nu får 26 köpare styra med att få elmätare uppsatta istället för att allt var klart vid tillträdet. Vi kunde även fått tydlig information tidigt så det funnits en möjlightet att ha det klar i tid. Fastgheten skall enligt objektsbeskrivningen vara 70,5 kvm visar sig inkludera även tomtmark vilket inte framgått via bokningsavtal, köpeavtal eller tidigare i diskussionen. Det kan i fratiden visa sig problematiskt eftersom vissa fastigheter äger marken hela vägen till tomtgräns. Enligt uppgift från Johan finns inga servitut som säkerställer fri väg över annans tomt. Objektsesrivningen stämmer inte eller är otydlig på ett flertal punkter.
    Mäklaren ska tillvarata både säljaren och köparens intressen och skall informera köparen omgående när det framkommer något. Jag tycker inte att en mäklare ska ha och uttala inställningen att om det inte passar har jag 20 till 30 personer i kö.
    Hej Billy, Jag och Fastighetsbyrån vill gärna reda ut dina tankar och funderingar. Du är varmt välkommen att träffa oss så kan vi gå igenom allt i lugn och ro. Hör bara av dig så bokar vi en tid. Allt gott / Johan Johan Lenngren
    2021-03-15
    Jag och min sambo köpte hälften var av en fastighet där Johan var mäklare. Det tråkiga var att han knappt pratade med min sambo utan bara med mig. Tråkigt med lite stereotyp beteende av en mäklare år 2021....
    Hejsan Niklas och tack för feedback. Det har naturligtvis inte varit min mening att bete mig så enkelspårigt. Ber om ursäkt om jag uppfattats så förlegad. Lycka till nu och hoppas ni får mycket nöje i Ingelsta. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    Köp av garagefastighet
    Trevlig, tydlig och bra information
    Hejsan Bengt och tack för din rekommendation och, hoppas du kommer trivas med garaget. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    Har köpt en yta i SMART YTA Ingelstad
    Johan är trevlig och inger ett bra förtroende.
    Just i denna affären så har det svängt en del med informationen vad vi har köpt och det i sin tur har skapat en viss förvirring.
    Johan kan inte belastas för alla dessa turer men i en sådan här affär med över 50 köpare så bör man ha fler mäklare som samarbetar för att undvika att de skapas osäkerhet .
    Information och saklighet är mycket viktigt för att den här typen av affär som drog ut under lång tid..
    Hejsan Lars och tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Jag tar till mig av din konstruktiva kritik och jag förstår precis vad du menar. Jag önskar dig mycket nöje och hoppas det kommer bli riktigt bra för er i Ingelsta. På återseende / Johan Johan Lenngren
    2021-03-11
    Industrihotell. Är hjälpsam och fixar så det blir bra för alla parter.
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda, hör bara av er om ni har några frågor framöver så lovar jag att hjälpa er. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-03-11
    Är hjälpsam så att affären blir bra för alla parter.
    Hejsan George, kul att det känns bra för er, jag åker förbi och tittar till er under våren. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-02-19
    Jag hade köpt en radhus, vi blev väl bemött av mäklaren han är trevlig och lugn👍👍👍
    2021-02-07
    Vi köpte tomt via Johan. Han är proffsig, trevlig, personlig och tillgänglig. Gjorde alltid det lilla extra i varje kontakt/möte
    Hejsan Louise, vad roligt att ni är nöjda trots att vi skötte mycket på distans. Jag ser fram emot att få se det färdiga resultatet, lycka till med bygget nu. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Lindö
    2021-02-05
    Proffsigt från start till mål. Johan var närvarande och tillgänglig under hela processen och gav oss vägledning där vi var osäkra. Rekommenderar starkt till de som vill sälja.
    Hejsan Robert, tack för din rekommendation, vad roligt att ni blev nöjda. Lycka till med ert nya projekt nu! / Johan Johan Lenngren
  • Annelie Margareta F
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    • Lindö
    2021-02-05
    En fantastisk mäklare som ger både säljare och köpare en trygg och säker upplevelse. Mycket professionell i sin yrkesroll och vill verkligen att det ska gå smidigt för alla inblandade. Finns tillhands från början till slut. Får mer än tio av tio möjliga från oss.
    Hejsan Annelie, Stort tack för det fina omdömet, det värmer:) Jag önskar er all lycka med ert kommande projekt, det är bara att ni hör av er om ni undrar över något. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2021-02-02
    Hela affären fungerade bra, vi köpte en bostadsrätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    • Hällestad
    2021-01-22
    Smidig affär av fritidshus, trevlig kontakt.
    2020-12-27
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande och Gott engagemang. Rekommenderar varmt den här mäklaren.
    • Östermalm
    2020-12-23
    Henrik har hjälp mig med både försäljning av lägenhet samt köp av ny bostad.

Henrik gav ett väldigt proffesionellt intryck från första början och det har känts väldigt tryggt att ha haft hjälp av honom under hela processen.

Om jag någon gång i framtiden ska sälja eller köpa bostad så hoppas jag att han fortfarande är tillgänglig, kan starkt rekommendera honom.
    • Näfstorp
    2020-12-21
    Erfaren, pålitlig och serviceminded. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna hela vägen.
    2020-12-21
    Vi köpte ett jättefint parhus, och blev bemötta på bästa tänkbara sätt.
    Vi hade inte tänkt oss att det skulle kunna gå så smidigt som det gjorde. Men både säljarna och Henrik var väldigt tillmötesgående och det blev en riktigt lyckad affär. Vi är jättenöjda och skulle absolut kunna tänka oss att anlita Henrik som mäklare om vi skulle flytta någon gång i framtiden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-12-13
    Bostadsrätt, bra och trevligt bemötande av både Sofia och hennes kollega Jimmy.
  • Rikard C
    • Vidablick
    2020-11-26
    Jag har sålt min fina 3-rummare i Vidblick, Norrköping.

Vi fick en väldigt bra genomgång av vår mäklare Johan innan vi lade ut lägenheten och hjälp med en strategi på hur "resan" skulle gå till. Han hjälpte oss hela vägen tills vi fann en bra köpare som vi tror kommer bli väldigt nöjd med sin nya lägenhet.
    Hej Rikard och tack för det fina omdömet. Det var trevligt att lära känna er och att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas vi kan hitta fler samarbetsmöjligheter framöver. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Centralt
    2020-11-24
    Bäcken 22
    Gott och engagerat bemötande.
    jag hade höga förväntningar vilka uppfylldes.
    Hej, tack för de vänliga orden och för ett bra samarbete under den här tiden. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    • Kraftkärret
    2020-11-23
    Har köpt en villa i Finspång.

Seriös mäklare, trevlig på riktigt och inte överdriven och fjäskig som många mäklare är.

Affären gick väldigt bra tycker jag. Har dock ingen tidigare erfarenhet men känslan är positiv.
    • Skärblacka
    2020-11-02
    Trevlig, flexibel och tillmötesgående. Uppfattas som ärlig och kunnig. Vi sålde vår villa med hjälp av Henrik och vi fick bra hjälp och stöd från start till mål. Slutpriset blev över förväntan.
    • Skärblacka
    2020-11-02
    Jag har sålt en villa. Henrik är mycket bra och tillmötesgående.
    Det märks att han brinner för att allt ska bli så bra som möjligt.
    Jag är väldigt nöjd med att Henrik var våran mäklare.
    Jag kommer att rekommendera honom varmt.
    Allt gick smidigt och han kan verkligen sitt yrke.
    • Svälthagen
    2020-10-29
    Vi fick hjälp med försäljningen av vår större villa i ett populärt område.
    Vi fick ett professionellt och intresserat bemötande samt kunniga svar på våra frågor och funderingar.
    Vi ville få till en snabb process när vi väl bestämt oss för att sälja, med Henriks hjälp tog det endast två månader från vårt första möte till påskrivet säljavtal, fantastiskt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lilja en del av Fastighetsbyrån Finspång
    2020-10-04
    Sofia har varit en fantastisk mäklare, hon visar stor kompetens inom sitt yrke,
    Och har varit lättillgänglig och återkopplande i vår försäljning.
    Visat intresse för våra
    Önskemål och varit lyhörd. Det har varit
    Väldigt smidigt att ha Sofia som mäklare och hon har tagit hand om
    Allt på ett väldigt professionellt sätt.
    • Högklint
    2020-10-02
    Köpt Högklintsvägen 16, Finspång. Sålt Knektvägen 1A

Bra och proffsigt bemötande. Smidig affär. Bra informationsflöde. Jag är helnöjd. Mina förväntningar är helt uppfyllda.
    2020-10-02
    Köpte ett radhus. Nöjd med bemötande och servis
    • Rejmyre
    2020-07-13
    Köp av villa och försäljning av radhus gick mycket smidigt och utan något att anmärka på med Henrik.
    2020-07-11
    Köp av hus (2-plansvilla) i Finspång.

Svarade bra på våra frågor, såg till att ev. oklarheter dokumenterades i kontrakt så att ansvarsfrågan tydligt framgick, trevlig.
    • Borggård
    2020-07-08
    Jag och min sambo köpte en villa.
    Jag är jätte nöjd med bemötande, det kunde inte bli bättre. Han var mycket professionell och väldigt trevlig.
    2020-07-06
    Johan är kunnig, lugn och vi har fått ett bra förtroende för honom som mäklare. Bra och proffsigt bemötande och en mycket bra guidning genom husköpet av Strömslund 1 Lagnö. Tack!
    Hejsan Malin, vad roligt att ni är nöjda med allt. Jag önskar er en härlig sommar i skärgården och hoppas ni trivs riktigt bra i ert fina hus. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2020-06-18
    Inte serviceinriktad, saknade mäklarens uppgift att länka ihop säljare och köpare. Otrevligt bemötande när problem uppstod. Kändes ointresserad och nonchalant.
    Hejsan Fredrik och tack för din feedback även om betyget var lite lågt :) Jag vill än en gång påpeka att vi mäklare inte kan hållas ansvariga för att flyttstädningen inte utförs enligt kontraktet. Vi reglerar flyttstädningen i avtalet där det tydligt framgår att huset ska flyttstädas. Utförs inte detta är det ett kontraktsbrott som säljaren ska stå för. Det är inget vi mäklare går in och betalar om ni är missnöjda och definitivt inget krav du kan rikta ekonomiskt mot mig som du skrev i ditt sms. Att sedan du och säljaren inte kom överens om priset på möblerna, då du ville pruta, är heller inte något jag som mäklare kan hållas ansvarig för då det inte ingår i mitt uppdrag att sälja bohaget. Med detta sagt önskar jag er en fortsatt trevlig sommar i ert fantastiska sommarhus. Hälsningar Johan Johan Lenngren
    2020-06-10
    Henrik var mycket engagerad och professionell vid försäljningen av min villa. Han har en varm och vänlig personlighet. Han hade lätt att förstå vad jag som säljare behövde. Det hela slutade med en lyckad försäljning och ett fint pris. Jag kan inte vara mer nöjd och glad och jag rekommenderar honom verkligen. Henrik är toppen!
    • Svälthagen
    2020-06-08
    Hög kompetens och kundkännedom.
    Trevligt bemötande.
    Absolut att rekommendera