Alla kategorier Mäklare Östergötland Finspång Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

Bergslagsvägen 4, 612 40 Finspång — Visa karta

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark.

Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig betydande kunskaper inom sina specialistområden oavsett om det gäller bostadsrätter eller villor.

Välkommen in för ett förutsättningslöst samtal om ditt nästa steg på bostadsmarknaden i Finspång!

Läs vad 85 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång

• 2019-05-19

Magnus Ö skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Professionelt bemötande och utför sitt jobb galant! Läs mer
  • 2019-05-07

Bakary J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en villa..
    Jag har fått hjälp med allt som va oklart för mig och jag blev bra bemött!
    Fick hjälp med att komma i kontakt med bank vilket jag uppskattade och kunde..
    Allt kändes tryggt.
    Stort tack Johan😀😀 Läs mer
    2019-05-07 Johan L svarar Bakary J
    Tack för de orden Bakary, jag uppskattar verkligen din rekommendation. Vi hörs framöver / Johan
  • 2019-03-25

Björn L skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt bostadsrätt. Lägenhet på 2 rok.
    Henrik är lugn och trevlig. Inte gåpåig. Till exempel att han inte frågade om han kunde sälja den bostadsrätt jag nu bor i.
    Det är underförstått att om han är bra kan jag mycket väl tänka mig att han får ta nästa affär.
    Jag förväntade mig ett professionellt men ändå personligt bemötande. Och det fick jag.
    Slutligen önskar jag att ni skänker 1000 kr till Barncancerfonden. Då blir jag mycket glad. Läs mer
  • 2019-03-18

Kristin J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Jag har haft en bra upplevelse vid köpet av min lägenhet. Jag upplever att min mäklare var smidig, hjälpsam och såg möjligheter istället för problem. Väldigt proffsig 👍🏼 Läs mer
  • 2019-03-15

Arne J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Inga förväntningar.
    Lätta att få kontakt med. Hjälpsamma med frågor både vad gäller lägenhet och kontakt med banken. Läs mer
    2019-03-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Arne J
    Hej Arne. Tack så mycket för dina fina ord :)
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-03-06

Matilda F skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde bostadsrätt. Snabb och smidig affär. Trevligt och tillmötesgående bemötande. Läs mer
  • 2019-03-02

Andreas Henrik F skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Han är reco den killen, seriös och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-25

Yvonne A skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt Villa. Blev vänligt och korrekt bemött. Läs mer
  • 2019-02-21

Magnus R skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en större lgh på Jacob Ekbomhsgatan. han var trevlig och lyssnande, dock med bestämd i utgångspris. Budgivnignen först trög, men tog sig, så kanske hade han rätt. Läs mer
    2019-02-26 Johan L svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för din rekommendation och lycka till i din nya lägenhet. Hoppas du snart känner att du kommit i ordning. Hälsningar Johan
  • 2019-02-13

Oskar L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en lägenhet, mycket trevligt bemötande och allt gick smidigt och utan problem. Läs mer
    2019-02-14 Johan L svarar Oskar L
    Tjenare Oskar, tack för de vänliga orden. Hoppas du fått ordning på färgen i vardagsrummet :)

Hälsningar Johan
  • 2019-02-11

Christian C skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Enkelt och smidigt under hela affären. Snabba svar vid mail osv Läs mer
    2019-02-11 Johan L svarar Christian C
    Tack Christian, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och stadsdel. Hälsningar Johan
  • 2019-02-01

Jennifer N skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    När ja köpte min lägenhet tyckte ja att han var väldigt tillmötes gående, lugn och bra på att förklara. Man har alltid kunna höra av sig om frågor och fått ett snabbt svar. Läs mer
  • 2019-01-30

Annika O skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sålt vår villa.
    Proffsigt bemötande.
    Regelbunden återkoppling
    Tillgänglig
    Enkel och trevlig person.
    Jag har varit med och sålt dotterns lägenhet med samma mäklare.
    Jag kollade även en annan mäklarbyrå innan jag anlitade Henrik. Han uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-28

Andreas F skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag o min fästmö har köpt en 3a

Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt o de frågor vi hade fick vi svar på!

Jag hade förväntningarna att mäklaren skulle kunna sin sak o det tyckte jag att han hade.

Som sammanfattning känner jag att om några år när vi behöver flytta till något större pga utökning i familjen tänker jag att om Henrik jobbar kvar kommer vi säkerligen kontakta honom för att sälja våran bostad Läs mer
  • 2019-01-28

Henrik P skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde en bostad I Finspång. Bra kommunikation. Läs mer
  • 2019-01-23

Jonas H skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Högsta betyg till Sofia Lilja.
    Proffsigt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-01-01

Petter H skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Bostadsrätt såld via fastighetbyrån.
    Snabb och smidig affär med bra slut pris. Läs mer
  • 2018-12-30

Kerstin I skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Sålt friliggande villa. Trevligt bemötande, lätt att få tag i och få frågor besvarade. God service! Läs mer
  • 2018-12-21

Birgitta K skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt mitt hus i Åby och har bara bra erfarenheter av min mäklare. Jag förväntade mig att han skulle hjälpa mig med "allt" som hör husaffären till och hittills har det varit OK, men husaffären är inte klar ännu. Läs mer
    2018-12-28 Johan L svarar Birgitta K
    Hejsan Birgitta, vad roligt att du är nöjd så här långt. Jag lovar att vara behjälplig framöver också, vi hörs snart igen. Hälsningar Johan
  • 2018-12-08

Johnnie D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Professionell och väl genomförd affär. Tack så mycket! Läs mer
    2018-12-10 Johan L svarar Johnnie D
    Tack för det Johnnie, vi hörs framöver! Hälsningar Johan
  • 2018-12-07

Robert S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jätte bra bemötande , och kämpade verkligen för att få sålt på lägenheten . 10/10 Läs mer
    2018-12-07 Johan L svarar Robert S
    Hejsan Robert och tack för din rekommendation. Jag uppskattar dina vänliga ord! / Hälsningar Johan
  • 2018-12-07

Tony R skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Objekt: Lägenhet, Nyhem
    Mäklarens bemötande: engagerad, målinriktad, kommunikativ, positiv och inlyssnande
    Mäklarens arvode: Mycket rimligt med tanke på det jobb han la ner.
    Generellt: Henrik är en mkt duktig mäklare som vi definitivt vill rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-05

Ing-Marie Viktoria D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevlig mäklare som sett till att allt gått smidigt! Läs mer
    2018-12-05 Johan L svarar Ing-Marie Viktoria D
    Hejsan Ing-Marie och tack för de orden. Hoppas ni kommer trivas i nästa stad, lycka till! Hälsningar Johan
  • 2018-12-03

Fame D skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt fastighet.
    Blev bemött toppen👍🏻
    Tog sig tid och var engagerad .
    Upplevde ärlighet och fick förtroende. Läs mer
    2018-12-03 Johan L svarar Fame D
    Hejsan Fame, vad roligt att ni är nöjda. Ni känns som helt rätt ägare till fastigheten, lycka till och ring om ni behöver bolla några idéer. Hälsningar Johan
  • Johan B

2018-11-13

Johan B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har ju köpt en bostadsrätt och således inte valt mäklare. Det gör ju säljaren... Hur som helst så var Johan Lenngren ypperlig sitt bemötande. Honom skulle jag nog tänka mig att kontakta om/när jag själv ska sälja något i framtiden. Läs mer
    2018-11-13 Johan L svarar Johan B
    Hejsan Johan, vad kul att du är nöjd och att du trivs i lägenheten. Välkommen till Norrköping!
  • 2018-11-13

Henrik P skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Effektiv och fick till ett bra avtal. Läs mer
    2018-11-13 Representant för Fastighetsbyrån svarar Henrik P
    Tack så mycket Henrik för ditt omdöme.
  • 2018-11-10

Peter W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsigt från början till slut!! Läs mer
    2018-11-10 Johan L svarar Peter W
    Tack Peter för de orden. Det var verkligen roligt att hjälpa er med försäljningen. Ni har verkligen lyckats med renoveringen! / Johan
  • 2018-10-12

David E skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Har sålt en bostadsrätt i finspång
    Fick bra hjälp från början till slut
    Blev så bra som ja hade tänkt mig

MVG i betyg 👌 Läs mer
  • 2018-10-11

Christer W skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mycket bra bemött. Fick svar på alla mina frågor.
    Tack! Läs mer
  • 2018-10-10

Karin Birgitta E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde vår villa i somras. Han var positiv och engagerad och gav oss en god inblick i förloppet. Vi hade stora förväntningar och de överträffades av honom. Allt gick väldigt smidigt tack vare bra kommunikation, en duktig assistent och mycket bra verktyg där vi kunde följa hela processen. Vi kan varmt rekommendera Johan och Fastighetsbyrån i Norrköping. Läs mer
    2018-10-11 Johan L svarar Karin Birgitta E
    Tack Karin, det var verkligen roligt att få hjälpa er att sälja ert fantastiska hem. Stort lycka till i er nya stad, vi hörs säkert framöver :)
  • 2018-10-06

Annika S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Mycket bra hjälp och bemötande vid köp av lägenhet. Mycket hjälp för att få till en snabb och bra affär. Läs mer
    2018-10-08 Johan L svarar Annika S
    Hejsan Annika och tack för de orden, roligt att höra att ni tyckte allt gick smidigt! Hälsningar Johan
  • 2018-10-05

Conny J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    sålt bostad................................................................................................................................................................. Läs mer
    2018-10-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Conny J
    Tack Conny för ditt omdöme och betyg.

Mvh Jimmy på Fastighetsbyrån
  • 2018-09-25

Eva B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt villa
    Tillmötesgående och informativt bemötande av mäklaren
    Smidig och hjälpsam när det visade sig finnas utmaningar i att vara utlandssvensk vid finansiering
    Positivt helhetsbild av mäklarservicen Läs mer
    2018-09-26 Johan L svarar Eva B
    Hejsan Eva, vad roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas bra i Lindö!
  • 2018-09-21

Anders E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har sålt en villa på Abel Beckers g 18. Bemötande samt genomförande har rakt igenom varit utmärkt - tack vare Johan. Läs mer
    2018-09-24 Johan L svarar Anders E
    Hejsan Anders, vad roligt att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas jag kan hjälpa framöver. Vi hörs / Johan
  • 2018-09-21

Niklas E skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en fastighet. Mäklaren hade dåligt med driv och lämnade över initiativet till säljare och köpare och fungerade enbart som bygga mellan oss. Hade gärna sett att han aktivt drivit försäljningen framåt. Ytterligare ett irritations moment är att mäklaren inte kunde passa bokade tider med undanflykter så som kö på vägen, barnens fotbollsträning... Läs mer
    2018-10-04 Johan L svarar Niklas E
    Hej Niklas, tråkigt att ni är missnöjda. Det var oturligt att jag hamnade i 1:a-majkortegen på väg till visningen. När det gäller försäljningsprocessen så stod ni och säljaren långt ifrån varandra rent prismässigt. Det är då vår roll att hitta en nivå ni båda kan vara nöjda med. Detta tar ett tag då det är mycket känslor som ska bearbetas. Jag är glad att vi till slut fick ihop affären. Ni får gärna ringa mig om ni vill prata mer. Hälsningar Johan
  • 2018-06-30

Ida J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte villa. Bra bemött. Bra förklarat. Glatt o välkomnande. Läs mer
    2018-07-03 Johan L svarar Ida J
    Hejsan Ida, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vad roligt att ni är nöjda, jag önskar er all lycka i ert nya fina hus. Trevlig sommar / Johan
  • 2018-06-21

Gun K skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mycket påläst och kunnig samt bra foton och beskrivningar,bra service lätt att få kontakt med om man hade någon fråga Läs mer
    2018-06-21 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gun K
    Tack så mycket för dina fina ord Gun.
  • Barbro T

2018-06-14

Barbro T skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan sålde en fastighet med detaljplan för blivande köpare att bebygga med 14 bostadshus.
    Johan gav mig ett mycket bra förtroende för honom och genomförde affären på ett mycket proffsigt sätt.
    Johan levde helt upp till mina föväntningar och eftersom jag sjölv ,arbetat som mäklare i 25 år tidigare,så har jag erfarenhet av vad som krävs av en bra och kompetent mäklare.
    Rekommenderar Johan Lenngren som en mycket duktig och kompetent mäklare att lita på. Läs mer
    2018-06-15 Johan L svarar Barbro T
    Tack för dina vänliga ord Barbro, roligt att du gav mig uppdraget att få ombesörja försäljningen. Hoppas ni får en skön sommar / Johan
  • 2018-05-29

Linnea L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag köpte en bostadsrätt i Haga nyligen. Johan var superbra; avslappnad och trevlig. Man kände sig lugn. Stor skillnad från de andra mäklare som jag har träffat på visningar som man mest blivit obekväm av. Jag kommer vilja anlita honom när det är dags för mig att sälja. Läs mer
    2018-05-29 Johan L svarar Linnea L
    Hejsan Linnea, jättekul att du är nöjd, hoppas du får många varma dagar på balkongen i sommar :)
  • 2018-05-15

Emil L skrev om Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Daniel är väldigt professionell och har full koll på hur man får ut så mycket som möjligt i alla lägen. Han är också transparent och berättar ofta hur allt går och ger tips kring hur/vad säljaren ska göra/inte göra. Läs mer
  • Johan S

2018-05-14

Johan S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en rå-tomt.
    Vi fick ett bra bemötande av Johan som antingen besvarade våra frågor direkt eller såg till att inhämta de svar som behövdes.
    Kort sagt var det bara en positiv upplevelse. Läs mer
    2018-05-15 Johan L svarar Johan S
    Hejsan Johan, vad kul att ni är nöjda med tanke på att vi mest haft kontakt över mail och telefon. Ska bli spännande att se huset när det är klart. Vi hörs / Johan
  • 2018-02-27

Lennart O skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Både mäklaren och assistenten gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
  • 2018-02-12

Jacob J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi fick väldigt bra bemötande.
    Han lev upp till våran förväntan. Läs mer
    2018-02-12 Johan L svarar Jacob J
    Vad roligt att ni är nöjda Jacob. Ni har köpt ett riktigt kanonhus, jag är helt säker på att ni kommer trivas riktigt bra. Vi hörs framöver / Johan
  • Rikard L

2018-02-12

Rikard L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Proffsig och pålitlig!
    Högsta betyg från min sida och kan varmt rekommendera honom till alla mina vänner. Läs mer
    2018-02-12 Johan L svarar Rikard L
    Tack för de orden Rikard, ser verkligen fram emot att få se huset när ni är klara. Vi hörs framöver
  • 2018-02-01

Daniel W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag personligen tycker att Johan gjorde ett toppen jobb. Som hjälpte oss att sälja får lägenhet. Vi blev nöjda helt enkelt. Läs mer
    2018-02-01 Johan L svarar Daniel W
    Tack för det Daniel, känns jättebra att ni blev nöjda, lycka till i nya huset nu :)

/ Johan
  • 2018-02-01

Carolina J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Väldigt bra bemötande, trevlig och informerande. Ordningsam och strukturerad! Läs mer
    2018-02-01 Johan L svarar Carolina J
    Tack snälla för de orden Carolina, roligt att du är nöjd.
    Jag är säker på att du kommer trivas alldeles utmärkt i nya lägenheten :)
  • 2018-01-30

Lina G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Hur trevlig som helst som verkligen brinner för sitt yrke och gör allt för att affären ska bli så bra som möjligt. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-01-31 Johan L svarar Lina G
    Tack för det Lina, det har varit roligt att få hjälpa er vidare i bostadskarriären. Se till att börja packa nu :)
    Hälsa Daniel

/ Johan
  • 2018-01-10

Andreas B skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    bra och enkel att ha att göra med ++++ Läs mer
  • 2017-12-07

Gunbritt P skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi är helt nöjda med honom i samband med lägenhetsaffären. Han lät oss komma med frågorna och vi fick svar. Vissa mäklare "pratar på" för mycket, Det gjorde inte han.Gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2017-12-07 Johan L svarar Gunbritt P
    Hejsan Gunbritt

Vad roligt att ni är nöjda, jag är övertygad om att lägenheten kommer bli superfin när ni är färdiga med renoveringen.
    Lycka till!
    /Johan
  • 2017-12-06

Inger S skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån. Påläst och kunniga.
    Bra service och snabb återkoppling på frågor via sms och telefon.
    Bra engagemang från start till mål. Läs mer

Bergslagsvägen 4, 612 40 Finspång