Alla kategorier Mäklare Östergötland Finspång Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

Östermalmsvägen 6, 612 40 Finspång — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Finspång och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 10 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång

• Olle B
    Olle B skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mäklaren tog mycket väl hand om oss inför försäljningen!
  • Eva N
    Eva N skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Bra bemötande. Hela tiden informerad om vad som är på gång och hur det går. Tar sig tid med sina kunder så man känner att man kan fråga. Man känner att det finns mycket erfarenhet hos dem.
  • Malin Viktoria A
    Malin Viktoria A skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Vi upplevde att vår fastighetsmäklare skötte alla faser i försäljningen av vår bostad på ett föredömligt sätt för alla inblandade parter.
  • Margaretha A
    Margaretha A skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Vi fick ett professionellt bemötande och hela proceduren genomfördes snabbt. Vi fick den hjälp vi behövde eller blev hänvisade till någon annan som kunde hjälpa. Hela affären var prisvärd.
  • Jimmy H
    Jimmy H skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Var kluven om jag skulle anlita någon mäklare, sen fick jag ett tips att fastighetsbyrån skulle vara bra. Anlitade dom och allt gick fenomenalt bra, jag är riktigt nöjd. Dom var bra från början till slut.
  • Lars D
    Lars D skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Bra bemötande, service inriktad personal. Nöjd med kostnaden för deras tjänst
  • Nina G
    Nina G skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Fint och nära samarbete mellan mig och mäklare. Tät återkoppling till mig om vad hände. Hittade rätt köpare otroligt fort, då jag redan flyttat från huset , och ville ha en köpare som tog över omgående. Rekommenderar fastighetsbyrån i högsta grad, redan gjort det . Mvh Nina Goding
  • Annika B
    Annika B skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Affären gick snabbt och smidigt och bemötandet var vänligt och professionellt.
  • Arne D
    Arne D skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Vi har blivit mycket professionellt behandlade ur alla synvinklar.
  • .
    . skrev om Fastighetsbyrån Finspång