Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

• BadgeSevenYears

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark. Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig...

293 omdömen om Fastighetsbyrån Finspång

Sedan starten hos Reco 2013

Hans P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång

Mycket bra 👍 Marknads medveten Proffesionell

Ahmad A
Sålde sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping

Jättebra med unikt erfarenhet

Karin A
Kraftkärret

Trevlig mäklare, väldigt bra bemött. Vi hade ganska höga förväntningar och de uppfylldes till fullo. Har fungerat väldigt bra hittills. Kan varmt rekommenderas.

Karin A
Köpte sitt hus med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Grosvad

Bra bemötande, trevlig. Vi fick svar på de flesta frågor vi hade och de frågor han inte visste svaret på tog han reda på.

Bo-Göran A
Viggestorp/torstorp

Henrik är och har varit en trygghet under hela processen. Han lyssnar på oss och tar våra synpunkter och våra frågor på allvar. Han är lugn och saklig. Vi rekommenderar verkligen Henrik som mäklare.

Oliver E
Skärblacka

Väldigt bra, tydlig, tillmötesgående, förstående.

Louise Svedberg I
Grosvad

En trevlig och engagerad mäklare som såg till att det blev en bra affär för alla inblandade parter. Han var snabb med återkoppling och höll oss uppdaterade.

Niklas D
Grosvad

En engagerad mäklare med kundfokus

Eva-Lisa Christin J
Sonstorp

Trevlig och tillmötesgående med lång och stor erfarenhet av marknaden i Finspångs kommun. Lätt att få kontakt med och alltid snabb återkoppling med raka och bra svar och idéer. Bra upplägg och genomförande av försäljningen och lyhörd för mina önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Henrik till vänner och bekanta.

Sten Micael S
Lotorp

August var en tydlig och tillmötesgående mäklare som lyssnade på mina frågor återkopplade med svar snabbt ja en mycket kompetent mäklare tycker jag.

Lillemor K
Kalbo

Vi har blivit mycket bra bemötta i allt vi undrar över. Hög servicenivå och väldigt trevlig och inlyssnande. August är sakkunnig och vi rekommenderar honom gärna. Mvh Lillemor och Håkan

Adrian C
Kalbo

Mycket trevlig, engagerad och kunnig.

Josefine M
Borggård

Vi är mycket nöjda med Henrik, han hade hand om både försäljning och köp för oss vilket gjorde båda processerna enkla. Han var lätt att få tag på och har varit engagerad och duktig.

Tony K
Bränntorp

Saklig, trevlig, kunnig och omhändertagande

Amanda A
Hårstorp

Jättetrevlig och målmedveten, lätt att ha kontakt med och gjorde sitt jobb utan krångel. Vi är supernöjda!

Mats G
Hårstorp

Vi är nöjda med August och att han lyckades sälja vårat hus trots svåra tider!

Susanne S
Bränntorp

August är trevlig och tillmötesgående, jag har bara positivt att säga om honom.

Mattias E
Östermalm

Bra och snabbt agerande och bra info under tiden samt ett trevligt bemötande och väldigt lätt att få tag i.

Sandra A
Hårstorp

Gott och vänligt bemötande. Smidig kontakt och hantering av husaffären.

Björn J
Hårstorp

Henrik Angström gav oss ett mycket gott, första intryck! Tydlig, lättsam och jordnära. Henrik är lättillgänglig och upplevs som lugn och trygg i sin profitionella roll som mäklare.

Aleksandrs B
Hårstorp

Professionellt och strukturerad, nästan alltid tillgänglig.

Dick A
Falla

Henrik är en mycket trevlig person som det är lätt att prata med. Man märker direkt att han kan sitt jobb och trivs med det, inga frågor känns dumma att ställa.

Maria K
Hårstorp

Henrik är en trevlig och glad person som bemötte oss på ett bra och välkomnande sätt. Han visade och beskrev objektet på ett bra sätt. Lät oss kika runt i lugn och ro och fanns där för att svara på våra frågor mm. Henrik har varit enkel att få tag på när vi behövt. Vid kontraktsskrivning lugn och gav oss information och tid att prata och fråga säljaren det vi undrade över. Meddelade att det bara är att höra av oss om vi behöver. Jag kände att jag kunde ta den tid jag behövde vid visningen och jag kände mig inte påstressad.

Bo Gunnar J
Hällestad

Trevlig att prata med.Nogran,förklarar allt i minsta detalj.Snabba beslut och handlingar!!!

Carin T
Hällestad

Vi möttes av ett trevligt bemötande på visningen. Lotsades på ett bra och lugnt sätt genom köpet.

Jonas N
Svälthagen

En professionell o jordnära mäklare som hjälpt mig med mina fastighets affärer

Veronika B
Mellangrind

Trevlig bemötande, kunden i fokus. Man får proffesionellt hjälp, mycket stöd vid både försäljning och köp av ny bostad.

Aleksandrs B
Mellangrind

Professionell och trevlig bemötande.

Ingrid Karin Monica J
Rejmyre

Trevligt bemötande genom hela processen och kunnig inom yrket såväl som geografiska området.

Karl Erik Gunnar J
Falla

Fint bemötande från första kontakten och har varit så hela vägen fram till försäljningen blev klar. Fick bra hjälp vad vi behövde göra inför och innan försäljningen. Viktigt var också att få en mäklare med kontor i Finspång. I en svår tid där villapriserna legat lågt ett bra tag så fick vi inte det vi förväntar oss. Totalt sett har Henriks agerande med snabba återkopplingar varit till vår belåtenhet. Var rädda om honom

Maja L
Rejmyre

Trevlig mäklare som är ärlig, känns genuin och gör sitt yttersta för sina kunder! Vi som första gångs köpare av hus kände oss bekväma med ett tryggt stöd som vi fick av Henrik under hela processen.

Sofia C
Bränntorp

Han var mån om att hålla kontakt, återkom med svar och vid visningen var han närvarande.

Barbro Elisabeth Ö
Bränntorp

en trevlig och duktig kille som arbetar seriöst och som är ändå är pragmatiskt när det behövs.

Anna Maria L
Lundby

Trevligt bemötande och snabb affär som gick smidigt och bra.

Tommy B
Östermalm

Har haft tre Fastighetsaffärer med Henrik Och det har fungerat bra. Han är noga och lätt att ha att göra med. Riktigt bra mäklare hel nöjd.

Jonas B
Ingestorp

Bra bemötande och bra dialog. Inger förtroende och känns seriös. Kan rekommenderas.

Malin A
Östermalm

Enkel affär, om sorg för så väl köpare som säljare.

Roger L
Sålde sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Nyhem

En duktig och sympatisk ung man som ingav ett stort förtroende. En relativt snabb säljprocess, vilket var viktigt för oss!

Ann L
Nyhem

En duktig och sympatisk ung man, som ingav ett stort förtroende. En relativt snabb säljprocess, vilket var viktigt för oss!

Leif M
Köpte sin lägenhet med hjälp av August Hollsten en del av Fastighetsbyrån Norrköping
Nyhem

Professionellt och vänligt bemötande. Välvillig till att lösa frågor.

Anton G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
Östermalm

Jag upplevde mötet med Henrik som positivt, han var engagerad och köpet av lägenheten gick snabbt och smidigt vilket jag som köpare uppskattar. Han var mycket professionell i sitt sätt och jag som köpare kände mig väl bemött under hela processen kring lägenhetsköpet

Mariia E
Östermalm

August Hollsten är en proffs. Under hela arbetets gång har han varit mycket vänlig, omtänksam och i ständig kontakt med oss. Det var mycket värdefullt för vår familj att han behöll lugnet i stressiga moment och gav ett stort stöd till oss på så sätt. Alla frågor löstes snabbt. Vi är mycket glada över att August Hollsten var vår mäklare. I framtiden kommer vi definitivt att återkomma till honom när det behövs. Tack så mycket!

Charlotte O
Östermalm

Trevlig och glad. Vi fick all information vi behövde. Bra med en mäklare som känner ortens befolkning och har social kompetens både för oss säljare och för köparen. Vi är mycket nöjda med hur försäljningen hanterades.

Tobias E
Svälthagen

August har varit kanon, svarat på alla frågor och varit tillgänglig morgon som kväll. Rekomenderas starkt!

Eivor S
Svälthagen

August har skött sig exemplariskt i alla sina åtaganden och jag kan varmt rekommendera honom till andra säljare.

Gerhard G

Daniel J

Trevlig, förklarade bra. Mycket nöjd.

Petronella Kum Sil J
Nyhem

Henrik var trevlig och förklarade vad jag skulle göra innan visning av huset. Han är duktig mäklare.

Joakim G
Borggård

Henrik är en trevlig och proffsig rättvis mäklare

Mikael S
Östermalm

Bra, lugn, kunnig och stabil. Köpet kändes tryggt.