Alla kategorier Mäklare Östergötland Finspång Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Finspång

Fastighetsbyrån Finspång

Bergslagsvägen 4, 612 40 Finspång — Visa karta

Ett vackert område med många sjöar, det är Finspång. Här finns många villor till salu till rimliga priser! Med bra kommunikationer till både Linköping och Norrköping är orten strategiskt belägen och företagsandan i Finspång är stark.

Vi har varit aktiva på bostadsmarknaden här i runt 30 år och våra mäklare har samlat på sig betydande kunskaper inom sina specialistområden oavsett om det gäller bostadsrätter eller villor.

Välkommen in för ett förutsättningslöst samtal om ditt nästa steg på bostadsmarknaden i Finspång!

Läs vad 121 kunder tycker om Fastighetsbyrån Finspång

• 2019-09-10

Lovisa G skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Trevligt bemötande och jag är överlag nöjd med köp av bostad. När det gäller försäljningen hade jag kanske önskat få mer, men vem vill inte det? Kan knappast tynga detta på mäklaren då han har tagit sig tid för att beskriva hur marknaden ser ut. Jag skulle kunna rekommendera Johan som mäklare för andra. Läs mer
    2019-09-10 Johan L svarar Lovisa G
    Tack Lovisa för de vänliga orden, lycka till med renoveringen och livet i det nya huset / Johan
  • 2019-09-09

Johan L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Både köpt hus och att Johan sålt vår lägenhet. Har blivit bemött på ett bra och professionellt sätt. Dock var förväntningarna högre på försäljningen av vår lägenhet, då vi fick bud av aktuell köpare på 150 000:- mera än utfallet, innan mäklare. Johan trodde att vi nog kunde få 4,5 milj då han hade många intressenter som ville bo där vi bor. Tyvärr landade vi på 50 000:- över utgångspris men får väl trots allt vara nöjda och tror att Johan ändå gjorde allt han kunnat göra.
    Men till det stora hela är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-09-09 Johan L svarar Johan L
    Hej Johan och tack för rekommendationen. Jag kan inte annat än att hålla med, det var tråkigt att jag inte nådde upp till förväntningarna, jag blir glad av att höra att ni ändå kände att jag gjorde allt jag kunde med extravisningar osv för att nå ett så högt pris som möjligt. Jag önskar er all lycka i nya huset. / Johan
  • 2019-09-06

zolgharnian z skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Utmärkt bemötande, hög kompetens för yrket, omsorgsfullt arbete och fantastiska personer vi mött som hjälpte oss med köp av en lägenhet.
    Vill varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-09-06

Samuel E skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag har köpt en bostadsrätt via Fastighetsbyrån med Henrik som mäklare och tycker att han gjort ett suveränt jobb. Han var väl informerad om bostadsrätten och var lätt att få kontakt med om man hade frågor Läs mer
  • 2019-09-05

Karl Gösta Å skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Har sålt en villa. Bra och trevligt bemötande av mäklaren. Tycker att mäklaren har levt upp till mina förväntningar. Det viktiga var att få huset sålt överhuvudtaget, och eftersom det nu är sålt så är jag nöjd. Läs mer
  • 2019-09-02

Emelie R skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde en bostadsrätt.
    Bra bemötande av mäklaren, bra kontakt. Bra info när man hade frågor. Läs mer
  • 2019-08-27

Inger G skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt en bostadsrätt. Mycket väl bemött i alla lägen när jag haft kontakt med Henrik. Läs mer
  • 2019-08-23

Jessica A skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Toppenmäklare, bra kommunikation per mail, telefon och möten. Har köpt ett radhus som känns helt rätt. Med andra ord är jag väldigt nöjd och kan varmt rekommendera Henrik och Jimmy! Läs mer
  • 2019-08-16

Kirankumar V skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    He is good guy, who helped us in everything while buying a house. Läs mer
  • 2019-07-23

Samuel E skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde en 1,5 bostadsrätt i Finspång och Sofia som var min mäklare gav ett bra intryck och ett bra pris för att ta hand om försäljningen. Jag trodde det skulle ta tid att få den såld då det är sommar men det gick väldigt fort och smidigt. Läs mer
  • 2019-07-22

Gunnel O skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Enligt mäklaren var det en mycket attraktiv lägenhet som skulle säljas.
    När kontrakt var påskrivet falnade mäklarens engagemang och jag fick tjata för att denna skulle engageras sig mera.
    Hen påstod att det va många os stod i kö för den sortens lägenhet. Läs mer
  • 2019-07-17

Huiping L skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    - köpt en lägenhet i Finspång.
    - genom hemmet
    - nästan
    - nöjd med lägenhet och mäklaren Läs mer
  • 2019-07-15

Annelie E skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt bostad. Allt gick som förväntat och bra bemötande från mäklaren Läs mer
  • 2019-07-10

Camilla L skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Mycket trevlig, tillmötes gående och proffsig. Läs mer
  • 2019-07-07

Maud J skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sålt bostadsrätt. Har blivit professionellt bemött och kommunikationen har varit utmärkt.

I det stora hela har han skött affären på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-07-05

Viktor D skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt radhus
    Blev bemött av en energifylld mäklare som var positiv, hade läst på ang objektet & riktigt trevligt.

Kan varmt rekommendera Sofia Lilja. Läs mer
  • 2019-06-29

Remonda R skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag har köpt ett hus, mäklaren hade varit trevligt, jag blev bemötta på bra och trevligt sätt.
    Jag tycker att Henrik är en väldigt bra mäklare. Läs mer
  • 2019-06-28

Tobias K skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Radhus blev utmärkt bemött allt fungerade enligt våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-26

Birgitta H skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Positivt bemötande. Inkännande av vårt objekt och dess möjligheter för en köpare. Allt gick så smidigt, och vi är nöjda med vår köpare. - Hoppas Emilie kommer att trivas i denna mysiga stuga, med så mycket potential. MVH Birgitta o Peter Hammarlund. Läs mer
  • 2019-06-26

Prasann D skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    I bought my first apartment with help of Henrik.
    I had easy communication, polite response, and kindly availability throught out time from visining to sign up contract. Henrik has been genuine and supportive.

We met during some visining of apartments and always we shared our thoughts openly. I see him as good friend now. Läs mer

Christer V skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Har sålt BRF i Finspång. Har av mäklaren blivit bemött på en tt mycket professionellt sätt och samtidigt trevligt sätt. Fick många bra råd i ordställandet inför visningen. Fått den information jag behövt under försäljningens gång snabbt och bra. Eftersom en bostadsaffär innebär många delar både juridiskt och praktiskt som är okända för mig har Henrik tagit sig tid att på ett pedagogiskt sätt förklara.
    Mycket nöjd med hela kedjan i försälningen! Läs mer

Michaela B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte ett radhus i Svärtinge.
    Blev kontaktad väldigt snabbt och vi fick komma på visning väldigt snabb och smidigt.
    En trevlig mäklare som vill båda köpare och säljarens bästa !
    Skulle vi i framtiden sälja så är det honom vi kontaktar! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Michaela B
    Hej Michaela, tack snälla för de orden. Hoppas ni kommit i ordning ordentligt och att ni trivs riktigt bra i ert fina radhus. Hälsningar Johan

Sigrid O skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en lägenhet och mäklaren var hjälpsam och flexibel i mötet med oss. Vi anlitar gärna honom igen om det skulle bli aktuellt med fler/andra bostäder i området. Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Sigrid O
    Hejsan Sigrid, vad kul att ni är nöjda. Det är bara att ringa om ni behöver hjälp framöver :)
  • 2019-06-17

Birgitta T skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Mycket bra bemötande och ett bra slutresultat.lycka till med nya objekt. Läs mer
  • 2019-06-16

Andreas Q skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Bra och hjälpsam mäklare som ger ett trevligt bemötande. Lyhörd och idérik för lösningar som passar båda parterna. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-24 Johan L svarar Andreas Q
    Hejsan Andreas, vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas du är lika nöjd med din nya utsikt :)
    Lycka till med din nya lägenhet! / Johan
  • 2019-06-10

Jessica L skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    En toppen mäklare vid både köp och sälj. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-09

Roger P skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Har köpt ett parhus med bostadsrätt.
    Mäklaren gav ett bra intryck och var lätt att kommunicera med.
    Fastighetsbyrån Finspång kan rekommenderas. Läs mer
    2019-06-09 Representant för Fastighetsbyrån svarar Roger P
    Tack så mycket Roger för din rekommendation och betyg.

Mvh Jimmy på Fastighetsbyrån
  • 2019-06-09

Ola S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpt ett hus på Däldgatan 8, Söderköping.
    Vi blev bemötta otroligt väl från första början till tillträdesdagen, vi har varit väldigt nöjda med vår mäklare.
    Affären har gott väldigt smidigt och vi är super nöjda med vårt hus.

Ola & Maria Sandberg Läs mer
    2019-06-10 Johan L svarar Ola S
    Tack Ola, vad roligt att ni är nöjda. Jag önskar er en lång och härlig sommar i huset 😃.
  • 2019-06-07

Per-Olof T skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    mycket hjälpsam o positiv.rekomenterar fastighets byroi finspång Läs mer
  • 2019-06-03

Sarah S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en lägenhet , 3 rok

Blev väldigt bra bemött av Johan Lenngren och vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Johan levde upp till alla våra förväntningar och skulle anlita Johan igen alla dagar i veckan. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Sarah S
    Hejsan Sarah, vad roligt att ni är nöjda. Ta åt dig lite av äran själv, du gjorde ett kanonjobb med att fixa i ordning lägenheten. Vi hörs / Johan
  • 2019-06-03

Alexander S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi blev mycket nöjda med hans bemötande och hantering av hela säljprocessen. Läs mer
    2019-06-04 Johan L svarar Alexander S
    Hejsan Alexander och tack för de vitsorden. Nu ska vi bara se till att hitta ett riktigt bra hus till er. Vi hörs snart igen / Johan
  • 2019-05-28

Lena A skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    sålt villa, trevlig bemötande då detta med försäljning av hus var nytt för oss.
    Nöjd med helheten. Dock sitter skyltar kvar vid vägen även om huset är sålt. Läs mer
  • 2019-05-27

Gun B skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Johan är trevlig och lättsam Han visar stort intresse för sitt uppdrag som mäklare Han håller kontakt med säljaren hela tiden Som säljare känner vi oss trygga med att vi blir informerade vad som händer Vi kommer varmt rekommendera honom Sålt vår villa Murkelgatan 23 Norrköping Läs mer
    2019-05-28 Johan L svarar Gun B
    Hej på er, tack snälla för den fina rekommendationen och hoppas allt går bra med flyttbestyren. Vi ses ju snart igen, hör av om ni har några funderingar över tillträdet. / Johan
  • Thomas W

2019-05-26

Thomas W skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Jag har sålt en lägenhet 3 rum o kök på Haga och Johan tog sig an uppdraget på fantasktiskt trevligt och seriöst sätt,det som utmärkte hans arbete var den fina kommunikationen via mail och telefonsamtal som han upprättade direkt när affären startade.Slutresultatet av affären vet vi inget om idag men blir den som vi tror så är nog alla parter nöjda.Bra jobbat Johan.! Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Thomas W
    Hejsan Thomas, kul att du är nöjd med hur jag utförde försäljningen. Ni gjorde ett bra arbete själva. Vi hörs framöver / Johan
  • 2019-05-24

Martin F skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har haft Johan under flera försäljningar och vi är lika nöjda varje gång. Professionell, opartisk och bra bemötande.
    Denna gång sålde vi en lägenhet. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Martin F
    Hejsan Martin och tack för de orden. Nu hoppas vi att ni hittat hem och bor kvar ett tag :)
  • 2019-05-24

Maria S skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Vi har köpt en villa via Johan och bemötandet har varit suveränt. Han kändes genuint intresserad av just ”vår” affär och alla inblandade. Snabb i återkoppling vid frågor och tydlig i hela genomförandet av affären, en stor trygghet för oss som förstagångs- köpare. Läs mer
    2019-05-27 Johan L svarar Maria S
    Hejsan Maria och tack snälla för de fina orden. Roligt att höra att ni trivs och att ni börjar komma i ordning. Hoppas ni får en skön sommar med mycket bad i poolen. Hälsningar Johan
  • 2019-05-19

Magnus Ö skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Professionelt bemötande och utför sitt jobb galant! Läs mer
  • 2019-05-07

Bakary J skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Har sålt en villa..
    Jag har fått hjälp med allt som va oklart för mig och jag blev bra bemött!
    Fick hjälp med att komma i kontakt med bank vilket jag uppskattade och kunde..
    Allt kändes tryggt.
    Stort tack Johan😀😀 Läs mer
    2019-05-07 Johan L svarar Bakary J
    Tack för de orden Bakary, jag uppskattar verkligen din rekommendation. Vi hörs framöver / Johan
  • 2019-03-25

Björn L skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt bostadsrätt. Lägenhet på 2 rok.
    Henrik är lugn och trevlig. Inte gåpåig. Till exempel att han inte frågade om han kunde sälja den bostadsrätt jag nu bor i.
    Det är underförstått att om han är bra kan jag mycket väl tänka mig att han får ta nästa affär.
    Jag förväntade mig ett professionellt men ändå personligt bemötande. Och det fick jag.
    Slutligen önskar jag att ni skänker 1000 kr till Barncancerfonden. Då blir jag mycket glad. Läs mer
  • 2019-03-18

Kristin J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Jag har haft en bra upplevelse vid köpet av min lägenhet. Jag upplever att min mäklare var smidig, hjälpsam och såg möjligheter istället för problem. Väldigt proffsig 👍🏼 Läs mer
  • 2019-03-15

Arne J skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Inga förväntningar.
    Lätta att få kontakt med. Hjälpsamma med frågor både vad gäller lägenhet och kontakt med banken. Läs mer
    2019-03-16 Representant för Fastighetsbyrån svarar Arne J
    Hej Arne. Tack så mycket för dina fina ord :)
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • 2019-03-06

Matilda F skrev om Fastighetsbyrån Finspång
    Sålde bostadsrätt. Snabb och smidig affär. Trevligt och tillmötesgående bemötande. Läs mer
  • 2019-03-02

Andreas Henrik F skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Han är reco den killen, seriös och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-25

Yvonne A skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Köpt Villa. Blev vänligt och korrekt bemött. Läs mer
  • 2019-02-21

Magnus R skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Sålde en större lgh på Jacob Ekbomhsgatan. han var trevlig och lyssnande, dock med bestämd i utgångspris. Budgivnignen först trög, men tog sig, så kanske hade han rätt. Läs mer
    2019-02-26 Johan L svarar Magnus R
    Hej Magnus, tack för din rekommendation och lycka till i din nya lägenhet. Hoppas du snart känner att du kommit i ordning. Hälsningar Johan
  • 2019-02-13

Oskar L skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Köpte en lägenhet, mycket trevligt bemötande och allt gick smidigt och utan problem. Läs mer
    2019-02-14 Johan L svarar Oskar L
    Tjenare Oskar, tack för de vänliga orden. Hoppas du fått ordning på färgen i vardagsrummet :)

• 2019-02-11

Christian C skrev om Johan Lenngren en del av Fastighetsbyrån Norrköping
    Enkelt och smidigt under hela affären. Snabba svar vid mail osv Läs mer
    2019-02-11 Johan L svarar Christian C
    Tack Christian, hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och stadsdel. Hälsningar Johan
  • 2019-02-01

Jennifer N skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    När ja köpte min lägenhet tyckte ja att han var väldigt tillmötes gående, lugn och bra på att förklara. Man har alltid kunna höra av sig om frågor och fått ett snabbt svar. Läs mer
  • 2019-01-30

Annika O skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Sålt vår villa.
    Proffsigt bemötande.
    Regelbunden återkoppling
    Tillgänglig
    Enkel och trevlig person.
    Jag har varit med och sålt dotterns lägenhet med samma mäklare.
    Jag kollade även en annan mäklarbyrå innan jag anlitade Henrik. Han uppfyllde mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-28

Andreas F skrev om Henrik Angström en del av Fastighetsbyrån Finspång
    Jag o min fästmö har köpt en 3a

Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt o de frågor vi hade fick vi svar på!

Jag hade förväntningarna att mäklaren skulle kunna sin sak o det tyckte jag att han hade.

Som sammanfattning känner jag att om några år när vi behöver flytta till något större pga utökning i familjen tänker jag att om Henrik jobbar kvar kommer vi säkerligen kontakta honom för att sälja våran bostad Läs mer

Bergslagsvägen 4, 612 40 Finspång