Rebecka Jänkälä
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 126 Läs vad Rebecka Jänkälä

• Magdalena Agnieszka O sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-02-25

Hållsta
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Rekommenderar! Läs mer
  • Helen B sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-02-21

Sålt hus. Bra bemötande, proffsig, snabb återkoppling. Läs mer
  • Agneta B sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-02-04

Gnesta
    Jag har sålt min lägenhet.
    Rebecka har ett trevligt bemötande och är tydlig när hon förklarar vad som gäller.
    Hon är lugn, vilket gör att man känner sig trygg och vet vad som kommer att hända inför försäljningen. Läs mer
  • Thomas U köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-12-07

Laxne
    Väldigt trevligt bemötande och enkelt vid hus köpet, ett stort plus för den ärlighet som hon gav oss. Super nöjd 👍 Läs mer
  • Karin R sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-11-15

Gnesta
    Har såkt en bostadsrättslägenhet. Flyttar samtidigt till norra Sverige så jag har haft fullt upp. Kände mig rätt så vilsen och stressad i men från allra första mötet kändes det som att det här fixar vi tillsammans, helt underbart! Och så blev det. Alltid snabb, alltid korrekt. Är supersuper nöjd med servicen! Läs mer
  • mattias r köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-10-30

Björnlunda
    Vi köpte vår villa i Björnlunda tack vare Rebecka. Hon är proffsig, saklig, kunnig, betryggande.
    Levde upp till våra förväntningar.
    Genomförde en mycket smidig och trevlig affär med hjälp av Rebecka. Läs mer
  • Carol D köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-10-29

Laxne
    Köpte ett småhus. Rebecka var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Det hon inte kunde svara på tog hon reda på.
    Hon var noggrann med att vi förstod hela processen och inga frågor var för dumma.
    En mycket bra mäklare som jag gärna skulle rekommendera till andra. Läs mer
  • Jörgen J sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-10-19

Sålde Sommarstuga
    Bra bemött, bra uppdaterad hela tiden.Mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Karl P
    Karl P köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-10-11

Frönäs
    Snabbt, lyhört och korrekt. Kände mig väl omhändertagen hela vägen. Läs mer
  • Kim G köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-10-09

Björnlunda
    Smidig mäklare som är snabb och enkel att ha att göra med och som ser till ditt bästa . Rebecka kan man lita i alla Väder. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gnesta

Adam Klingblom