Rebecka Jänkälä

Rebecka Jänkälä

4.6 i betyg av 144 omdömen

Rebecka Jänkälä är mäklare på Fastighetsbyrån Gnesta

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Rebecka Jänkälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 144 omdömen sedan 2015-10-20. Rebecka Jänkälä har haft 58 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 144 Läs vad Rebecka Jänkälä

• Glad trevlig hjälpsam Köpt en lägenhet
    Rickard B köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 2:a
    • 58.0 m²
    2020-10-12
  • Sålt hus. Trevlig, hjälpsam och proffsig.
    Lena Christina A sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 125.0 m²
    • Björnlunda
    2020-10-12
  • Sålt fritidshus i Gnesta kommun. Rebecka är väldigt kompetent, proffsig och bra på att löpande hålla dig som säljare uppdaterad kring vad som händer i processen. Vi kan varmt rekommendera hemma som mäklare!
    Eric G sålde en tomt med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2020-10-11
    • 66.0 m²
    2020-10-11
  • • Jag har sålt mitt sommarställe "Stjärnhov 3:5" och fått ut ett pris över förväntan. • Jag har blivit bemött av mäklaren på ett proffsigt och korrekt sätt. • Jag och min hustru har blivit bemötta av mäklaren över förväntan. • Vi har haft detta sommarställe sedan mars 1996 och känner oss väldigt nöjda med avslutet på denna affär. Köparna gav ett väldigt seriöst intryck. Det känns som om stället har hamnat i rätta händer.
    Seth Christer Wilhelm H sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 84.0 m²
    • Stjärnhov
    2020-09-25
  • Har både sålt och köpt hus via Rebecka och det har känts tryggt från start till mål varje gång.
    Richard D köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 170.0 m²
    • Stjärnhov
    2020-09-25
  • Det blev en långdragen lägenhrtsförsäljning men Rebecka var med oss hela vägen.
    Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2020-09-24
    • 68.5 m²
    2020-09-24
  • Rebecka var hjälpsam, trevlig och vägledde oss genom vårt första hus köp.
    Magnus K köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 111.0 m²
    2020-09-23
  • Rebecka har sålt vår lägenhet på Granbackavägen 86, och vi fick över förväntan galet mycket betalt. Hon har hela tiden svarat på frågor som ibland varit lite krångliga. Att hon sedan tar hand om kontakten med skattemyndigheten senare är ytterligare ett plus. Jag kommer definitivt att rekommendera henne om frågan kommer upp från någon. Så tack Rebecka, jag är mycket nöjd. 👍
    Brita L
    Brita L sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 79.5 m²
    2020-09-23
  • Professionell, tillgänglig och serviceinriktad. Inger förtroende och skötte fastighetsaffären smidigt.
    Linus K köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 68.0 m²
    • Hållsta
    2020-09-23
  • Rebecka tog sig an att sälja min bostadsrätt. Hela tiden var hon tillgänglig och tydlig med både processen och vad som väntade till nästa steg. Allting kändes så bra hela tiden och en trygg affär kunde genomföras för både köpare och säljare.
    Linda F sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    • 72.0 m²