Mäklare Södermanland Gnesta Fastighetsbyrån Gnesta Rebecka Jänkälä
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 83 kunder tycker om Rebecka Jänkälä

• Kurt Peter W köpte sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-24

Köpt lgh, super trevlig mäklare, allt blev prefekt, fick köpa en fin underbar lägenhet, Läs mer
  • Karin Margareta F sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-19

Vi har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt. I båda affärerna var Rebecka mäklare.
    Allt fungerade väldigt smidigt och smärtfritt. Vi fick bra under hands information hela tiden och fick guidning genom både köp och säljprocessen.
    Fungerade alldeles utmärkt. Läs mer
  • Christer M sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-18

Rebecka vill vi rekommendera till att sälja ert hus eller lägenhet .Hon är allt man bara kan önska sig omtänksam varm söt och godhjärtad . Tar hand om dig som säljare och även om köparen !!! Har bara det bästa att säga om henne . Mvh Christer och Susanne ... Läs mer
  • Göran S köpte sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-09

Köpte en sommarstuga, vilket vi letat efter ett litet tag. Bemöttes av en mäklare med god lokalkännedom, korrekt, strukturerad och noggrann. Och dessutom trevlig. Kan rekommendera henne. Läs mer
  • Lars Evert S sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-07

Har sålt ett litet hus. Bemötande, råd och handlingskraft har varit utmärkt. Läs mer
  • Bruno N sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-07

Rebecka sålde vår bostad år oss, var lyhörd från dag 1, lätt att nå när man hade frågor och man kände ett förtroende att hon kan sitt område. Realistisk syn på värdet utan att försöka få objektet genom att lova över pris.

Jag kan starkt rekommendera henne om ni vill ha en mäklare som:

Är trevlig
    Lättillgänglig
    Ärlig mot dig gällande pris (lovar ej "högre" pris för att få objektet) utan är bra i sin värdering av bostaden.
    Service inriktad
    Organiserad
    Lyhörd Läs mer
  • Bo Eskil Tage F sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-05

• Sven Göran F köpte sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-11-15

Utmärkt bemötande och ett professionellt hanterande av affärsuppgörelser med både säljare och köpare i samband med vårat fastighetsbyte Läs mer
  • Astrid Barbro Elisabeth B sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-11-14

Vi sålde vår villa med hjälp av Rebecka i september. Bemötandet var helt ok. Även om det inte gick att nå henne på telefonen när vi ringde så återkom hon alltid med någon typ av kontakt samma dag. Vi uppfattar också att hon var lyhörd för våra krav och förväntningar som vi hade som säljare och att hon förmedlade det på ett, som vi uppfattar, bra sätt.
    Om vi ska ha något förbättringsförslag så skulle det vara att beskrivningen av huset och tomten skulle ha kunnat vara lite mer genomarbetad från Rebeckas sida. Fick en känsla av det var lite för ont om tid och bl.a. förekom upprepningar och årtalsangivelser saknades som vi tidigare meddelat. Vi lade ner ganska mycket tid på att ge justerande kommentarer i säljcoachen innan försäljningen lades ut på Hemnet. Jag har även påpekat att säljcoachen inte fungerade optimalt - blev utloggad ett flertal gånger trots att jag var inne och skrev i den.
    Helhetsintrycket så här långt är att Rebecka gjorde ett bra jobb och kan rekommenderas till andra som ska sälja sitt hus. Läs mer
  • Pia Karlsson R
    Pia Karlsson R sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-11-12

Vi rekommenderar Rebecka Jänkälä å det varmaste! Då vi sålde vår lägenhet i Gnesta nyligen valde vi medvetet att vända oss till Rebecka. Hon hade tidigare sålt lägenheten till oss och uppvisade stor kunnighet, trygghet och professionalism. Hon var väldigt lyhörd för våra behov, önskemål och anspråk, då hon vägledde oss genom hela processen.
    Lägenheten såldes till ett belopp, som låg över vår förväntan, och hela affären har gått smidigt men fr.a har vi känt oss väldigt trygga - tack vare Rebecka! Vi är supernöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gnesta

Adam Klingblom