Rebecka Jänkälä

Rebecka Jänkälä

Rebecka Jänkälä är mäklare på Fastighetsbyrån Gnesta

Rebecka Jänkälä har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Rebecka Jänkälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.6. Rebecka Jänkälä har haft 78 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 165 Läs vad Rebecka Jänkälä

2021-06-21
    Mycket positivt bemött av Rebecka
    Våra förväntningar infriades med råge
    Mäklaren använde sin rutin på ett effektivt sätt
    Enda missen var en videofilm med vidvinkelobjektiv som gav märkliga intryck i negativt avseende. Videon kanske är en anpassning till coronaläget, men som köpare av era tjänster anser vi en film kräver en helt annan professionalitet om avsikten är att visa verkligheten på ett positivt sätt. Ungefär som när ni låter proffs fotografera försäljningsobjekten. Nu tror vi inte att det påverkade utgången av vår affär.
    2021-06-15
    Snabb och smidig affär, allt från visning till kontraktsskrivning har varit toppen, vi är jättenöjda!
    • Stjärnhov
    2021-06-11
    Målmedveten, kunnig och envis att avsluta sucesivt en svår försäljning
    2021-06-11
    Trevlig och proffsig! Har bara gott att säga om Rebecka!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta
    2021-06-04
    Vi fick bra bemötande under hela processen 👍👍
    • Björnlunda
    2021-06-02
    Jag har både sålt och köpt genom Rebecka.
    Rebecka är professionell, noggrann och kunnig. Jag har känt mig trygg, delaktig och välinformerad från början till slut och kan varmt rekommendera Rebecka.
    2021-05-11
    Super engagerad både för säljaren och köparen. Mån om kunden och snabba svar. Vi blev super nöjda
    • Björnlunda
    2021-03-26
    Rebecka förstod att jag ville att försäljningen skulle gå så smärtfritt som möjligt, helst utan styling eller många stora visningar.
    Så blev det också. Hon hittade rätt köpare utan att huset ens varit ute på Hemnet.
    • Stjärnhov
    2021-03-15
    Jag har sålt ett hus.

Rebecka är lyhörd och lättsam. Bra på att kommunicera är tydlig och lätt att förstå. Känner att man blir omhändertagen av Rebecka. Litar på henne. Trevlig person.
    2021-03-06
    Hjälpte mig genom hela försäljningen av min bostadsrätt. Stöttade mig och väglede mig. Jag är jättenöjd med Rebecka och kommer att rekommendera henne till kära och bekanta