Rebecka Jänkälä
Registrerad mäklare sedan 2015-03-04
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 134 Läs vad Rebecka Jänkälä

• Maria E köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-06-23

Trevlig , kompetent och intresserad av kund. Läs mer
  • Pernilla C köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-06-18

Stjärnhov
    Mycket trevlig och god lyssnare. Kunde svara på alla frågor om huset vi köpte. Var bemötande och ärlig både mot oss som köpare och mot säljaren.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • Shkelzen J köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-05-29

Gnesta
    Köpte en villa i Gnesta, tycker närvaron som mäklaren hade under processen har varit väldigt bra. Proffsigt och gjort det enkelt att vara i vår sits att våga investera 3.5 miljoner kr. Utöver detta så är jag mest imponerad utav att lugnet alltid fanns där från mäklarens sida samt kunnandet. Läs mer
  • Urs G köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-05-27

Gnesta
    Snabba, kunniga och korrekta svar, vänligt bemötande. Läs mer
  • Viola J
    Viola J sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-05-20

Björnlunda
    Har sålt villa. Med vinst lite vinst men ändå. Bra kontakt snabba svar. Läs mer
  • Yvonne Anita P sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-05-11

Gnesta
    Mycket nöjd med hur uppdraget utfördes med försäljningen av vårt sommarhus Långlid 7 Gnesta Läs mer
  • Karl Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-04-12

Mölnbo
    Med Rebeckas hjälp gick hela processen av vår försäljning så smidigt det kan tänkas vara möjligt. Hon guidade oss med tydlighet i vad vi själva behövde ordna med för att göra huset redo för försäljning och var hela vägen en pålitlig rådgivare i våra beslut, både inför försäljning och under visnings-period och budgivning och kontraktskrivning. Vi har nu både varit köpare och säljare med Rebecka som mäklare och har vid båda tillfällen känt oss mycket trygga med hennes expertis. Läs mer
  • Moa J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-03-06

3:a
    Gnesta
    Vår erfarenhet av Rebecka Jänkälä har varit väldigt bra.

Vi har köpt en villa och sålt vår lägenhet med hjälp av Rebecka. Vi har varit väldigt nöjda och glada över att hon har varit vår mäklare.

Rebecka har varit lätt att få tag i när vi har behövt, hon är väldigt trevlig och lätt att prata med. Vi har fått tydliga svar på våra frågor. Vi upplever henne närvarande och hjälpsam.

Jag skulle inte vilja ha någon annan mäklare än Rebecka om jag ska sälja eller köpa igen. Läs mer
  • Magdalena Agnieszka O sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-02-25

Hållsta
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Rekommenderar! Läs mer
  • Helen B sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2020-02-21

Sålt hus. Bra bemötande, proffsig, snabb återkoppling. Läs mer