Mäklare Södermanland Gnesta Fastighetsbyrån Gnesta Rebecka Jänkälä
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03

Läs vad 87 Läs vad Rebecka Jänkälä

• Conny E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-04-18

Gnesta
    Var my ket professionell och fixade ett bra pris på vårt hus samt huset vi köpte. Läs mer
  • Anita Margareta Ö sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-03-24

Gnesta
    Jag träffade Rebecca för några år sedan på en visning, jag har varit på många visningar som Rebecca har haft. Nu när jag skullesälja min bostad har jag fått mycket hjälp och pepp av henne, så jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Mats E
    Mats E sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-02-01

Frönäs
    Duktig mäklre. Lyssnade in och gav goda råd! Läs mer
  • Mats Mikael M sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2019-01-29

Björnlunda
    Samlad, lugn, kunnig, cool, smart – knyter ihop alla trådar på ett perfekt sätt! Läs mer
  • Kurt Peter W köpte sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-24

Köpt lgh, super trevlig mäklare, allt blev prefekt, fick köpa en fin underbar lägenhet, Läs mer
  • Karin Margareta F köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-19

Centrala Gnesta
    Vi har sålt ett hus och köpt en bostadsrätt. I båda affärerna var Rebecka mäklare.
    Allt fungerade väldigt smidigt och smärtfritt. Vi fick bra under hands information hela tiden och fick guidning genom både köp och säljprocessen.
    Fungerade alldeles utmärkt. Läs mer
  • Christer M sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-18

Rebecka vill vi rekommendera till att sälja ert hus eller lägenhet .Hon är allt man bara kan önska sig omtänksam varm söt och godhjärtad . Tar hand om dig som säljare och även om köparen !!! Har bara det bästa att säga om henne . Mvh Christer och Susanne ... Läs mer
  • Göran S köpte sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-09

Köpte en sommarstuga, vilket vi letat efter ett litet tag. Bemöttes av en mäklare med god lokalkännedom, korrekt, strukturerad och noggrann. Och dessutom trevlig. Kan rekommendera henne. Läs mer
  • Lars Evert S sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-07

Har sålt ett litet hus. Bemötande, råd och handlingskraft har varit utmärkt. Läs mer
  • Bruno N sålde sin bostad med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Gnesta

2018-12-07

Rebecka sålde vår bostad år oss, var lyhörd från dag 1, lätt att nå när man hade frågor och man kände ett förtroende att hon kan sitt område. Realistisk syn på värdet utan att försöka få objektet genom att lova över pris.

Jag kan starkt rekommendera henne om ni vill ha en mäklare som:

Är trevlig
    Lättillgänglig
    Ärlig mot dig gällande pris (lovar ej "högre" pris för att få objektet) utan är bra i sin värdering av bostaden.
    Service inriktad
    Organiserad