Rebecka Jänkälä

Rebecka Jänkälä

Rebecka Jänkälä är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Rebecka Jänkälä har varit registrerad mäklare sedan 2015-03. Rebecka Jänkälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 230 omdömen med ett betyg på 4.6. Rebecka Jänkälä har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

230 omdömen om Rebecka Jänkälä

Christine A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

En absolut proffesionell och varmt bemötande. Tycker om att hon vänder sig till våran son som är med i köpet av hans första lägenhet. Mycket effektivt och informativ. Super nöjda med hennes insats.

Jimmy A

Bra Påläst Berättade det vi behövde veta

Tomas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Centralt Öster

Professionell och saklig, beskriver säljprocessen tydligt och uppdaterar mig som säljare kontinuerligt.

Susanne W
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Nävekvarn

Rebecka har hela tiden haft ett mycket trevligt bemötande. Hon har tagit reda på och svarat snabbt på våra frågor.. Hon har mycket väl levt upp till de förväntningar vi haft. Vi hade en trevlig och munter stund på visningen där Rebecka även hade lite tips och idéer runt mina funderingar då vi gick runt och tittade.

Peter H
Oppeby

Kunnig, trevlig och tillmötesgående.

Rokea R

mycket trevlig, förklarar alla delar bra och tydligt och ger en känsla av bekvämlighet och trygghet

Ali A

Hon var trevligt och hjälpsam 🌸

Guy K
Tystberga

Ett vänligt och proffesionellt bemötande med klara besked.

Rolf T
Oppeby

Första intrycket var bra. Verkar ha bägge fötterna på jorden och går hem hos äldre kunder. Premiär för mej med helt digitalt förfarande men det fungerade perfekt även kommunikations- mässigt. Bra resonemang om prissättningen och förståeliga instruktioner inför fotografering och åtgärder inför visningen. Bra presentation vid kontrakts-sammanträdet tillsammans med köparen. Mina förväntningar om försäljningen uppfylldes helt och jag kommer att rekommendera Rebecka för dom som jag vet har funderingar om boendebyte.

Bibbi F
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Jänkälä en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Stigtomta

En mycket trevlig och positiv person. Hon hade svar på vad vi ville veta och kändes ansvarsfull.