Anita Hansson

Anita Hansson

Anita Hansson är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Anita Hansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Anita Hansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Anita Hansson har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 73% av sina kunder efter omdömen.

140 omdömen om Anita Hansson

Sedan starten hos Reco 2014
Ana D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anita Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Kortedala

Väldigt professionell i sitt arbete. Svarar alltid och ger väldigt bra svar, förklarar situationer tydligt.

May M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anita Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Kortedala

Anita är en väldigt trevlig mäklare som alltid svarar när man kontaktar henne. Hon återkopplar efter varje visning och har gedigen kunskap om både försäljningsmarknaden och framtidsutsikter i området. Hon är lätt att samarbeta med. Och Trots svårigheten med försäljning av lägenheter i Kortedala lyckades hon sälja min lägenhet till ett bra pris. Jag rekommenderar henne varmt och önskar henne all gott.

First-Name L

Anita var väldigt tillmötesgående och hade bra kontakt med mig under hela processen. Jag uppskattade speciellt att hon svarade väldigt tydligt och snabbt på alla mina frågor och gjorde processen väldigt smidig!

Arita H
Kortedala

Vi blev bra bemötta, fick svar på alla våra frågor och blev vägledda genom processen på ett bra sätt.

Linnea K
Kortedala

Vi är väldigt nöjda med Anita! Hon har känts kunnig, engagerad och mån om att vi ska få sålt till ett pris som vi har råd att acceptera på en marknad som idag är svår. Vi kan varmt rekommendera henne och skulle vi välja en mäklare på nytt så hade vi valt henne.

Muhammed H
Kortedala

Redan efter första beaöket visste vi att hon var rätt person för jobbet. Ärlig, rak och målinriktad. Fantastisk

Viktor F
Kortedala

Har haft en lång kontakt med Anita. Från att vi köpte vår lägenhet för 7 år sedan tills att vi nu sålde den. Har vart nöjd med alla möten. Fick professionell hjälp och Anita är väldigt ödmjuk och gör att man känner sig som en del av försäljningen. Rekommenderar starkt

Lucas W
Kortedala

Mycket kunnig, hittade en lägenhet som passade mig perfekt utefter budget och mina krav. Mycket tillgänglig och var snabb med att ordna både visning och kontrakt. 10/10

Zeljka S
Kortedala

Anita har varit väldigt vänlig i sitt bemötande, och samtidigt varit professionell och kunnig kring olika frågor jag har haft. Hon har varit snabb på återkoppling och jag har känt mig väldigt trygg med henne som mäklare. Rekommenderar starkt.

Asdren M
Sålde sitt hus med hjälp av Anita Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Kortedala

Väldigt trevlig och professionell mäklare !