Jan Rudolph

Jan Rudolph

Jan Rudolph är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Nordost

Jan Rudolph har varit registrerad mäklare sedan 1997-02. Jan Rudolph har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.6. Jan Rudolph har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

141 omdömen om Jan Rudolph

Sedan starten hos Reco 2014
Jane Monica P
Sålde sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Angered

Vi valde Jan för hans långa erfarenhet och han infriade alla förväntningar 🌷

Thomas D
Hammarkullen

Vi är väldigt nöjda med Jan Rudolph, ett riktigt proffs. Kan verkligen rekomendera Jan.

Mattias Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Jan Rudolph en del av Fastighetsbyrån Göteborg Nordost
Olofstorp

Förklarade alla steg bra och tydligt för en förstagångsköpare. Lyhörd och trevlig.

Lisa O
Olofstorp

Jan upplevs väldigt kunnig och det kändes tryggt att diskutera bostadsköp med honom. Det kändes som att han ville allas bästa och förstod läget både för oss och på bostadsmarknaden.

Stefan T
Olofstorp

Måste vara en av västra Götaland s bästa mäklare.

Svar från Jan Rudolph

Tack å bock för det fina inlägget

Kristian Y
Bergsjön

Allt gick super. Bra med information.

Salam T
Hammarkullen

Jan är en ärlig Mäklara inte falsk och mycket trevligt och jag har fått alltid återkoppling

Marie O
Olofstorp

jan är alltid glad och trevlig. Lätt att prata med . Man kan fråga "dumma" frågor, utan att skämmas. Flexibel.

Mikael K
Bergsjön

Jan har vart informativ och tillgänglig och har gjort vad som förväntade sig av honom med visst plus.

Grofo P
Gunnilse

1 proffsigt 2 Vi hade stora förväntningar och mäklaren fick oss att känna oss trygga 3 mycket trevlig mäklare, återkopplade och uppdaterade hela tiden och svarade direkt både via Mail och telefon