Läs vad 239 Läs vad Jenny Holgersson

• 2021-01-21
    Bra bemötande,lätt att få tag på, alltid
    Trevlig och tillmötesgående .
    Rekommenderas Varmt
    Magnus J
    • 3:a
    • 65.0 m²
    • Visby Innerstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-12-27
    Jag håller på köppa en tomt
    Hon är jätte duktig mäklare
    Süleyman B
    köpte en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-12-14
    Har köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande, hjälpsam, klar och tydlig
    Fick den hjälp och stöd som jag förväntat mig, bra tips och råd inför köp. Var en annan tjej som visade oss lägenheten och som skötte dialogen med säljaren på visningsdagen och även hon var var väldigt trevlig och fixade så det blev en snabb affär!
    Britt-marie A
    • 3:a
    • 69.5 m²
    • Visby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-12-12
    Fastighet utan bebyggelse på norra gotland. Jenny har inte haft visningar på plats men bevarat frågor från intressenter och tagit fram handlingar vid försäljning. Det hsr fungerat väl.
    Lena K
    sålde en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-12-04
    Vi köpte en 2a innanför ringmuren i Visby. Bemötandet från mäklaren har varit perfekt, lätt att nå, professionell och straight to the point. Hon levde upp till alla våra förväntningar.
    Jonas W
    • 2:a
    • 37.0 m²
  • 2020-11-25
    Vi har köpt ett litet kalkstenstorp. Jag upplevde Jenny som kunnig och öppen. Ett fint bemötande vid visningen och en charmig virtuell visning. Tacksamt att hon var så tydlig och öppen med alla projekt som är på gång runt den fastigheten vi köpte, så att det inte blir några överraskningar i efterhand.
    Karolina H
    • 72.0 m²
  • 2020-11-16
    Trevligt bemötande, ärlig.
    Kunde gärna varit bättre på att återkoppla.
    Henrik S
    • 38.0 m²
  • 2020-11-03
    Våran mäklare har varit mycket tillgänglig genom hela processen.
    Trevligt bemötande.
    Mari S
    • 140.0 m²
    • Visby
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-10-30
    Sålt en lägenhet, jag har blivit väldigt bra omhändertagen på alla sätt och vis både på mejl, sms ➕ mobilen. Mina förväntningar på försäljningen gick över förväntan. Jenny har gjort ett väldigt bra arbete snabb med kontakter med mig och köpare
    Joachim H
    • 2:a
    • 37.0 m²
  • 2020-10-27
    Köpte sommarstuga. Mäklaren höll bra tillgänglighet och var kunnig om området.
    Bra hjälp genom affären och även efteråt.
    Malin H
    • 90.0 m²