Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Jenny Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 141 kunder tycker om Jenny Holgersson

• Stefan N köpte en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-19

Norra Gotland
    Snabb och bra återkoppling på frågor samt bra kommunikation mellan köpare/ säljare. Läs mer
  • Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-14

2:a
    49m²
    Visby Innerstad
    Jag har sålt en lägenhet på Vårdklockegatan i Visby och köpt en på Norra Kyrkogatan i Visby. Jag har blivit väldigt bra bemött av Jenny. Hon har varit intresserad och behjälplig.Väldigt tillgänglig och alltid återkopplat och gett fortlöpande information.
    Jag hade förväntningar på att hon var kunnig om marknaden och visste på vilken nivå vi skulle lägga oss på när det gäller utgångspris men också var hon beräknade att slutbudet skulle hamna. Det stämde väldigt väl.

Jag fick hela tiden en känsla av att Jenny gjorde lite utöver det vanliga. Jag bor inte i Visby utan vi skötte all kontakt via mail och telefon. Hon fixade mycket inför visningen som det kanske normalt ligger på säljaren att göra. Jag var väldigt tacksam för det och jag kommer att varmt rekommendera henne till andra som letar efter en bra mäklare.

Lena Lager Läs mer
  • Anna B köpte en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-13

Visby med omnejd
    Proffsig, tydlig och noggrann med återkoppling. Mycket duktig och kompetent mäklare! Was Läs mer
  • Freja S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-06

3:a
    76m²
    Visby
    Vi har köpt en lägenhet, vi jar blivit väl bemötta. Jag hade ingen förväntning på det hela, allt gick fort och smidigt. Läs mer
  • Pernilla A sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-12-07

Jenny Holgersson har sålt vår lägenhet i Visby innerstad.
    Hela processen från första kontakten, via fotografering, visningar och så småningom budgivning har fungerat mycket smidigt. Som säljare har vi upplevt Jenny som erfaren, engagerad, tydlig och snabb med feedback. Vi har haft ett mycket bra stöd av Jenny i vår försäljningsprocess.
    Jenny har hanterat uppdraget på ett mycket professionellt sätt och vi kan varmt rekommendera Jenny. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Roger A sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-12-07

Sålt bostadsrätt. Jenny har under hela processen varit aktiv i kommunikationen med oss vilket jag tycker är viktigt. Snabb i handling och på alla sätt intresserad och driven att göra affären så bra som möjligt för alla inblandade.

Är riktigt nöjd! Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Roland W sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-11-18

Jenny Holgersson Fastighetsbyrån hjälpte mig att sälja en större fastighet på norra Gotland. Hennes sätt att hantera ärendet var mycket omdömesgillt och professionellt. Jenny har förmågan att skapa känslan att respektera både säljarens o köparens önskningar o villkor. En bra affär är när alla parter är nöjda. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Ola S köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-11-13

Jenny hanterade vårt tomtköp mycket bra, effektivt och med god erfarenhet. Hjälpte oss som köpare med sin tydlighet. Läs mer
  • Claudia K
    Claudia K köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-10-23

Köpte en militärbyggnad i Fårösund med massor med potential! till en början lite svår att få kontakt med, men det gick sen bättre. Tycker att Jenny skötte jobbet väldigt bra när budgivningar etc satte igång. I det stora hela en mäklare jag rekommenderar och kommer att återkoppla till. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Fredrik H köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2018-10-16

Funkar. Bra tillgänglighet på mail och telefon. Läs mer