Jenny Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 207 Läs vad Jenny Holgersson

• Jörgen N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-30

Norra Gotland
    Ett bra betyg vill jag ge Jenny för försäljningen av vår fastighet
    Snabbt och effektivt
    Mvh Jörgen Strandvägen 76 62462 Fårösund Läs mer
  • Birgitta E köpte en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-29

Norra Gotland
    Har köpt en tomt. Allt ok. bra kommunikation via nätet. Läs mer
  • Nick J sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-14

Norra Gotland
    Bra bemötande och överträffade alla förväntningar på att underlätta husförsäljningen. Läs mer
  • Kent Kjell Erik H skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

Sålt två tomter på Fårö
    Positivt
    Förväntningarna uppfylldes efter ett idogt arbete från henne
    Positiv trevlig och uthållig Läs mer
  • Tord S sålde en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

Norra Gotland
    Jag upplever mycket fint bemötande trevlig tydlig och Snabb.
    Bara positivt bemötande från min sida. Läs mer
  • Olivia P köpte en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

Visby
    Köpt tomt av Jenny Holgersson.

Väldigt bra bemötande, aldrig lång svarstid. Alltid trevlig.

Levde upp till alla förväntningar, utmärkt.

Flaggade hastigt att vi ville lägga ett bud på tomten, den hade då legat ute för försäljning ganska länge. Hade inte alla papper klara med banken men Jenny hjälpte oss snabbt med de som hon kunde. Tog bara några dagar från att vi sa till, tills att vi la bud, men fanns en annan intressent som lagt bud och Jenny uppdaterade oss dagligen kring läget, vilket var uppskattat. Läs mer
  • Anna F köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-11

Mellersta Gotland
    Jag och min syster köpte ett hus tillsammans. Jenny har bemött oss på ett trevligt sätt och varit väldigt mån om att allt ska kännas bra för oss. Hon var alltid tillgänglig via mail och svarade fort och bra på våra frågor. Hon hade bra kunskap om bostaden och det hon inte visste tog hon reda på snabbt eller lämnade kontaktuppgifter till oss så vi kunde prata med experter. Läs mer
  • Petra F köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-08

Mellersta Gotland
    Köpt en fastighet utanför Roma. Blev trevligt bemött, Jenny svarade så gott hon kunde på alla våra frågor och tog reda på svar när hon inte hade dem direkt. Var engagerad i köpet även under sin semester när hon egentligen var ledig. Läs mer
  • Helén S
    Helén S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-03

Visby
    Köpt 3 rok i centrala Visby. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Kine F köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-02-11

Visby Innerstad
    Köp av lägenhet på Blockgränd 3 i Visby. Vi fick ett helt OK bemötande. Det var dock ganska mycket strul med formuleringar i en fullmakt samt att slutlikviden till slut innefattade hyra för en dag - trots att vi kommit överens om att den inte skulle göra det. Men summan var för liten att bråka om i sammanhanget, och pengarna hade redan dragits från mitt lönekonto. Sammanfattningsvis var min upplevelse av köpet OK. Läs mer
    2020-02-11 Jenny H svarar Kine F
    Hej Kine, tack för din feedback. Jag tar med mig din kritik och skall ha med mig det framöver.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa