Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Jenny Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 137 kunder tycker om Jenny Holgersson

• Pernilla A sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jenny Holgersson har sålt vår lägenhet i Visby innerstad.
    Hela processen från första kontakten, via fotografering, visningar och så småningom budgivning har fungerat mycket smidigt. Som säljare har vi upplevt Jenny som erfaren, engagerad, tydlig och snabb med feedback. Vi har haft ett mycket bra stöd av Jenny i vår försäljningsprocess.
    Jenny har hanterat uppdraget på ett mycket professionellt sätt och vi kan varmt rekommendera Jenny. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Roger A sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt bostadsrätt. Jenny har under hela processen varit aktiv i kommunikationen med oss vilket jag tycker är viktigt. Snabb i handling och på alla sätt intresserad och driven att göra affären så bra som möjligt för alla inblandade.

Är riktigt nöjd! Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Roland W sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jenny Holgersson Fastighetsbyrån hjälpte mig att sälja en större fastighet på norra Gotland. Hennes sätt att hantera ärendet var mycket omdömesgillt och professionellt. Jenny har förmågan att skapa känslan att respektera både säljarens o köparens önskningar o villkor. En bra affär är när alla parter är nöjda. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Ola S köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jenny hanterade vårt tomtköp mycket bra, effektivt och med god erfarenhet. Hjälpte oss som köpare med sin tydlighet. Läs mer
  • Claudia K
    Claudia K köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpte en militärbyggnad i Fårösund med massor med potential! till en början lite svår att få kontakt med, men det gick sen bättre. Tycker att Jenny skötte jobbet väldigt bra när budgivningar etc satte igång. I det stora hela en mäklare jag rekommenderar och kommer att återkoppla till. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Fredrik H köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Funkar. Bra tillgänglighet på mail och telefon. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Lennart Nils-Åke F sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mycket proffsig men samtidigt trevlig och ödmjuk. Har sålt ett fritidshus och är mycket nöjd med bemötandet, servicen och den goda informationen rakt igenom hela processen. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Sara C köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt bemött
    Levde upp till alla förväntningar av en mäklare
    Lättillgänglig, flexibel, tillmötesgående, tydlig, professionell, positiv Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Maria H köpte sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Bra, vi har fått svar på de frågor vi ställt. Eventuella problem har hon löst. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Johan L sålde sin bostad med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi är mycket nöjda med hur Jenny skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Allt gick snabbt var smidigt och korrekt. Vi kan rekommendera henne till alla som är i säljtankar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson