Jenny Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2009-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 219 Läs vad Jenny Holgersson

• Lars Björn-olof K sålde en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-30

Fårö
    Jag har sålt en tomt. Jag blev väldigt bra bemött och fick jättebra hjälp. Jenny överträffade mina förväntningar. Jag vill verkligen rekomendera henne.
    Björn-Olof Köllner Läs mer
  • Sture P köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-20

4:a
    Fin bostadsrätt
    J har varit tillgänglig , tydlig , glad , kunnig och seriös. Läs mer
  • Gunilla Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-01

3:a
    Visby
    Mycket lugn kunnig och bra mäklare som kunde sina saker. Opartisk lika med bra Läs mer
  • Elin L sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-23

2:a
    Visby
    Mycket bra kontakt med mäklaren, snabb återkoppling och svar på frågor. Läs mer
  • Ann-sofie N sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-17

Norra Gotland
    Jenny Holgersson har varit engagerad, positiv, trevlig. Vårat sommarhus blev snabbt sålt och vi fick över det vi förväntat oss. Vi har också fått tips och idéer inför visningen. Allt har gått väldigt smidigt, och Jenny har alltid varit anträffbar. Vi är mycket nöjda. Mvh Ann-Sofie och Raymond Läs mer
  • Linda J sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-02

Visby
    Köpt och sålt villa. Gott samarbete. Trevligt bemötande. Smidigt och bra 😊 Läs mer
  • Malgorzata S
    Malgorzata S köpte en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-02

Fårö
    Har köpt en tomt, som inte hunnit bli annonserad - det var Jenny, som under en visning föreslog att jag skulle titta på den, eftersom jag var mest intresserad av att bygga nytt, inte färdiga objekt.
    Hon tillhandahöll alla befintliga dokument gällande tomten, såg till att jag fick snabb bankkontakt och gav mig all nödvändig information. Jag är mycket nöjd
    Med affären och det sättet på vilket Jenny bemötte mig.. Läs mer
  • Peter W sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-14

Hej
    Mycket bra
    Vi har köpt och sålt via Jenny
    Resultatet har blivit bra Läs mer
  • MATS F
    MATS F skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-12

Jenny hjälpte oss att sälja en lägenhet i Visby och hon var professionell från början till slut. Allt gick smidigt och enkelt och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Elisabeth W sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-12

Fårö
    Hon är gld, positiv, kunnig, serviceminded och tillgänglig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson