Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Jenny Holgersson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 165 Läs vad Jenny Holgersson

• Sarah S köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-15

Norra Gotland
    Köpte ett fritidshus av Jenny. Jag upplevde henne som noggrann och sympatisk. Hon var dock inte särskilt flexibel med visningstiderna. Läs mer
    2019-07-15 Jenny H svarar Sarah S
    Hej, tack för er feedback. Att ge service är viktigt för mig och jag beklagar att det inte riktigt lyckats denna gång. Jag tar med mig era synpunkter. Önskar er en skön sommar i ert nya hus.
  • Annie H sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-07-12

Visby med omnejd
    Sålde en villa och Jenny skötte allt smidigt, effektivt och proffsigt! Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Tomas L köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-24

Fårö
    Köpt ett hus vid Lauter på Fårö.
    Vi fick hjälp med vad vi behövde ordna inför kontraktstecknandet av Jenny.
    En positiv upplevelse Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Therese L köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-23

Fårö
    Jenny har skött allt på toppensätt 😀 Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Marianne T köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-21

Norra Gotland
    Proffesionellt bemötande, återkopplade snabbt och kunnig. Har köpt en bostadsrätt. Motsvarade mina förväntningar på ett bra sätt. Kommer att vända mig till henne igen om det blir nya bostadsaffärer. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Kjell E sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-19

Norra Gotland
    Alla kontakter med Jenny har fungerat utmärkt.

Kan rekommenderas.

Kjell o Kerstin Slite Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Andrea S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-18

Visby Innerstad
    Jenny har sålt min lägenhet i Visby och tidigare min mors lägenhet efter hennes bortgång.
    Jag är väldigt nöjd med allt. Hon är trevlig, kunnig och tillmötesgående. Känner att jag kunde slappna av och lämna allt i hennes händer. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Adam W köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-13

Norra Gotland
    Vi har både sålt och köpt genom Jenny. Mycket hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Doris R
    Doris R köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-13

Visby med omnejd
    bought a house and Jenny was the broker. She was very professional, courteous and responsive. No hassle at any point. Jenny made it very easy to deal with the bank, and made sure the transition from old to new owners went without a hitch. Great experience. Läs mer
    Jenny H gillar detta
  • Liselotte S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-06-12

Norra Gotland
    Enkelt, smidigt och trevligt bemötande! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson