Fastighetsbyrån Gotland

Fastighetsbyrån Gotland

Välkommen till en av Gotlands mest anlitade fastighetsmäklare: Fastighetsbyrån!

Vår lokala förankring och kunskap om bostadsmarknaden i kombination med vårt banknära samarbete som ger experthjälp i frågor om bank och juridik gör att vi är ett självklart val för många som handlar med bostäder på Gotland.

Oavsett vilken typ av fastighet det handlar om vet vi att varje affär är unik och kräver direkta och personliga kontakter för att bli så bra som möjligt. Med erfarenhet, personligt engagemang och bred annonsering i olika kanaler ligger vi ständigt i framkant och ger dig de bästa förutsättningarna för en lyckad fastighetsaffär!

Kom förbi, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina frågor om boende på Gotland!

Läs vad 1332 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gotland 2

• sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-08-07 Verifierad kund
    Linn är en väldigt positiv och hjälpande mäklare. Hon hjälpte oss med allt oavsett vilken dag i veckan vi undrade något. Hon var riktigt proffsig vid försäljningen av vårt hus och lyckades sälja till det pris vi ville ha och med inflyttningsdatum även fast köparna ville annorlunda med datumet för inflyttning. All kontakt med mäklaren har känts proffsig och välbemötande. Skulle vart rekommendera Linn till fler att använda vid försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-08-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som levde upp till alla våra förväntningar med starten av en förfrågan på visning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-30 Verifierad kund
    Försäljningen har gått bra tack vare kunnig och mycket trevlig mäklare, trots att tiderna just nu inte är de bästa.
  • KAVOSH R
    skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-28 Spontant omdöme
    Jag kan varmt rekommendera Harun Mustafa! Han är otroligt hjälpsam och tillgänglig för alla frågor man har rörande bostadsmarknaden. Han är trygg och sakkunnig och har exceptionellt bra koll på Gotland. Harun går den där extra milen som man hoppas av en bra mäklare. Han är frågvis och genuint intresserad av att man ska hitta rätt objekt.

+ Tillgänglig och återkopplar snabbt
    + Har stor vetskap om rådande marknad
    + Varm och positiv bemötande
    + Mycket kunnig
    + Genuin och ödmjuk
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra information och kommunikation. Ibland hade vi uppfattningen att säljarna pushade på och då blev frågor en aningen stressande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Cecilias arbete. Trevlig, effektiv och proffsig mäklare.
    Tack snälla Inger och Lars Ove! Allt gott till er! Cecilia Daun
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-19 Verifierad kund
    Toppenmäklare! Kunnig, driven och ger ett mycket gott bemötande.
    2022-07-17 Verifierad kund
    Servicevänlig, lyhörd och lösningsorienterad!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig och alert. Snabb på återkoppling kring vårt köp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-11 Verifierad kund
    Vi blev bemöta på ett väldigt bra och trevligt sett. Vi fick den hjälp vi kände att vi behövde. Vi hade höga förväntningar och det levde Fredrik verkligen upp till.

Fredrik gjorde våran affär väldigt smidig. Kommer att rekommendera honom framöver.😊
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, smidigt TT
    2022-07-04 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och bra service. Det känns tryggt att köpa med Harun vid rodret av processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-02 Verifierad kund
    Nicoline var mycket tillmötesgående, närvarande och snabba på återkoppling. Blev ett smidigt husköp. Köpare nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-28 Verifierad kund
    Thomas är en mycket glad och trevlig man. Tycker han är ärlig och uppriktig och förtroende givande person det är en bra tycker jag.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lätt att prata med och förklarade på ett sett så att man kunde förstå
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Snabb och driftig , kunnig . Trevlig
    2022-06-27 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och pratglad. Kände full tillit till henne. Skulle ha varit hon från början så hade annonsen till huset kanske varit mer attraktiv.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-23 Verifierad kund
    Positivt bemötande.
    Goda och väl underbyggda förslag.
    Snabb i tanke och handling.
    Gustav är verkligen en perfekt mäklare!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Som köpare har jag varit i kontakt med många mäklare det senaste året och jag skulle säga att Gustav har utmärkt sig bland dem alla. Först och främst för att kommunikationen har varit jättebra.
    Jag upplevde att Gustav tar sitt jobb och sina kunder på allvar, men med glimten i ögat -han var professionell och ödmjuk på samma gång.
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Östra Gotland
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande! Thomas Sandelius tog sig tid att i lugn och ro visa huset och svara på alla frågor! Vi är mycket nöjda med både husköp och mäklarerfarenhet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vänlig, hjälpsam, lätt att få kontakt via sms eller e-post.
    Allt är inte färdigt men allt men hoppas på fortsatt hjälp med det sista
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-11 Verifierad kund
    Vi har blivit alldeles utmärkt bemötta och Linn har jobbat på även med att få vår lägenhet tillförsäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-10 Verifierad kund
    Linn fyller upp alla önskemål som vi har på mäklare.
    Linn är en super mäklare som gör det där extra som man inte förväntar sig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Kunde varit lite mer information om hur försäljningen skulle gå till annars jättebra.
    2022-06-06 Verifierad kund
    Bra och kunnigt bemötande.
    Köpet är inte helt klart svårt att bedöma upplevelse.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-06 Verifierad kund
    Harun är en väldigt professionell och ambitiös mäklare. Jag rekommenderar honom starkt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-05 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött! Lyssnade alltid när man hade frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-05 Verifierad kund
    Cicilia gav ett bra intryck, lyssnade och gav rekommendationer.
    Tack Sten. Hoppas du kommer att trivas fint i ditt nya fritidsboende! Cecilia Daun
  • köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-05 Verifierad kund
    En riktigt toppen mäklare som hjälpte oss att sälja vårat hus och köpa vårat nya!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-06-05 Verifierad kund
    Cecilia är proffsig och effektiv. Är mycket nöjd med hennes jobb att sälja min lägenhet!
    Tack snälla och stort lycka till med nya äventyr! Cecilia Daun
    2022-06-03 Verifierad kund
    Professionell och personlig på ett naturligt sätt.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Personlig och professionell i en perfekt avvägning. Engagerad och påläst när det gäller objekten som hon tar in. Har haft nöjet att ha henne som mäklare både vid köp och försäljning. Lyhörd för kundens önskningar, stöttar där det behövs för att jag som kund ska få maximal utdelning vid försäljning. Inger stort förtroende.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, tillgänglig. Rekommenderas.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Duktig och påläst angående objektet.
    Besvarade alla frågor, återkopplade snabbt.
  • sålde en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jenny har mitt fulla förtroende!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Harun är super trevlig och ger ett seriöst intryck. Snabb kontakt med bra återkoppling.
    Man kan lita på att han gör sitt yttersta för att försäljning ska bli en smidig och bra affär.
    Stort engagemang som verkligen lever upp till över förväntan.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Otroligt utåtriktad, lyhörd och serviceminded!

Kan varmt rekommendera honom!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Tydlig i kommunikation, snabb återkoppling på prissättning. Trevligt bemötande. Kommunikation hela tiden under budgivningen. Bra diskussion och råd vid slutgiltig bestämmande av köpare.
    Tack Ylva, det gjorde vi bra tillsammans. Cecilia Daun
    • Södra Gotland
    2022-05-22 Verifierad kund
    Bra bemötande redan från början. Hela processen genomfördes professionellt utan stress i väl anpassade steg.
    Rekommenderar Thomas.
  • Olof K
    köpte sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vänligt och korrekt bemötande.
    Snabb, smidig och hjälpsam!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Supertrevlig och proffesionell 👍🏻👌🏻
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-18 Verifierad kund
    Fredrik var engagerad, lyhörd och professionell genom vår försäljning. Hela processen var smidig och jag kan starkt rekommendera Fredrik till andra som planerar en gotländsk bostadsaffär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-16 Verifierad kund
    Jenny är mycket tillmötesgående och sköter hela ärendet väldigt professionellt.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Gustav var en trevlig mäklare som hade ett bra bemötande och lyssnade på mig som kund! Lätt att få tag på om man ville fråga något! Glad och positiv !
    2022-05-13 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Jenny som mäklare. Trevlig, koll på läget, snabb med information och återkoppling. 🏆
    2022-05-13 Verifierad kund
    Inlyssnande och genuin mäklare som alltid försöker tillgodose köpare och säljares önskemål. Helnöjd med bemötandet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-11 Verifierad kund
    Har anlitat Mats som mäklare fem gånger nu och upplever honom lika genomtrevlig som saklig o duktig i alla frågor o förväntningar jag kan ha dom säljare. Superbra alltså 😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Hedqvist en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-11 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande präglat av stor erfarenhet och kunnande.
    Mycket snabb och informativ kontankt i alla avseenden med omdelbar återkoppling till kund.
    Trevlig och rejäl kontakt som ger förtroende åt både säljare och köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-10 Verifierad kund
    allt har fungerat bra och allt gick över förväntan med mycket fint resultat
    2022-05-08 Verifierad kund
    Gustav är en jättebra mäklare som vi är glada att vi hade med oss i vår affär. När vår bank krånglade in i det sista så visade Gustav bra tålamod och förståelse, så affären kunde genomföras. Tack till Gustav och fastighetsbyrån för all hjälp.