Alla kategorier Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Gotland

Fastighetsbyrån Gotland

Söderväg 1E, 621 58 Visby — Visa karta

Välkommen till en av Gotlands mest anlitade fastighetsmäklare: Fastighetsbyrån!

Vår lokala förankring och kunskap om bostadsmarknaden i kombination med vårt banknära samarbete som ger experthjälp i frågor om bank och juridik gör att vi är ett självklart val för många som handlar med bostäder på Gotland.

Oavsett vilken typ av fastighet det handlar om vet vi att varje affär är unik och kräver direkta och personliga kontakter för att bli så bra som möjligt. Med erfarenhet, personligt engagemang och bred annonsering i olika kanaler ligger vi ständigt i framkant och ger dig de bästa förutsättningarna för en lyckad fastighetsaffär!

Kom förbi, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina frågor om boende på Gotland!

Läs vad 727 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gotland

• 2019-09-21

Kristina A skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har sålt en 1:a i Visby. Harun är mycket professionell - svarar snabbt på mina mail, trevligt bemötande och vet vad han pratar om. Jag köpte samma lägenhet av Harun för fyra år sedan och det finns en anledning till att jag ville att han skulle sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-20

Stefan G skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Alltigenom korrekt och bra.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-09-20

Robert D skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Lugn men proffsig. Vågar ta plats och kan sin sak. Bra erfarenhet. Läs mer

FRIDA L skrev om Petra Myrdahl en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Detta skrivs som ett svar på Erica H:s inlägg angående en försäljning med Petra som mäklare. Jag som skriver är köparen av nämnda bostad. Jag kan inte ha någon åsikt om säljarens uppfattning av hur Petra agerat under försäljningen utan kommer endast att visa på min åsikt i hur Petra är som mäklare, samt förtydliga några saker jag anser vara felaktiga påståenden i säljarens inlägg.

Petra har alltid varit snabb på att svara både på mail och mobiltelefon. Petra har noga redovisat hela förloppet i försäljningsprocessen, såväl löpande samt i en skriftlig sammanfattning vid avklarad affär. Angående budgivaren som ursprungligen vann budgivningen men visade sig i sista stund inte ha täckning för sina bud, är min uppfattning att Petra har gjort vad hon kunnat för att försäkra sig om att budgivare 1 hade lånelöfte. Jag förstår säljarens känslor när man såklart hoppas på så mycket pengar som möjligt vid en bostadsaffär, men vad jag förstår var det ingen, varken mäklaren eller den presentiva köparen som visste att lånelöfter inte skulle gå igenom. När det stor klart att budgivare 1 inte kunde genomföra köpet, kontaktades säljaren och jag (den med näst högsta bud). Jag vet inte i vilken ordning mäklaren ringde till oss, men när jag blev uppringd fick jag uppfattningen om att säljaren var informerad om situationen. Allt som sas till mig i detta läge var att budgivare 1 inte hade lånelöftet klart och att mitt bud nu var det högsta. Frågan jag ställde mig då var, vilket bud är då det högsta? De andra budgivarna hade samtliga stigit av 175.000 kr tidigare. Kvar var bara jag och budgivare 1. Petra var noga med att säga att högsta bud var det bud jag lagt precis innan budgivare 1:s högsta bud. Jag bad då att få fundera & kontakta Petra senare. Jag hörde mig för hos bekanta som är kunniga inom området & samtliga menade att det bud som borde vara det gällande i en situation som denna var det bud som låg innan det endast var jag och budgivare 1 kvar. Då budgivare 1 inte hade lånelöfte anses hens bud ogiltiga. Jag meddelade mäklaren att mitt slutgiltiga bud var det som las innan det bara var jag och budgivare 1 kvar. Petra sa då att hon inte trodde säljaren skulle gå med på det, & jag valde att höja mitt bud med ytterligare 25.000 kr. Om säljaren inte ville ta det budet var alternativet att ogiltigförklara hela budgivningen och börja om med en ny budgivning. Vilket enligt min åsikt skulle vara en chansning, då budgivare 1 trots allt fått oss andra att haka på hens "budgivnings-våg". Om jag endast fått veta att budgivare 1 hoppat av så hade jag ju såklart undrat varför den med högst bud plötsligt försvann, & det är mäklarens skyldighet att berätta omständigheterna kring budgivningen. Som jag tidigare sagt, jag förstår säljarens känslor, detta var en känslomässig berg- och dalbana för samtliga inblandade. Att råka ut för en sån här budgivning är inget man vill vara med om! Men att påstå att jag då drog ner priset är inte sant. Samtliga bud över det bostaden såldes för måste ogiltigförklaras då de las av en person utan tillräcklig med pengar eller lånelöfte. Angående erbjudandet om att säljaren skulle slippa flyttstädning, var detta ett erbjudande från min sida som jag kom med ungefär 100.000 kr innan slutpris, som en extra morot till säljaren att vilja avsluta budgivningen och välja mitt bud. Att det erbjudandet inte kvarstod 100.000 kr senare hade alltså inget med "krånglet" att göra. Säljaren valde då att inte ta mitt erbjudande, utan fortsätta budgivningen. Vad beträffar handpenningen så vet jag av egen erfarenhet från flertalet tidigare försäljningar jag gjort att ett köp inte anses genomfört förrän köparen blivit godkänd av föreningen. Handpenningen var inbetald till mäklarkontorets konto i tid, men kan inte betalas ut till säljaren innan godkännandet från föreningen inkommit. Det är även standard hos mäklarfirmor att det arvode säljaren och mäklaren kommit överens om dras från handpenningen innan resterande belopp sätts över till säljaren. Så inga konstigheter där.

Tråkigt att inte båda parter var nöjda i denna affär. Jag som säljare kan bara säga att jag är nöjd med Petra! Jag har bara fått ett trevligt bemötande och hon har alltid varit lätt att få tag på, både via mail, sms och mobilsamtal, även på tider man inte kan förvänta sig vilket jag uppskattat mycket då jag under denna tid hade ett arbete som gjorde att jag hade svårt att vara anträffbar. Ett par dagar efter att jag tillträtt nya bostaden ringde även Petra upp mig för att höra att jag kommit till rätta och om det var något jag undrade över. En otroligt vänlig gest som jag trots flertalet tidigare kontakter med mäklare i andra affärer aldrig mött! Hoppas att säljaren, nu en tid senare ändå kan vara nöjd med sin försäljning som ändå slutade i ett rekordpris och en nästan 40 procentig ökning av utropspris. Läs mer

Per-Johan A skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Trevligt bemötande, tydligt och snabbt arbete, återkopplande! Läs mer

Cecilia B skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Professionell med ett mycket gott bemötande! Läs mer
  • 2019-09-17

Olof Arthur Ingemar F skrev om Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt och säljer ännu tomter. Gustav är väldigt engagerad och mycket tillmötesgående. Framför allt trevlig och har ett bra bemötande. Tar reda på det han inte vet och är noggrann.

Vi känner oss trygga och tacksamma att just Gustav är vår mäklare, vi kommer att anlita honom igen om vi kommer att behöva ! Läs mer
  • 2019-09-16

Christoffer O skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har lite svårt att skriva ett omdöme när jag endast träffat Jenny vid sista mötet. Innan hade jag mäklare Mats. Men den lilla kontakt vi hade funkade bra och jag skulle rekommendera Jenny och fastighetsbyrån till bekanta!

Mvh Läs mer
  • 2019-09-13

Tobias B skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt tomt
    Väl bemött
    Som förväntat Läs mer
  • 2019-09-12

Jan Tommy Stefan P skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt villa i Västergarn och har under "resans gång" upplevt Harun som ett stort stöd som proffsigt hjälpt oss. Läs mer
  • 2019-09-11

Maria M skrev om Petra Myrdahl en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag anlitade Petra Myrdahl för att sälja mitt fritidshus på Gotland.
    Utav tre mäklare valde jag Petra för att hon var uppriktigt intresserad av min fastighet. Hon såg möjligheterna att sälja den till ett bra pris, insåg hur fin den är och förstod att jag ville nå en köpare som skulle kunna förvalta den bra. Hon var tydlig med hur det hela skulle gå till och lyssnade på alla mina frågor, som jag hade som förstagångs säljare.
    Om hon var osäker på något, tog hon alltid reda på svar och återkom snarast. Petra svarade så gott som alltid på telefon och mail.
    Hon hade hela tiden is i magen som smittade av sig på mig, som i långa loppet gav ett fint samarbete och en god affär.
    Under en vecka fick vi toppnotering, Hemnets mest klickade annons på hela Gotland. Petra gjorde en fin film om fastigheten och området runtomkring.
    Under budgivningen lyssnade hon på mina önskemål som gav ett resultat jag blev nöjd med:) Läs mer
  • 2019-09-09

Stefan E skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Serviceminded, professionell, svarade snabbt på SMS och mail m m. Trevlig, svarade på alla frågor vi hade på ett utmärkt sätt.

Andel på Snäckbacken 8

Vår upplevelse av Harun Mustafa och Gotland var mycket bra, toppklass.

Hälsningar

Stefan Eliasson Läs mer
  • 2019-09-09

Henrik J skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi köpte en tomt på norra Gotland. Mycket smidig och trevlig process med nöjda parter på båda sidor av affären. Tack! Läs mer
  • 2019-09-08

Ola T skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Snabb på att respondera! Påläst! Läs mer
  • 2019-09-06

Agneta E skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Har köpt en andels lgh i Visby/Snäck. Harun kändes direkt äkta, påläst och engagerad. Väldigt ödmjuk och lyssnande, tog sig tid att svara på våra frågor och visade runt, inte stressad. Han har hållit tider som bestämts och varit tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera honom till familj, vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-09-06

Maria L skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt tomt genom Jenny.
    Hon svarar alltid på mejl/sms
    Trevlig och saklig, noggrann Läs mer

Jimmy L skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt en tomt och Jenny var super på alla sätt!! Läs mer

Erica H skrev om Petra Myrdahl en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag är väldigt missnöjd över min mäklares insats. Det är många punkter jag stör mig på.
    Hela affären började med att hon kom hem till mig och där hade hon info om hur affären skulle gå till (bra info, tydligt),
    Nästa steg var att fotografera, då bokade vi in en tid där jag tog ledigt från jobb för att Petra skulle följa med och gå igenom några frågor med mig. ( Petra missade fotograferingen och jag fick återkoppling flera dagar efter att hon missat det och att vi fick boka in ny tid för att gå igenom frågorna).
    Nästa steg var visningarna, där kände jag mig delaktig om tid och dag MEN jag hade en önskan om att Petra skulle ringa mig efter visningen vilket jag ändå påminde om efter första visningen som jag fick ringa upp 3timmar efter och fråga själv, likadant på andra visningen fick jag ringa upp för att få info. (Dessutom var inte mitt privata förråd låst efter första visningen och där hade jag mycket saker ståendes.
    När väl visningarna var över och budgivningen var igång så fick jag följa den via sms, helt okej tyckte jag.
    När budgivningen var över och det var dax att bestämma sig vilken av köparna jag ville välja så bad jag Petra att kolla upp om den högsta budgivaren verkligen hade lånelöfte ( hon borde väl kunna få se pappret på det?), vilket hon skulle göra tidigt morgonen efter. Fick då veta att han hade ett lånelöfte och vi bokade tid för kontraktsskrivning samma kväll.
    20min innan jag ska åka dit ringer Petra och säger att budgivaren skulle in på banken för att se om han kunde låna pengar!?
    Det var bara att vänta in svaret och när väl svaret kom att budgivaren inte fick låna pengar så ringde Petra upp mig för att berätta det. Fick då också veta att hon hört av sig till budgivare 2 utan diskussion eller ett OK från min sida och sagt att budgivare 1 inte fick lånelöfte!
    Vilket resulterade i att budgivare 2 såklart drog ner priset! I min värld så tyckte jag att hon kunde prata med mig och vi kunde komma överens vad vi skulle säga till budgivare 2 som var extremt sugen på lägenheten! Det kändes som att Petra ville köparens bästa istället för mitt!
    Det hade räckt med att säga att budgivare 1 hade hoppat av!
    Med det här krånglet så blev resultatet att jag förlorade 100 000kr på affären!
    Budgivare 2 hade sagt sitt slut bud + flyttstädning men drog tillbaka det i samband med krånglet och då frågade jag Petra om vi inte kunde ställa flyttstädning som ett litet krav till budgivare 2, då fick jag tillbaka med extremt dålig och tråkig ton att jag då inte alls kunde komma med något krav! Och att det här var ju faktiskt mitt ”fel” och problem att det blivit som det blivit.
    När väl vi kommit fram till ett pris på lägenheten så skulle jag komma in och skriva på kontraktet som sen skulle skickas upp till köparen som bor på fastlandet.
    Det skickades iväg samma dag och handpenningen skulle vara inne en vecka senare.
    När dagen kom då handpenningen skulle vara inne fanns det ingen handpenning och jag hade heller inte fått någon uppdatering om affären faktiskt blev av eller inte.
    Ringde uppe Petra dagen efter och fick då veta att hon ännu väntade på godkännande av föreningen för köparen. (Hur ska jag veta det utan uppdatering)
    Dagen efter kom handpenningen in och då är det inte hela handpenningen utan det var avdraget 66 250kr utan info från mäklaren. Jag tänker väl att man drar sitt mäklararvode när affären är klar!? Eller har jag fel?? Eller åtminstone att man meddelar när man tar pengar av någon annan.
    När dagen för sista pappers påskrivningarna var här så var inte alla papper ändå påskrivna fast hon skulle skicka upp alla papper, så det har jag fått på posten i efterhand.
    Fick då också säga till om att jag ville ha ett exemplar av kontrakten som skrivits på. Då trodde hon att jag redan hade fått ett.
    Slutlig sammanfattning av Petra är alltså extremt dålig koll, dålig kommunikation och dålig på att uppdatera, väldigt oprofessionell måste jag säga.
    Tyckte också att det var svårt att få tag på henne då jag fått ett fast telefon nummer (tycker väl att ett mobilnummer och en e-postadress borde man väl kunna få.

Jag kommer tyvärr inte att rekommendera fastighetsbyrån för någon annan. Läs mer
    2019-09-20 Jenny H svarar Erica H
    Hej Erica, stort tack för dina synpunkter. Jag beklagar att du fått en tråkig upplevelse av vår tjänst och medarbetare. Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och med det säkerställa en hög nivå då kvalitet och nöjda kunder är avgörande för vår verksamhet. Jag beklagar att vi inte lyckats i din affär. Återigen tack för att dina synpunkter som blir värdefulla i vårt arbete framåt. Vi hoppas även på en konstruktiv dialog med dig direkt i ett annat forum. Med vänlig hälsning, Jenny Holgersson - kontorschef - Fastighetsbyrån Gotland

Thomas L skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Lägenhet, proffsigt, engagerad, energisk och alltid anträffbar. rekomenderar honom varmt. Läs mer

Radin R skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpte en tomt i Visby.
    Utmärkt bemötande, mycket professionellt och höga kunskaper inom sitt område.
    Mina förväntningar av en mäklare är att:
    - god mötande särskilt mot de som inte är infödda i svensk.
    - Flexibelt och kunniga i sitt yrke
    - trevligt och tidsanpassade.
    Jenny Holgersson har fullt alla kraver i mina och min fru bedömning. Läs mer

Christer T skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt en lägenhet med renoveringsbehov.
    Bemötande, saklig, påläst om området och lägenheten.

Det jag uppskattade var snabba svar även på konstiga tider.
    som sena kvällar och helgen. Som köpare försöker man ha en taktik.
    och det kan just vara att snabb att lägga nya med bud även på dessa konstiga tider. Där tycke jag Jenny gjorde ett bra jobb. Läs mer

Eva-Lotta S skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Trevligt och bra bemötande gällande hela affären. Läs mer

Birgitta G skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Trevlig, lätt få kontakt med, mycket bra på återkoppling. Kunnig om området där vi sålde vår lägenhet visade engagemang. Läs mer

Jan-Erik W skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har anlitat Jenny Holgersson som mäklare vid en tidigare bostadsaffär. När det nu var dags att igen anlita mäklare vid försäljning av lägenheten efter min mamma så var Jenny ett självklart val.
    Jenny är seriös, glad och helt enkelt en trevlig person att ha att göra med både före, under och efter försäljningen. Läs mer

Anders B skrev om Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi har köpt två tomter i Burge Lummelunda. När vi lämnade intresseanmälan så var det en annan mäklare som stod som ansvarig. Han skulle höra av sig men gjorde inte det. Även om det är semestertider så är det dåligt om man har ett mobilsvar som säger att man ska ringa upp och sen gör man inte. Jag ringde då själv Fastighetsbyrån och fick prata med Fredrik. Vi fick ett oerhört bra bemötande och det har fortsatt fram till i torsdags när vi fick tillträde till Tomterna. Stort tack till Fredrik för det. Läs mer

Johan L skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mycket smidig precises från början till slut. Löste köpet på mindre än 10 timmar på en söndag. Läs mer
  • 2019-08-23

Stefan L skrev om Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Thomas har skött sig exemplariskt, i min försäljning är det andra myndigheter som bromsat försäljningen! Läs mer
  • 2019-08-23

Ingela J skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Tydlig, snabba svar och tillmötesgående på alla vis. Upplevde mäklaren som just en mäklare (mer än en säljare) i ordets rätta bemärkelse - en person som mäklar mellan två parter.
    Tack Läs mer
  • Emma Margaretha J

2019-08-23

Emma Margaretha J skrev om Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Engagerad, kunnig, ödmjuk och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-08-18

Jonny G skrev om Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Fredrik är en som verkligen engager sig 100% med det han gör. Mycket trevlig. Rekommenderas till andra som ska sälja sitt hus. Jättenöjd. Läs mer
  • 2019-08-15

Margareta T skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag har alltid blivit väl bemött och snabbt fått svar på frågor jag har haft. Jag kände det som att hon var lätt att få kontakt med. Jag förväntade mig ett proffsigt bemötande och det fick jag också. I början så hände det inte så mycket på grund av ett stort utbud, men efter en viss tid så hade hon plötsligt ordnat en köpare som bestämde sig direkt. Det var bra gjort. Läs mer
  • 2019-08-13

Inga Lena Margareta S skrev om Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Har sålt en andel i ett andelshus. Bemötandet har varit mkt bra. Förväntningarna var att få ut så mkt som möjligt och vi är nöjda. Allt har fungerat till belåtenhet och vi rek Thomas till alla. Läs mer
  • 2019-08-12

Sven-erik B skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Harun är mycket trevlig och professionell i sitt yrka
    Kunnig och påläst, vilket skapar förtroende hos både säljare och köpare Läs mer
  • 2019-08-08

Eva T skrev om Peter Tumegård en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Peter var min mäklare när jag köpte ett fritidshus på Gotland. Han var mycket lätt att nå, trevlig att ha kontakt med och gav adekvat information. Väldigt skönt med en mäklare som har så bra kunskaper om trakten. Jag skulle gärna använda honom igen. Läs mer
  • 2019-08-08

Mats E skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt bostadsrätt. Mycket proffsig fastighetsmäklare som svarade på alla frågor. Enkelt och smidigt köp. Läs mer
  • 2019-08-06

Sussie A skrev om Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har köpt ett hus på landet utav Gustav. Har blivit mycket bra bemött med öppenhet och tydlighet i husaffären som jag uppskattade mycket. Jag hade inga förväntningar alls innan och blev väldigt imponerad av denna unga mäklare med sitt trevliga sätt. Han har därför fått i uppdrag att även sälja min lgh.
    Vänligen Sussie Läs mer
  • 2019-08-05

Lennart G skrev om Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Såld bostadsrätt.
    Trevligt och lättsamt bemötande samt kunnig. Läs mer
  • 2019-08-05

Inge G skrev om Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick fredrik dam som mäklare. En mycket trevlig och verkligen lättsam person, mycket lätt och effektiv person Läs mer
  • 2019-07-31

Kent H skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi har haft ute vår stuga i slite till försäljning i ca 1 år , vi visste att det kunde bli svårt att sälja till det priset vi begärt , men med kyla och skicklighet har Jenny rott affären i hamn . Vi är som sagt mycket nöjda med allt .
    Kent och Lisa hammarström Läs mer
  • 2019-07-30

Liza L skrev om Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Snabb försäljning av bostadsrätt och därefter snabbt och smidigt köp av hus. Proffsig och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • Sara H

2019-07-29

Sara H skrev om Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag har med hjälp av Linn nyligen sålt min bostadsrätt. Linn har genom hela processen varit trevlig och professionell. Jag har sedan första mötet känt fullt förtroende för Linn som mäklare och har därmed kunnat känna mig lugn och trygg med att Linn har skött min bostadsförsäljning på allra bästa sätt. Jag är nöjd, tacksam & rekommenderar Linn Granström som fastighetsmäklare! Läs mer
    Linn G gillar detta
  • Gunnar D

2019-07-28

Gunnar D skrev om Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Försäljning av fritidshus på norra Gotland. Gustav var mycket tillmötesgående och skapade en positiv kontakt. Han var mycket tydlig och klar när det gäller informationen kring husaffären. Försäljningen genomfördes snabbt och effektivt och till vår fulla belåtenhet. Vi tycker att Gustav är en god representant för företaget och rekommenderar honom gärna som fastighetsmäklare.
    Mvh Gunnel Maria Läs mer
  • 2019-07-26

Richard Walter S skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Toppen tjej och framförallt en kompetent och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-07-25

ELSE-MARIE G skrev om Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mycket bra bemötande av erfaren och proffsig mäklare.
    Mycket tacksam för en bra affär för alla parter. Läs mer

Mattias W skrev om Fastighetsbyrån Gotland
    Våra mäklare gjorde båda ett fantastiskt jobb med att coacha oss inför försäljningen av vårt fritidshus. Den ene gav oss tips och råd för att öka värdet, den andra lyckades få till en försäljning som överskred våra förväntningar. Läs mer

Anne M skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Mycket trevlig och kunnig. Vi hade tur att få en så bra mäklare. Läs mer
  • Maria Kristina S

2019-07-24

Maria Kristina S skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålde vårt hus med Jenny på Fastighetsbyrån Gotland. Hon är både trevlig och professionell. Rekommenderar Jenny starkt. Läs mer

Linda-Mari D skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    När vi bestämde oss för att sälja vår tomt på Bungenäs kontaktade vi två olika mäklare.

Vi valde att jobba med Jenny eftersom hon hade väldigt bra bemötande och såg positivt på området och tomten.

Enkel, kunnig och trevlig.

Allt gick supersmidigt. Läs mer
  • 2019-07-23

Per Erik Valdemar N skrev om Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jenny var toppen mär vi sålde vår tomt på Bungenäs. Läs mer
  • 2019-07-23

Björn H skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland