Fastighetsbyrån Gotland

Fastighetsbyrån Gotland

Välkommen till en av Gotlands mest anlitade fastighetsmäklare: Fastighetsbyrån!

Vår lokala förankring och kunskap om bostadsmarknaden i kombination med vårt banknära samarbete som ger experthjälp i frågor om bank och juridik gör att vi är ett självklart val för många som handlar med bostäder på Gotland.

Oavsett vilken typ av fastighet det handlar om vet vi att varje affär är unik och kräver direkta och personliga kontakter för att bli så bra som möjligt. Med erfarenhet, personligt engagemang och bred annonsering i olika kanaler ligger vi ständigt i framkant och ger dig de bästa förutsättningarna för en lyckad fastighetsaffär!

Kom förbi, boka en fri värdering eller kontakta oss på annat sätt med dina frågor om boende på Gotland!

Läs vad 1105 kunder tycker om Fastighetsbyrån Gotland 2

2021-08-04
    Verkligen professionellt bemötande från A till Ö!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-08-04
    Mycket gott bemötande som väl levde upp till mina förväntningar och gjorde försäljningen av min lägenhet till en god upplevelse.
    2021-08-02
    Fredrik Dahm har varit mycket trevlig och professionell. Han har även varit snabb i kontakten. Rekommenderar honom varmt.
    2021-08-02
    Jeg er meget fornøyd med Fredrik Dahm. Han utførte sitt oppdrag på førsteklasses vis!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-08-02
    Nicoline är väldigt trevlig med stort kundfokus. Hon sätter kunden i centrum och visar ett genuint intresse för göra en bra affär men även tar hänsyn till olika krav och detaljer. Hög tillgänglighet och alltid ett leende på läpparna :)!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-08-01
    Cecilia har tagit hand om vår försäljning på ett mycket förtroendefullt och engagerat sätt. Vi har uppskattat hennes
    kvalitéer och omtanke genom hela affären.
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Det var ett nöje att samarbeta med er! Cecilia Daun
  • köpte en tomt med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-30
    Vi har gjort vår fastighetsaffär på distans och Thomas har alltid vart tydlig och snabb i sin återkoppling. Thomas har varit en jättebra partner i vår affär.
    2021-07-29
    Ung och driven. Lätt att prata med.
    2021-07-28
    Jag blev väldigt bra bemött av Gustav. Kände redan från första mötet att jag fick stort förtroende för honom. Skulle absolut rekommendera Gustav som mäklare till andra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-27
    Bästa bemötande och mycket hjälpsam. Effektiv och tillgänglig..
    Stort tack för fin affär !
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-26
    Vi blev mycket trevligt och yrkesmässigt bra bemötta av Gustav. Han har ett trevligt.sätt och ger alltid lugna och klara besked.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-24
    Lugn trygg och påläst mäklare som gärna gör det lilla extra för att hitta svar på frågor från oss köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-23
    Harun är engagerad och trevlig.
    Trots en osmidig säljare kände vi som köpare att Harun gjorde sitt yttersta för en smidig affär.
    Vi kan kan varmt rekommendera Harun.
    Hälsningar Anneli och Jonny
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-21
    En väldigt tillgänglig och serviceminded mäklare, som lever upp till alla ens förväntningar. En smidig och effektiv försäljning, tack vare Haruns otroliga engagemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-21
    Gustav gav snabba svar på våra frågor och informerade löpande och utförligt om processen framåt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Visby Innerstad
    Avslappnat
    Konstruktivt
    Respektfullt
    Informativt
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-19
    Väldigt human och jordnära mäklare, inget "säljsnack" eller onödigt smörande/konstlande som vi upplevt från andra mäklare.
    Kommer definitivt välja Jenny i framtida bostadsaffärer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-19
    En riktigt bra och trevlig mäklare
    2021-07-11
    Vi är mycket nöjda med Fredrik. Inga särskilda synpunkter
  • köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-10
    Harun är påläst, kunnig om det han säljer och har ett lugnt och trevligt sätt mot oss som köpare. Förklara hela processen tydligt och stressar inte igenom något. Vi är mycket nöjda med Haruns prestation. Man känner sig trygg.
    2021-07-10
    Trevlig och professionell. Fredrik är alltid tillgänglig för att besvara alla frågor.
    2021-07-10
    Allt har skötts som förväntat. Jag har inget att klaga på.
    2021-07-09
    Lugn, glad trevlig, tydlig och sakkunnig. Affären gick jättemysigt med minimal insats från vårt håll.
    2021-07-08
    Bra det har fungerat bra allting. Bra kontakt hela tiden. Inget att klaga på.
    2021-07-08
    Allt fungerade som det skulle.
    Fredrik var lätt att få tag på och hade svar på de frågor som jag hade (eller tog reda på det och återkopplade).

Hade väl inga förväntningar men vi är ju båda gotlänningar så det underlättade kanske kommunikationen.

Vi har ju inte tillträtt huset ännu men än så länge verkar allt perfekt.
    2021-07-08
    Ett mycket korrekt bemötande.
    Från fotografering och beskrivning av lägenheten till annonsering tog det bara tre dagar. Lägg därtill visning inom en vecka. Därefter kort budgivning.
    Allt klart inom drygt en vecka.
    Suveränt arbetat.
    Under hela tiden fick vi bra info.
    2021-07-08
    Jättebra, lätt att få tag i. Känns trygg och ärlig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Professional, hjälpsam.
    Skulle absolut rekommendera henne.
    Fredrik
    Tack för fint omdöme! Ha en fortsatt fin sommar. Cecilia Daun
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Larsson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-07
    Mycket trevlig men vi kände att han inte la ner hela sin själ för oss.
  • sålde en tomt med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Proffs—————_________________\___\____———
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Holgersson en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-04
    Jag blev vänligt bemött av mäklaren.
    Mina främsta förväntningar var att bli av med huset genom budgivning för att utan att ge favör till någon. Det blev jag. Jag fick även vara med på budgivningens olika turer. Helt ok.
    2021-07-02
    Gustav är en trevlig prick som gjorde ett kanonjobb vid försäljningen av min lägenhet! Rekommenderas starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-29
    Allt var o blev bra kram Annika 👍🏼🥰
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-28
    Mäklaren visade stort intresse och kunskap kring vårt lägenhetsköp. Han kunde också trovärdigt redogöra för riskerna med köpet. Vi kände oss mycket tryggare efter samtalen med Harun. Kommer garanterat kontakta honom igen om vi får chansen att byta upp oss till en större lägenhet i framtiden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-24
    Proffsig och trevlig, top notch bemötande.
  • Emil D
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-23
    Linn ger ett vaket och engagerat intryck från början till slut.
    Vi hade höga förväntningar på både tillgänglighet och agerande vilka infriades med råge.
    Kan varmt rekommendera Linn som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Granström en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-23
    Trevlig och bra påläst. Denna undersökning kommer ju lite tidigt då inte är 100% klara med affären ännu!
    2021-06-22
    En glad, positiv och kompetent mäklare som känns närvarande under hela säljprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-22
    Bra mottagade, väl informerad. Glad och trevlig
    2021-06-21
    Snabb i kontakten, trevlig och vettig.
    2021-06-21
    Mycket trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-20
    Nicoline tog sig an vårt ärende med största engagemang. Något som vi tyckte höll i sig hela vägen från första kontakt tills huset var sålt. Proffsig, trevlig och intresserad.

/John och Therese
    2021-06-19
    Han är enkel att ha med å göra!
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-18
    Cecilia förstod vad vi var ute efter, var lyhörd och kompetent med fokus på en bra och trygg affär.
    Vi kunde inte vara mer nöjda!
    Tack Gustaf, det var ett riktigt nöje att få hjälpe er med förmedlingen av er fina fastighet! Cecilia Daun
    2021-06-18
    Allt toppen från början till slut 👌
  • köpte sitt hus med hjälp av Thomas Sandelius en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Västra Gotland
    2021-06-18
    Thomas var bra påläst på objektet, trevlig och professionell.
    Jag är mycket nöjd så här långt..
    / Klas
    2021-06-18
    Cecilia har skött vår försäljning effektivt och med mycket gott resultat från intag till visning, budgivning och kontraktsskrivning. Vi är mycket nöjda
    Tack så mycket! Kul att det gick så himla bra. Cecilia Daun
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Daun en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Östra Gotland
    2021-06-17
    Trevligt bemötande och hjälpsam
    Tack för förtroende att få förmedla er fina fastighet! Cecilia Daun
    2021-06-16
    Mycket bra mäklare! Påläst och har svar på frågor.
    2021-06-16
    En mycket trevlig och tillmötesgående kille som alltid är nåbar oavsett tid på dygnet.
    Världsklass både då vi köpte och sålde vår lägenhet. Riktigt bra!!!
    //Kim & Katrin