Harun Mustafa
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 209 Läs vad Harun Mustafa

• Betty V
    Betty V köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-01

Visby
    Vi köpte en lägenhet av Harun. Vi upplevde att han var trevlig och informativ utan att vara för påstridig. Han har alltid varit lätt att få tag på och varit hjälpsam även med kort varsel. Han är professionell och har gjort vår köpeprocess mycket lättsam och smidig. En mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Maria K sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-31

Visby
    Sålt bostadsrätt. Harun är tillmötesgående, väldigt tillgänglig och handlingskraftig. Försäljningen gick smidigt och jag kan varmt rekommendera honom framöver. Läs mer
  • Tobias W sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-19

Harun är ett självklart val när det är dags att sälja bostaden. Utmärkt service från början till slut! Läs mer
  • Jennifer S köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-18

Visby
    Jag köpte min första lägenhet och fick hjälp av Harun.
    Han har varit väldigt klar och tydlig och bemött mig på bästa sätt.
    Jag var rädd i början av köpet men när han välkommnade mig och börja förklara allt för mig så kände jag mig genast lugn och förstod vad allt handlade om.
    Jag är jätte nöjd med servicen jag fick och köpet jag har gjort!
    Tack så mycket! Läs mer
  • Jimmy A köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-09

Visby
    Trevlig och schysst som alltid finns tillgänglig. Läs mer
  • Håkan W köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-09

Visby
    :Köpt en ny producerad lägenhet.
    :Trevlig, påläst och kunnig.
    :Löste frågor vi hade. Läs mer
  • Susanne K köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-07

Lugn och hjälpsam.
    Man känner sig trygg då han alltid gör sitt bästa för dig som kund.
    Svara alltid snabbt på frågor, alltid glad. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-06

Visby
    Harun är grym, snabb återkoppling och enkel att göra affärer med! Läs mer
  • Lena Birgitta C köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-05

Visby
    Köpt bostadsrätt, Harun är väldigt trevlig och mycket hjälpsam. Har även ett stort tålamod med oss vad som ska skötas via datan bank-id mm. Det är inte så lätt är man är äldre! Läs mer
  • Ihab S köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-05

Visby
    Mycket duktig mäklare, bäst i stan. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa