Harun Mustafa
Registrerad mäklare sedan 2014-05-09
Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 218 Läs vad Harun Mustafa

• Stefan Lars Arnold A sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-29

Mellersta Gotland
    Sålt villa, Harun var kanonbra. Höll bra kommunikation under hela resan. Proffsigt bemötande och förklarade alla punkter på ett bra sätt så vi hela tiden förstod vad som hände.

Mycket nöjda. Läs mer
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-13

4:a
    Visby
    Harun gör ett fantastiskt jobb. Han är lyhörd, snabb och effektiv. Min upplevelse är att han alltid jobbar för att göra både köpare och säljare trygga och nöjda med affären.
    Han motsvarade alla mina förväntningar! Läs mer
  • Yvonne Rose-marie S sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-11

En mycket duktig mäklare , positiv, glad, intresserad av kunden och vill på alla sätt tillfredställa . Han har sålt mitt hus och sett till att jag blev nöjd trots Covid 19. Läs mer
  • Evy N sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-03

2:a
    Harun Mustafa har från dag ett i uppdraget att sälja min lägenheten, gjort ett kanonjobb
    Hållit mig informerad och delaktig i alla steg han tagit
    Försäljningen har gått snabbt och med Ök godkänd resultat
    Jag rekommenderar HARUN MUSTAFA
    som en mycket duktig mäklare och jag är en mkt nöjd kund/ säljare
    Mvh Evy Nymoen Läs mer
  • Monica T sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-24

3:a
    Visby med omnejd
    En mycket duktig mäklare, lyhörd och kunnig.
    Kan verkligen rekommendera honom för en trygg bostads försäljning/köp.
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick riktigt bra. Läs mer
  • Kristoffer K sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-13

Visby
    Harun hjälpte oss sälja vårat hus , bra och smidig försäljning , upplever Harun som en duktig och påläst mäklare ,10av 10 för hans jobb Läs mer
  • Monica B köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-13

Visby
    Jag har köpt en bostadsrätt i Visby och Harun var mäklare på den affären. Jag har tidigare haft kontakt med Harun i andra ärenden och han är alltid glad, trevlig, påläst och svarar väldigt snabbt på mejl och olika frågor. Läs mer
  • Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-14

Mycket bra genomförd affär tack vare Harun. Läs mer
  • Per A köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-10

Köp av andelslägenhet Snäckbacken 8 Läs mer
  • Betty V
    Betty V köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-01

4:a
    Visby
    Vi köpte en lägenhet av Harun. Vi upplevde att han var trevlig och informativ utan att vara för påstridig. Han har alltid varit lätt att få tag på och varit hjälpsam även med kort varsel. Han är professionell och har gjort vår köpeprocess mycket lättsam och smidig. En mycket duktig mäklare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson