Harun Mustafa

Harun Mustafa

Harun Mustafa är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Harun Mustafa har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 280 omdömen med ett betyg på 4.8. Harun Mustafa har haft 148 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 57% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 280 Läs vad Harun Mustafa

• köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-23
    Harun är engagerad och trevlig.
    Trots en osmidig säljare kände vi som köpare att Harun gjorde sitt yttersta för en smidig affär.
    Vi kan kan varmt rekommendera Harun.
    Hälsningar Anneli och Jonny
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-21
    En väldigt tillgänglig och serviceminded mäklare, som lever upp till alla ens förväntningar. En smidig och effektiv försäljning, tack vare Haruns otroliga engagemang.
  • köpte sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-07-10
    Harun är påläst, kunnig om det han säljer och har ett lugnt och trevligt sätt mot oss som köpare. Förklara hela processen tydligt och stressar inte igenom något. Vi är mycket nöjda med Haruns prestation. Man känner sig trygg.
    2021-07-08
    Ett mycket korrekt bemötande.
    Från fotografering och beskrivning av lägenheten till annonsering tog det bara tre dagar. Lägg därtill visning inom en vecka. Därefter kort budgivning.
    Allt klart inom drygt en vecka.
    Suveränt arbetat.
    Under hela tiden fick vi bra info.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2021-06-28
    Mäklaren visade stort intresse och kunskap kring vårt lägenhetsköp. Han kunde också trovärdigt redogöra för riskerna med köpet. Vi kände oss mycket tryggare efter samtalen med Harun. Kommer garanterat kontakta honom igen om vi får chansen att byta upp oss till en större lägenhet i framtiden.
    2021-06-19
    Han är enkel att ha med å göra!
    2021-06-18
    Allt toppen från början till slut 👌
    2021-06-16
    Mycket bra mäklare! Påläst och har svar på frågor.
    2021-06-16
    En mycket trevlig och tillmötesgående kille som alltid är nåbar oavsett tid på dygnet.
    Världsklass både då vi köpte och sålde vår lägenhet. Riktigt bra!!!
    //Kim & Katrin
    2021-06-14
    Harun är kunnig, personlig och engagerad. Likaså förtroendeingivande, pålitlig och professionell.
    De frågor som han ev inte hade svar på kollade han upp direkt och återkom med svar på. Gav goda värdefulla tips och råd på vägen utöver det som jag efterfrågade. Som helhet överträffade Harun mina förväntningar.