Läs vad 233 Läs vad Harun Mustafa

• 2020-12-17
    Bostadsrätt
    Harun var mkt serviceinriktad-ödmjuk - återkopplade direkt vid frågor och kunde han inte svara direkt så tog han reda på fakta och kom tillbaka med besked snabbt. Vi är mkt nöjda med hans insats och han är en mycket sympatisk person att ha att göra med//Jarmo
    Jarmo H
    • 90.0 m²
  • 2020-12-13
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren bemötte oss med ödmjukhet och engagemang. Han upplevdes pålitlig och intresserad av att affären skulle kännas bra för oss. Han missade någon detalj kring vilka villkor som gäller vid nyproduktion. Sammanfattningsvis var Harun bemötande främst pålitligt.
    Kristina H
    • 90.0 m²
  • 2020-12-13
    Engagerad och kunnig som på ett trevligt sätt tar hand om
    mina affärer.
    Christer N
    • 65.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-11-30
    Trevlig, smidig och proffessionell. Vi kom i en situation där vi behövde sälja fort och under lite speciella förutsättningar. Harun löste detta på ett utmärkt sätt. Det gick snabbt, och vi känner ändå att det landade i en hållbar lösning.
    Lars B
    • 164.0 m²
  • 2020-11-26
    Jag har sålt en tvårummare i visby. Harun har varit den perfekta Mäklaren. Jätte bra kommunikation och engagemang.
    Så här snabbt och smidigt trodde jag inte det skulle vara att sälja bostad. Men Harun levde upp till mina förväntningar och jag är super nöjd!
    Linda A
    • 2:a
    • 56.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
  • 2020-11-06
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev jättebra bemött, tycker att Harun skötte det superproffsigt! Levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Jonas S
    • 4:a
    • 137.0 m²
  • 2020-11-02
    Hjälpsam, då jag pga sjukdom var tvungen att omgående sälja köpt objekt.
    Bengt E
    • 67.0 m²
  • 2020-10-19
    Köpt en Lägenhet i Visby. En mycket bra genomförd affär av Harun som är saklig, hjälpsam och snabb att svara på alla frågor.
    Kenneth B
    • 1:a
    • 31.0 m²
  • 2020-10-05
    Harun har hjälp oss att sälja vårat hus
    Harun är en riktigt trygg och bra mäklare som vi varmt rekommenderar
    Ann-sofie M
    • 123.0 m²
  • 2020-10-05
    Harun är proffsig, saklig och omhändertagande.
    Otroligt nöjd med hans insatts.
    Han lever upp till dom förväntningar jag har på en mäklare.
    Bra jobb
    Magnus M
    • 123.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte