Harun Mustafa

Harun Mustafa

Harun Mustafa är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Harun Mustafa har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 398 omdömen med ett betyg på 4.7. Harun Mustafa har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

398 omdömen om Harun Mustafa

Sedan starten hos Reco 2014
Rogardt W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Positiv och professionell i sitt arbete. Alltid hjälpsam. //Jane och Rogardt Wikström

Maria B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Trevligt bemötande. Harun var väldigt insatt i objektet och saker kring Snäckhuset. Han tog sig tid och var inlyssnande. Vi är mer än nöjda.

Ingmarie L
Sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

God planering och hög tillgänglighet.

Ulf A
Visby

Har haft kontakt med Harun tidigare i samband med köp och då som nu när en andelslägenhet skulle säljas har han genomfört arbetet på ett professionellt sätt.

Gunilla D
Sålde sitt hus med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Vi är väldigt nöjda, hade bra kontakt med Harun hela tiden. Affären gick snabbt och priset blev över förväntan. Känns som Harun hade bra känsla för både köpare och säljare.

Monica B
Visby

Harun är en trevlig, glad och professionell mäklare. Alltid lätt att komma överens om visningstider och övrigt som hör till en affär.

Cecilia B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Fick till en förhandsvisning snabbt enligt önskemål. Kollade upp frågor jag hade och återkopplade omgående, Levde bra upp till förväntningarna.

Ylva L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Harun är lätt att få tag på eller återkopplar snabbt, oavsett när i veckan eller under dagen. Han är snabb i sitt handlande, väldigt hjälpsam och tydlig. Harun har under denna försäljning lyssnat på oss som säljare, när vi behövt råd eller behövt bolla beslut har han kommit med olika exempel/förslag så vi enklare kunnat landa i vad som blir bäst för oss, utan att styra våra beslut. Har nu haft Harun både vid köp och sälj av bostad och har varit supernöjd vid båda affärerna. Jag rekommenderar starkt Harun som mäklare!

Ros-Marie Elisabeth R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Erfaren, stöttande och väldigt tillmötesgående och trevlig. Koll på läget

Johan L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Harun visade på kreativitet och stor vilja att möta köparens och säljarens krav.., och efter köp varit tjänstvillig. Han är tillgänglig och återkommer snabbt med svar.