Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Harun Mustafa
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 91 kunder tycker om Harun Mustafa

• Mikael W sålde sin bostad med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Harun har hjälpt mig att sälja en bostadsrätt, jag har fått väldigt bra bemötande och service.

Det enda som jag kunde önskat var ett bättre slutpris men det hade not mer med marknaden än mäklarinsatsen att göra.

Vi hade totalt 5 visningar, och en för visning men bara ett bud. Läs mer
  • Linda F sålde sin bostad med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Sålt hus! mycket trevlig och bra bemötta blev vi. Läs mer
  • Jenny S sålde sin bostad med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Oerhört noggrann, tydlig och seriös i sin roll att sälja nyproduktion till oss.
    Detta gjorde vårt val av fastighetsmäklare till försäljning av vår villa lika enkel som självklar. Läs mer
  • Anne G skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi säljer vårt hus. Vi har fått bra info och blivit väl omhändertagna Läs mer
  • Sandra S skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag sålde en bostadsrätt. Fick ett trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Lars Å skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Harun har på ett exemplariskt vis stöttat oss genom hela processen i vår bostadsaffär. Läs mer
  • Thomas S skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Via advokat försäljning avseende lägenhet på Snäck jag uppfattar att försäljningen genomförts både proffsigt och snabbt. Läs mer
  • Oliver N skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Jag och min sambo köpte vårt första hus ihop och var inte så kunniga om allt man behöver inför ett köp men Harun beskrev allt väldigt tydligt och på ett sätt som vi förstod! Mycket bra och smidig affär. Läs mer
  • Ann-Charlotte W skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Köpt ett sommarhus. Bemötandet var trevligt men mäklaren var långsam att återkoppla och gav information att han gjort saker som inte var gjorda. Bl.a att informera säljaren om att vi skrivit på. Läs mer
    2018-09-22 Harun M svarar Ann-Charlotte W
    Hej Ann-Charlotte och Jonas. Hjärtligt välkomna till Gotland och jag hoppas att ni skall trivas fint på ert nya sommarställe. Det gör mig ledsen att höra att jag inte har vunnit ert förtroende, dock delar jag inte alls er uppfattning om hur affären har genomförts. Grattis till ert förvärv och all lycka till er. / Harun
  • Kerstin K skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland
    Vi har länge haft ögonen för ett bygge som vi var intresserade av pga läget. Vi har anmält intresse i mycket god tid och när allt var klart med bygglov etc kontaktade Harun oss omedelbart vilket gjorde att vi var bland de första att se prospektet och kunde välja den lägenheten som vi ville ha i första hand. Allt gick otroligt snabbt. Harun var lättillgänglig och vi fick svar på de flesta frågorna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson