Mäklare Gotland Gotland Fastighetsbyrån Gotland Harun Mustafa
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 115 kunder tycker om Harun Mustafa

• Thomas E sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-14

1:a
    32m²
    Visby
    Serviceminded, snabb o effektiv Läs mer
  • Adam R sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-12

3:a
    87m²
    Visby
    Serviceminded som få, toppbetyg. Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-12

81m²
    Visby
    Jag har sålt mitt radhus med hjälp av Harun Mustafa. Harun har tagit ansvar för hela processen från början till slut och jag har det högsta förtroendet för honom. Läs mer
  • Akvile P köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-02-11

2:a
    64.5m²
    Toppen jobb ! Varmt rekommenderas ! Läs mer
  • Roger Härlin skrev om Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-01-31

Köpte Nyproduktion, Jätteduktig och otrolig ödmjuk. Lätt att prata med och han är väldigt hjälpsam. Framförallt var han snabb på att svara på frågor, spelade ingen roll om det var kl 06:30 eller 23:15. Läs mer
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-01-31

Visby
    Inte koll på överlåtelseavtal, lämnade ut fel nyckel, aktiverade inte laddstolpe trotts överenskommelse Läs mer
    2019-01-31 Harun M svarar Johan S
    Hej Johan Svensreud och Anna-Lotta Eriksson.

Det gör mig väldigt ledsen att ni inte känner er helt nöjda med mitt arbete och jag respekterar fullt era åsikter och tar till mig er kritik. Det stämmer att det fanns felskrivningar i upplåtelseavtalet med tillhörande bilagor, jag rättade dock till mina misstag väldigt snabbt, Angående nycklarna, jag lämnade personligen över rätt nycklar efter att ni fick fel nycklar, en felmärkning uppstod av företaget som tillverkade nycklarna, men även där löste jag problemet snabbt. Jag kan tyvärr inte göra mer än vad jag redan gjort för att göra er nöjda men hoppas innerligt att ni trivs i er nya bostad och önskar er alla lycka.
  • Magnus G köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Visby
    Har både sålt ett hus o köpt en lägenhet genom fastighetsbyrån och Harun, hade höga förväntningar då vi tidigare använt oss av fastighetsbyrån men annan mäklare som var fantastisk. Vi har även denna gång inget att klaga på, har blivit väldigt bra bemötta o allt har flutit på jättebra. Så vi är supernöjda med Harun!! Läs mer
  • Tommy B köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Visby
    Harun är mycket trevlig som mäklare. Noggrann och tydlig i sin presentation. Harun ger förtroende och skapar intresse för det objektet jag är intresserad av.
    Vi köpte en bostads rätt i Visby
    Med vänlig hälsning Tommy Bodén Läs mer
  • Patrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Bostadsrätt

Bra bemötande av mäklare, dock väldigt dålig ordning i projektet

Efter inflytt är allt väldigt stökigt och dålig information om bostaden Läs mer
  • Anna-Lotta E köpte sin lägenhet med hjälp av Harun Mustafa en del av Fastighetsbyrån Gotland

Visby
    Köpt nyproduktion. Har varit helt ok men fick fel avtal, mycket krångel kring nytt och fel nyckel vid inflytt. Läs mer
    2019-01-31 Harun M svarar Anna-Lotta E
    Hej Johan Svensreud och Anna-Lotta Eriksson.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Jenny Holgersson