Fredrik Dahm
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 57 Läs vad Fredrik Dahm

• Erik S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-29

Västra Gotland
    Köpt en sommarstuga
    Förstagångsköpare
    Fick vid ett tillfälle ingen återkoppling efter lagt förstabud. Övrigt långsam återkoppling.
    Vid skrivning och överlämning funkade allt bra. Läs mer
  • Helena A sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-21

2:a
    Visby
    Bostadsrätt
    Blivit väl bemött och Redrik har gett ett professionellt och förtroendeingivande intryck. Det har varit till belåtenhet. Läs mer
  • Britt-marie L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-15

Västra Gotland
    Det var Jennys kollega Fredrik Dahm som sålde stugan till oss och det är honom vi kan bedöma Läs mer
  • Evy Katarina A skrev om Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-08

Fredrik har varit en kanon mäklare. Han har visat stor hänsyn vid försäljning av mina föräldrars hus i Visby. Han har även varit lyhörd och tillmötesgående vid förslag och ändringar . jag kommer rekommendera Fredrik för andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Carita F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-02

Alldeles utmärkt
    Fin upplevelse
    Mycket nöjd Läs mer
  • Annsofi S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-07-01

Södra Gotland
    Fredrik är mycket trevlig. Han ansträngde sig för att marknadsföra huset som var till salu. Läs mer
  • Elin K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-06-29

Visby Med Omnejd
    Jeg har vært så heldig å ha Fredrik Dahm som megler på salg av min lille stua i Lummelunda, Burge. Han har svart med kunnskap på alle mine spørsmål, og de har vært mange! Jeg tenker at han er glad i, og trygg i jobben sin. Han har informert meg hele veien under prosessen, noe som har gitt meg trygghet.
    Vi møttes aldri, men min opplevelse er allikevel at han er vennlig og tilstedeværende. Jeg gir han med dette mine beste anbefalinger! Läs mer
  • Morgan T sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-20

Södra
    Vi sålde vår villa och Fredrik har Sköt sig exemplariskt och en riktig klippa! Engagerad och tillmötesgående! Kan inte säga annat en han gärna skulle få sköta mina fastighetsaffärer i framtiden! Läs mer
  • Johan C köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-05-13

Mellersta Gotland
    Vi har köpt en villa. Jag tycker att Fredrik är en väldigt trevlig och professionell mäklare. Tycker allt gick jättebra o att han skötte sin uppgifter riktigt bra Läs mer
  • Gull-britt M köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-04-22

3:a
    Har köpt bostadsrätt i Vibble. Mycket nöjd med köpet 🤗 Känns tryggt med Fredrik D som är väldigt trevlig, kunnig, hjälpsam o förtroendeingivande. Snabb återkoppling hela tiden under affärens gång. Han får nu även uppdraget att sälja mitt hus 🏠
    Jag ger honom dagens 🌹o rekommenderar honom varmt !! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland