Fredrik Dahm
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 46 Läs vad Fredrik Dahm

• Kersti R sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-11

Enplansvilla
    Mycket bra
    Förväntningarna uppfylldes till fullo
    Överlag mycket bra Läs mer
  • Stefan J sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-03-02

Visby
    Snabbt, enkelt och smidigt hanterat Läs mer
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-01-22

Västra Gotland
    Sålt mindre fritidsstuga på södra Gotland. Mycket gott bemötande med stor kunnighet där vi som kund fick vara delaktiga på ett seriöst vis. Fredrik överträffade våra förväntningar och har ett mycket tillmötesgående och förtroendeingivande arbetssätt. Läs mer
  • Liz R köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2020-01-22

Köpt en bostadsrätt och sålt en bostadsrätt.
    Professionel, trevlig och enkel att sammarbeta med. Läs mer
  • Elinor O köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-12-11

Framstår dessvärre som oerfaren och motsägelsefull. Ändrade på hur köpet skulle gå till tre gånger innan det blev klart, samt talade han oprofessionellt om både säljaren och bankens agerande. Läs mer
    2019-12-11 Fredrik D svarar Elinor O
    Hej,
    Det gör mig ledsen att höra om din upplevelse och att jag inte vunnit ditt förtroende i denna affär. Vi sätter kvalitet, öppenhet och service väldigt högt och jag tar naturligtvis åt mig din kritik och ska ha den i åtanke i framtida affärer.
    Önskar dig all lycka i framtiden och hoppas att du kommer trivas i din nya bostad.
  • Anders A köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-12-09

Södra
    Köpt fritidshus. FD har agerat mycket professionellt och skyndsamt svarat på våra frågor. Jag skulle rekommendera honom, absolut. Läs mer
  • Alexander J sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-24

Visby med omnejd
    Proffsigt bemötande, informativ och ärligt agerande! Läs mer
  • Robert D köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-18

Västra Gotland
    Lugn, trygg och professionell. Läs mer
  • Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-18

Visby med omnejd
    Fredrik sålde vårt hus i Väskinde och allt kändes bra från början till slut. Han gav ett bra stöd under hela processen och
    bra service. Jag upplevde honom som väldigt kunnig och förtroendeingivande.
    Över mina förväntningar. Läs mer
  • Klemens J sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Dahm en del av Fastighetsbyrån Gotland

2019-11-16

Sålt en 2a på tvinnaregatan
    Jag blev riktigt bra bemött
    Jag hade förväntningar på att det skulle gå fort och ett visst pris och det måste jag säga att mäklaren levde upp till det plus lite till Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Gotland

Harun Mustafa