Nicoline Bergman

Nicoline Bergman

Nicoline Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Nicoline Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Nicoline Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.7. Nicoline Bergman har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

80 omdömen om Nicoline Bergman

Sedan starten hos Reco 2020
Viggo K
Köpte sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Mellersta Gotland

Nicoline på fastighetsbyrån går vidare utan anmärkning, tsm genomförde vi en snabb affär med positivt utfall förr både säljare och köpare, Nicolines bemötande var initialt Samlat, trevligt och professionel, av mig får hon 5+

Fredrik R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Lugn och trygg i sin mäklarroll vilket gav oss en trygghet i försäljningsprocessen.

Fia L
Sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Mellersta Gotland

Nicoline är tillmötesgående och lyhörd.

Ros-Marie Elisabeth R
Sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Norra Gotland

Väldigt trevlig och lugn! Öppen och okomplicerad!

Frederikke M
Visby

Har bara positiva erfarenheter av Nicoline som mäklare ! Mvh Frederikke !

Marie J
Visby

Med ett jordnära och professionellt bemötande sålde Nicoline Bergman min lägenhet. Enkelheten och tryggheten hon ger är det inte många som kommer i närheten av. Rekommenderar henne varmt!

Jacob J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
Visby

Under vår bostadsjakt mötte vi många mäklare, men Nicoline imponerade direkt. Hennes professionella och trygga attityd gav intrycket av att hon stod på både säljarens och vår sida, vilket var unikt och bidrog till en smidig affär i en tuff marknad.

Lena N
Visby

Vi är jättenöjda med Nicolines arbete. Hon är kunnig, lyhörd och positiv. Vi har haft ett bra samarbete och vi kan mycket väl rekommendera henne. Lena och Ronny

Shpat K
Västra Gotland

Bästa mäklaren på ön , bra återkoppling och resultat

Carola D
Visby

Påläst, trevlig, bra koll på lägenheterna o föreningarna.