Nicoline Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Gotland

Nicoline Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Nicoline Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.6. Nicoline Bergman har haft 37 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 53 Läs vad Nicoline Bergman

• sålde sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    • Östra Gotland
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag ska erkänna att jag från början var lite skeptisk. Mäklaren, Nicoline, var så ung och verkade lite väl lugn. Inte alls "hungrig". Men sedan rullade allt på enligt plan och jag blev i slutändan väldigt nöjd med resultatet. Både med priset och med processen. Det blev en väldigt fin annons, som fick bra genomslag, och när det var dags för försäljning, höll Nicoline mig hela tiden uppdaterad. I slutändan var det ett plus att hon var lugn. Jag uppskattade framför allt hon var så ödmjuk och att jag som säljare fick ha synpunkter på allt och bidra med bilder och texter. Om du vill ha en lugn, trygg, ödmjuk mäklare som samtidigt förmår sälja till ett bra pris, rekommenderar jag varmt Nicoline.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-07-02 Verifierad kund
    Nicoline var mycket tillmötesgående, närvarande och snabba på återkoppling. Blev ett smidigt husköp. Köpare nöjd!
    • Visby Med Omnejd
    2022-05-10 Verifierad kund
    allt har fungerat bra och allt gick över förväntan med mycket fint resultat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-05-06 Verifierad kund
    Professionellt bemötande! Vi hoppades på en snabb och smidig försäljning och resultatet mer än väl levde upp till vår förväntningar. Vi är supernöjda!
    2022-05-06 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Ett bra bemötande och ett bra kontaktnät.
    • Visby Med Omnejd
    2022-04-21 Verifierad kund
    Nicoline är kunnig, lättillgänglig och trevlig att ha att göra med.
  • sålde en tomt med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-04-21 Verifierad kund
    Det har varit en lång process med en del hinder på vägen. Tycker inte att jag alltid har fått en bra feedback. En hel del har jag fått gjort själv. Sånt jag anser en mäklare ska hjälpa till med.Ibland har jag mailat och pratat in på telefonsvararen till mäklaren. Dagar har gått utan svar. Med det dyra arvodet så är jag inte helt nöjd.
  • sålde en tomt med hjälp av Nicoline Bergman en del av Fastighetsbyrån Gotland
    2022-04-15 Verifierad kund
    Hon har ju inte varit så engagerad, jag och min syster har fått rätt ut det mesta själva när det uppstått problem av försäljningen. Hon har inte heller alltid svarat på mail och sms konversation. För det arvode som begärdes kan man förvänta sig ett bättre engagemang.
    Hej Anita,
    Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att höra att du inte tycker jag varit engagerad, det tar jag till mig och ska tänka på i fortsättningen!
    Det har varit en lång process och inte de lättaste förutsättningarna med fastigheten. De problem som uppstått har jag tyvärr inte kunnat hjälpa till med men lyckligtvis hjälpte banken till med pantbreven som skulle bort.
    Allt gott /N
    2022-04-15 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta. Allt gick över våra förväntningar. De gick fort från kontakt tills papperens var påskrivna. Hon gjorde allt vad vi hade förväntat oss
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket proffsig och ett bra bemötande!