Peter Reuterhagen

Peter Reuterhagen

Peter Reuterhagen är mäklare på Fastighetsbyrån Haninge

Peter Reuterhagen har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Peter Reuterhagen har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Reuterhagen har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Peter Reuterhagen

Sedan starten hos Reco 2024
Ali F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Reuterhagen en del av Fastighetsbyrån Haninge
Handen

Grym mäklare som verkligen gett 100% . Han är alltid tillgänglig och svarar på alla frågor. Väldigt nöjd med Peter!

Alexander B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Reuterhagen en del av Fastighetsbyrån Haninge
Handen

Ärlig, transparent samt otrolig hjälpsam genom hela processen!

Kerstin S
Västerhaninge

En mycket kunnig, trygg och trevlig mäklare.Tog sig tid och förklarade, påminde om viktiga steg och saker att göra. Bra kommunikation och kontakt för mig som säljare. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och Peter

Ella B
Handen

Professionell, trevlig och var i princip alltid anträffbar när man behövde få hjälp.

Sune Jörgen J
Brandbergen

Väldigt påläst om fastigheten

Jakob A
Vega

Trevligt bemötande. Bra och snabb respons

Meron H
Handen

Vi har fått bra service av Peter. Han har varit hjälpsam genom hela processen. 🙏🙏🙏🙏

Jesper A
Vendelsömalm

Engagerad mäklare som hade mig på minnet ett bra tag när det kom en lägenhet som jag var intresserad av!

Jerry H
Brandbergen

Peter är ödmjuk och påläst om område och hustypen, snabb återkoppling och tydlig och samordnande. Kul med drönarfilm både in och utvändigt vackert.