Läs vad 54 Läs vad Anna Sellin

• 2021-01-19
    Jag har köpt en trerumslägenhet. Jag är mycket tacksam för den utmärkta servicen från Fastighetsbyrå. Särskilt från mäklaren Anna Sellin ,som från början har velat hur man tolkar mina krav och förväntningar och på detta sätt har hennes hjälp varit optimal. Vi är mycket nöjda.
    Hugo A
    • 3:a
    • 74.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Så glad att höra och tusen tack för den fina rekommendationen. Jag önskar stort lycka till med allt och tror det kommer bli toppen för er.

• 2020-12-22
    Bostadsaffären är ofta den största vi gör... Anna lotsar både köpare & säljare tryggt, tydligt och proffsigt med ett helhetstänk för båda. Anna ger respons och ser till att affären blir genomtänkt och smidig.
    Tipptopp!
    Blir så glad och tackar ödmjukast för rekommendationen. Det här kommer bli så bra. Ses snart igen. God Jul!

• 2020-12-20
    Köp av gård på landet.
    Mäklaren var trevlig och tydlig.
    Anton L
    • 107.0 m²
    • Arnäsvall
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för den rekommendationen och stort lycka till i nya huset.

• 2020-12-18
    Anna hjälpte mig att snabbt och smidigt genomföra min bostadsaffär med en tydlig struktur och fokuserat upplägg från start till mål. Alltid superbra återkoppling och bra service. Rekommenderar varmt.
    Malin S
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Snabbt, smidigt och ett bra samarbete:) Tack snälla du för den rekommendationen. En God jul önskar jag er och vi ses snart!

• 2020-11-30
    Engagerat Anna för att sälja en lägenhet i Övik och hon har påvsiat stort engagemang, rätt bedömning av marknaden och alltid snabb att återkoppla! Det har fungerat mycket bra -- tänk om alla "Stockholmsmäklare" var som Anna! Anna får högsta betyg!
    Tusen tack för den fina rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er med detta. Vi ses på det nya året:)

• 2020-11-28
    -Sålt ett enfamiljshus
    -Hon kom fort utan onödig väntetid. Var effektiv och proffsig.
    -Förväntade mig att hon skulle tipsa, sköta, informera och lämna feedback.
    Tycker att hon gjorde precis det.
    -Bara positiv upplevelse av mäklaren.
    Skulle kunna tänka mig att anlita henne i framtiden el rekommendera henne till bekanta.
    Helena Ö
    • 170.0 m²
    • Järved
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Det värmer verkligen att höra, tusen tack för den rekommendationen. Det har varit/är en ära att hjälpa er. Vi hörs å ses framöver.

• 2020-11-19
    Otroligt engagerad, det är tydligt att Anna vill att både säljare och köpare ska känna sig nöjda med affären. Fantastisk tillgänglighet och ett proffs ut i fingerspetsarna.rekommenderar verkligen Anna om ni ska köpa eller sälja er bostad.
    Mvh Therese
    Så fantastiskt roligt att få äran att hjälpa er. Hoppas chansen kommer igen och tusen tack för en fin rekommendation. Vi ses snart igen🤗

• 2020-11-11
    Väldigt professionell och ambitiös mäklare. Anna har verkligen visat ett stort engagemang under hela säljprocessen.
    Duktig på att återkoppla, noggrann i sina förberedelser och bra tillgänglighet. Allt har fungerat klockrent hela vägen, så kan verkligen rekommendera Anna som mäklare
    Tusen tack för den rekommendationen. Det har varit så roligt hela vägen och slutligen sy ihop affären på allra bästa sätt. Vi ses!

• 2020-11-06
    Genuint intresse av att göra både köpare o säljare nöjda med sin affär
    Jesper N
    • 228.0 m²
    • ÅMYNNET
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tusen tack för den rekommendationen. Ert nya hus kommer bli perfekt för er. Vi ses!

• 2020-11-06
    Lantbruksfastighet

Engagerat, omtänksamt & hjärtligt bemötande

Hjälpsam på alla sätt och vis

Kunnigt & bra mäklande!
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tar tacksamt emot den fina rekommendationen och stort lycka till. Kommer gärna förbi och kikar framöver.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte