Anna Sellin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Anna Sellin har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Anna Sellin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Sellin har haft 47 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen av affärer och möten. Det är ett privilegium att få hjälpa människor i så många olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid strävar efter att göra mitt bästa i varje kundmöte/affär och vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre. För mig är förtroendet och återkoppling mycket viktig för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, pålitlig, lyhörd och driven.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 148 Läs vad Anna Sellin

• Köpmanholmen
    2022-08-05 Verifierad kund
    Mycket proffsig och bra. Svarar på frågor utan omsvep och inlindningar. Behändligt och rakframt sätt.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare som är professionell och kunnig i sitt yrke. Snabba respons mellan kund och säljer, lägger tid på att affären sker smidigt och snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Centralt Örnsköldsvik
    2022-07-19 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med Annas handlöggning och genomförande av försäljningen av vår lägenhet.
    Har stort förtroende för hennes kunskap och kompetens.
    Tar ansvar för och fullföljer sitt uppdrag seriöst och hängivet vilket bidrog till att affären gick i hamn.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Blev bemött med god service och snabb återkoppling i de olika delarna i köpeprocessen.
    Tack snälla för den rekommendationen.
    Vi ses snart!
    Anna Sellin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Centralt Örnsköldsvik
    Proffsig trevlig och engagerad
    Tack för den rekommendationen. Det kommer bli så perfekt för er. Anna Sellin
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi har fått ett utmärkt bemödande
    Stort tack för den rekommendationen. Längtar att få komma och besöka er snart:) Anna Sellin
    • Bredbyn
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att kommunicera med. God tillgänglighet vid frågor och funderingar. Känt oss sedda och bekräftade.
    Tagit uppdraget att sälja vår fastighet seriöst och ansvarsfullt.
    Hoppades så klart på ett bra utfall i vår försäljning viilket också blev fallet, mycket tack vare Annas kunnande, goda råd och erfarenhet av säljprocesser.
    Förtroendeingivande och professionellt kundbemötande.
    Så otroligt roligt att höra och jag tackar ödmjukast för detta och äran att få hjälpa er med stora affärer i livet.
    Trevlig sommar så länge och snart ses vi igen!
    • Bredbyn
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi har erfarenhet av både försäljning och köp med Anna som mäklare. Anna är förtroendeingivande och har under hela processen känts mycket seriös. Hon tar både säljarens och köparens bästa på största allvar, vilket kräver både ärlighet mot bägge parter och en balans i förhållandet. Dessutom har hon gjort det där lilla extra över vår förväntan för att det ska bli bra.
    Det gör mig så glad och jag är så tacksam att få hjälpa er med era fantastiska bostäder.
    Tusen tack!
    En fin sommar nu och snart ses vi!
    • Hörnett
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Öppen, Lyhörd och Saklig/Tydlig.
    Ger ett mycket förtroeligt intryckt, en person som säger hur det är och hur man ska tänka
    Tusen tack för den rekommendationen.
    Varmt välkommen hem igen!
    • Själevad
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och stort engagemang vid försäljningen av vårt hus. Vi är väldigt nöjda.
    Tack snälla för den rekommendationen.
    Nu laddar vi för tillträdet:)