Anna Sellin
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen av affärer och möten. Det är ett privilegium att få hjälpa människor i så många olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid strävar efter att göra mitt bästa i varje kundmöte/affär och vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre. För mig är förtroendet och återkoppling mycket viktig för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, pålitlig, lyhörd och driven. Läs mer

Läs vad 21 Läs vad Anna Sellin

• Britt-marie N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-05-24

Centralt
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev mycket väl bemött av Anna som är mycket kunnig och hjälpsam. Hon höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände, tog alla mina frågor seriöst och jag fick snabbt svar på allt jag frågade om.
    De förväntningar jag hade, en intresserad, engagerad och kunnig mäklare, uppfylldes till fullo av Anna. Läs mer
    2020-05-25 Anna S svarar Britt-marie N
    Tackar ödmjukast för den rekommendationen. Har varit roligt hela vägen och vi ses å hörs snart igen:)
    Anna S gillar detta
  • Linda V köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-05-01

HUSUM
    Jag tycker att Anna har varit väldigt förstående och tillmötesgående. Hon har varit lätt att få tag på och har verkligen hjälpt oss i allt som behövts göras. Läs mer
    2020-05-03 Anna S svarar Linda V
    Tack snälla för den rekommendationen och varmt välkomna till Ö-Vik:)
    Anna S gillar detta
  • Olof M sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-23

DOMSJÖ
    Engagerad och intresserad av att alla ska känna sig trygg med bostadsaffären. Lätt att hålla kontakt med och lösa eventuella frågor väldigt snabbt, bara postiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-24 Anna S svarar Olof M
    Det glädjer mig att höra och det var så roligt att få förmedla ditt fina hus.
    Tack så mycket och lycka till!
    Anna S gillar detta
  • Markus J köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-07

SUND
    Bra, grundlig, kunnig och duktig på det hon gör. Läs mer
    2020-04-17 Anna S svarar Markus J
    Tack snälla. Lycka till med allt. Kommer bli fantastiskt för er:)
    Anna S gillar detta
  • Katarina L sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-07

HUSUM
    Vi har sålt en fastighet med Anna som mäklare.
    Anna var lyhörd för våra önskemål och vi känner det som att hela affären var skräddarsydd för oss. En eloge till Anna och till våra fantastiska köpte Läs mer
    2020-04-17 Anna S svarar Katarina L
    Härligt att höra och tack snälla ni.
    En snabb affär till härliga köpare. Kommer bli perfekt.
    Hoppas våra vägar möts igen:)
  • Nils Torbjörn S
    Nils Torbjörn S skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-06

Hej !

Vi har sålt vår lägenhet där Anna varit vår mäklare. Hon har varit hjälpsam, lyhörd, tillgänglig och tydlig hela vägen. Vi är jättenöjda med hennes professionella förhållningssätt.

Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare som förutom ovan även är jättetrevlig. Läs mer
    2020-04-17 Anna S svarar Nils Torbjörn S
    Tack snälla för den fina rekommendationen. Det har varit en ära att hjälpa er:)
    Ha det gott så ses/Hörs vi.
    Soliga hälsningar!
    Anna S gillar detta
  • Amanda B köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-05

SUND
    Vi köpte vårt första hus och Anna var en fantastisk mäklare att ha att göra med från början till slut.
    När man är novis till bostadsköp är det skönt att ha med en mäklare som har koll och som med ett leende på läpparna guidar och hjälper till. Läs mer
    2020-04-05 Anna S svarar Amanda B
    Tack snälla för det orden. Huset kommer bli toppen för er och jag ser fram emot att träffa er och höra hur det går:)
    Lycka till!
    Anna S gillar detta
  • Lisbeth N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-04

Har sålt min lägenhet.
    Anna Sellin har ett trevligt bemötande och kunnig i sitt arbete.
    Som kund känner man sig trygg.
    Hon är rak och tydlig och det uppskattar jag.
    En bra dialog mellan varandra och en bra uppföljning. Toppen. Läs mer
    2020-04-04 Anna S svarar Lisbeth N
    Så fina ord och rekommendation. Blir så glad å tacksam.
    Tack snälla. Ses snart igen:)
    Anna S gillar detta
  • Helena Elisabeth B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-22

Centralt
    Har sålt vårt hus. Vet inte riktigt vad vi förväntade oss. Men Anna Sellin har överglänst alla förväntningar som man ev. kan ha till 200%. Hon har funnits där hela tiden och tipsat och väglett oss.
    Kommer rekommendera henne alla dagar i veckan ❤️. Läs mer
    2020-03-23 Anna S svarar Helena Elisabeth B
    Så otroligt härligt att höra. Tackar ödmjukast för den fantastiska rekommendationen och önskar er stort lycka till. Vi ses!
    Anna S gillar detta
  • Erik T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-17

Centralt
    Sålt en mindre 1a på 25 kvm. Mycket bra första intryck av mäklare och hela mäklarkontoret. Mina förväntningar har varit att mäklaren ska vara lättillgänglig och informera mig om vilka alternativ jag har i olika skeden av försäljningsprocessen, vilket jag tycker har införlivats till 100%. Läs mer
    2020-03-17 Anna S svarar Erik T
    Så roligt att höra. Stort tack och lycka till med vad som händer i framtiden:)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren