Anna Sellin

Anna Sellin

Anna Sellin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Anna Sellin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 40 omdömen sedan 2019-11-21. Anna Sellin har haft 36 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen av affärer och möten. Det är ett privilegium att få hjälpa människor i så många olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid strävar efter att göra mitt bästa i varje kundmöte/affär och vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre. För mig är förtroendet och återkoppling mycket viktig för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, pålitlig, lyhörd och driven.
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

40 omdömen om Anna Sellin

• Köpt fritidshus, visning, kontrakt, köp. Allt gick snabbt och enkelt utan krångel. Väntetid för Bank, inget att göra åt. helt ok! Mvh Åke Backman
    Åke B köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-21
    • 59.0 m²
    • Bredbyn
    2020-09-21
  • Anna är helt enkelt en fantastisk mäklare. Kunnig Engagerad Glad Trevlig Effektiv Alltid tillgänglig mm mm😀👍
    Anita A sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-31
    • 228.0 m²
    • ÅMYNNET
    2020-08-31
    Så tacksam för er rekommendation. Väldigt glad och det har varit så roligt att hjälpa er med försäljning av ert fina hus och fantastiska läge. Vi hörs och ses:)

Anna S

• När vi skulle undersöka möjligheten att sälja en fastighet med renoveringsbehov på landsbygden fick vi kontakt med Anna Sellin på Fastighetsbyrån Höga kusten. Redan vid det inledande telefonsamtalet kändes att Anna var både intresserad och engagerad. När vi träffades insåg vi hur lyhörd hon är och hennes positiva inställning smittade av sig på oss. När processen startade blev vi mycket imponerade över hennes effektivitet och hur lätt hon var att få respons från både dag, kväll och helg. Hennes lättsamma, trevliga och ärliga förhållningssätt bidrog starkt till att resultatet av försäljningen överträffade våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Anna Sellin som mäklare.
    2020-08-15
    Tackar ödmjukast för den rekommendationen och tillägger att det var ett riktigt roligt och annorlunda uppdrag som jag gärna gör om:)

Anna S

• Sålde ett fritidshus. Jag är väldigt nöjd med allt. Från första kontakten till försäljningen blev klar. Bra återkoppling och tillgänglighet, snabba puckar, ett gott och trevligt bemötande. Hanterat en rad frågor som dykt upp och kommunicerat det bra. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare!
    Ann Marie S sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-13
    • 59.0 m²
    • Bredbyn
    2020-08-13
    Så härligt att höra. En ära att få sälja er fina sommarstuga. Hoppas att ni får njuta av lite mera sol i Augusti så ses vi snart igen.

Anna S

• Jag och min man är 100 procent nöjd med Anna som Mäklare. Alltid tillgänglig, jobbat vardagar som helgdagar och dessutom på semestern för att få vår/svärfars lägenhet såld inom två månader. Anna är mycket lyhörd för synpunkter och frågeställningar och ser till både köparens och säljarens bästa.
    2020-08-07
    Stort tack för den fina rekommendationen och för ett fint samarbete🙏

Anna S

• Har köpt en bostadsrätt i Ö-vik. Anna var väldigt tillmötesgående och engagerad vilket gjorde att man fick förtroende för henne. Anna levde upp till våra förväntningar av henne. Känner oss nöjda med affären.
    Robert N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-03
    • 1:a
    • 35.0 m²
    2020-08-03
    Glädjande å tack för den fina rekommendationen. Lägenheten kommer bli perfekt.

Anna S

• *Köpt sommarstuga * mycket bra bemött * jag vill bli väl bemött, känna mig viktig som kund, mäklaren Ska Inge förtroende. Mäklaren klarade detta väldigt bra, leverade det jag önskade . * På det hela sammantaget så var detta en väldigt bra upplevelse, mäklaren ingav förtroende, var tjänstvillig och kändes schysst. Precis så ska det vara.
    Karin S köpte sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-01
    • 53.0 m²
    • ÖVERHÖRNÄS
    2020-08-01
    Tackar ödmjukast för fin rekommendation. Stort lycka till med den mysiga stugan och håller tummar för en fin Augusti.

Anna S

• Sålt en villa Vi blev mycket bra bemött, hon är toppen Förväntningarna uppfylldes till 100% Vi är jättenöjda med Anna Sellin
    Evert Rune O sålde sitt hus med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-28
    • 136.0 m²
    • Bjästa
    2020-07-28
    Tack så mycket. Stort lycka till med det nya. Ska titta in när jag har vägarna förbi. Vi ses

Anna S

• Köpt lägenhet, mäklaren inte för på. Svarar på alla funderingar, inte försöka övertyga att något är bra även fast det är skräp. Ställer upp även på lördagar och semester. Super super mäklare!
    Jens N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-26
    • 3:a
    • 70.0 m²
    2020-07-26
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, Jag är helt säker på att ni kommer få det super på höjden:) Ha det bäst!

Anna S

• Allt har gått super och jag är jättenöjd med köpet och även det bemötandet Anna gav mig.
    Linnéa W köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-17
    • 2:a
    • 58.5 m²
    2020-07-17
    Det glädjer mig och du kommer få det perfekt i din nya lägenhet. Du vet vart jag finns om du behöver:)