Anna Sellin

Anna Sellin

Anna Sellin är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Anna Sellin har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Anna Sellin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-11 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Sellin har haft 37 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen av affärer och möten. Det är ett privilegium att få hjälpa människor i så många olika situationer i livet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid strävar efter att göra mitt bästa i varje kundmöte/affär och vill hela tiden utvecklas och bli ännu bättre. För mig är förtroendet och återkoppling mycket viktig för att lyckas.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, pålitlig, lyhörd och driven.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 91 Läs vad Anna Sellin

• SVEDJEHOLMEN
    2021-07-27
    Anna är glad, trevlig och kommunikativ.
    Ger information och återkopplar alltid.
    Vi fick en mkt bra genomgång hur hela processen ser ut vid husförsäljning.
    Vi fick känslan av att Anna skulle guida och supporta oss hela vägen, vilket hon också gjorde. Vi är supernöjda med Anna och skulle rekommendera henne till andra som vill sälja hus/lgh
    • Bonäset
    2021-07-19
    Anna var väl påläst, hade svar på våra frågor och såg alltid till att ta reda på frågor hon inte hade direkt svar på.
    Vid budgivning var hon väldigt transparent och tydlig vad som gällde.
    Vi är jättenöjda!
    Tusen tack för det fina omdömet. Så roligt att hjälpa er och som jag sa tidigt... Rätt hus för er:) Anna Sellin
    • Kroksta
    2021-06-28
    Bemötande - mycket bra bemötande, besvarade alltid på frågor både via mail & sms. Även kvällstid (flexibel)
    Förväntningar var att det skulle gå relativt snabbt till avslut, förväntningarna uppfylldes
    Glad lättsam service inriktad och driven att genomföra affären
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. Ett rent nöje att hjälpa er. Vi ses snart igen! Anna Sellin
    • Själevad
    2021-06-23
    Mycket bra bemötande.
    Tog hand om allt. Vi behövde inte oroa oss för någonting.
    Rekommenderar Anna till "alla".
    Tusen tack finaste ni. Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa er. Hoppas vi ses igen! Anna Sellin
    2021-06-21
    Välbemött och välinformerad under hela försäljningstiden.
    Förväntningar var en snabb affär med bra resultat och som uppfylldes med råge.
    Bra jobbat Anna och tack för den här tiden.
    Tusen tack själv Uno för den rekommendationen och ärna att få hjälpa dig med ditt otroligt fina och välskötta hus. Jag hoppas vi ses på någon visning eller annat framöver. Anna Sellin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Centralt Örnsköldsvik
    2021-06-21
    Mycket bra mycket bra mycket bra
    Precis som ni:) Tack snälla för den rekommendationen. Spännande framtid och längtar och hoppas jag får se lägenheten efter renovering. Anna Sellin
    • SIDENSJÖ
    2021-06-10
    Mycket proffsigt agerande!
    Var noga att gå igenom allt!
    Så glad jag blir och tackar ödmjukast. Nu ska jag göra allt och se till att ni blir lika nöjda med er försäljning. Det kommer bli så bra för er i nya huset. Vi hörs och ses:) Anna Sellin
    • Näske
    2021-06-10
    Fantastiskt serviceminded, med ett trevligt och proffsigt bemötande. God kommunikativ förmåga och responsiv på frågor med tydligt svar. Inger förtroende och ett transparent förhållningssätt med God förståelse för båda sidor, både köpare och, som vi uppfattar det, säljarens behov.
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Blir så glad för de orden då jag ständigt försöker göra mitt bästa för båda sidor. Tillträdet närmar sig och jag är så säker att det kommer bli fantastiskt för er:) Vi ses! Anna Sellin
    • Själevad
    2021-06-07
    Köpt villa.

Trevligt bemötande. Väldigt snabb återkoppling på alla frågor och funderingar oavsett tid på dygnet.

Första gången vi köpt något så har inte så mycket att jämföra med.

Väldigt bra.
    Tack så väldigt mycket för den rekommendationen. Det kommer bli perfekt för er med huset och gatan:) Vi ses! Anna Sellin
    • Centralt Örnsköldsvik
    2021-06-05
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare.
    Tack snälla för den rekommendationen. En ren ära att både få hjälpa dig med försäljning och nu även köp av din lägenhet:) Anna Sellin