Läs vad 68 Läs vad Hanna Öhman

Örjan A
    • 210.0 m²
    • Själevad
    sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack Örjan för den fina rekommendationen och tack för att jag fick sälja erat fina hus! Vi ses framöver, vid tillträde och deklaration!

• 2020-11-29
    Sålt en torp. Den totala upplevelsen är att Hanna har energi och bra driv.
    Per Stefan B
    • 91.0 m²
    • Bjärtrå
    sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för att jag fick sälja erat fina torp, det blev en bra affär, vi ses efter årsskiftet!

• 2020-11-27
    Pålitlig, korrekt. Lite försiktig i sin värdering av objekt.
    Ing-marie L
    • 91.0 m²
    • Bjärtrå
    sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för rekommendationen Ing- Maria, vi ses!

• 2020-11-19
    Hanna handhade mitt villaköp och min husförsäljning på ett proffsigt och personligt sätt. Hon var lätt att få tag i och hon styrde upp allt på ett utmärkt sätt. Den lilla överraskningspresenten när köpet var klart var pricken över i. Tack för det!
    Jens B
    Jens B
    • 88.0 m²
    • Bredbyn
    köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • 2020-11-09
    Professionellt och trevligt bemötande. Smidig affär både kring försäljning och köp
    Karl H
    • 125.0 m²
    • Höga Kusten, Kramfors
    köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
  • 2020-11-08
    Har fått hjälp att sälja min villa på landsbygden och har fått bra hjälp kloka råd och alltid blivit bemött med positiv energi!
    Jan F
    Anne-sofie W
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Centralt Örnsköldsvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för den fina rekommendationen Anne- Sofie, jag är glad att jag fick hjälpa er i den här affären!

• 2020-10-23
    Vilken otrolig duktig och fin mäklare och person! Väldigt lätt att jobba och prata med, inte den stela mäklaren som ibland känns som ett förhör att prata med utan det kändes mer naturligt, som att prata med en bekant! Verkligen exceptionell mäklare!
    Tack Hussein för de fina orden, jag hjälper er väldigt gärna i framtiden, vi hörs!

• 2020-10-15
    Utmärkt trevligt och professionellt bemötande, snabb kommunikation och handläggning i alla led vid annonsering, visning, budgivning och kontraktsskrivning i samband med försäljning av sommarbostad!
    Mårten S
    • 50.0 m²
    • MJÄLLOM
    sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tusen tack för förtroende att förmedla din fina sommarbostad och tack för ett fint samarbetet!

• 2020-09-28
    Sålde bostadsrätt. Allt fungerade väldigt bra. Bra och trevligt bemötande!
    Träffade henne lite för lite för att kunna ge en femma...
    Roger L
    • 4:a
    • 97.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för rekommendationen Roger, vad bra allt löste sig för er! Jag hoppas ni kommer att trivas i erat nya fina hus också!