Hanna Öhman
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-05 - 2020-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Hanna Öhman

• Kerstin Monika M sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-24

Bollstabruk
    Sålt en fastighet.
    Fantastiskt
    Att sälja huset. Det gjorde Hanna med bravur.
    Jag fick ett trevligt bemötande av en trevlig och varm
    Person Läs mer
  • Jan Christer V köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-15

4:a
    Centralt
    En mäklare som Inger förtroende både vid sälja och köpa Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Jan Christer V
    Tusen tack, har varit en fröjd att samarbeta med er! Glad att jag fick sälja ert fina hus. Lägenheten kommer passa er perfekt! Vi ses!
  • Helene Elisabeth V köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-13

4:a
    Centralt
    Vi har sålt ett hus på Bergfinkvägen i Gimåt och köpt en lägenhet på Vintergatan i Örnsköldsvik , båda hade Hanna hand om och hon har skött sitt uppdrag perfekt. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Helene Elisabeth V
  • Rolf-stanley F sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-04-02

DOMSJÖ
    Vi har sålt ett hus genom Hanna och affären gick väldigt smidigt o snabbt.
    Vi blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Rolf-stanley F
    Tack för ett fint samarbete, ni har gjort ett bra jobb! Vi ses på tillträdet!
  • Carina M köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-29

HUSUM
    Hanna Öhman är en utmärkt representant för Fastighetsbyrån. Hon är seriös och proffsig samtidigt som hon är personlig utan att vara privat, Mycket bra mäklare som vi snabbt fick stort förtroende för. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Carina M
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det värmer! Välkommen upp till norr, ni vet vart jag finns vid frågor/ funderingar!
  • Per Roger Holger V sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-19

Vi har sålt vårat hus.
    Hanna har varit väldigt positiv och glad.
    Informerat och hållit oss uppdaterad genom hela förloppet.
    Mycket duktig mäklare. Läs mer
    2020-04-17 Hanna Ö svarar Per Roger Holger V
    Tack för att jag fick sälja ert trevliga hus! Vi ses på tillträdet!
  • Patrik P köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-09

2:a
    Köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande enda sen dag ett och lättsam att begripa sig på.
    Gjorde det tydligt och klart hur köpet skulle gå till, kan inte begära mycket mera. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Patrik P
    Tack för det Patrik, du har köpt en fin lägenhet, där kommer du trivas!
  • Hans L köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-03-06

MELLANSEL
    Jag har köpt hus i Mellansel och blev mycket bra bemött av Hanna. Sen har kontakten varit bra och hon har skött sitt mäklarjobb jättebra. Hon är mycket hjälpsam och så är hon väldigt vacker. 😊 Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Hans L
    Tack för det och tack för den goda tårtan! Hoppas du kommer trivas!
  • Marie N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-02-21

Mindre lägenhet
    Väldigt trevligt bemötande Hanna levde fullt ut till mina förväntningar. Uppskattade återkopplingar efter visning

ett minus: uppfattade inte att jag själv skulle betala Blocket/hemnet annonseringarna. Trodde allt sådant ingick i mäklararvodet

Sammanfattar: all heder till Hanna som var trevlig, proffsig och höll kontakt med oss under försäljningsprocessen Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Marie N
    Tack för förtroendet och ett fint samarbete!
  • Thommy Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-02-12

Centralt
    Har haft en bra och smidig kontakt med Hanna vad gäller försäljningen av min bostadsrätt.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-06 Hanna Ö svarar Thommy Ö
    Hjärtligt tack! jag hoppas du kommer trivas i storstaden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren