Hanna Öhman är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hanna Öhman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Öhman har haft 43 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 127 Läs vad Hanna Öhman

• sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Kramfors
    2022-09-19 Verifierad kund
    Kunnig, proffsig och enkel att ha att göra med
    Tusen tack för rekommendationen Malin, vi ses snart Hanna Öhman
    • Mjällom
    2022-09-12 Verifierad kund
    Glad och trevlig. Lätt att prata med. Klart godkänd...
    Tack för den fina rekommendationen, det var ett nöje att sälja ditt fina hus. Vi ses snart! Hanna Öhman
    • Nyland
    2022-08-26 Verifierad kund
    En mycket målorienterad person. Effektiv och samtidigt trevlig och behaglig.
    Bra samarbete i positiv anda.
    Att rekommendera!
    Tusen tack för den fina rekommendationen Kerstin, till slut går det!

Vi ses snart.
    • Bollstabruk
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket bra

Har tidigare haft Hanna och det var helt klart att anlita henne igen
    till försäljningen av Hållsätter 107
    Tack för att jag fick hjälpa er igen Kent, på åhörande! Hanna Öhman
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Bollstabruk
    2022-07-23 Verifierad kund
    Hanna har motsvarat mina förväntningar på hur en mäklare ska agera
    Tack för att du tog dig tid att ge en rekommendation Lena. Jag hoppas ni kommer trivas i er sommarstuga och i Höga Kusten! Hanna Öhman
    • Centralt Örnsköldsvik
    2022-07-14 Verifierad kund
    Ett bra bemötande och kontinuerlig återkoppling under försäljningen.
    Tack för den fina rekommendationen Joakim! Hanna Öhman
    • SUND
    2022-06-10 Verifierad kund
    Hanna är den trevligaste mäklarna jag haft. Hon är nåbar och har gjort mig trygg i försäljningen av huset. Skulle alla dagar i veckan ha Hanna på Fastighetsbyrån. Byter hon mäklare så följer jag efter och kommer leta upp henne om jag säljer något igen.
    Mycket duktigt tjej och hon kommer gå långt i sin karriär!
    Tack för den fina rekommendationen och tack för att jag fick hjälpa er! Hanna Öhman
    • SUND
    2022-06-10 Verifierad kund
    Hon var proffsig och hade bra bemötande mot både mig som säljare och köparen.
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er! Hanna Öhman
    • Norrfällsviken
    2022-06-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Engagerad i sitt uppdrag. Lätt att kontakta och hon har god lokalkännedom.
    Tack för förtroendet och för att jag fick sälja erat fina ställe, vi ses snart! Hanna Öhman
    • Domsjö
    2022-06-04 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Vårt mål var att få hjälp i vår försäljning och det gick över förväntan. Snabba beslut utan krångel.
    Skulle absolut rekommendera henne till andra säljare.
    Tack för den fina rekommendationen Maria, och tack för det smidiga samarbetet! Grattis till er och till köparna! Hanna Öhman