Hanna Öhman

Hanna Öhman

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

59 omdömen om Hanna Öhman

• Sålde bostadsrätt. Allt fungerade väldigt bra. Bra och trevligt bemötande! Träffade henne lite för lite för att kunna ge en femma...
    Roger L sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-28
    • 4:a
    • 97.5 m²
    2020-09-28
  • Köpt fritidsbostad. Mkt proffsig mäklare+++++
    Monica K köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-09
    • 40.0 m²
    • Nordingrå
    2020-09-09
    Tack Monica, det värmer. Jag hoppas ni kommer att trivas, jag förstår att ni ser fram emot kommande sommar!

Hanna Ö

• För sin unga ålder i detta allt krävande arbete, har Hanna visat på ett mycket god kunnande. Vårt husförsäljning greppar hon bra. Ett varmt och vänligt bemötande märktes direkt vid första mötet.
    Reijo H
    Reijo H sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-30
    • 40.0 m²
    • Nordingrå
    2020-08-30
    Tusen tack för den fina rekommendationen och för det fina samarbetet!

Hanna Ö

• Köpte en tomt . Dom förväntningarna som jag hade var en snabb och smidig affär. Allt detta och mycket mer levererade Hanna med bravur. Hanna är den bästa mäklaren jag haft med att göra
    Anderas N köpte en tomt med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-18
    • Bjästa
    2020-08-18
    Tusen tack Andreas för den fina rekommendationen, och för den smidiga affären. Jag ser fram emot att få följa det framtida projektet, vi ses framöver!

Hanna Ö

• Hanna har sålt min bostadsrätt i centrala Örnsköldsvik. Jag har blivit proffsigt bemött och väl informerad om var som hela tiden händer. Hanna hade bra tålamod och levde verkligen upp till våra förväntningar av en mäklare.
    Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-11
    • 58.5 m²
    2020-08-11
    Tack för att jag fick sälja er fina lägenheten och för rekommendationen, lycka till med husletandet, vi ses!

Hanna Ö

• Jag köpte min första bostad genom Fastighetsbyrån, där Hanna var en klippa från första kontakt. Proffsig, kunnig och omtänksam. Lätt att få kontakt med, riktigt härlig person som ser helheten. Rekommenderar henne fullt ut, kommer säkerligen ta hjälp av henne vid nästa bostadsaffär.
    Robin F
    Robin F köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-31
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • JÄRVED
    2020-07-31
    Tack för den fina rekommendationen Robin, välkomna tillbaka till Övik, jag hoppas ni kommer trivas!

Hanna Ö

• Sålt sommarhus i Gideå. Mäklaren Hanna Öhman var en suverän och kunnig mäklare vi har fått all hjälp .Vänlig o glad . Våra förväntningar var att få sälja huset o de fick vi tack vare Hanna.Det kändes bra , men lite vemodigt
    Kurt Lennart J sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-24
    • 88.0 m²
    • Gideå
    2020-07-24
    Tack för det fina samarbetet och möjligheten att sälja er fina sommarstuga! Vi ses framöver!

Hanna Ö

• Det gick bra att köpa fritidshus med Hanna. Hon var hjälpsam och svarade alla frågor.
    Jagoda A köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-17
    • 56.0 m²
    • Gideå
    2020-07-17
  • Proffsig, enkel att jobba med och bra på återkoppling.
    Joakim N sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • 58.5 m²
    2020-07-15
  • Hanna har varit till stor hjälp under försäljningen av lägenheten. Hon har varit engagerad och lätt att få kontakt med, och hon har varit bra på att höra av sig med information gällande försäljningen.
    Erik E
    Erik E sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • 50.5 m²