Hanna Öhman är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hanna Öhman har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.8. Hanna Öhman har haft 57 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få möjligheten att hjälpa människor att hitta sitt nya boende och sälja när man är på väg till något nytt är ett fantastiskt förtroende och det roligaste jag vet.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och gillar att jobba effektivt. Jag vill att både köpare och säljare ska känna sig delaktiga, så därför har jag en nära dialog från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är din pigga och lyhörda mäklare som med engagemang och noggrannhet kommer att hjälpa dig på ett effektivt sätt med din bostadsaffär.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 92 Läs vad Hanna Öhman

2021-09-15
    Fin kontakt. Enkel och tydlig, samt trevlig och tillgänglig 😊
    2021-08-19
    Trevlig och kunnig mäklare! Vi är mycket nöjda med "resan" till köp av stugan.
    Tack Åsa, lycka till med erat projekt, vi ses snart! Hanna Öhman
    2021-08-19
    Tog kontakt om försäljning av mitt fritidshus, som varit en riktig ångestpuck sen min pappa dog. Förklarade för henne hur jobbigt jag tyckte det va, och hon har hjälpt mig på alla sätt!! Mycket trevlig och förstående, ärlig och väldigt bra bemötande! Hon överträffade alla förväntningar och hjälpte mig hitta köpare som oxå kan förvalta mitt smultronställe vidare!! För mig va det viktigt att det kändes rätt med köparna och där träffade hon mitt i prick!! Kan varmt rekommendera Hanna vidare, både till säljare och även köpare!!
    tack för ett fint samarbete Cajsa, Stugan kommer tas väl hand om :)! Hanna Öhman
    2021-08-19
    Hanna har en fantastiskt härlig energi och är positiv och öppen.
    Hon har tydligt förklarat alla steg i processen och hållit oss informerade kontinuerligt.
    Hon är lösningsfokuserad och lättsam att ha kontakt med.

Det har varit en glädje att samarbeta med Hanna och vi rekommenderar henne med glädje till alla som funderar på att sälja sitt hus.
    Tusen tack för dina fina ord Maria!

Lycka till med er resa, ni gör helt rätt!
    • MJÄLLOM
    2021-08-12
    Det kändes mycket tryggt att ha Hanna som mäklare när mitt fritidshus skulle säljas och jag befann mig långt därifrån geografiskt. Hon är snabb och mycket lyhörd och ordnade med allt utan besvär. Jag kan verkligen rekommendera Hanna som mäklare.
    tack för de fina orden och för den smidiga affären Catharina, allt gott! Hanna Öhman
    • Nordingrå
    2021-08-05
    Bra bemötande, trevlig, kunnig och snabb på att återkoppla frågor mm. Angelägen om att köpare ska känna sig trygg med affären.
    Tusen tack Niclas för det fina samarbetet, jag är så glad för eran skull!

jag kommer och hälsar på nästa sommar! :)
    2021-07-06
    Jag har bara goda erfarenheter av Hanna. Hon är trevlig och kompetent.
    /Peter
    2021-07-05
    Vi har fått ett superbra bemötande av vår mäklare Hanna. Hon är positiv och lyssnar på oss säljare. Toppen betyg från oss.
    2021-06-07
    Vi har köpt ett fritidshus och har fått ett genomgående gott bemötande av vår mäklare.
    • Norrfällsviken
    2021-06-05
    Bra, tydlig, lätt att få kontakt och svar, och återkom med status under hela köpprocessen! Trevligt och proffsigt bemötande!