Fastighetsbyrån Höga Kusten

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån Höga Kusten är engagerade och har hjärtat på det rätta stället. Vi har stor lokalkännedom och är experter på bostads- och fritidshusmarknaden i hela Höga Kusten. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer att göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Letar du efter bostad i Örnsköldsvik, Sollefteå, Kramfors eller Härnösand? Eller funderar du på att sälja din bostad. Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Genom samarbete med Swedbank kan vi snabbt genomföra smidiga lånelöften och fördelaktiga bolån.

Vi är ett sammansvetsat team av välutbildade fastighetsmäklare och koordinatorer som alltid arbetar målmedvetet och affärsmässigt i varje uppdrag. Varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad här ovan eller kontakta någon av våra kompetenta mäklare om du har några frågor.

Läs vad 619 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höga Kusten

• 2020-06-03

Elin K skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köp av Ingersta 121.
    Blev väldigt bra bemött av Sara som ordnade visningar tills vi fattat ett beslut.
    Trevligt och tydlig dialog. Läs mer
  • 2020-06-02

Per Daniel N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt mitt hus . Hanna har varit Väldigt engagerad ,lyhörd trevlig ja bra helt enkelt. Hon har hållit mej underrättad och hållit bra kontakt under hela sälj processen. Läs mer
  • 2020-06-02

Martin J skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har köpt ett hus, och äör supernöjda med vår mäklare, proffisig, snabba återkopplingar vid frågor mm.
    Motsvarade alla förväntningar med råge. Läs mer
  • Catharina Anna Maria S-R K

2020-06-01

Catharina Anna Maria S-R K skrev om Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Kan varmt rekommendera Annacarin och Fastighetsbyråns tjänster. Snabb respons, tillgänglig, och såg till att det var bra fart på processen från början till slut. Helt enkelt supereffektiv försäljning! Enkelt att följa samt se vad man förväntas göra på den egna inloggningen. Tack! Läs mer
    2020-06-02 Annacarin H svarar Catharina Anna Maria S-R K
    Bästa Catharina!

Tack för den fina rekommendationen och tack för riktigt gott samarbete! Det gjorde vi bra! Önskar dig allt gott hälsar Annacarin
  • 2020-05-29

Viktoria S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag är väldigt nöjd att jag anlitade Sara! Sara är professionell i sitt bemötande och det har varit tryggt att ha henne som mäklare. Hon är tillgänglig, kunnig och tydlig. Läs mer
  • 2020-05-24

Britt-marie N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev mycket väl bemött av Anna som är mycket kunnig och hjälpsam. Hon höll mig hela tiden uppdaterad om vad som hände, tog alla mina frågor seriöst och jag fick snabbt svar på allt jag frågade om.
    De förväntningar jag hade, en intresserad, engagerad och kunnig mäklare, uppfylldes till fullo av Anna. Läs mer
    2020-05-25 Anna S svarar Britt-marie N
    Tackar ödmjukast för den rekommendationen. Har varit roligt hela vägen och vi ses å hörs snart igen:)
  • 2020-05-12

Kristina V skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jättebra bemötande bara positivt 😊 Läs mer
  • 2020-05-03

Britt-marie H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Professionellt bemötande, troligen har vi haft lite otur med tiden. Försäljningen startade precis samtidigt med Coronautbrottet. Vi har sålt ett hus byggt 1973, med ett bra läge, skogen direkt bakom huset, 300 meter till småskolan och fritids, 1000 m till Dagis och Ica, 1500 m till skola för större barn, vi fick gå ner 100.000 från utgångspris, man vet inte i ett normalläge hade vi kanske fått budgivning. Anna Carin har gjort ett bra jobb ändå. Läs mer
    2020-05-06 Annacarin H svarar Britt-marie H
    Hej!

Tack för den fina rekommendationen och tack för förtroendet! Så roligt för er att få starta upp på nytt på ny ort. Önskar er allt gott!

• 2020-05-01

Linda V skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag tycker att Anna har varit väldigt förstående och tillmötesgående. Hon har varit lätt att få tag på och har verkligen hjälpt oss i allt som behövts göras. Läs mer
    2020-05-03 Anna S svarar Linda V
    Tack snälla för den rekommendationen och varmt välkomna till Ö-Vik:)
  • 2020-05-01

Karin B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Anna-Carin hjälpte oss att sälja vår villa. Hon guidade oss igenom hela säljprocessen på ett bra sätt, uppdaterade oss kontinuerligt och skötte försäljningen mycket professionellt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-05-06 Annacarin H svarar Karin B
    Tack Karin för din trevliga rekommendation! Så roligt att få sälja er fina fastighet och tack för gott samarbete!

Med vänlig hälsning, Annacarin
  • 2020-04-25

Monica P skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Mycket nöjd med Annacarin som mäklare vid försäljning av vår jordbruksfasrighet. Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Monica P
    Bästa Monica!

Tack för rekommendationen, så glad! Önskar er allt gott och att ni får en fin vår.

Aprilhälsningar, Annacarin
  • 2020-04-24

Kerstin Monika M skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt en fastighet.
    Fantastiskt
    Att sälja huset. Det gjorde Hanna med bravur.
    Jag fick ett trevligt bemötande av en trevlig och varm
    Person Läs mer
  • 2020-04-23

Olof M skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Engagerad och intresserad av att alla ska känna sig trygg med bostadsaffären. Lätt att hålla kontakt med och lösa eventuella frågor väldigt snabbt, bara postiv upplevelse. Läs mer
    2020-04-24 Anna S svarar Olof M
    Det glädjer mig att höra och det var så roligt att få förmedla ditt fina hus.
    Tack så mycket och lycka till!
  • 2020-04-19

Ingrid N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har sålt en bostad där min svärmor bodde.
    Snabbt och bra bemött av en tydlig och proffsig mäklare. Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Ingrid N
    Tack Ingrid för din fina rekommendation, den värmer! Trevlig Valborg!

Med vänlig hälsning, Annacarin H

Lennart N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    1o halv plans villa
    Tydlig o klar bra bemötande
    Få huset sålt snabb
    Det har gott smidigt o bra Läs mer
    2020-05-02 Annacarin H svarar Lennart N
    Tack Lennart för rekommendationen!

Riktigt kul att få sälja det charmiga huset i Ås. Ha en fin helg!

Mvh, Annacarin

Samuel G skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Lätt att få kontakt med. Anpassar sig och går kunden till mötes Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Samuel G
    Tack Samuel för rekommendationen!

Hoppas du har det bra trots Coronatider och att du trivs i din nya lägenhet.

Mvh Annacarin H

Maria N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    En positiv/lösningsinriktad mäklare Läs mer
    2020-04-29 Annacarin H svarar Maria N
    Tack Maria!

Hoppas du trivs i ditt nya boende och att ni får en fin vår.

Hälsningar, Annacarin
  • 2020-04-15

Jan Christer V skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    En mäklare som Inger förtroende både vid sälja och köpa Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Jan Christer V
    Tusen tack, har varit en fröjd att samarbeta med er! Glad att jag fick sälja ert fina hus. Lägenheten kommer passa er perfekt! Vi ses!
  • 2020-04-13

Helene Elisabeth V skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt ett hus på Bergfinkvägen i Gimåt och köpt en lägenhet på Vintergatan i Örnsköldsvik , båda hade Hanna hand om och hon har skött sitt uppdrag perfekt. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Helene Elisabeth V
  • 2020-04-07

Markus J skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Bra, grundlig, kunnig och duktig på det hon gör. Läs mer
    2020-04-17 Anna S svarar Markus J
    Tack snälla. Lycka till med allt. Kommer bli fantastiskt för er:)
  • 2020-04-07

Katarina L skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt en fastighet med Anna som mäklare.
    Anna var lyhörd för våra önskemål och vi känner det som att hela affären var skräddarsydd för oss. En eloge till Anna och till våra fantastiska köpte Läs mer
    2020-04-17 Anna S svarar Katarina L
    Härligt att höra och tack snälla ni.
    En snabb affär till härliga köpare. Kommer bli perfekt.
    Hoppas våra vägar möts igen:)
  • Nils Torbjörn S

2020-04-06

Nils Torbjörn S skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hej !

Vi har sålt vår lägenhet där Anna varit vår mäklare. Hon har varit hjälpsam, lyhörd, tillgänglig och tydlig hela vägen. Vi är jättenöjda med hennes professionella förhållningssätt.

Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare som förutom ovan även är jättetrevlig. Läs mer
    2020-04-17 Anna S svarar Nils Torbjörn S
    Tack snälla för den fina rekommendationen. Det har varit en ära att hjälpa er:)
    Ha det gott så ses/Hörs vi.
    Soliga hälsningar!
  • 2020-04-05

Amanda B skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi köpte vårt första hus och Anna var en fantastisk mäklare att ha att göra med från början till slut.
    När man är novis till bostadsköp är det skönt att ha med en mäklare som har koll och som med ett leende på läpparna guidar och hjälper till. Läs mer
    2020-04-05 Anna S svarar Amanda B
    Tack snälla för det orden. Huset kommer bli toppen för er och jag ser fram emot att träffa er och höra hur det går:)
    Lycka till!
  • 2020-04-04

Lisbeth N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har sålt min lägenhet.
    Anna Sellin har ett trevligt bemötande och kunnig i sitt arbete.
    Som kund känner man sig trygg.
    Hon är rak och tydlig och det uppskattar jag.
    En bra dialog mellan varandra och en bra uppföljning. Toppen. Läs mer
    2020-04-04 Anna S svarar Lisbeth N
    Så fina ord och rekommendation. Blir så glad å tacksam.
    Tack snälla. Ses snart igen:)
  • 2020-04-02

Rolf-stanley F skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt ett hus genom Hanna och affären gick väldigt smidigt o snabbt.
    Vi blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Rolf-stanley F
    Tack för ett fint samarbete, ni har gjort ett bra jobb! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-01

Magnus L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Proffsig hela väggen, klart bäst Läs mer
    2020-04-14 Annacarin H svarar Magnus L
    Tack, tack & tack Magnus!

Nöjet helt på min sida och det är alltid kul med engagerade säljare. Ha det bäst!

mvh, Annacarin
  • 2020-03-29

Carina M skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hanna Öhman är en utmärkt representant för Fastighetsbyrån. Hon är seriös och proffsig samtidigt som hon är personlig utan att vara privat, Mycket bra mäklare som vi snabbt fick stort förtroende för. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Carina M
    Tusen tack för den fina rekommendationen, det värmer! Välkommen upp till norr, ni vet vart jag finns vid frågor/ funderingar!
  • 2020-03-25

Kristina F skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt min villa i Sollefteå. Sara har bemött mig vänligt och korrekt. Hon har handlagt ärendet snabbt och skickligt. Hjälpt mig med support inför visningen, vilket gjorde att försäljningen gick smidigt och utan komplikationer. Jag har känt mig lugn och trygg och är fullt belåten med Saras insats. Jag kan varmt rekommendera henne till mina vänner som skall sälja sina fastigheter. Läs mer

Helena Elisabeth B skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har sålt vårt hus. Vet inte riktigt vad vi förväntade oss. Men Anna Sellin har överglänst alla förväntningar som man ev. kan ha till 200%. Hon har funnits där hela tiden och tipsat och väglett oss.
    Kommer rekommendera henne alla dagar i veckan ❤️. Läs mer
    2020-03-23 Anna S svarar Helena Elisabeth B
    Så otroligt härligt att höra. Tackar ödmjukast för den fantastiska rekommendationen och önskar er stort lycka till. Vi ses!

Viktoria S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har köpt en bostadsrätt tillsammans med våra minderåriga barn med hjälp av Annacarin. Är väldigt nöjd med bemötande och hjälpen från henne med bostadsrättsförening och överförmyndare var över förväntan!
    Mycket kunnig och engagerad mäklare! Läs mer
    2020-03-23 Annacarin H svarar Viktoria S
    Tack Viktoria!

Jag tycker att vi samarbetade på bästa sätt och tror och hoppas att flickorna skall trivas i lägenheten. Ha det fint!

Maria M skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi är mycket nöjda med Martin Eriksson som var vår kontakt av köp av hus i Bollstabruk. Mycket proffissionell, kunnig och hela tiden ett bra bemötande och snabb återkoppling. Läs mer
    2020-04-30 Martin E svarar Maria M
    Tack så mycket Maria! Det var lika trevligt att få göra affär med er med!
  • 2020-03-20

Maria H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpte en villa. Blev bra bemött, kändes professionellt och tydlig i kommunikationen.
    Hade förväntningar att mäklaren skulle kunna svara på de frågor vi hade och mäklaren levde upp till de förväntningarna.
    Sammanfattningsvis ett professionellt bemötande och rak och tydlig kommunikation. Nöjda! Läs mer
    2020-03-23 Annacarin H svarar Maria H
    Tack Maria för din fina rekommendation!

Så roligt att få göra affär med er och hoppas att ni får det allra bäst i Bjästa!

Vårhälsningar, Annacarin
  • 2020-03-19

Karin G skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har köpt en villa. Sara har på alla sätt bemött oss bra i samband med budgivning och slutligen köp . Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Sollefteå och Sara Jeanson Läs mer
  • 2020-03-19

Per Roger Holger V skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt vårat hus.
    Hanna har varit väldigt positiv och glad.
    Informerat och hållit oss uppdaterad genom hela förloppet.
    Mycket duktig mäklare. Läs mer
    2020-04-17 Hanna Ö svarar Per Roger Holger V
    Tack för att jag fick sälja ert trevliga hus! Vi ses på tillträdet!
  • 2020-03-17

Erik T skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt en mindre 1a på 25 kvm. Mycket bra första intryck av mäklare och hela mäklarkontoret. Mina förväntningar har varit att mäklaren ska vara lättillgänglig och informera mig om vilka alternativ jag har i olika skeden av försäljningsprocessen, vilket jag tycker har införlivats till 100%. Läs mer
    2020-03-17 Anna S svarar Erik T
    Så roligt att höra. Stort tack och lycka till med vad som händer i framtiden:)
  • 2020-03-12

Albin O skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpte en lägenhet. Blev fantastiskt bemött och fick riktigt bra hjälp!
    Hade aldrig köpt bostad förut men det gjorde ingenting då jag fick otrolig hjälp av Anna. Väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2020-03-12 Anna S svarar Albin O
    Så roligt att höra, tack snälla:) Stort lycka till med din första lägenhet. Kommer bli toppen!
    / Anna
  • 2020-03-11

Bertil B skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande
    Mycket kunnig och trovärdig mäklare Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Bertil B
    Hej!

Så roligt att det blev affär. Är övertygad om att ni kommer att trivas och önskar er allt gott!

mvh, Annacarin H
  • 2020-03-10

Rolf N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vänligt och kunnigt bemötande. Snabb och effektiv. Vi har köpt en lägenhet. Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Rolf N
    Tack Rolf för din fina rekommendation!

Önskar er allt gott i ert nya boende och hoppas att ni trivs!

Marshälsningar, Annacarin H
  • 2020-03-10

Vivi-ann N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt en lägenhet och sålt en villa.Anna-Karin är vänlig och har hjälpt oss genom snårigheterna vid försäljning och köp. Är väldigt nöjda med all kontakt med Fstighetsbyrån Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Vivi-ann N
    Vivi-Ann!

Tack för rekommendationen, så roligt att göra affär med er!

Ha det bäst! // Annacarin
  • 2020-03-09

Karin N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Mkt positiv o effektiv.
    Köpte en liten ny lght och affären var
    mkt lättsam att genomföra med tydliga instruktioner fr Anna-Karin.
    Tack för det👍 Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Karin N
    Tack bästa Karin för rekommendationen!

Vad roligt att ni redan trivs i ert fina boende. Snart knackar jag på!

• 2020-03-09

Patrik P skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande enda sen dag ett och lättsam att begripa sig på.
    Gjorde det tydligt och klart hur köpet skulle gå till, kan inte begära mycket mera. Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Patrik P
    Tack för det Patrik, du har köpt en fin lägenhet, där kommer du trivas!

Jan H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Bra svar på dom frågor vi hade Läs mer
    2020-03-12 Annacarin H svarar Jan H
    Tack för din fina rekommendation!

Önskar dig en riktigt fin vår hälsar Annacarin H

Hans L skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har köpt hus i Mellansel och blev mycket bra bemött av Hanna. Sen har kontakten varit bra och hon har skött sitt mäklarjobb jättebra. Hon är mycket hjälpsam och så är hon väldigt vacker. 😊 Läs mer
    2020-04-16 Hanna Ö svarar Hans L
    Tack för det och tack för den goda tårtan! Hoppas du kommer trivas!

Monica N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet. Vi har blivit bemött på ett utomordentligt sätt. Hon har gett oss en bra upplevelse och proffsigt bemötande Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Monica N
    Tack Monica för din fina rekommendation!

Så roligt att ni valt att köpa lägenhet och är helt övertygad om att ni får det absolut bäst. Vi ses i någon av restaurangerna!

Fredagshälsning, Annacarin
  • 2020-03-05

Sebastian H skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Trevlig och bra mäklare som är rak och ärlig! Mycket nöjda med servicen Läs mer
    2020-03-05 Anna S svarar Sebastian H
    Tack snälla för rekommendationen och stort lycka till i ert nya boende:)
  • 2020-03-05

Erik M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Jag blev bemött på ett vänligt sätt och med respekt.

Jag hade ingen aning om vad en mäklare jobb innebar förutom att sälja en bostad. Så ja mina förväntningar möttes.

Min upplevelse av affären har varit god, det ända jag skulle vilja haft är mer generell information kring fastighetsaffärer och vad en mäklare gör och kan göra, ett informationsblad hade varit en enkel grej som man som första gångs köpare kan få och sitta och kolla igenom i hemmets lugn. Läs mer

Marcus N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt bostad
    Jätte bra och proffsigt bemötande, lätt att få tag i och ständig återkoppling/uppdatering.
    Visste inte riktigt vad vi hade att förvänta oss mer än att försöka sälja bostaden. Och det har gått väldigt smidigt. Anna-Carin har varit rak och tydlig igenom hela försäljningen, det har uppskattats. Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Marcus N
    Tack för rekommendationen!

Så roligt att få hjälpa er med fastighetsförsäljningen. Ni är riktiga drömsäljare för en mäklare med både engagemang och smidighet. Trevlig helg!

• Osvald N

2020-03-04

Osvald N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Annacarin är en mycket positiv mäklare som alltid ställer upp.Vi har haft kontakt under några år när fastigheten Strandkajen har byggts och kunnat följahur det framskridit. Vi är mycket nöjda.
    Med vänlig hälsning,
    Osvald och Vivi Ann Nord Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Osvald N
    Tack Osvald & Vivi Ann!

Så roligt att ni hittade ert drömboende till slut! Är helt säker på att ni får det toppen och kan njuta av ett liv i stan. Ha det fint!

Hälsningar, Annacarin H

Ingela H skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Är mycket nöjda med vår mäklare! Hon har hjälpt oss flera gånger. Nu senast vid vårt köp av lägenhet på Strandkajen. Hon är serviceminded och supertrevlig! Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Ingela H
    Tack Ingela!

Så glad att få vara delaktig i era bostadsaffärer! Vet att ni får det toppen i nya lägenheten och önskar er en skön vår. Allt gott!

Torbjörn Ö skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Blev bra och trevligt bemött av Annacarin Läs mer
    2020-03-06 Annacarin H svarar Torbjörn Ö
    Tack för er rekommendation!

Önskar er allt gott i er fina lägenhet och hoppas ni kommer att trivas i området. Trevlig helg!

Med vänlig hälsning, Annacarin

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik