Fastighetsbyrån Höga Kusten

Fastighetsbyrån Höga Kusten

Vi på Fastighetsbyrån Höga Kusten är engagerade och har hjärtat på det rätta stället. Vi har stor lokalkännedom och är experter på bostads- och fritidshusmarknaden i hela Höga Kusten. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer att göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Letar du efter bostad i Örnsköldsvik, Sollefteå, Kramfors eller Härnösand? Eller funderar du på att sälja din bostad. Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Genom samarbete med Swedbank kan vi snabbt genomföra smidiga lånelöften och fördelaktiga bolån.

Vi är ett sammansvetsat team av välutbildade fastighetsmäklare och koordinatorer som alltid arbetar målmedvetet och affärsmässigt i varje uppdrag. Varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad här ovan eller kontakta någon av våra kompetenta mäklare om du har några frågor.

Läs vad 1280 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höga Kusten 2

• Gullänget
    2022-08-17 Verifierad kund
    Jag har bara posipodt att säga . Hon var hjälpsam och alltid tid att svara på mina frågor! Toppen! Mvh Birgitta
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Junsele
    2022-08-16 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabb återkoppling, skötte alla kontakter mellan oss som säljare och intressenter på bostaden på ett proffsigt och snabbt sätt. Bostaden blev såld snabbt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-08-16 Verifierad kund
    Hedda Berglund är trevlig, proffsig och lätt att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera Hedda Berglund om ni ska köpa el sälja en bostad.

Annika& Björn
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Härnösand
    2022-08-12 Verifierad kund
    Jag har både sålt och köpt av Tobias och i båda fallen har allt gått väldigt smidigt!

Tobias är så tillmötesgående, kunnig och alltid tillgänglig. Dessutom gillar jag att han har renoveringsidéer som han vill dela med sig av!

Jag är mycket nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Härnösand
    2022-08-10 Verifierad kund
    Tobias är pålitlig och ambitiös. Han är lugn och saklig som person samt att han höll sig uppdaterad i hela försäljningsprocessen. Jag är super nöjd och är glad att har valt honom för detta uppdrag😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-08-10 Verifierad kund
    Bra bemötande snabb kontakt.
    Gav bra med information om försäljningssituationen.
    Angelägen att stötta och envis i sin marknadsföring och koll av intressenternas status.
    Känns trygg att anlita.
    mvh Elisabeth
    • Själevad
    2022-08-07 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och enkel att ha och göra med!
    • Köpmanholmen
    2022-08-05 Verifierad kund
    Mycket proffsig och bra. Svarar på frågor utan omsvep och inlindningar. Behändligt och rakframt sätt.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare som är professionell och kunnig i sitt yrke. Snabba respons mellan kund och säljer, lägger tid på att affären sker smidigt och snabbt.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling.
    Höll god kontakt med oss som köpare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-07-29 Verifierad kund
    En positiv och inkännande mäklare som både har bra fokus på säljare och köpare.
    Hon hittade en bra kostnadsnivå på vad vårat objekt var värt.
    Vi hade kravet på en bra och personlig kontakt med mäklaren och att hon levererade en service till köparen som skapade trygghet i informationen och affären. Detta har Annacarin skött på ett alldeles utmärkt sätt. Vi är jättenöjda med hennes arbete som mäklare.
    Diana,
    så glad och tacksam för din fina rekommendation. Tack! Tack också för ett väldigt trevligt samarbete på alla plan. Njut av de återstående sommardagarna!

Hälsningar, Annacarin
    2022-07-29 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad. Bra stöd i processen.
    2022-07-29 Verifierad kund
    Vi är helnöjda! Bra och professionellt bemötande, bra planering och upplägg av försäljningen, väldigt tillgänglig och närvarande, även på sin semester! 👍
    2022-07-27 Verifierad kund
    Sara är mycket kunnig och seriös, vi har bara positiva saker att säga om henne!
    2022-07-27 Verifierad kund
    Från första mötet har Sara visat stor proffeonalitet .Hon har bemött oss med stor respekt och vägledning oss genom försäljningen.
    Sara har uppfyllt alla våra förväntningar.
    Vi ville ha ett så bra pris som möjligt och hon rådde oss att göra vissa förbättringar som vi är övertygade resulterade i det höga priset. Vi är också mycket tacksamma för att det gick att genomföra underskrifterna av köpeavtalet i Uppsala.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Bollstabruk
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket bra

Har tidigare haft Hanna och det var helt klart att anlita henne igen
    till försäljningen av Hållsätter 107
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-07-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och smidigt, enkelt. Snabbt och tydligt i genomförande av affär så det flöt väldigt bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Bollstabruk
    2022-07-23 Verifierad kund
    Hanna har motsvarat mina förväntningar på hur en mäklare ska agera
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Brännan
    2022-07-23 Verifierad kund
    Mycket trevlig och väldigt glad
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-07-19 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med Annas handlöggning och genomförande av försäljningen av vår lägenhet.
    Har stort förtroende för hennes kunskap och kompetens.
    Tar ansvar för och fullföljer sitt uppdrag seriöst och hängivet vilket bidrog till att affären gick i hamn.
    • Forsmo
    Proffsig, trygg, tillgänglig, personlig
    • Forsmo
    2022-07-19 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående och snabb kontakt. Klar och tydlig kommunikation.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig, snabb på att svara och återkoppla på frågor. Hjälpsam och bra service gällande bokning av tider!
    • Långsele
    2022-07-17 Verifierad kund
    Vi har endast haft kontakt med Sara per telefon samt vid en online visning.
    Hon gav ett mycket gott intryck, proffesionell & tydlig. Ingen "hästsäljartyp".
    Vi skulle gärna anlita Sara i framtiden för ett kommande fastighetsköp.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Han var lugn och saklig, personlig men inte privat, vilket jag uppskattar. Lagom nivå på förväntningarna och inte överdrivet positiv. Ingen stress mäklaren ville kolla med sina kollegor innan han gav svar. Trevlig och kompetent.
    2022-07-15 Verifierad kund
    Blev bemött med god service och snabb återkoppling i de olika delarna i köpeprocessen.
    Tack snälla för den rekommendationen.
    Vi ses snart!
    Anna Sellin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Proffsig trevlig och engagerad
    Tack för den rekommendationen. Det kommer bli så perfekt för er. Anna Sellin
    2022-07-15 Verifierad kund
    Vi har fått ett utmärkt bemödande
    Stort tack för den rekommendationen. Längtar att få komma och besöka er snart:) Anna Sellin
    2022-07-15 Verifierad kund
    Stor kunnighet och lika stor social kompetens!
    Tobias visade också ett stort engagemang i arbetet.
    Höll en kontinuerlig kontakt med oss.
    Är verkligen en person att rekommendera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-07-14 Verifierad kund
    Ett bra bemötande och kontinuerlig återkoppling under försäljningen.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag kände mig trygg med AnnaCarin på en gång jag träffade henne.
    Hon kändes så proffsig och engagerad.
    Brydde mig inte ens att kolla med andra mäklare då jag bara ville ha henne.
    Tack Christina för din fina rekommendation! Så roligt att vara delaktig i din försäljning. Önskar dig den bästa avslutningen på sommaren!

Vänligen, Annacarin :)
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi har fått ett bra bemötande från Tobias från första början. Han har alltid varit trevlig, kunnig och intresserad av oss som spekulant/köpare. De frågor som vi ställde under visningen tog han snabbt reda på och i samband med kontraktskrivning visade han stor kunskap och hjälpsamhet. Vi är otroligt nöjda (och glada) över att vi kom i kontakt med Tobias i samband med köpet och vi rekommenderar honom verkligen!
    2022-07-11 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som inger lugn och förtroende. Har visat ett fantastiskt engagemang under hela försäljningsprocessen.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att kommunicera med. God tillgänglighet vid frågor och funderingar. Känt oss sedda och bekräftade.
    Tagit uppdraget att sälja vår fastighet seriöst och ansvarsfullt.
    Hoppades så klart på ett bra utfall i vår försäljning viilket också blev fallet, mycket tack vare Annas kunnande, goda råd och erfarenhet av säljprocesser.
    Förtroendeingivande och professionellt kundbemötande.
    Så otroligt roligt att höra och jag tackar ödmjukast för detta och äran att få hjälpa er med stora affärer i livet.
    Trevlig sommar så länge och snart ses vi igen!
    Anna Sellin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-07-05 Verifierad kund
    Det är 3:e gången vi har haft Hedda som mäklare och vi har alltid blivet bra bemött och hon har verkligen skött alla köp/sälj affärer mycket bra. Är mycket nöjd med Hedda som mäklare.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Detta är tredje bostadsaffären för vår del, där Hedda varit mäklare.
    Mycket positivt bemötande, alltid bra kontakt/återkoppling.
    Kort sagt mycket mycket seriös!
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi har erfarenhet av både försäljning och köp med Anna som mäklare. Anna är förtroendeingivande och har under hela processen känts mycket seriös. Hon tar både säljarens och köparens bästa på största allvar, vilket kräver både ärlighet mot bägge parter och en balans i förhållandet. Dessutom har hon gjort det där lilla extra över vår förväntan för att det ska bli bra.
    Det gör mig så glad och jag är så tacksam att få hjälpa er med era fantastiska bostäder.
    Tusen tack!
    En fin sommar nu och snart ses vi!
    Anna Sellin
  • köpte sitt hus med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • GULLVIK
    2022-07-03 Verifierad kund
    Påläst och kunnig mäklare.

Mkt trevligt bemötande vid både visning och i säljprocessen . levde upp till våra förväntningar till 100%

Rekommenderas :-)
    Tack Maria för den fina rekommendationen!
    Nöjet har helt varit på min sida och jag hoppas och tror att ni får det toppen vid havet.

Allt gott så länge önskar Annacarin
    2022-07-01 Verifierad kund
    Sara är trevlig och lätt att kommunicera med, social och okomplicerad. Hon har varit väldigt tillmötesgående, svarat på alla möjliga frågor. Hon har varit lättillgänglig och ställt upp för visningar med kort varsel både på vardag som helg. Tack för allt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-06-30 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, snabb och tillmötesgående, helt underbar, den bästa jag stött på👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-06-29 Verifierad kund
    Supertrevlig, kunnig och allt har gått smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-06-28 Verifierad kund
    Fullt godkänt
    Vi fick svar på det vi frågade om
  • skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2022-06-28 Spontant omdöme
    Försäljningen av min lägenhet gick smidigare än jag hade vågat hoppas på, Med ett trevligt och proffsigt bemötande.
    Jag är helnöjd!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Gällande skapande och utläggning av annons så fanns en del slarv, bland annat så blev ett privat meddelande ur säljcoachen utlagt i annonsen "på gång". Misstaget upptäcktes av mig.

Trots rekommenderat och överenskommet utgångspris som vi tillsammans diskuterat fram, så uppstod senare en osäkerhet när annonsen väl skulle läggas ut, vilket bidrog till en viss försening då min uppfattning var att utgångspriset redan var klart. När mäklaren velade i efterhand så blev även jag osäker.

Svårt att nå mäklaren på telefon, något som ändå vore önskvärt för ett uppdrag värt 50000.

I övrigt är jag nöjd, bemötandet vid alla fysiska möten har varit trevligt, artigt och professionellt.
    Hej Tony och tack för din feedback! Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande. Trist att du tyckte jag var svår att nå då vi verkligen försöker vara tillgängliga både via telefon och mail. Du är naturligtvis välkommen att kontakta mig om du önskar diskutera något mer. Önskar dig en fin midsommar! Hedda Berglund
    • Bjästa
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt vår fastighet via Annacarin! Vi är jättenöjda och kan starkt rekomendera henne vidare. Erfaren mäklare som gör allt för att man ska känna sig trygg i processen!
    Tack Lisa för rekommendationen!

Hoppas ni kan njuta lite av sommaren och ladda batterierna inför flytten. Önskar er allt gott!

Mvh, Annacarin
    • Centrum
    2022-06-20 Verifierad kund
    Han är mkt lugn och har en service personlighet. Som vi mkt nöjd med och nogrant i sina svar på alla frågår vi ställd
    Framför allt han ger sig tid att visa runt objekt! Det tycker värdefullt info.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och vi fick bra information om lägenheten.
    • Hörnett
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Öppen, Lyhörd och Saklig/Tydlig.
    Ger ett mycket förtroeligt intryckt, en person som säger hur det är och hur man ska tänka
    Tusen tack för den rekommendationen.
    Varmt välkommen hem igen!
    • Själevad
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och stort engagemang vid försäljningen av vårt hus. Vi är väldigt nöjda.
    Tack snälla för den rekommendationen.
    Nu laddar vi för tillträdet:)
    2022-06-20 Verifierad kund
    Hedda har varit trevlig, rak och professionell. Hon har kontinuerligt hört av sig och följt upp det vi har diskuterat.
    Kan verkligen rekommendera att anlita Hedda som mäklare!
    Mvh Erika Nilsson
    Tusen tack för din rekommendation Erika! Glad och tacksam att jag fått hjälpa er med affären.
    Vi ses och njut av sommaren!
    Hedda Berglund