Fastighetsbyrån Höga Kusten

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån Höga Kusten är engagerade och har hjärtat på det rätta stället. Vi har stor lokalkännedom och är experter på bostads- och fritidshusmarknaden i hela Höga Kusten. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer att göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Letar du efter bostad i Örnsköldsvik, Sollefteå, Kramfors eller Härnösand? Eller funderar du på att sälja din bostad. Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Genom samarbete med Swedbank kan vi snabbt genomföra smidiga lånelöften och fördelaktiga bolån.

Vi är ett sammansvetsat team av välutbildade fastighetsmäklare och koordinatorer som alltid arbetar målmedvetet och affärsmässigt i varje uppdrag. Varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad här ovan eller kontakta någon av våra kompetenta mäklare om du har några frågor.

Läs vad 684 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höga Kusten

• 2020-09-19

Jens L skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Fantastiskt proffsig och hjälpsam, allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • 2020-09-16

Karin V skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt en fastighet med mycket mark där alla fyra byggnaderv behöver renoveras. Martin kunde se potentialen i detta och övertygade mig om fastighetens värde.
    Martin är sympatisk, förtroendeingivande, ärlig och realistisk. Kontakten överträffade Mina förväntningar.
    Jag kommer att rekommendera Martin vidare. Läs mer
    2020-09-16 Martin E svarar Karin V
    Tack så mycket Karin!
    Det har varit väldigt roligt att få jobba med dig.
    //Martin
  • 2020-09-15

Bjarne W skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hun ær bare helt kanon bra . dyktig som f...... jag kjøpte huset av henne og hun har sold det for mig . hun har gjort en god jobb , hun er hyggelig hjelpsom . ja har inte nog superlativer åt henne . anbefales 110 % Läs mer
  • 2020-09-14

Niclas R skrev om Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt vår nyrenoverade tvåa.
    Vi blev bemött av mäklaren på ett fantastiskt sätt, han var väldigt tydlig och välorganiserad med allt.
    Vi hade inte så stora förväntningar utan bara att det skulle gå till på ett enkelt och smidigt sätt och det gjorde det verkligen! Vi är mycket nöjda med hur allting gick till och mäklaren gjorde ett mycket bra jobb med både oss och köparna. Läs mer
  • 2020-09-09

Monica K skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt fritidsbostad. Mkt proffsig mäklare+++++ Läs mer
  • 2020-09-09

Anne M skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har sålt ett stort garage med fritidshus.
    Väldigt bra och personligt bemötande.
    Mina tankar innan var mest att jag var nöjd om jag blev av med det. Det gick över förväntan och ett stort engagemang från Sara gjorde att det blev en snabb affär.

En stor eloge till Sara 👍🏻 Läs mer
  • 2020-09-07

Bo Göran M skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi uppskattar hennes professionalism Läs mer
    2020-09-14 Annacarin H svarar Bo Göran M
    Tack för den fina rekommendationen och vårt trevliga samarbete! Önskar er allt gott!

Hösthälsningar, Annacarin
  • 2020-09-04

Camilla L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Min make och jag har köpt en fastighet i Sollefteå. Objektet kom ut som "på gång". Det motsvarade våra önskemål så jag kontaktade Sara för en visning snarast. Vi har tidigare varit på andra visningar och alltid haft goda erfarenheter av Sara.
    Denna gång kontaktade Sara säljarna och ordnade en visning en vecka efter vår första kontakt. Under visningen pratade vi med Sara om att vi ville köpa huset och genom Sara lämnade vi ett bud. Efter att ha kontaktat säljarna och de fått betänketid några dygn meddelade Sara oss när säljarna hade bestämt sig. Eftersom både säljarna och vi var angelägna om en snabb affär kunde vi skriva kontrakt 4 dagar senare.
    Under hela processen var Sara mycket insatt, hade alltid rätt information och i de fall vi hade frågor kollade hon upp och återkom snabbt med svar.
    Hela husköpet kände tryggt och Sara bemöter både oss köpare och säljarna professionellt men ändå personligt. Om vi någon gång ska sälja fastigheten kommer vi att vända oss med stort förtroende till Sara. Läs mer
  • 2020-09-01

Jens D skrev om Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Bra bemötande och dialog o
    m försäljningsproceswen Läs mer
    2020-09-07 Ida S svarar Jens D
    Hej! Tusen tack för förtroende att hjälpa till med försäljningen av er otroligt fina lägenhet.
    Allt gott! / Ida
  • 2020-09-01

Tomas E skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Förtroendeingivande, kompetent och trevlig.
    Köpte fritidsfastighet. Läs mer

Nils W skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Bra kommunikation och kändes bra under hela processen. Läs mer

Anita A skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Anna är helt enkelt en fantastisk mäklare.
    Kunnig
    Engagerad
    Glad
    Trevlig
    Effektiv
    Alltid tillgänglig
    mm mm😀👍 Läs mer
    2020-09-01 Anna S svarar Anita A
    Så tacksam för er rekommendation.
    Väldigt glad och det har varit så roligt att hjälpa er med försäljning av ert fina hus och fantastiska läge.
    Vi hörs och ses:)

Sebastian K skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt en villa och vart mycket bra bemött av mäklaren. Hade inga förväntningar mer än få huset sålt,vilket det vart.
    Är väldigt nöjd för övrigt, fick alltid svar på mina frågor. Jag behövde inte jaga min mäklaren utan vi hade nästan en daglig dialog och uppdatering om hur vi låg till, vilket jag uppskattade väldigt mycket! Jag kommer absolut tipsa alla bekanta om min mäklare vid framtida köp och försäljning. Läs mer
    2020-09-02 Hedda B svarar Sebastian K
    Tusen tack för att jag fick sälja ert fina hus och för rekommendationen.
    Lycka till med husletandet så ses vi framöver!
  • Reijo H

2020-08-30

Reijo H skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    För sin unga ålder i detta allt krävande arbete, har Hanna visat på
    ett mycket god kunnande. Vårt husförsäljning greppar hon bra.
    Ett varmt och vänligt bemötande märktes direkt vid första mötet. Läs mer
  • 2020-08-27

Fredrik E skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hedda har ett trevligt bemötande. Det känns tryggt och välplanerat när hon drev ärendet. Enligt mig något oerfaren när det gäller byggtekniska frågor men det kan kunden ta igen på dokumentationen från Anticimex. Läs mer
    2020-09-02 Hedda B svarar Fredrik E
    Stort tack Fredrik för den fina rekommendationen och för ett bra samarbete!
  • 2020-08-24

Cecilia E skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tydlig. Kunnig. Tillgänglig. Trevlig. Läs mer
    2020-08-26 Hedda B svarar Cecilia E
    Tack snälla Cecilia! Det blev en snabb och smidig affär.
  • 2020-08-18

Anderas N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpte en tomt .

Dom förväntningarna som jag hade var en snabb och smidig affär. Allt detta och mycket mer levererade Hanna med bravur.

Hanna är den bästa mäklaren jag haft med att göra Läs mer
    2020-08-18 Hanna Ö svarar Anderas N
    Tusen tack Andreas för den fina rekommendationen, och för den smidiga affären. Jag ser fram emot att få följa det framtida projektet, vi ses framöver!
  • 2020-08-17

Eva S skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt vår bostad med hjälp av Sara och är mycket nöjda med hennes jobb och hennes alltid trevliga bemötande. Läs mer
  • 2020-08-17

Per Michael J skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Bra service genom hela processen. Sara var tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss löpande! Läs mer
  • 2020-08-15

Lars Sune N skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Viktigast att han fann en köpare till Gräta 5:13.Hade gärna fått mer hjälp med vilka handlingar jag skulle lämna kvar till köparen och om när jag behövde vittnen till min namnteckning. Det oroade mig att köpekontraktet inte innehöll en klausul om att åkermarken var utarrenderad till 2023.Vidare undrar jag om jag ska få/ ha en del av köpebrevet och om jag fått försäkringsbrevet på ”doldafelfördäkringen”
    Med Sune Nordlander Läs mer
  • 2020-08-15

GUNNEL S skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    När vi skulle undersöka möjligheten att sälja en fastighet med renoveringsbehov på landsbygden fick vi kontakt med Anna Sellin på Fastighetsbyrån Höga kusten.
    Redan vid det inledande telefonsamtalet kändes att Anna var både intresserad och engagerad. När vi träffades insåg vi hur lyhörd hon är och hennes positiva inställning smittade av sig på oss. När processen startade blev vi mycket imponerade över hennes effektivitet och hur lätt hon var att få respons från både dag, kväll och helg.
    Hennes lättsamma, trevliga och ärliga förhållningssätt bidrog starkt till att resultatet av försäljningen överträffade våra förväntningar.
    Vi kan varmt rekommendera Anna Sellin som mäklare. Läs mer
    2020-08-18 Anna S svarar GUNNEL S
    Tackar ödmjukast för den rekommendationen och tillägger att det var ett riktigt roligt och annorlunda uppdrag som jag gärna gör om:)
  • 2020-08-13

Ann Marie S skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålde ett fritidshus. Jag är väldigt nöjd med allt. Från första kontakten till försäljningen blev klar. Bra återkoppling och tillgänglighet, snabba puckar, ett gott och trevligt bemötande. Hanterat en rad frågor som dykt upp och kommunicerat det bra. Kan varmt rekommendera Anna som mäklare! Läs mer
    2020-08-17 Anna S svarar Ann Marie S
    Så härligt att höra. En ära att få sälja er fina sommarstuga. Hoppas att ni får njuta av lite mera sol i Augusti så ses vi snart igen.
  • 2020-08-12

Jimmy E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt fastighet Stenviksstrand 128.
    Hon var trevlig, proffsig och vi kände förtroende för henne.
    Jimmy Läs mer
  • 2020-08-11

Marcus L skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hanna har sålt min bostadsrätt i centrala Örnsköldsvik.
    Jag har blivit proffsigt bemött och väl informerad om var som hela tiden händer. Hanna hade bra tålamod och levde verkligen upp till våra förväntningar av en mäklare. Läs mer
    2020-08-18 Hanna Ö svarar Marcus L
    Tack för att jag fick sälja er fina lägenheten och för rekommendationen, lycka till med husletandet, vi ses!
  • 2020-08-10

Sara Elisabeth E skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Fantastiskt engagerad mäklare. Super trevlig, driven och kan sin sak! Rekommenderar henne starkt!
    Haft Sara som mäklaren i samband med försäljning av hus. Läs mer
  • EVA A

2020-08-07

EVA A skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag och min man är 100 procent nöjd med Anna som Mäklare.
    Alltid tillgänglig, jobbat vardagar som helgdagar och dessutom på semestern för att få vår/svärfars lägenhet såld inom två månader.
    Anna är mycket lyhörd för synpunkter och frågeställningar och ser till både köparens och säljarens bästa. Läs mer
    2020-08-08 Anna S svarar EVA A
    Stort tack för den fina rekommendationen och för ett fint samarbete🙏
  • 2020-08-03

Robert N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har köpt en bostadsrätt i Ö-vik. Anna var väldigt tillmötesgående och engagerad vilket gjorde att man fick förtroende för henne. Anna levde upp till våra förväntningar av henne.

Känner oss nöjda med affären. Läs mer
    2020-08-03 Anna S svarar Robert N
    Glädjande å tack för den fina rekommendationen. Lägenheten kommer bli perfekt.
  • 2020-08-02

Jenny J skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hedda var trevlig och lättsam att ha och göra med. Snabb på att återkomma med svar på frågor, även efter kontorstid. Läs mer
    2020-08-03 Hedda B svarar Jenny J
    Tackar ödmjukast för den fina rekommendationen! Hoppas ni njuter av sommaren och ert nya fantastiska ställe, vi ses ute på ön!
  • 2020-08-01

Karin S skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    *Köpt sommarstuga
    * mycket bra bemött
    * jag vill bli väl bemött, känna mig viktig som kund, mäklaren Ska Inge förtroende. Mäklaren klarade detta väldigt bra, leverade det jag önskade .
    * På det hela sammantaget så var detta en väldigt bra upplevelse, mäklaren ingav förtroende, var tjänstvillig och kändes schysst. Precis så ska det vara. Läs mer
    2020-08-02 Anna S svarar Karin S
    Tackar ödmjukast för fin rekommendation. Stort lycka till med den mysiga stugan och håller tummar för en fin Augusti.
  • Robin F

2020-07-31

Robin F skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag köpte min första bostad genom Fastighetsbyrån, där Hanna var en klippa från första kontakt. Proffsig, kunnig och omtänksam. Lätt att få kontakt med, riktigt härlig person som ser helheten. Rekommenderar henne fullt ut, kommer säkerligen ta hjälp av henne vid nästa bostadsaffär. Läs mer
    2020-08-18 Hanna Ö svarar Robin F
    Tack för den fina rekommendationen Robin, välkomna tillbaka till Övik, jag hoppas ni kommer trivas!
  • 2020-07-30

Mikael A skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Jag har sålt ett unikt ställe på Ulvön i Ulvöhamn och visste att det skulle bli många intressenter men hade som krav att jag skulle känna för de nya ägarna.
    Huset blev sålt innan den igentliga försäljningen kom igång och det var mitt beslut då jag fastnade för ett ungt par som kom och tittade på huset innan visning.
    Både jag och Hedda förstod att det var den perfekta köparen och därför blev det inte en vanlig budgivning.
    Priset hade sannolikt blivit mycket högre vid en vanlig budgivning men det var inte viktigt för mig och nu tror jag att köparna och jag är nöjda.
    Hedda har varit och är en underbar mäklare/kvinna som jag tror kommer att lyckas väl i en ganska svår konkurens.
    Nästa gång det blir aktuellt med försäljning kommer jag att kontakta Hedda.
    Mvh Mikael Läs mer
    2020-08-03 Hedda B svarar Mikael A
    Tack snälla Mikael för de fina orden! Det är lätt att göra affärer med en sådan som dig och jag är glad att vi hittade den perfekta köparen. Ta hand om dig!
  • 2020-07-29

Mattias S skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Gav ett professionellt intryck, fick ett väldigt bra intryck! Läs mer
    Martin E gillar detta
  • 2020-07-28

Evert Rune O skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt en villa
    Vi blev mycket bra bemött, hon är toppen
    Förväntningarna uppfylldes till 100%
    Vi är jättenöjda med Anna Sellin Läs mer
    2020-08-03 Anna S svarar Evert Rune O
    Tack så mycket. Stort lycka till med det nya. Ska titta in när jag har vägarna förbi.
    Vi ses
  • 2020-07-27

Amanda L skrev om Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sara är så professionell! Hon är lyhörd och vill säljaren och köparen det bästa. Sara levde upp till våra förväntningar. Vi är jättenöjda och kommer att rekommendera Sara som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-26

Jens N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Köpt lägenhet, mäklaren inte för på.
    Svarar på alla funderingar, inte försöka övertyga att något är bra även fast det är skräp.
    Ställer upp även på lördagar och semester.

Super super mäklare! Läs mer
    2020-07-26 Anna S svarar Jens N
    Tack så mycket för den fina rekommendationen, Jag är helt säker på att ni kommer få det super på höjden:)
    Ha det bäst!
  • 2020-07-24

Kurt Lennart J skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt sommarhus i Gideå. Mäklaren Hanna Öhman var en suverän och kunnig mäklare vi har fått all hjälp .Vänlig o glad . Våra förväntningar var att få sälja huset o de fick vi tack vare Hanna.Det kändes bra , men lite vemodigt Läs mer
    2020-08-18 Hanna Ö svarar Kurt Lennart J
    Tack för det fina samarbetet och möjligheten att sälja er fina sommarstuga! Vi ses framöver!
  • 2020-07-23

Anders T skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Vi har sålt en fastighet i Höga Kusten och Anna-Carin skötte detta på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2020-07-24 Annacarin H svarar Anders T
    Anders,

tackar så hjärtligt för den fina rekommendationen. Alltid kul att göra affär med dig/er och nu ser jag fram emot nästa. Ha det bäst!

mvh, Annacarin
  • 2020-07-22

Per Daniel N skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Kanon mäklare, trevlig Trevligt bemötande, kunnig. Läs mer
    2020-07-24 Annacarin H svarar Per Daniel N
    Tack Daniel för rekommendationen! Önskar er allt gott och att ni kommer att trivas i ert nya boende!

Hälsningar, Annacarin
  • 2020-07-21

Ronnie S skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Skagsudde 113. Forcerad och stressigt intryck. Bud saknades i budlistan. Läs mer
    2020-07-24 Annacarin H svarar Ronnie S
    Hej Ronnie,

Tråkigt att höra att du inte är nöjd med min mäklartjänst och det får jag självklart reflektera över. Du valde delvis att gå utanför den ordinarie försäljningsproceduren vilket gör det svårare. Jag ringer dig nästa vecka och förklarar budlistan.

Hoppas ni trivs i ert nya boende!

Mvh, Annacarin Holmgren
  • 2020-07-18

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålde villa och behövde sakkunnig hjälp.
    Kändes bra hela tiden från första mötet till kontraktsskrivning. Mycket vettig prissättning. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-07-17

Linnéa W skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Allt har gått super och jag är jättenöjd med köpet och även det bemötandet Anna gav mig. Läs mer
    2020-07-23 Anna S svarar Linnéa W
    Det glädjer mig och du kommer få det perfekt i din nya lägenhet. Du vet vart jag finns om du behöver:)
  • 2020-07-17

Jagoda A skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Det gick bra att köpa fritidshus med Hanna. Hon var hjälpsam och svarade alla frågor. Läs mer
  • 2020-07-15

Joakim N skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Proffsig, enkel att jobba med och bra på återkoppling. Läs mer
  • Erik E

2020-07-15

Erik E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Hanna har varit till stor hjälp under försäljningen av lägenheten. Hon har varit engagerad och lätt att få kontakt med, och hon har varit bra på att höra av sig med information gällande försäljningen. Läs mer
  • 2020-07-11

Domagoj P skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Anna har gett oss ett bra bemötande samt goda råd. Läs mer
    2020-07-11 Anna S svarar Domagoj P
    Tack så mycket för den rekommendationen. Lycka till med vad det nu blev i sommar🤗.
  • 2020-07-08

Johan O skrev om Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Både köpt och sålt bostäder via Anna-Carin.
    Med sitt personliga engagemang förmedlat köp och försäljningar effektivt och med bra resultat. Läs mer
    2020-07-08 Annacarin H svarar Johan O
    Tack Johan!

Så roligt att få göra affär med er och jag tycker vi var ett riktigt bra team! Önskar er allt gott!

Julihälsningar, Annacarin
  • 2020-07-07

Viktor J skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Mycket bra bemötande och väldigt professionell under hela processen! Läs mer
    2020-07-09 Hanna Ö svarar Viktor J
    Tack för det Viktor, är säker på att ni kommer att trivas i ert nya och fina hus! Vi ses!
  • 2020-07-07

Alexander A skrev om Martin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Har gjort affär vid två tillfällen med Martin hittills och kan bara konstatera att han är den bästa mäklaren jag kommit i kontakt med i Norrland. Martin är lyhörd och engagerad, han är en ärlig person och ser till att hans kunder får den service de förväntar sig. Martin kommer att vara mitt förstahandsval nästa gång jag ska göra en fastighetsaffär och jag kan med gott samvete rekommendera honom framför många andra mäklare jag haft kontakt med. Läs mer
    Martin E gillar detta
  • 2020-07-06

Mona N skrev om Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Väl förberedd, påläst och professionell. Snabb återkoppling på frågor och funderingar Läs mer
    2020-07-08 Anna S svarar Mona N
    Så glad och tacka ödmjukast för den rekommendationen.
    Vi ses och ha en fin sommar!
  • Elisabeth E

2020-07-05

Elisabeth E skrev om Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Sålt sommarstuga i Övik. Hannas bemötande har varit bra från första kontakt sommaren-19. Jag bor i Värmland men stugan finns i Öviks kommun. Genom mail, foton, telefon mm har kontakten varit smidig, bra och tydlig. Hanna har varit lätt att få kontakt med, hon har alltid ringt upp om jag sökt henne.
    Min stuga byggdes på 1870-talet och jag var orolig hur det skulle gå att sälja den. Men genom Hannas entusiasm, ivriga jobb mm blev slutresultatet över förväntan.
    Tack Hanna för Ditt positiva bemötande. Lycka till i Mäklarbranschen och med Livet. Läs mer
    2020-07-06 Hanna Ö svarar Elisabeth E
    Tack för det fina samarbetet Elisabeth, och tack för att jag fick sälja ditt härliga sommarställe, vi ses snart!

Stora Torget 2, 891 33 Örnsköldsvik