Fastighetsbyrån Höga Kusten

Fastighetsbyrån Höga Kusten

Vi på Fastighetsbyrån Höga Kusten är engagerade och har hjärtat på det rätta stället. Vi har stor lokalkännedom och är experter på bostads- och fritidshusmarknaden i hela Höga Kusten. Hos oss får du ett personligt bemötande och vårt team av erfarna och kompetenta medarbetare kommer att göra sitt yttersta för att göra dig som kund nöjd.

Letar du efter bostad i Örnsköldsvik, Sollefteå, Kramfors eller Härnösand? Eller funderar du på att sälja din bostad. Som Sveriges största mäklare kan vi erbjuda det bästa och senaste för våra kunder. Genom samarbete med Swedbank kan vi snabbt genomföra smidiga lånelöften och fördelaktiga bolån.

Vi är ett sammansvetsat team av välutbildade fastighetsmäklare och koordinatorer som alltid arbetar målmedvetet och affärsmässigt i varje uppdrag. Varmt välkommen att be om en fri värdering av din bostad här ovan eller kontakta någon av våra kompetenta mäklare om du har några frågor.

Läs vad 959 kunder tycker om Fastighetsbyrån Höga Kusten 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-08-04
    Kunnig, trevlig, proffsig, bra kommunikation, lyhörd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-08-01
    Hedda är mycket trevlig, och hjälpsam. möjligen tycker jag att hon borde påminna säljaren om att lämna ifrån sig uppgifter om elleverantör, och lite praktiska frågor. Inget direkt viktig men allt man behöver vet borde kanske finnas med i presentationen eller frågelistan? Alla är inte vana köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-07-28
    Mycket positivt!
    Snabb återkoppling!
    Gav oss den information vi önskade, även de som hon behövde kontrollera först (utan besvär)
    Vänlig!
    Tillmötesgående!
    Enkel att ha att göra med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Bjästa
    2021-07-28
    Bra bemötande. Informerade och uppdaterade snabbt. Fick svar på alla frågor och funderingar.
    • SVEDJEHOLMEN
    2021-07-27
    Anna är glad, trevlig och kommunikativ.
    Ger information och återkopplar alltid.
    Vi fick en mkt bra genomgång hur hela processen ser ut vid husförsäljning.
    Vi fick känslan av att Anna skulle guida och supporta oss hela vägen, vilket hon också gjorde. Vi är supernöjda med Anna och skulle rekommendera henne till andra som vill sälja hus/lgh
    • Bonäset
    2021-07-19
    Anna var väl påläst, hade svar på våra frågor och såg alltid till att ta reda på frågor hon inte hade direkt svar på.
    Vid budgivning var hon väldigt transparent och tydlig vad som gällde.
    Vi är jättenöjda!
    Tusen tack för det fina omdömet. Så roligt att hjälpa er och som jag sa tidigt... Rätt hus för er:) Anna Sellin
  • sålde sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-07-19
    Vi har nu använt Hedda vid 4 husförsäljningar och är mer än nöjd med henne och hennes kompetens som mäklare. Hon är ung, driven och kommer att gå lååångt med att vara den hon är. Blir det aktuellt med fler försäljningar är valet av mäklare redan klart 😊👍
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-07-06
    Jag har bara goda erfarenheter av Hanna. Hon är trevlig och kompetent.
    /Peter
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Kroksta
    2021-07-05
    Kunde inte fått en bättre mäklare, verkligen supernöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-07-05
    Vi har fått ett superbra bemötande av vår mäklare Hanna. Hon är positiv och lyssnar på oss säljare. Toppen betyg från oss.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Backe
    2021-07-05
    Proffesionellt bemötande och snabbt arbete snabba återkopplingar .

Försäljningen så bra och smärtfritt - över förväntan för mig .
    Tacksam att jag kontaktade Fastighetsbyrån och att Ida tog på sig uppdraget.

Rekommenderar henne varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Sjödin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-07-05
    Ytterst trevlig och vänlig. var hjälpsam och svarade på frågor även då hon var hemma med sjukt barn.
    Skapade snabbt en fin stämning vid kontraktsskrivning och hon kändes mycket bekväm i sin profession.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-07-04
    Jag blev bemött på ett otroligt professionell sätt. Jag hade inte någon särskild förväntning. Men intrycket jag fick av Hedda då hon klev innanför dörren va att det kommer bli bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • MELLANSEL
    2021-07-01
    Bra bemötande och snabb hjälp.
    Trevlig
    2021-07-01
    Trevlig och tillgänglig närhelst vi ville fråga om något.
    Löste uppgiften på ett snabbt och smidigt sätt.
  • skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-30
    Hedda var en enorm trygghet för mig som säljare.
    En trevlig, kunnig och säker mäklare.
    • Kroksta
    2021-06-28
    Bemötande - mycket bra bemötande, besvarade alltid på frågor både via mail & sms. Även kvällstid (flexibel)
    Förväntningar var att det skulle gå relativt snabbt till avslut, förväntningarna uppfylldes
    Glad lättsam service inriktad och driven att genomföra affären
    Tack så jätte mycket för den fina rekommendationen. Ett rent nöje att hjälpa er. Vi ses snart igen! Anna Sellin
    Trevlig,seriös ,alltid tillgänglig.
    Duktig för att vara en ganska ny mäklare.
    2021-06-28
    Trevligt bemötande och väldigt tillmötesgående. Återkopplade snabbt på frågor. Nöjd köpare🌟
    Tack för de snälla orden Eva! Varit roligt att göra affärer med dig, vi ses. Hedda Berglund
    2021-06-28
    Bra bemötande och snabb och smidig process
    • Själevad
    2021-06-23
    Mycket bra bemötande.
    Tog hand om allt. Vi behövde inte oroa oss för någonting.
    Rekommenderar Anna till "alla".
    Tusen tack finaste ni. Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa er. Hoppas vi ses igen! Anna Sellin
    2021-06-23
    Duktig, lyhörd,påläst.kunnig, vilja att hjälpa
    2021-06-22
    Mycket bra kontakt med vår mäklare, Hedda. Vi hade inga förväntningar eftersom det vår första husförsäljning. Vi är jättenöjda!
    Tack för rekommendationen Peter! Tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa till med er husförsäljning. Ta hand om er så ses vi framöver! Hedda Berglund
    2021-06-21
    Mycket bra info under försäljningen. Alltid tillmötesgående, trevlig, glad och lätt att prata med.
    2021-06-21
    Proffsigt mött, glad och förtroendeingivande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-21
    Kunnig, trevligt och professionellt bemötande.
    2021-06-21
    Välbemött och välinformerad under hela försäljningstiden.
    Förväntningar var en snabb affär med bra resultat och som uppfylldes med råge.
    Bra jobbat Anna och tack för den här tiden.
    Tusen tack själv Uno för den rekommendationen och ärna att få hjälpa dig med ditt otroligt fina och välskötta hus. Jag hoppas vi ses på någon visning eller annat framöver. Anna Sellin
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Sellin en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-21
    Mycket bra mycket bra mycket bra
    Precis som ni:) Tack snälla för den rekommendationen. Spännande framtid och längtar och hoppas jag får se lägenheten efter renovering. Anna Sellin
    • Näsåker
    2021-06-20
    trevligt bemötande och mycket bra livevisning.
    2021-06-18
    Hedda was always very helpful and kind. She helped us extremely with language/translation whenever needed. Both me and my husband have the best impression regarding Hedda's work!
    Thank you very much for the kind words. Hope to see you soon! Hedda Berglund
  • Daniel V
    2021-06-16
    Mycket bra bemötande 👍förväntningarna blev bättre än väntat
    Tack Daniel! Är glad att ni är nöjda med köpet och grattis till huset än en gång. Vi ses! Hedda Berglund
    2021-06-16
    Trevligt bemötande bra att prata med. Tillfredsställde våra förväntningar.
  • skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-16
    Hedda har hjälpt mig att sälja min bostad nyligen.
    Jag kan inte vara mer nöjd.
    Hon är hjälpsam på alla sätt och vis, svarar på alla frågor med glädje och har en positiv attityd till allt.

Jag anlitade fastighetsbyrån för att slippa krångel och stress, det var precis vad jag fick.

Ska ni sälja/köpa bostad så kan jag varmt rekommendera Hedda 😊

Tack Hedda för allt du gjort under den här tiden 😊
    //Helena
  • Olivia S
    2021-06-15
    Hon har alltid ett väldigt bra bemöttande! Trevlig, lung och snäll.

Vid köpet av bostaden gick jätte bra! Gick igjenom allt steg vis i lugn takt.
    Hedda gjorde det jätte bra kollade så alla hängde med när vi gick igjenom allt! Hade inte kunna fått en tryggare och bättre mäklare!
    Är super nöjd 5/5 får hon!
    Tusen tack Olivia för rekommendationen och grattis till det fina huset! Hoppas att ni ska trivas. Vi ses på tillträdet! Hedda Berglund
  • Andree F
    2021-06-15
    Professionellt, precis som en mäklare ska vara! Ett plus i kanten så var hon otroligt trevlig och humoristisk.

Förväntningarna först var inte så stora då man har tidigare varit på andra visningar men blivit besviken. Denna gång vart man glatt överraskad.

Hedda levde verkligen över våra förväntnibgarna, otroligt tydlig och minsta lilla man var osäker så omformulerade hon att man förstod. Minsta lilla osäkerhet så såg Hedda det och frågade om det var något man inte var säker på och svarade med glatt humör.
    Hon gick genom allt tydligt och repeterade om man inte hann med så allt vart glas klart!

Super bra mäklare!!! 5/5 baggar från oss.

Med vänliga hälsningar

Andree & Olivia Formgren Solheim
    Tack tack tack! Vilka fina ord, glad att jag fick hjälpa er och grattis till huset! Nu längtar vi till både bebis och tillträde. Hedda Berglund
  • köpte sitt hus med hjälp av Tobias Viklund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • Älandsbro
    2021-06-15
    Mycket professionellt bemötande och Tobias levde upp till alla mina förväntningar, haft fullt förtroende för honom!
    2021-06-14
    Mycket bra bemötande och lämnar relevant information.
    Tack så mycket för en bra affär och för rekommendationen. Vi ses på visningar och på tillträdet! Hedda Berglund
    2021-06-11
    Jag blev lurad av alla. Jag är inte nöjd.
    • SIDENSJÖ
    Mycket proffsigt agerande!
    Var noga att gå igenom allt!
    Så glad jag blir och tackar ödmjukast. Nu ska jag göra allt och se till att ni blir lika nöjda med er försäljning. Det kommer bli så bra för er i nya huset. Vi hörs och ses:) Anna Sellin
    2021-06-10
    Jag trodde att mäklaren skulle sköta kontakten mellan säljare och köpare om det var något som inte var bra. Men det gäller tydligen bara innan köp. Nu har vi fått kontakta både säljaren och städfirma eftersom det inte var vad vi hade förväntat oss.
    • Näske
    2021-06-10
    Fantastiskt serviceminded, med ett trevligt och proffsigt bemötande. God kommunikativ förmåga och responsiv på frågor med tydligt svar. Inger förtroende och ett transparent förhållningssätt med God förståelse för båda sidor, både köpare och, som vi uppfattar det, säljarens behov.
    Tusen tack för den fina rekommendationen. Blir så glad för de orden då jag ständigt försöker göra mitt bästa för båda sidor. Tillträdet närmar sig och jag är så säker att det kommer bli fantastiskt för er:) Vi ses! Anna Sellin
    • Bjästa
    2021-06-07
    Mycket välkomna oavsett bosatt vi har tittat på. Har blivit väldigt nöjda med köp av våran bostad
    • Undrom
    2021-06-07
    Jättetrevlig och hade mig som köpare i åtanke också!
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Öhman en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-07
    Vi har köpt ett fritidshus och har fått ett genomgående gott bemötande av vår mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annacarin Holmgren en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2021-06-07
    Jag blev bra bemött och Annacarin var lätt att få tag i när
    jag hade frågor.
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Tack Helena för det fina betyget! Tror (och vet) att du får det toppen i ditt nya boende. Önskar dig allt gott och en smidig flytt. Ses! Junihälsningar, Annacarin Annacarin Holmgren
    • Själevad
    Köpt villa.

Trevligt bemötande. Väldigt snabb återkoppling på alla frågor och funderingar oavsett tid på dygnet.

Första gången vi köpt något så har inte så mycket att jämföra med.

Väldigt bra.
    Tack så väldigt mycket för den rekommendationen. Det kommer bli perfekt för er med huset och gatan:) Vi ses! Anna Sellin
    2021-06-07
    Köpt en bostadrätt.De flesta kontakter har skötts av min fru som är helt nöjd med mäklarens sätt att sköta köpet..
    Hej! Tusen tack för det fina omdömet! Hälsar dig/er varmt välkommen till Örnsköldsvik. Hälsningar, Annacarin H Annacarin Holmgren
    2021-06-07
    I genomsnitt en bra upplevelse!
    • Undrom
    2021-06-07
    Vi köpte ett hus 35 mil från hemorten och Ida fick oss att känna oss SÅ trygga. Fint bemötande från första till sista kontakt. Anlitar gärna henne om vi själva (mot all förmodan) skulle behöva sälja pärlan vi investerat i!
    Fina Jessica! Vilka otroligt fin ord. Jag hoppas inte att ni ska behöva sälja huset men jag kommer mer n gärna på en kopp kaffe får att se hur ni har det. Allt gott! / Ida Ida Sjödin
    2021-06-06
    Jag har köpt en bostad och jag är väldigt nöjd med Sara. Allt har gått bra och hon har alltid svarat på mina frågor och svarat i telefonen då jag ringt. Sara var väldigt trevligt och inte svår att ha att göra med. Jag har aldrig haft kontakt med mäklare förr och allt var väldigt nytt för mig och hon hjälpte oss med allt som behövdes