Rebecca Gullersbo

Rebecca Gullersbo

Rebecca Gullersbo är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Rebecca Gullersbo har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Rebecca Gullersbo har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Gullersbo har haft 44 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

121 omdömen om Rebecca Gullersbo

Sedan starten hos Reco 2022
Maj-Lis A
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Helgum

Varm och trevlig person. Känns pålitlig och kunnig.

Jean M
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Näsåker

Allt har fungerat till full belåtenhet

Jens Andreas F
Graninge

Rebecca har bemött oss på ett vänligt, serviceinriktat och kunskapsmässigt bra sätt. Hon har hitintills motsvarat våra förväntningar. Vi är mycket nöjda så långt med den hjälp och information som vi fått kring Sunne 101.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack för rekommendationen och fina ord Jens. Nu ser vi fram emot ett trevligt avslut för nästa hus! :-) Vi hörs!

Gert B
Graninge

Rebecca 🙂 Glad positiv och seriös. Kunnig och väl insatt i sitt arbete som mäklare. Min förhoppning var att få god hjälp med försäljningen av Sunne 101. Och nu få samma fina stöd med att finna ett mindre hus. Rebecca gör vad hon kan för att lyckas med det 👍

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Gert! Det har varit trevligt att vara en hjälpande hand för er. Ta väl hand om dig!

Jan N
Ramsele

Hej! En trevlig serviceinriktad mäklare som gjorde en mycket bra beskrivning av vår fastighet på sin digitala visning. Överlag har hon gjort det hon kunnat för att affären ska bli så smidig som möjligt. Enda förbättring som vi kan se är väl att man kanske ska informera en kollega på byrån om objektet så att den smidigt kan vara "stand in" Vid semester, sjukdom eller andra oförutsedda händelser.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Jan för fina ord. Det har varit trevligt att samarbeta med er. Tackar även för din feedback, vi ska ta oss åt av den. Önskar er lycka till i erat nya boende!

Jessica W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Sollefteå

Lugn, metodisk och kunnig. Hjälpte till hela vägen

Vilka fina ord Jessica, dom tackar jag hjärtligt för! 💛

Jan Uno N
Nyland

Hon hade en bra koll på fastighets utbudet och kunde värdesätt fastigheten på ett bra sätt. Lätt att hålla kontakt med och samarbetsvillig.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack Jan-Uno för din rekommendation. Det har varit roligt att få samarbeta med er under den här tiden. Önskar er all lycka till i nytt boende & ny stad!

Daniel E
Nyland

Mycket professionell och duktig mäklare.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack snälla Daniel! Ska bli spännande att höra hur ni etablerar er här i norr. Önskar er all lycka i framtiden!

Stig Anders J
Nyland

Vi fick ett trevligt bemötande. Försäljningen gick lätt och smidigt.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack för fina ord Stig, hoppas att ni ska trivas bra i erat nya boende. Hälsa med dig!

Eija B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Centralt Sollefteå

Rebecca har varit proffsig från början till slut. Jag har ingenting att anmärka. Hon kan sitt jobb och vi fick bra kontakt med varandra.

Svar från Rebecca Gullersbo

Tack snälla Eija! Det har varit väldigt roligt att få vara din hjälpande hand i denna process. Hoppas våra vägar möts igen! 💛