Läs vad 5 Läs vad Rebecca Gullersbo

• 2020-12-25
    Köpte bostadsrätt av Rebecca. Otroligt hjälpsam, driven och service-minded.
    Viktor L
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Hornstull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • 2020-11-21
    Rebecca förmedlade försäljningen av vår bostadsrätt.
    Hon är väldigt glad och positiv och hjälpt oss till en väldigt snabb affär precis efter vår önskan
    Lena H
    • 3:a
    • 86.5 m²
    • Katarina
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Gullersbo en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • 2020-11-10
    Rebecca hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi fick bra, professionell och engagerad hjälp av Rebecca så affären blev trygg, bra och lyckad!
    Ann-charlotte A
    • 5:a
    • 124.0 m²
  • 2020-11-06
    Rebecka var om jag förstod saken Rätt,ganska ny som mäklare.men kunde ssin salk.ändå
    Ett befriande skratt på det gjorde henne utmärkt
    Lena B
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Hornstull
  • 2020-11-05
    Rebecca hjälpte oss att sälja en 1:a på Ringvägen och vi är jättenöjda med hennes insats. Hon var hjälpsam, tillgänglig, kunnig och gav oss goda råd.
    Vidar M
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Katarina

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte