Sara Jeanson

Sara Jeanson

Sara Jeanson är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sara Jeanson har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Sara Jeanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 276 omdömen med ett betyg på 4.8. Sara Jeanson har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med människor och att jag får möjligheten att ansvara för en så pass viktig affär i mina kunders liv. Sen tycker jag det är väldigt kul att få uppleva alla härliga bostäder också!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lyhörd mäklare med stort hjärta!

Hur ser din drömbostad ut?
Om jag hade fått välja så hade jag gärna velat ha en semesterbostad någonstans utanför Sverige!

276 omdömen om Sara Jeanson

Sedan starten hos Reco 2017
Anita Å
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Vänlig, Informativ, hjälpsam, glad, påläst!, kunnig!

Katja S
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sara proved to be exceptionally flexible, and her incredibly fast response times which greatly facilitated our communication. She has a deep understanding of all aspects of the process and was able to answer every question we had with clarity and precision. Additionally, her proficiency in English made the entire process smoother and more comfortable for us, as we are not yet fluent in Swedish. Sara's approachable demeanor and professionalism left us feeling extremely well-supported and confident in her capabilities as our real estate agent. 10/10 would highly recommend

Eva Å
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sara är professionell och levde upp till våra förväntningar!

Mikael Å
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Kunnig, erfaren och bra på att informera och återkoppla.

Karin A
Långsele

Kunnig hjälpsam trevlig snabb med svar

Ann-Christine B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Jag blev mycket bra bemött och känner mig trygg i köpet av lägenheten. Sara är professionell och ser till kundens bästa.

Anniqe A
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Sara levde verkligen upp till våra förväntningar och vi är supernöjda med både bemötande och arbete kring vårat husköp!

Charlotte Ulrika S
Junsele

Mycket bra bemötande, ärliga svar trots att det fanns lite bakgrundsfakta om huset. Gick fort och lätt att få en visning på plats. Samanfattningsvis förtroligt bemötande som man kan önska vid en husaffär.

Marina G
Ramsele

Trevlig och enkel att ha att göra med.

Lars V

Sara har varit påläst, trevlig och bra att ha att göra med