Sara Jeanson

Sara Jeanson

Sara Jeanson är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

och har varit registrerad mäklare sedan 2016. Sara Jeanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 114 omdömen sedan 2017-01-12. Sara Jeanson har haft 92 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla möten med människor och att jag får möjligheten att ansvara för en så pass viktig affär i mina kunders liv. Sen tycker jag det är väldigt kul att få uppleva alla härliga bostäder också!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en engagerad och lyhörd mäklare med stort hjärta!

Hur ser din drömbostad ut?
Om jag hade fått välja så hade jag gärna velat ha en semesterbostad någonstans utanför Sverige!
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

114 omdömen om Sara Jeanson

• Sålt Solum 6:1 Kramfors kommun. Sara är en mycket trevlig och sympatisk mäklare. Jag fick ett väldigt bra bemötande från första stund.Hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag skulle aldrig tveka att anlita henne igen om jag skulle behöva.
    Gulli S sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-19
    • 163.0 m²
    2020-09-19
  • Hun ær bare helt kanon bra . dyktig som f...... jag kjøpte huset av henne og hun har sold det for mig . hun har gjort en god jobb , hun er hyggelig hjelpsom . ja har inte nog superlativer åt henne . anbefales 110 %
    Bjarne W sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-15
    • 141.0 m²
    2020-09-15
  • Har sålt ett stort garage med fritidshus. Väldigt bra och personligt bemötande. Mina tankar innan var mest att jag var nöjd om jag blev av med det. Det gick över förväntan och ett stort engagemang från Sara gjorde att det blev en snabb affär. En stor eloge till Sara 👍🏻
    Anne M sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-09
    • 80.0 m²
    2020-09-09
  • Min make och jag har köpt en fastighet i Sollefteå. Objektet kom ut som "på gång". Det motsvarade våra önskemål så jag kontaktade Sara för en visning snarast. Vi har tidigare varit på andra visningar och alltid haft goda erfarenheter av Sara. Denna gång kontaktade Sara säljarna och ordnade en visning en vecka efter vår första kontakt. Under visningen pratade vi med Sara om att vi ville köpa huset och genom Sara lämnade vi ett bud. Efter att ha kontaktat säljarna och de fått betänketid några dygn meddelade Sara oss när säljarna hade bestämt sig. Eftersom både säljarna och vi var angelägna om en snabb affär kunde vi skriva kontrakt 4 dagar senare. Under hela processen var Sara mycket insatt, hade alltid rätt information och i de fall vi hade frågor kollade hon upp och återkom snabbt med svar. Hela husköpet kände tryggt och Sara bemöter både oss köpare och säljarna professionellt men ändå personligt. Om vi någon gång ska sälja fastigheten kommer vi att vända oss med stort förtroende till Sara.
    Camilla L köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-09-04
    • 157.0 m²
    2020-09-04
  • Vi har sålt vår bostad med hjälp av Sara och är mycket nöjda med hennes jobb och hennes alltid trevliga bemötande.
    Eva S sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • 165.0 m²
    2020-08-17
  • Bra service genom hela processen. Sara var tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss löpande!
    Per Michael J sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    • 50.0 m²
    2020-08-17
  • Köpt fastighet Stenviksstrand 128. Hon var trevlig, proffsig och vi kände förtroende för henne. Mvh Jimmy
    Jimmy E köpte sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-12
    • 80.0 m²
    2020-08-12
  • Fantastiskt engagerad mäklare. Super trevlig, driven och kan sin sak! Rekommenderar henne starkt! Haft Sara som mäklaren i samband med försäljning av hus.
    Sara Elisabeth E sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-08-10
    • 109.0 m²
    2020-08-10
  • Sara är så professionell! Hon är lyhörd och vill säljaren och köparen det bästa. Sara levde upp till våra förväntningar. Vi är jättenöjda och kommer att rekommendera Sara som mäklare.
    Amanda L sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-07-27
    • 143.0 m²
    2020-07-27
  • Bra information och beskrivning av objekt. Uppfattas som seriös och kunnig mäklare. Återkommande kontakt med information under säljprocess är uppskattat. Jag kan rekommendera Sara Jeanson.
    Hendrik S sålde sitt hus med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    2020-06-16
    • 103.0 m²