Läs vad 136 Läs vad Sara Jeanson

• 2021-01-23
    Har både köpt och sålt bostad via fastighetsbyrån. Mäklaren har genomgående varit proffsig med hög integritet. Hållit löften om återkoppling och fått mig som köpare/säljare att känna mig trygg med att alla parter får den omtanke som är viktig när det är många faktorer som spelar in.
    Patrick N
    • 126.0 m²
  • 2021-01-21
    Mycket bra mäklare. Vid visningar låter hon kunden i lugn och ro få kolla in objektet. Hon är påläst och kunnig om det specifika husobjektet hon visar. Alltid hjälpsam och tillmötesgående vid frågor. Om man köper en fastighet hon är ansvarig för så gör hon det bästa för både köpare och säljare. Hon är noggrann och tänker på att få fram allt som är till stor hjälp för både köpare och säljare. Hon är absolut den bästa mäklare som jag har mött hittills.
    Maria Q
    • 83.0 m²
    • Remsle
  • 2021-01-18
    Vi har köpt ett hus.
    Trevligt bemötande.
    Duktig och kunnig, ingav förtroende.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Genomgående bra och smidig process.
    Jesper M
    • 83.0 m²
    • Remsle
  • 2021-01-13
    Jag fick ett bra bemötande och all hjälp jag behövde vid försäljningen av mitt radhus.
    Sara gjorde ett bra jobb.
    Nils Helge N
    • 120.0 m²
  • 2020-12-21
    Har ingen tidigare erfarenhet av försäljning via mäklare men vi är absolut nöjda men vår kontakt.
    Ann-christin F
    • 82.0 m²
  • 2020-12-18
    Bra bemötande engagerad.
    Sålt hus på landet
    Agneta N
    • 147.0 m²
  • 2020-12-07
    Blev professionellt bemöt av mäklaren.
    Kunde hjälpa en om man hade frågor och sånt
    Emilie V
    • 99.0 m²
  • 2020-12-02
    Köpt en kåk de va bra god jul tack å hej
    Carl J
    • 128.0 m²
  • 2020-11-25
    Trevlig och positiv, lät en titta runt själv lite på visningen och var inte bakom en hela tiden, höll kontakt mellan oss direkt,lätt att få tag i vid frågor, men hade gärna fått meddelat att allt var klart till kontraktsskrivning,då man gick och funderade på om man missat något, från mitt håll hade det blivit fem stjärnor då 👍
    Rose-marie D
    • 61.0 m²
  • 2020-11-20
    Om Sara har vi bara gott att säga. Bra bemötande, bra feedback under försäljningstiden. Hittade snabbt rätt köpare.
    Hon kändes helt igenom professionell. Tack 😊.
    Kerstin K
    • 3:a
    • 85.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Jeanson en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten