Hedda Berglund
Registrerad mäklare sedan 2020-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-30
2020-07 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som fastighetsmäklare i Höga Kusten har alltid varit en självklarhet för mig, här är
jag uppvuxen och området ligger mig varmt om hjärtat. Det bästa med att jobba som mäklare
är att hjälpa människor oavsett var i livet du befinner dig och att få överträffa dina
förväntningar genom att ge det lilla extra.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Sedan tidig ålder har jag haft tydliga visioner om vad jag skulle komma att arbeta med, och
där är jag idag. Genom min elitsatsning på längdskidor har jag lärt mig vikten av att hårt
arbete lönar sig och att aldrig ge upp. Med mitt stora engagemang, lyhördhet och
noggrannhet vill jag vägleda dig hela vägen från start till mål i din kanske största affär i livet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tre egenskaper som många uppskattar i mitt arbete är min vilja, ödmjukhet och en känsla för
att förstå och anpassa mig efter olika människor. För mig är dina önskemål och trygghet det
allra viktigaste. Först när du känner att du kan rekommendera mig till dina nära och kära, har
jag nått mitt mål. Läs mer

Läs vad 2 Läs vad Hedda Berglund

• Jenny J köpte sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-08-02

Ulvön
    Hedda var trevlig och lättsam att ha och göra med. Snabb på att återkomma med svar på frågor, även efter kontorstid. Läs mer
    2020-08-03 Hedda B svarar Jenny J
    Tackar ödmjukast för den fina rekommendationen! Hoppas ni njuter av sommaren och ert nya fantastiska ställe, vi ses ute på ön!
  • Mikael A skrev om Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

2020-07-30

Jag har sålt ett unikt ställe på Ulvön i Ulvöhamn och visste att det skulle bli många intressenter men hade som krav att jag skulle känna för de nya ägarna.
    Huset blev sålt innan den igentliga försäljningen kom igång och det var mitt beslut då jag fastnade för ett ungt par som kom och tittade på huset innan visning.
    Både jag och Hedda förstod att det var den perfekta köparen och därför blev det inte en vanlig budgivning.
    Priset hade sannolikt blivit mycket högre vid en vanlig budgivning men det var inte viktigt för mig och nu tror jag att köparna och jag är nöjda.
    Hedda har varit och är en underbar mäklare/kvinna som jag tror kommer att lyckas väl i en ganska svår konkurens.
    Nästa gång det blir aktuellt med försäljning kommer jag att kontakta Hedda.
    Mvh Mikael Läs mer
    2020-08-03 Hedda B svarar Mikael A
    Tack snälla Mikael för de fina orden! Det är lätt att göra affärer med en sådan som dig och jag är glad att vi hittade den perfekta köparen. Ta hand om dig!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Höga Kusten

Annacarin Holmgren