Hedda Berglund

Hedda Berglund

Hedda Berglund är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hedda Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hedda Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.8. Hedda Berglund har haft 52 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som fastighetsmäklare i Höga Kusten har alltid varit en självklarhet för mig, här är
jag uppvuxen och området ligger mig varmt om hjärtat. Det bästa med att jobba som mäklare
är att hjälpa människor oavsett var i livet du befinner dig och att få överträffa dina
förväntningar genom att ge det lilla extra.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Sedan tidig ålder har jag haft tydliga visioner om vad jag skulle komma att arbeta med, och
där är jag idag. Genom min elitsatsning på längdskidor har jag lärt mig vikten av att hårt
arbete lönar sig och att aldrig ge upp. Med mitt stora engagemang, lyhördhet och
noggrannhet vill jag vägleda dig hela vägen från start till mål i din kanske största affär i livet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tre egenskaper som många uppskattar i mitt arbete är min vilja, ödmjukhet och en känsla för
att förstå och anpassa mig efter olika människor. För mig är dina önskemål och trygghet det
allra viktigaste. Först när du känner att du kan rekommendera mig till dina nära och kära, har
jag nått mitt mål.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08