Hedda Berglund

Hedda Berglund

Hedda Berglund är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hedda Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hedda Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 148 omdömen med ett betyg på 4.8. Hedda Berglund har haft 31 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som fastighetsmäklare i Höga Kusten har alltid varit en självklarhet för mig, här är
jag uppvuxen och området ligger mig varmt om hjärtat. Det bästa med att jobba som mäklare
är att hjälpa människor oavsett var i livet du befinner dig och att få överträffa dina
förväntningar genom att ge det lilla extra.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Sedan tidig ålder har jag haft tydliga visioner om vad jag skulle komma att arbeta med, och
där är jag idag. Genom min elitsatsning på längdskidor har jag lärt mig vikten av att hårt
arbete lönar sig och att aldrig ge upp. Med mitt stora engagemang, lyhördhet och
noggrannhet vill jag vägleda dig hela vägen från start till mål i din kanske största affär i livet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tre egenskaper som många uppskattar i mitt arbete är min vilja, ödmjukhet och en känsla för
att förstå och anpassa mig efter olika människor. För mig är dina önskemål och trygghet det
allra viktigaste. Först när du känner att du kan rekommendera mig till dina nära och kära, har
jag nått mitt mål.

2023-07 - 2024-06

148 omdömen om Hedda Berglund

Sedan starten hos Reco 2020
Eva-Britt P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Försäljningen av min lägenhet gick över min förväntan bra. Snabbt och okomplicerat tack vare en bra, kunnig, serviceinriktad och tillgänglig mäklare som Hedda Berglund är. Bra bemötande - Hedda känns lugn och trygg i sin roll och det skapar trygghet i försäljningen.

Mariana C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten

Det jag uppskattade med Hedda var snabb återkoppling, lätt att få tag i. Pigg och alert och ingav förtroende.

Magdalena H
Centralt Örnsköldsvik

En engagerad, positiv och trevlig mäklare som verkligen vill se nöjda säljare och köpare i sitt arbete. Bra återkoppling på hur allt fortskrider i försäljningen under pågående process. Så nöjd!

Linda L
Sålde sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Hörnett

Hedda gav ett proffsigt och kunnigt bemötande. Vi kände oss väl omhändertagen genom hela processen. Hedda var lugn och trygg och vi fick bra rådgivning.

Anders S
Domsjö

Engagerad och energisk! Gör vad som krävs för att driva försäljningen i land. Bra balans mellan uthållighet och att köra på. Bra kommunikation.

Katarina H
Bonäset

Vi är mycket nöjda med Hedda Berglund vid försäljning av vår bostadsrätt. Mycket trevligt och professionellt bemötande genom hela försäljningen, vi rekommenderar Hedda varmt/ Katarina & Thomas

Sven Roger B

Alltid trevlig, alltid snabb på att svara, kunnig. Lätt att ha att göra med i alla lägen. Skulle alla ggr vända mig till Hedda om det blir försäljningsdags framöver!

Åke P
Centralt Härnösand

Service vänlig, kunnig och mycket trevlig. Rekommenderar denna mäklare.

Eric N
Köpte sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
Älandsbro

Hon är en väldigt bra, hjälpsam och en väldigt trevlig mäklare

Simon B
Centralt Härnösand

Bra bemött, klart på sak, svarar snabbt på frågor även på helg.