Läs vad 18 Läs vad Hedda Berglund

• 2021-01-09
    Jag fick hjälp av Hedda Berglund derför jag tänker hon är bra. Mycket trevligt och duktig
    Ahmad M
    • 99.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack Ahmad för den fina rekommendationen! Jag hoppas det gått bra med flytten och att ni ska trivas i huset.

• 2021-01-01
    Vi har köpt en tvåa i Sollefteå. Hedda har varit seriös, noggrann och trevlig. Det har känts bra och vi har varit trygga i Heddas händer. Hon är mycket trevlig och verkar stå med båda fötterna på jorden, så Hedda får MVG av oss.
    Lillemor G
    • 2:a
    • 67.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack snälla Lillemor för de fina orden! Hoppas innerligt att ni ska trivas och jag är otroligt glad som fått möjlighet att hjälpa er.

• 2021-01-01
    Vi har köpt en tvåa i Sollefteå av Hedda.
    Blivit trevligt och seriöst bemötta hela vägen.
    Hedda är ju dessutom mycket noggrann vilket skapar trygghet.
    Roger G
    • 2:a
    • 67.0 m²
    Tusen tack för den fina rekommendationen och för ett fint samarbete! Jag hoppas att ni ska trivas i lägenheten och jag kommer gärna förbi när ni landat och kommit i ordning.

• 2020-11-30
    Har sålt en villa och Hedda har gjort ett utmärkt jobb
    Kerstin S
    • 119.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Hedda Berglund en del av Fastighetsbyrån Höga Kusten
    Tack för den fina rekommendationen Kerstin! Roligt att få göra affärer med er.

• 2020-11-12
    Hedda var jätte bra saklig och gav oss bra information om vårt hus köp och hjälpte till med att sälja vår lägenhet. Det känns tryggt med en mäklare som man kan få kontakt med när som helst 👍👍😊
    Karin K
    • 122.0 m²
    Tack för den fina rekommendationen Karin. Jag är glad och tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa till med köp och försäljning av er bostad!

• 2020-11-02
    Köpt fastighet, blev mycket bra bemött av Hedda, allt gick smärtfritt.
    Rolf E
    • 101.0 m²
    Tack snälla Rolf för rekommendationen. Välkommen till Sollefteå, hoppas du ska trivas!

• 2020-11-02
    Lätt att nå och lätt att samarbeta med
    Sandra N
    • 111.0 m²
    Tusen tack Sandra! Så roligt att ni äntligen hittat huset för er. Hoppas vi ses framöver!

• 2020-10-24
    Köpt en bostad i Nyland-Långsele
    Hedda är:
    Lätt att få kontakt med och insatt I affären
    Ingemar N
    • 90.0 m²
    Tack för rekommendationen, det värmer! Roligt att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i huset och i omgivningen.

• 2020-10-19
    Vi har sålt en villa med hjälp av Hedda och hennes kumpaner. De har hjälp oss genom processen på ett enkelt och professionellt sätt.
    Hedda verkar trots sin ålder väldigt kunnig och säker och är väldigt tydlig när hon förklarar hur försäljningen går till.
    Stig P
    • 122.0 m²
    Tusen tack för rekommendationen! Det har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus.

• 2020-10-17
    Har köpt en villa på gärdesgatan 35.
    Hedda tycker jag är mkt professionell och väldigt mån om både köpare och säljare.
    Har inget negativt att säga alls. Hon är jordnära och sköter sitt uppdrag med bravur.
    Fredrik B
    • 107.0 m²
    Tack för de fina orden Fredrik! Jag hoppas och vet att ni verkligen kommer att stortrivas i ert nya boende.