Hedda Berglund

Hedda Berglund

Hedda Berglund är mäklare på Fastighetsbyrån Höga Kusten

Hedda Berglund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Hedda Berglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.9. Hedda Berglund har haft 50 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som fastighetsmäklare i Höga Kusten har alltid varit en självklarhet för mig, här är
jag uppvuxen och området ligger mig varmt om hjärtat. Det bästa med att jobba som mäklare
är att hjälpa människor oavsett var i livet du befinner dig och att få överträffa dina
förväntningar genom att ge det lilla extra.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Sedan tidig ålder har jag haft tydliga visioner om vad jag skulle komma att arbeta med, och
där är jag idag. Genom min elitsatsning på längdskidor har jag lärt mig vikten av att hårt
arbete lönar sig och att aldrig ge upp. Med mitt stora engagemang, lyhördhet och
noggrannhet vill jag vägleda dig hela vägen från start till mål i din kanske största affär i livet!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Tre egenskaper som många uppskattar i mitt arbete är min vilja, ödmjukhet och en känsla för
att förstå och anpassa mig efter olika människor. För mig är dina önskemål och trygghet det
allra viktigaste. Först när du känner att du kan rekommendera mig till dina nära och kära, har
jag nått mitt mål.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 53 Läs vad Hedda Berglund

2021-09-10
    Vi är jätte nöjda med hur Hedda har hanterat affären från början till slut. Hon är väldigt kompetent med det hon gör. Vi kan verkligen rekommendera Hedda !
    Tack vare henne fick vi vårat drömboende!
    Magnus och Marie
    2021-08-26
    Kunnig och trevlig mäklare. Förklarade utförligt på ett enkelt sätt hur försäljningen skulle gå till samt vad som förväntades av mig som säljare. Smidig hantering av försäljningen av min lägenhet.
    Tack Malin! Roligt att få hjälpa dig med både köp och försäljning av bostad. Det nya huset passar dig perfekt! Hedda Berglund
    2021-08-26
    Hedda har varit glad, positiv och rättfram. Hon har guidat oss igenom hela processen och funnits extremt tillgänglig!
    Tack snälla Malin för förtroendet att sälja ert trevliga hus! Vi ses på tillträdet. Hedda Berglund
    2021-08-20
    Mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis!
    Tack Julia för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i lägenheten. Hedda Berglund
    2021-08-01
    Hedda är mycket trevlig, och hjälpsam. möjligen tycker jag att hon borde påminna säljaren om att lämna ifrån sig uppgifter om elleverantör, och lite praktiska frågor. Inget direkt viktig men allt man behöver vet borde kanske finnas med i presentationen eller frågelistan? Alla är inte vana köpare.
    Tack för rekommendationen Gunilla! Lägenheten blir perfekt åt er. Hedda Berglund
    2021-07-19
    Vi har nu använt Hedda vid 4 husförsäljningar och är mer än nöjd med henne och hennes kompetens som mäklare. Hon är ung, driven och kommer att gå lååångt med att vara den hon är. Blir det aktuellt med fler försäljningar är valet av mäklare redan klart 😊👍
    Tack bästa Cecilia! Alltid lika roligt att göra affärer med dig, hoppas vi får samarbeta mer framöver. Hedda Berglund
    2021-07-04
    Jag blev bemött på ett otroligt professionell sätt. Jag hade inte någon särskild förväntning. Men intrycket jag fick av Hedda då hon klev innanför dörren va att det kommer bli bra.
    Tack för de snälla orden Anton! Hoppas vi ses framöver. Hedda Berglund
    2021-07-01
    Bra bemötande och snabb hjälp.
    Trevlig
    Tack för rekommendationen Sandra! Hoppas ni trivs bra i nya huset. Hedda Berglund
    2021-07-01
    Trevlig och tillgänglig närhelst vi ville fråga om något.
    Löste uppgiften på ett snabbt och smidigt sätt.
    Tack Niclas för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Hedda Berglund
  • 2021-06-30
    Hedda var en enorm trygghet för mig som säljare.
    En trevlig, kunnig och säker mäklare.
    Tack Andreas för förtroendet att ta hand om din husaffär! Har varit roligt att hjälpa dig och lycka till med allting framöver. Hedda Berglund