Läs vad 9 Läs vad Rebecka Emanuelsson

• 2021-01-17
    Väldigt bra bemötande. Rebecka hjälper dig med alla frågor du kan tänkas ha under processen.

Vill du känna dig trygg under hela processen så kan jag varmt rekommendera att ni kontaktar Rebecka.
    Antonio Z
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Ekhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
  • 2020-12-14
    Vi har sålt en trea på Dalvik i Jönköping. Rebecka har visat ett stort engagemang och varit tillgänglig och informativ under hela processen. Våra förväntningar var att vi ville få bostaden såld snabbt till ett bra pris vilket vi fick. Vi kan inte klaga på något utan är mycket nöjda med hennes insats.
    Mats B
    Mats B
    • 3:a
    • 81.5 m²
    • Dalvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack för att du tog tig tiden att skriva ett så fint omdöme. Vi ses längre fram! Vänligen, Rebecka

• 2020-12-11
    Sålde 1ROK och köpte en 3ROK med hjälp av Rebecka. Rebecka är SÅ engagerad och kompetent. Hon gör sitt bästa och lite till, hon levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Hon är så gott som alltid tillgänglig och har 110% anpassat sig efter oss och våra förutsättningar vid kontraktskrivningar m.m. Kunde inte önskat oss en bättre mäklare, vi skulle rekommendera Rebecka till ALLA som ska sälja sin bostad!
    Fanny W
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Ekhagen
    Läser med ett leende på läpparna :). Har enbart varit roligt att få arbeta ihop med er! Tack snälla för det fina omdömet. Vi ses på tillträdet! Vänligen, Rebecka

• 2020-12-02
    sålt mindre villa i jönköping
    korrekt och proffsigt bemötande
    kan ej bedöma om hon gjorde mer eller mindre än förväntat
    då jag inte har någon erfarenhet av fastighets försälning
    Håkan E
    • 80.0 m²
    • Hovslätt
    sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tack själva för ett fint bemötande och att du tog dig tiden att skriva. Vi ses på tillträdet! Vänliga hälsningar, Rebecka

• 2020-11-09
    Saklig och upplysande , smidig avtalsskrivning på annan ort.
    Stefan S
    • 2:a
    • 32.0 m²
    • Jönköping Väster
    Tack, skönt att höra att ni är nöjda! Hoppas Marcus trivs super i den nya bostadsrätten! Mvh, Rebecka

• 2020-10-29
    Vi har köpt ett fritidshus i Kaxholmen. Rebecka var superproffsig och trevlig från första mötet. Känns som hon verkligen hade ett genuint intresse för att vi som köpare skulle nå fram till säljaren. Vi upplevde att budgivningen gick rättvist till och det var tydliga och raka besked från Rebecka hela vägen.
    Nina A
    • Kaxholmen
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Glädjer mig att höra att ni är nöjda. Ni kommer stormtrivas! :) Lycka till framöver! Mvh, Rebecka

• 2020-10-28
    Vi uppskattade verkligen Rebeckas bemötande, samtidigt personligt och professionellt. Hon var väldigt tydlig i sin kommunikation och hjälpte till med alla moment under hela processen.
    Fredrik G
    • Kaxholmen
    Tack för dem fina orden! Stort lycka till framöver! :)

• 2020-10-02
    Sålt en bostadsrätt i Jönköping. Hela tiden blivit väl bemött samt att jag upplevt stort engagemang från Rebecka. Hon har ofta uppdaterat mig om läget, varit tydlig med processen och vad som sker, samt helt tiden varit i dialog med mig som säljare. Upplevde också att hon gav det lilla extra, som att till exempel åka och vattna blommorna i lägenheten. Rebecka har verkligen levt upp till mina förväntningar och jag har hela tiden haft stort förtroende för henne och hennes arbete. Jag är oroligt nöjd med Rebecka som mäklare och tycker hon har gjort en fantastiskt jobb!
    Emma J
    • 2:a
    • 32.0 m²
    • Jönköping Väster
    Kul att höra att du är nöjd! Har bara varit roligt att få hjälpa till med förmedlingen av din bostad. Dock tråkigt att du lämnar vår fina stad Jönköping ;) Stort lycka till framöver!

• 2020-10-01
    vi rekommenderat Rebecka till alla som vi känner då vi tycker hon har varit förstående och hjälpsam i alla lägen, vi rekommenderar henne till det bästa. Hälsningar Kerstin och Kjell
    Kerstin K
    • Kaxholmen
    Stort tack för förtroendet och tack för det fina omdömet. Har varit jättekul att få jobba tillsammans med er! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte