Rebecka Emanuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Rebecka Emanuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Rebecka Emanuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecka Emanuelsson har haft 25 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 76 Läs vad Rebecka Emanuelsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bankeryd
    2022-09-19 Verifierad kund
    Rebecka är professionell, varm och förstående. Hon tar det extra steget att erbjuda stöd som gör säljprocessen så smidig som möjligt för oss, speciellt att vi bor i en annan stad. Jag kan varmt rekommendera Rebecka!
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att jag fick hjälpa er med förmedlingen. Lycka till med allt nu! :)
    Vänligen, Rebecka
    2022-06-12 Verifierad kund
    Toppenbra bemötande och väldigt kunnig om lägenhetsförsäljning. Oftast tillgänglig, vilket är kanon. Vill verkligen rekommendera Rebecka, då hon gjort ett kanonbra arbete, alltid med ett leende på läpparna! Vi önskar dig lycka till och tack för din hjälp! /Marcus & Rebecka
    Hej Marcus & Rebecka,
    Det har enbart varit kul att få hjälpa er med förmedlingen. Ni har alltid varit så trevliga att bemöta och haft så bra koll på eran lägenhet, vilket även har varit till stor hjälp för mig i förmedlingen. Stort tack för ett bra samarbete :) Hoppas ni trivs bra i nya villan!

Vänligen, Rebecka
    Rebecka Emanuelsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    2022-06-11 Verifierad kund
    Ett utmärkt och trevligt bemötande. Lugn och trygg genom hela affären som skapar ett högt förtroende för både köpare och säljare. lätt att nå, svara snabbt på frågor även efter kontorstid.
    Allting sköttes på bästa sätt. Vi är väldigt nöjda med Rebecka.
    Rekommenderar starkt.
    Tack för dem fina orden! :D Så roligt att jag fick sälja lägenheten till just er! Hoppas ni kommer trivas fint i eran nya bostad :) Mvh, Rebecka Rebecka Emanuelsson
    2022-06-09 Verifierad kund
    Mycket trevlig och stort engagemang och snabb på att ge svar på frågor och dyligt.
    Hej!

Stort tack för ditt omdöme :) Hoppas ni kommer trivas fint i eran nya fina lägenhet! :) Mvh, Rebecka
    • Barnarp
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Tack så jättemycket för omdömet! Nu ser vi fram emot tillträdet, då ni får nycklarna till ert fina radhus! :) På återhörande! Mvh, Rebecka Rebecka Emanuelsson
    • Jönköping Väster
    2022-04-26 Verifierad kund
    Vid första kontakten med mäklaren REBECKA blev det ett professionellt och varmt bemötande.

REBECKA var tydlig med hur försäljningen skulle gå till och var mycket engagerad och hjälpsam i allt runt försäljningen.

Rekommenderas varmt till framtida kunder.
    Stort tack för de fina orden! Tack åter igen även för förtroendet att få hjälpa er med förmedlingen.
    Vi hörs av längre fram! Bästa hälsningar, Rebecka Emanuelsson, Fastighetsbyrån
    • Gamla Kålgården
    2022-04-04 Verifierad kund
    Ett riktigt bra och proffsigt bemötande. Slet hårt för att komma upp i mitt önskade försäljningspris, vilket hon lyckades med trots både prat om räntehöjningar och krig gjorde det svårare.
    Tack Teodor för omdömet. Jättekul att få hjälpa dig att sälja din fina lägenhet! Vi hörs av när det närmar sig tillträde :) Vänligen, Rebecka Emanuelsson Rebecka Emanuelsson
    2022-03-29 Verifierad kund
    Bra och tydlig genom hela processen.
    Tack Lisa för ditt omdöme!
    Vänligen, Rebecka Emanuelsson
    2022-03-29 Verifierad kund
    Sålde min lägenhet med hjälp av Rebecka, hoppades på en snabb och smidig försäljning och förväntningarna infriades med råge. Rebecka är en driven och kompetent mäklare, snabb och bra kommunikation och kom med goda råd och tips under processen. Proffs!
    Stort tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Vi ses och hörs längre fram :D
    Mvh, Rebecka
    2022-03-29 Verifierad kund
    Köpet gick bra och smidigt till.
    Tack Lisa för ditt omdöme!
    Vänligen, Rebecka Emanuelsson