Rebecka Emanuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Jönköping

Rebecka Emanuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Rebecka Emanuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecka Emanuelsson har haft 33 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 34 Läs vad Rebecka Emanuelsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Torpa
    2021-08-13
    Jag tycker att bemötandet hon gett har varit väldigt bra. Visat engagemang och entusiasm för lägenhetensamt och visat hur allt går till vid varje process/delmoment i detalj. Vi förväntade oss att det skulle ske god förberedelser innan skedet och det var vad vi fick. Någon liten miss med dubbelkommunicering men inget stort.

Helhetsmässigt har processen av försäljningen av lägenheten gått väldigt smidigt. Bra, enkel och öppen kommunikation med Rebecka, hon har varit väldigt hjälpsam och vänlig genom hela förloppet, en bra mäklare!
    Hej Andreas!
    Vad glad jag blev över att du skrev ett så långt och trevligt omdöme! Jätteglad över att jag fick förtroendet att förmedla bostadsrätten. Hoppas att flytten till Skåne kommer rulla på fint nu. Om vi inte har möjlighet att ses vid tillträdet så önskar jag dig all lycka till i Skåne och med nya arbetet! Vi hörs av!
    Vänligen, Rebecka Emanuelsson, Fastighetsbyrån
    Rebecka Emanuelsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Munksjöstaden
    2021-07-14
    Av Rebecka fick vi ett mycket trevligt bemötande, lugn och saklig mäklare. Jag hade höga förväntningar och mäklarn levde upp till dessa förväntningar. Väldigt kunnig och sansad mäklare, gick mycket bra igenom alla punkter så att alla i rummet begrep innebörden av avtalen innan påskrivning. Mycket nöjd!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme! :)
    Nu närmar det sig snart flytt! Tror du kommer trivas utmärkt i Munksjöstaden och den fina lägenheten. Vi ses vid tillträdet!
    Vänligen, Rebecka Emanuelsson, Fastighetsbyrån
  • Reza R
    • Huskvarna
    2021-07-11
    Trevlig, tillgänglig och bra informerad.
    • Munksjöstaden
    2021-07-09
    Rebecka har genom hela processen visat prov på stort engagemang och levde upp till mina högt ställda förväntningar. Helt klart ett lyckat samarbete.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    • Bottnaryd
    2021-07-08
    Trevligt bemötande från första visning och genom hela affären. Tydlig kommunikation och inga överraskningar.
    • Torpa
    Köpt en 2a på torpa.
    Trevlig och smidig att kommunicera med, bra med förhandsvisning.
    Inflyttning väntar men hittills allting positivt!
    • Ekhagen
    2021-07-08
    Trevlig, kunnig, pålitlig och ödmjuk. Hjälpsam och lyhörd genom hela processen.
    • Gräshagen
    2021-07-07
    Köpte min första bostadsrätt men hjälp av Rebecka. En fantastiskt trevlig, duktig och engagerad mäklare.
    • Barnarp
    2021-07-07
    Duktig, driven och kunnig mäklare, vi är jättenöjda. Snabbt och smidigt köp av bostaden med rebeckas hjälp. väldigt hjälpsam.
    • Gamla Kålgården
    2021-07-07
    5/5 - Allting gick super smidigt!

Vi flyttade från Stockholm till Jönköping och Rebecka var anpassningsbar med tider så att det skulle funka för oss att komma till Jönköping. Hon var också lättillgänglig på telefon!