Susanne Hävergren

Susanne Hävergren

Susanne Hävergren är mäklare på Fastighetsbyrån Kristinehamn

Susanne Hävergren har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Susanne Hävergren har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.7. Susanne Hävergren har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Susanne Hävergren

Paulina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Centralt

Underbar! Väldigt smidigt och kändes personligt direkt. Väldigt proffsigt hanterat och haft fullt förtroende för henne

Jenny S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Södermalm

Snabba svar och vänligt bemötande

Eva Christina H
Sålde sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Björneborg

Detta var min första kontakt med mäklare för att sälja en villa, Upplever henne som ärlig och talar om hur det går till och vad jag kan förvänta mig. Jag kände mig trygg med allt. Fick bra råd av henne. Från budgivning och till kontraktsskrivning gick det fort. Fick en tid dagen efter godkännandet av budet. Det kändes bra.

Caroline F
Kvarnbyn/mellankvarn

Strålande! Vi förväntade oss ett proffsigt bemötande, bra kontakt och feedback - vilket vi fick! Susanne är bra att bolla med, kunnig och erfaren i Kristinehamn. Hon förmedlade verkligen känslan av att hon var där för oss!

David H
Köpte sitt hus med hjälp av Susanne Hävergren en del av Fastighetsbyrån Kristinehamn
Kvarnbyn/mellankvarn

Väldigt bra bemötande och tydlig Synd vi redan har en annan mäklare som ska sälja våran lägenhet :(

Olav L
Strand

Susanne är en mycket öppen och trevlig person. Hon är mycket informativ gällande processen vid en husförsäljning. Hon ger ett personligt intryck, och lyssnar till och svarar på funderingar man har vid försäljningen. Nu gick försäljningen överraskande och glädjande väldigt snabbt. Detta var andra gången jag anlitat Susanne vid försäljning av bostad.

Carl Erik K

Trevlig, engagerad, kunnig. bra visningar med bra information till intressenter

Robert F
Strand

Mkt trevlig och bra försäljare

Anneli G
Bäckhammar

En proffsig supertrevlig engagerad framför allt kunnig trygg mäklare

Linnea O
Stenfallet

Tillmötesgående mäklare som resulterade i en snabb och smidig affär