Malin Larsson

Malin Larsson

Malin Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Malin Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Malin Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Larsson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

132 omdömen om Malin Larsson

Sedan starten hos Reco 2020
Sara S
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Finnsta

Så trevlig, snäll och hjälpsam

Anders L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Kungsängen - Lillsjön

Glad, trevlig, kunnig och hjälpsam.

Anders G
Bro - Gamla Bro

Hjälpsam och ordningsam. Inget krångel. Vänlig.

Lena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro

Malin har varit glad å trevlig genom hela processen, inlyssnande och delat med sej av erfarenheter. Vi hade flera trevliga samtal. Mina förväntningar i dessa tider var att det kunde ta tid, men jag tycker själv att det gick över förväntan och löste sej på ett bra sätt i slutändan. Malin är kunnig trevlig och har ett bra bemötande.

Zeray O
Bro

Hon är en väldigt snäll och uppriktig person. Han svarade och förklarade alla våra frågor.

Bartlomiej W
Bro

Fantastik mäklare och jättesnäll som person.

Weronika W
Bro

Redan vid första samtalet kändes det bra att välja Malin . Hon är proffesionell och vet vad hon gör . Vi är super nöjda med valet och kommer att fortsätta välja henne i framtiden !

Paz G
Bro - Gamla Bro

jag har bara gott att säga om Malin Larsson Jag har haft många mäklare under mitt livs gång men Malin är enastående skicklig mäklare hon är pålitlig trevlig mycket mån om sina kunder Vi gav henne uppdrag att sälja våran stora villa o vi blev bägge min man o jag super nöjda . När jag insåg hur skicklig hon är som mäklare köpte sv henne min nya bostad o allt blev perfekt jag behövde aldrig bli otryggt eller ängsligt att det skulle bli något problem Har fått hjälp av henne från början tills slut o därför gav henne uppdrag...

Sara H
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Finnsta

Vi gjorde vårt första köp nånsin med Malin och det är vi tacksamma för. Malin är proffsig, entusiastisk och riktigt trygg att göra husköp med. Hon var alltid tillgänglig för alla frågor och det kändes som att hon hade båda parters bästa i fokus alltid. Fanns det fler stjärnor skulle hon få dem! ⭐️

Daniel S

Otroligt tryggt och professionellt att ha Malin med sig under en svår tid när vi skulle sälja min mammas lägenhet efter att hon gick bort. Malin har koll på allt och löser allt som dyker upp längs vägen från början till slut. Tack Malin för allt!

Malin L gillar detta