Malin Larsson

Malin Larsson

Malin Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Malin Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Malin Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Larsson har haft 42 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 84 Läs vad Malin Larsson

• sålde sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Malin. Vi har känt oss trygga med att ha försäljningen av huset i hennes händer. Tyvärr har det varit en jobbig period i samhället med ökande räntor, el och matpriser, vilket gjort att husmarknaden fått en nedgående trend. Malin har dock gett det lilla extra hela tiden för att se till att hitta rätt köpare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi är toppennöjda med att få ha Malin som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig, bra bemötande. Kunnig inom sitt område och hade svar på samtliga frågor.

Svarade otroligt snabbt och tydligt vid frågor.

Enkel och smidigt att få hela bostadsaffären klar fort.

Visade intresse för en som köpare och lyssnade önskemål och "krav"
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Kungsängen Centrum
    2022-10-27 Verifierad kund
    Malin är väldigt hjälpsam och vill alltid kundens bästa. Hon är villig att jobba hårt för sin sak och hjälper kunden på bästa sätt. Malin bemöter också kunden på ett väldigt trevligt sätt och hittar alltid de bästa lösningarna på snedsteg som kan uppstå på vägen.
    • Kungsängen Centrum
    2022-10-27 Verifierad kund
    Malin är en jätte bra o trevlig mäklare. Hon hjälpsam, lyssnar o tar emot kundensförslag på ett väldigt bra sätt. Tillåt kunden vara delaktig i sitt ärande. Hon säger vad hon tycker och lämna kunden bestämmer. Hon är väldigt duktig på att hantera stress situationer när det behövs.
    Jag rekommenderar henne till andra som vill sälja eller köpa en ny bostad.
    • Kungsängen - Brunna
    2022-10-16 Verifierad kund
    Malin är trevlig, omtänksam och har ställt upp hela tiden, även på semester och sena kvällar.
    Har även hjälpt mig med andra viktiga kontakter.
    En mycket seriös säljare som jag varmt rekommenderar.
    • Bro - Håbo-tibble
    2022-09-18 Verifierad kund
    Malin är jättetrevlig och ett bra bemötande. Och hon hjälper med alla papper hon är riktigt riktigt bra en toppentjej 😃👍🏻
    • Kungsängen - Brunna
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra bemötande rakt in på saken
    • Kungsängen - Tibble
    2022-08-31 Verifierad kund
    Nu är ju inte affären avslutad så jag tycker det är lite tidigt för denna frågeenkät.

Så här långt i affären har Malin agerat mycket professionellt och gett ett gott intryck i kundkontakten.

Malin känns erfaren och inger förtroende.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Kompetent, lösningsfokuserad och kommunikativ.