Vala Theander

Vala Theander

Vala Theander är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Vala Theander har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Vala Theander har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 141 omdömen med ett betyg på 4.9. Vala Theander har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

141 omdömen om Vala Theander

Sedan starten hos Reco 2019
Naseer U
Sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Centrum

Jättetrevligt person alltid med fullt energi förväntningar var att få ett bra pris och det gjorde han! I helhet Jag är nöjd och glad!

Maryam Z
Kungsängen - Sylta

Vala höll oss ständigt uppdaterade och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor. Det gav oss en känsla av trygghet och förtroende. Han hade en djup förståelse för den lokala fastighetsmarknaden och kunde ge oss värdefulla insikter om prissättning och strategi. Han är en duktig och engagerade mäklare. Alla dokument och kontrakt hanterades smidigt och korrekt. Vi kände oss trygga i att allt var I goda händer. Jag och min familj är mycket nöjda med Vala och skulle definitivt anlita honom igen. Tack för allt!

Soheil Esmaeil Z
Kungsängen - Sylta

I en tid där fastighetsmarknaden har haft en uppförsbacke, försäljning av ett stort hus som vårt i en högre prisklass i ett område som Kungsängen var inte en match för vilken mäklare som helst. Den tidigare anlitade mäklaren var ett tydligt bevis på detta. Här krävdes någon som kunde skapa förtroende hos oss, skapa ro, visa empati och sympati för vår situation, sprida glädje och hopp hos oss vid varje kontakt, jobba systematiskt och metodiskt, känna marknaden väl, vara genuint engagerad i hela processen, vara en riktig...

Marianne J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Kungsängen - Tibble

Ett proffs! Hjälpsam, serviceminded och alltid med fokus på en bra affär och positiv upplevelse för såväl köpare som säljare. Att köpa bostad med Vala som mäklare har känns väldigt tryggt!

Feroz A
Kungsängen - Tibble

Vala är exceptionellt kompetent och duktig, samt väldigt informativ så man känner sig delaktigt genom försäljningens gång :)

Simon M
Bro - Mälarstad

Jag vet inte vart jag ska börja men Vala har varit helt underbar. En otroligt duktig mäklare som kan sin bransch. Han höll mig uppdaterad konstant och kämpade under hela processen tills han lyckades hitta rätt köpare till mitt hus. En mäklare som bryr sig om kunden och gör allt i sin makt för att lyckas och göra så bra som möjligt ifrån sig. Trots svårigheter som kan uppstå på grund av marknaden så gav han aldrig upp och kämpade in till det sista. Jag rekommenderar honom till alla som går i säljtankar då jag kan garantera...

Essi A
Kungsängen - Brunna

Effektiv, lätt att ha att göra med och väldigt bra!

Zahra R
Köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
Bro - Mälarstad

Han är väldigt trevligt person samt väldigt duktig på sitt arbete.

Christoffer A

Trevlig, snabb, hjälpsam och vi fick ett bra förtroende för honom. Vi tyckte att han var väldigt lättsam att ha att göra med, på en nivå som inte alla mäklare når upp till. Detta gjorde vårt husköp lättare för oss. Han har den attityden, samarbetsviljan och vänligheten som man vill se i en mäklare samtidigt som man också känner en tillit till honom som person. Vi rekommenderar Vala starkt!

Vala T gillar detta
Anne-Catherine L
Bro - Centrum

Han är vänlig engagerad saklig och lätt att bli bekant med. Förklarar bra och påläst. Hjälpsam.