Alexander Gergils

Alexander Gergils

Alexander Gergils är mäklare på Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander Gergils har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Alexander Gergils har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 395 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Gergils har haft 65 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

395 omdömen om Alexander Gergils

Sedan starten hos Reco 2014
Tahir P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Kungshamn

Han är helt öppen menisken och vill hjälpa alltid om han kan. Jag rekommenderar varmt honom till dom andra som behöver hjälp!

Eva J
Kungshamn

Hög tillgänglighet, ringde alltid tillbaka. Gav bra tips och råd. Lotsade oss genom hela processen. En mäklare jag har fullt förtroende för.

Robert Benny L
Sålde en tomt med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Alexander är kan området och dess fastigheter väldigt väl och är oerhört hjälpsam med allt kring fastighetsaffären. Vi är mycket nöjda och har både köpt och sålt genom honom.

Emil I
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Professionell och erfaren är orden man kan sammanfatta Alexander med. Med sin lättsamhet och självsäkerhet tog han oss igenom våran husförsäljning.

Anders P
Kungshamn

Köpte en lägenhet av Alexander. Han var professionell och bar under hela processen. Tog hand om alla frågor i samband med köpet.

Tina S
Hunnebostrand

Snabba svar på frågor. Allt blir korrekt hanterat. Hjälpsam. Lever helt klart upp till de förväntningar som jag har på en mäklare!

Fredrik Per-Olof H
Hunnebostrand

Mycket professionell i sitt bedömande och kunnande om marknaden. Väldigt nöjd med Alexanders upplägg av försäljningen.

Johanna Margareta H
Hunnebostrand

Mycket fint bemötande. Saklig, kompetent och lyhörd. Vi är jätte nöjda med processen kring vår försäljning av vårt fritidshus.

Per O
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Rak, saklig, kompetent och trevlig.

Joakim Q
Kungshamn

Enkelt och lätt att göra affär