Fastighetsbyrån Kungsholmen

• BadgeElevenYears
2 002
Llama 08-653 78 00 Compartir

About company

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27. Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom...

2002 omdömen om Fastighetsbyrån Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2002 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Robert G
Compró su apartamento con ayuda de Patrik Fischer parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Skarp mäklare som ville säkerställa att alla parter var nöjda med transaktionen.

Elin R
Vendió su apartamento con ayuda de Jonna Sarstedt parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Jonna hjälpte mig att snabbt sälja min lägenhet i Fredhäll och slutpriset blev (trots en svajig marknad) högre än jag förväntade mig! Jonna är mycket lugn, professionell, kunnig, flexibel och lyhörd vilket gör att man som säljare känner sig mycket trygg genom hela säljprocessen. Jonna är helt klart den bästa mäklaren på Kungsholmen!

Shamil I
Vendió su apartamento con ayuda de Laziz Khalmatov parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Nedre Kungsholmen

Super nöjd med Laziz dom mäklare! Laziz är kunnig, går extra milen för sina kunder.

Andrea L
Compró su apartamento con ayuda de Sandra Eriksson parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Lättillgänglig, seriös, personlig och noggrann. Allt man vill ha av en mäklare

Svar från Sandra Eriksson

Tack Andrea :) Ni kommer trivas så bra i er nya lägenhet!

Shirley Xueli H
Kungsholmen

Jag hade nöjet att arbeta med Patrik Fischer under min lägenhetssökning. Han var otroligt responsiv och hanterade snabbt alla mina frågor och bekymmer när som helst på dagen. Patrik visade också omfattande kunskap om marknaden och gjorde det som kunde ha varit en överväldigande upplevelse smidig och stressfri. Särskilt uppskattat var att Patrik självmant kontaktade oss med en perfekt lägenhetsrekommendation efter kontakt med andra mäklare från samma byrå, vilket sparade oss mycket tid och pengar. Jag rekommenderar starkt...

Anton S
Thorildsplan

Laziz var driven och visade stort engagemang. Jag kände mig trygg genom hela processen.

Emma W
Vendió su apartamento con ayuda de Julia Gustafsson parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fridhemsplan

Julia jobbar väldigt proffesionellt, lugn och glad. Lätt att få tag i under dagen, svarade snabbt

Svar från Julia Gustafsson

Tack Emma för ett fint samarbete och för din rekommendation! :)

Stefan R
Kungsholmen

Patrik var kvick och korrekt gällande återkastning av svar och var lika så aktiv under budgivningen. Under visningen gav Patrik oss utrymmer för att själva gå runt och känna av lägenheten.

Sebastian H
Hornsbergs Strand

Engagerad och väldigt kompetent

Ivana H
Compró su apartamento con ayuda de Julia Gustafsson parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

professionell och trevlig mäklare, fick mycket bra bemötande och hjälp

Svar från Julia Gustafsson

Tack snälla Ivana! :) glad att höra!

Martin P
Compró su apartamento con ayuda de Laziz Khalmatov parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmstorg

Upplevde Laziz som en duktig, ambitiös och ärlig mäklare. Laziz besvarade alla mina frågor och ledde mig genom hela processen på ett tryggt sätt. Har inga negativa kommentarer alls.

Robert H
Kungsholmen

Supertrevlig och lätt att jobba med. Affären gick smidigt tack vare Julias hårda jobb

Svar från Julia Gustafsson

Tack Robert, det gör mig glad att höra! :)

Jonathan G
Compró su apartamento con ayuda de

Bra bemötande och dialog kring affären. Det hela gick snabbt men Natalie var flexibel och såg till att det blev en smidig process.

Bojan I

Great communication and very transparent! We told her about our concerns in the beginning and she made sure that we understood everything about the process since the very beginning. Highly recommend!

Svar från Sandra Eriksson

Thank You so much Bojan :) You and Marija has bought a wonderful apartment and I´m sure you will enjoy it so much when you move in! See you again soon!

Tanja S
Compró su apartamento con ayuda de Nicole Åman parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Nicole är mycket professionell och supertrevlig, tydlig och vänlig på visningen och inte för "påträngande", varken under eller efter visning. Alltid tillgänglig och bra på att vägleda under bostadsköpet, tydligt att hon ser till att beakta både säljarens och köparens intressen. En toppen erfarenhet!

Svar från Nicole Åman

Stort tack Tanja för din fina rekommendation. Vad glad jag blir av att läsa hur du upplever mig som mäklare. Vi ses igen på tillträdet av den pärla du just köpt!

Othilia N
Vendió su apartamento con ayuda de Nicole Åman parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Fredhäll

Nicole har varit väldigt närvarande och driven i vår bostadsförsäljning, vi är jättenöjda!

Svar från Nicole Åman

Åh taaaack så mycket för rekommendationen Othilia! Så glad jag blir att ni är nöjda!

Harriet W
Vendió su apartamento con ayuda de Michael Forsberg parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Thorildsplan

Vi är mycket nöjda med vår mäklare Michael Forsberg, som var mycket tydlig, med allt vi ville ha reda på. Han har varit hjälpsam med allt och har varit lätt att få tag i, då det gällde ev oklarheter. Har ett trevligt och förtroendeingivande sätt! Vi har verkligen blivit väl bemötta av honom och rekommenderar honom gärna till andra!

Maria M
Compró su apartamento con ayuda de Michael Forsberg parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Thorildsplan

Han var enkel att arbeta med och väldigt flexibel och lösningsorienterad

Stefan W
Fridhemsplan

Klartänkt med att specialdekorera lägenheten. Lär ha ökat köpintresse och budgivning...

Johanna B
Fredhäll

Natalie är proffsig, snabb, trevlig och empatisk! En toppen mäklare

Sebastian H
Compró su apartamento con ayuda de
Fredhäll

Kunnig, engagerad, stöttande och proffsig.

Alice N
Nedre Kungsholmen

Nicole hade ett proffsigt och bra bemötande. Hon va ärlig med va hon tyckte hela tiden och jobbade för att hjälpa oss med allt vi behövde och ta reda på den info vi behövde.

Svar från Nicole Åman

Varmt tack igen Alice för att ni gav ert förtroende till mig! Hoppas att vi kan hitta något fint ni kan köpa snart också.

Frida L
Nedre Kungsholmen

Bra engagemang, trevlig och professionell. Vi är jättenöjda och försäljningen gick väldigt smidigt!

Svar från Nicole Åman

Tack för rekommendationen Frida! Så roligt att vi lyckades sälja lägenheten så smidigt via På gång. Hör av er om jag kan hjälpa er i husletandet när ni går på visningar!

Thomas Erik W
Fridhemsplan

Natalie visade sig vara väldigt kunnig och insatt i det som lockar köpare. Hon är expert på Kungsholmen och det visade sig i slutpriset. I övrigt är hon väldigt lätt att ha att göra med och finns tillgänglig så fort man undrar något. En riktigt bra och pålitlig mäklare helt enkelt!

Ida K
Kungsholmstorg

Laziz är super duktig! Rekommenderar verkligen!

Alba M
Thorildsplan

Andra gången vi väljer Laziz som mäklare och vi är supernöjda! Smidig och trygg process från början till slut!

Siri J
Nedre Kungsholmen

Nicole är en jättebra mäklare, hon är snabb och effektiv, pro-aktiv med prospekt och duktig på att hitta rätt känsla. Hon förutstpår vad köpare eventuellt kommer att fråga och har svar på de frågorna innan annons och visning.

Svar från Nicole Åman

Tack Siri för din rekommendation! Uppskattar verkligen att du tagit dig tiden att skriva några rader om mig.

Ninni P
Kungsholmen

Bästa mäklare man kan få Trevlig och pålitlig och oerhört hjälpsam

Marie F
Fridhemsplan

Mycket trevlig och professionell. Hög kännedom om marknadsläget och processen.i helhet. Stort engagemang och en regelbunden återkoppling gav trygghet och förtroende - både för säljare och köpare. Mycket nöjd.

Setna K
Vendió su apartamento con ayuda de Patrik Fischer parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Patrik levererade enastående service, vilket resulterade i att min lägenhet såldes underhand inom tre veckor genom en smidig och problemfri process. Vi är så nöjda och rekommenderar starkt till alla som söker en trevlig, professionell och pålitlig mäklare!

Rasha M
Fridhemsplan

Vi anlitade Patrik för försäljning av vår bostad under den tuffaste bostadsmarknaden sedan 90-talet. Under denna period, var det viktigt för oss att ha en transparent och innovativ mäklare. Patrik förberedde oss tidigt på att det skulle ta tid pga läget, och var under hela tiden väldigt ärlig och rak: det var otroligt uppskattat, då många mäklare gärna lovar högt och håller lågt. Under tidens gång var Patrik även innovativ och provade olika tillvägagångssätt när något inte gav det resultat vi önskade. Han var alltid tillgänglig och fick en att känna sig trygg. Vi kan varmt rekommendera Patrik.

Felix N
Kungsholmen

Patrik har under vår köpprocess varit proffsig och transparent från första dialog. Guidade oss som köpare i processen på ett mycket uppskattat sätt.

Ulrika H
Nedre Kungsholmen

Det blev en snabb, enkel och superbra affär! Vi är mycket nöjda med Michael och kan varmt rekommendera honom!

Viktoria W
Nedre Kungsholmen

Vi är så glada att vi valde Nicole som mäklare till försäljningen av vår lägenhet! Driven, engagerad och jobbade hårt för att säkra rätt köpare och det bästa möjliga priset för vår lägenhet. Nicole höll oss bra uppdaterade och vi kände hela tiden att försäljningen var i trygga händer. Rekommenderar varmt Nicole till alla som ska sälja eller köpa på Kungsholmen!

Svar från Nicole Åman

Tack snälla Viktoria för att jag fick förtroendet att få förmedla er pärla till lägenhet! Ser fram emot att fortsätta samarbeta med er även framöver. Kram!

Sanna S
Fridhemsplan

Jag är är väldigt nöjd med Nicole! Hon levde upp till alla förväntningar, fick till priset jag hade tänkt mig och skötte hela affären väldigt smidigt från början till slut. Nicole är väldigt trevlig, lyhörd och professionell. Kan rekommendera henne till alla som söker mäklare på Kungsholmen!

Svar från Nicole Åman

Åh tack snälla Sanna för att du tagit dig tid att rekommendera mig! Så roligt att lyckas förmedla din lägenhet så snabbt och smidigt via På gång!

Linnéa S
Kristineberg

Nicole var supertrevlig, tillmötesgående och flexibel under hela köpprocessen. Kände mig väldigt trygg med henne då hon var så hjälpsam och sympatisk. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Nicole Åman

Varmt tack Linnéa för din fina rekommendation! Så glad att många upplever mig som sympatisk och känner trygghet i en så stor affär. Ses snart igen!

Rebecca K
Nedre Kungsholmen

Mycket hjälpsam i processen med att köpa lägenhet. Kändes verkligen som att hon gjorde allt för att vi skulle kunna köpa vår drömlägenhet på ett snabbt och smidigt sätt! Rekommenderar.

Svar från Nicole Åman

Tack sååå mycket Rebecca för att ni tagit er tiden att rekommendera mig. Alltid lika roligt att få förmedla drömlägenheter till er köpare! Säljarna är minst lika glada att det blev ni som köpare som uppskattar den stora renovering de gjort. Ses om ett tag igen!

Maximilian T
Fredhäll

Var hur smidigt som helst med Nicole och lyckades med en snabb affär. Väldigt professionell och trevlig. Tack återigen!

Svar från Nicole Åman

Tack tack tack Maximilian för att du tagit dig tid att rekommendera mig. Så roligt att få förmedla den här pärlan till dig! Tror att det kommer bli kanon för dig. Ses snart igen!

Robert A
Compró su apartamento con ayuda de Oskar Martinsson parte de Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fantastiskt trevlig och snabb på att svara!

Bertil H
Kristineberg

Professionell, förmedlade känslan av tryggt stöd inför och under processen. Sympatiskt uppträdande.

Svar från Nicole Åman

Varmt tack för dina fina ord Bertil, jag uppskattar dem väldigt mycket! Nu ser vi fram emot att du ska få flytta in i dítt nya hem! Ses om några veckor.

Lill-Karine N
Fridhemsplan

Hyggelig og kunnskapsrik megler. Vi fikk all den hjelp vi behøvde.

Kent B
Fridhemsplan

Sakkunnig, trovärdig. Mycket tillgänglig och tillräckligt säker och erfaren för att kunna ge det extra i personlig kontakt. Mån om en för alla parter bra och hållbar affär vilket är ett adelsmärke. Komma till avslut är en sak men det skall vara bra efteråt och över tid. Jag fick därför stort förtroende för Patrik. Högsta betyg.

Therese B
Kungsholmen

Patrik var den mäklare som var med när jag köpte lägenheten, och då mitt intryck redan var gott då, kändes det naturligt att ta kontakt igen när jag själv skulle sälja. Patrik har varit ett mycket bra stöd som mäklare under hela försäljningsprocessen, han har gett bra information för hur processen går till, satt rimliga förväntningar för hur köp/sälj- marknaden ser ut just nu, samt hanterat dialogen mellan mig och köparen på ett givande sätt. Tack Patrik. Mvh, Therese, Wargen 5B.

Ewa S
Kungsholmen

Trevligt och engagerade bemötande, bra upplägg av försäljningen Varje vecka en uppdatering av försäljningen och marknaden Mycket nöjd och kan rekommendera mäklare Patrik Fisher .

Valeria S
Kungsholmen

Patrik är riktigt professionell. Snabb, tidigt och ett öga för detalj. Vi är väldigt nöjda.

Peder K
Fredhäll

Patrik har skött detta på ett mycket profsigt sätt. Smidig,trevlig,kunnig o snabbfotad är fina egenskaper Patrik besitter. Vi är så nöjda. Njut Dagen! Peder

Sara A
Fredhäll

Patrik har ger ett professionellt och erfaret intryck. Jag har inget annat än de varmaste rekommendationer att ge. Har både köpt av och sålt med Patrik. Allt har gått smidigt och efter att ha litat på hans omdöme blev också utfallet toppen!

Tom K
Kungsholmen

Snabb, effektiv och ett öga för detalj

Jennifer S
Thorildsplan

Patrik visade återigen att han har stor erfarenhet av yrket och överraskade med att få min lägenheten såld väldigt snabbt till mina önskemål och på ett smidigt vis. Professionell, trevlig och kunnig!

Rudy B
Kungsholmen

The Maklare was very responsive, he adapted to our needs to accommodate private visiting. And helped us to buy the apartment fast, with good communication and transparent process. Was a very good experience I strongly raccomand Patrick.