Anna Eriksson Hylander är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

Anna Eriksson Hylander har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Anna Eriksson Hylander har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Eriksson Hylander har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 42 Läs vad Anna Eriksson Hylander

• köpte en tomt med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • Ljusdal
    2022-09-28 Verifierad kund
    Allt gick bra. Hon hjälpar bra vid frågor osv
    Tack Maria! Ska bli roligt att se vad ni har för planer i framtiden med fastigheten ni köpt! Lycka till. Anna Eriksson Hylander
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2022-08-24 Verifierad kund
    Vi hade mycket trevliga möten visade stor förståelse för min livssituation. Anna var mycket engagerad och ville veta allt om fastigheten, fick ett stort förtroende och en trygghet i den kommande försäljningen. Jag och mina barn är väldigt nöjda och lättade över den lösning som blev.
    Stort Stort Tack!
    Tack snälla Roland. En ära att få förmedla en sån pärla!! Det har verkligen varit ett trivsamt samarbete och jag önskar dig lycka till i ditt nya boende. Stort tack Anna Eriksson Hylander
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    • Ljusdal
    2022-08-23 Verifierad kund
    Anna är jättefin och serviceinriktad. Dock har säljaren inte uppfyllt sin del av avtalet, och jag hade förväntat mig mer hjälp för att få kompensation.
    Tack Åsa, jag hoppas trots detta att ni ska trivas här, önskar er all lycka till. Anna Eriksson Hylander
    2022-08-23 Verifierad kund
    Anna är glad och positiv, men alltid rak och ärlig. Underhåller med tips och information under hela processen. Vi är jätte nöjda
    Tack för det och tack för fint samarbete. Hoppas ni hann iordning och trivs i ert nya. Anna Eriksson Hylander
    2022-08-18 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och personligt bemötande.
    Det är första gången vi ska köpa hus och förväntade oss att bara få gå runt och kolla själv, men vi fick en bra genomgång av huset, även efter den väl genomförd genomgång fick vi gå runt och kolla på huset själva.

Överlag så var Anna jättetrevlig, snäll och väldigt förstående att det var vårt första hus. 10 av 10 poäng.
    Tack Simon för fina ord, inte bara att köpa sitt första hus. Lycka till. Anna Eriksson Hylander
    Professionellt
    Vi har fått god hjälp med allt och känt oss trygga med hus affärerna
    Över förväntan
    Vad härligt att höra. Tusen tack för fina rekommendationer. Anna Eriksson Hylander
    2022-08-18 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och bra bemötande. Omhändertagande och väldigt hjälpsam. 10 av 10 👏🏻
    Tack Sanna! Vilket fint hus ni fått! Lycka till Anna Eriksson Hylander
    Professionellt
    Vi har fått all hjälp
    Mycket över förväntan
    Tack för fin rekommendation. Här var det verkligen rätt köpare på rätt hus! Stort lycka till Anna Eriksson Hylander
    • Järvsö
    2022-07-31 Verifierad kund
    Anna har uppfattats som förtroendeingivande, påläst och kompetent. Hon har varit tillgänglig under hela processen i stort som smått. Väldigt behaglig och trevlig att samarbeta med. Säljer vi vår fastighet kommer vi garanterat vilja anlita Anna.
    Tack Cecilia det har varit mitt nöje. Hoppas ni kommer trivas och att det flyttar dit några höns :)
    Lycka till.
    • Järvsö
    2022-07-18 Verifierad kund
    Anna hanterade hela affären på ett mycket proffsigt sätt, kan varmt rekommendera henne som mäklare! :)
    Tack så mycket Patrik, det var fint att höra! Tack för rekommendation. Anna Eriksson Hylander