Anna Eriksson Hylander

Anna Eriksson Hylander

Anna Eriksson Hylander är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

Anna Eriksson Hylander har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Anna Eriksson Hylander har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Anna Eriksson Hylander har haft 3 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-08

Läs vad 6 Läs vad Anna Eriksson Hylander

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-09-22
    Anna skötte min husaffär på bästa sätt. Hon var noggrann, mån om mig som säljare, kollade fakta m mig när köpare hade frågor osv.
    Hon tog sig tid att förklara alla papper både vid kontraktsskrivning och överlämning, och allt kändes väldigt bra hanterat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-09-21
    Blev bemött på ett bra och trevligt sätt och är väldigt nöjd.
    • Järvsö
    2021-09-14
    Vid första samtalet som jag ringde fick jag direkt ett vänligt proffsigt och korrekt bemötande av Anna.
    Vi hade inga förväntningar, annat än att hoppas få hjälp med försäljning av vårt fritidshus. Som jag skrev först, så kändes det direkt att vi ville anlita Anna.
    Vi vill ge absolut högsta betyg till Anna,
    hela vägen med tips och förklaring inför visning och kontraktsskrivning.
    Vänliga hälsningar Maiken Örmén
    Tack till er för fina ord och ett trevligt samarbete. Önskar er allt gott! Anna Eriksson Hylander
    2021-09-08
    Anna är väldigt engagerad och gör sig tillgänglig vilken gör att man känner sig uppskattad som kund. Trevlig med vettiga åsikter.
    Tack så mycket Britt. Hoppas du ska trivas i ditt nya! Anna Eriksson Hylander
    2021-09-08
    Mycket proffsig och tillmötesgående.
    Såg till att många kom på visningen. Hörde av sig ofta och informerade läget. Mycket bra jobb!
    Tack så mycket Silvije, det var mitt nöje! Anna Eriksson Hylander
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Eriksson Hylander en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-09-06
    Mycket bra bemötande. Hon var korrekt bra info. Har bara gott att säga om Anna.en fantastisk kvinna. Mvh Tord
    Tack Tord för fina ord. Lycka till Anna Eriksson Hylander