Jonas Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2002-08-01
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 66 Läs vad Jonas Eriksson

• Roland H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-08-05

Ljusdal
    Har köpt ett hus via Fastighetsbyrån. Tryggt och kompetent bemötande under hela processen, tydliga förklaringar till alla papper som krävde underskrift. Kunde ha varit mer proaktiv under visningen men mycket förtroendeingivande när affären skulle göras klar. Läs mer
  • Sigge K köpte en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-08-02

Klockren affär, klart och väldigt tydligt
    Väldigt enkelt ! Läs mer
  • Hanna F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-07-26

Köpt ett litet hus, bra bemötande, enkelt och smidigt handhavande och tydliga instruktioner från Jonas. Läs mer
  • Percy Ivar J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-07-20

Ljusdal
    Jonas har förmodligen benkoll på marknaden i Ljusdal. Därför var valet av mäklare lätt.
    Vi är helt nöjda med hans jobb👍🏻 Läs mer
  • Joakim B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-07-13

Vi är så otroligt nöjda med Jonas Eriksson. Långt innan vi flyttade till Järvsö har han varit mycket hjälpsam och hela tiden haft våra intressen i fokus. Under hela processen med bostadsaffären har vi känt oss trygga och fått den info vi efterfrågat. Vi kan varmt rekommendera Jonas! Med vänlig hälsning Joakim Berndes Läs mer
    2020-07-13 Jonas E svarar Joakim B
    Tack! Riktigt roligt att ni äntligen hittat ert drömställe. Vi ses! /Jonas
  • Torbjörn B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-06-07

Raka och ärliga svar på frågor och bra handläggning av alla papper och lösning på Corona-problemet. Vi skrev på avstånd med hjälp av våra bankeraaaaaaaaaaaaaaaa1 Läs mer
  • Roger N sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-05-25

Väldigt duktig och en seriös mäklare och ett bra bemötande när mitt hus såldes. Läs mer
  • Olle S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-05-08

Köpt villa. Bra förmedlare mellan oss och säljaren. Läs mer
  • Märta Ellinor F sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-04-07

Sålt mitt föräldrahem i Ramsjö ärende gick bra utan svårigheter och allt till belåtenhet. Ett minus är att ingen visning av husen sker i Ramsjö. . Läs mer
  • Per Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-02-07

Sålt villa i kläppa. Bra bemötande trevlig. Gick fort att sälja. Vi är nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ljusdal

Robert Danhard-Rundquist