Jonas Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 57 Läs vad Jonas Eriksson

• Per Stefan S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2020-02-07

Sålt villa i kläppa. Bra bemötande trevlig. Gick fort att sälja. Vi är nöjda. Läs mer
  • Anna Å köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-11-30

Järvsö
    Jag upplevde ett proffesionellt bemötande där mäklaren var kunnig och jag kände mig trygg under hela affären av vår nu sommarbostad. Allt gick mycket smidigt. Läs mer
  • Franziska D köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-11-06

Köpte hus tillsammans med min sambo. Det gick väldigt fort och smidigt. Läs mer
  • Christina R köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-10-16

Vi, jag, min man och vår son har köpt Ygsbo 2:27.
    Vi är noviser i att köpa fastigheter ochoch bor i Stockholm så det tryggt att vi fick bra hjälp och handledning av Jonas Eriksson.
    Vi kan rekommendera Jonas som mäklare Läs mer
  • Rolf Axel M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-10-10

Allt har fungerat bra. Återrapporteringen har varit bra. Läs mer
    2019-10-10 Jonas E svarar Rolf Axel M
    Tack detsamma. Trevligt att höras:)
  • Marie E
    Marie E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-10-07

Trevligt bemötande och bra hantering av försäljningen av vårat hus. Blev en snabb och smidig affär. Mycket nöjda! 🙂👍 Läs mer
  • Lars-Åke H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-09-30

Rakt på sak, inga onödiga krusiduller. Läs mer
  • Mattias L skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-09-12

Sylvass mäklare med det lilla extra. visning idag, kontraktskrivning imorgon.
    Trevlig, alltid tillhands och ser till allas bästa för en trygg och smidig affär! Läs mer
    2019-10-01 Jonas E svarar Mattias L
    Tack, tack, värmande ord! Jag uppskattar ärligheten.
    Jonas E gillar detta
  • Stig Erik J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-08-31

sålt villa funkat bra. alltid svarat i telefon, även kvällstid. Läs mer
    Jonas E gillar detta
  • Anne-Christine Z köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-08-05

Vi var uppe i Järvsö för att gå på visning av ett hus. Detta passade oss inte men samtidigt dök det upp några intressanta objekt. Jonas var snäll och ordnade så att vi kunde titta på dessa trots att det inte var visning ännu. Bussigt. Ett av de husen blev vårt den 30/7.
    All "pappersexercis" har varit smidig, Trots semestertider.
    Bra kontakt och trevligt bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ljusdal

Robert Danhard-Rundquist