Jonas Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Ljusdal

Jonas Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2002-08. Jonas Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.6. Jonas Eriksson har haft 48 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 78 Läs vad Jonas Eriksson

2021-08-30
    Bra och tillmötesgående. Återkom med svar på de frågor vi ställde.
    Tack detsamma! Vilket fint hus ni köpte:) Jonas Eriksson
    2021-08-26
    Allt fungerade fint! Bra jobbat!
    Tackar! Kul att ni hittade ett hus nu. Jonas Eriksson
    2021-07-27
    Väl bemött lite dålig att informera om läget när budgivningen stannade. Vi kontaktade honom.
    Tack för högt betyg! (Budgivningen hade inte stannat helt, väntade på några fler besked och det kan ibland ta tid 😊) Jonas Eriksson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-07-08
    Bra intryck när han kom o värderade.Men sen fick jag ingen info utan bara exet som bor kvar i huset.Dåligt då jag äger halva huset
    Tack för gott intryck!
    Snart dags för tillträde. Jag säkerställer så du får all info så jag ringer och kollar av. Ses!
    Jonas Eriksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-06-11
    Bra mäklare och ny lokal som ligger centralt.
    Tack! Kul att du fick tag i ny bostad. Ha det bra i nya boendet.
    • Färila
    2021-06-03
    Jonas är en mäklare som utförde sitt uppdrag med bravur
    Tack för ett bra betyg. Kul att ni uppskattar den fina gården. Mvh Jonas Jonas Eriksson
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-05-19
    Vi har under våren sålt en villa i Ljusdal, samt en tomt för byggnation av en året runt bostad i Järvsö.

Båda processerna har Jonas skött på ett professionellt sätt.
    Jonas har alltid varit tillgänglig och snabbt löst eventuella problem.
    Båda försäljningarna som Jonas genomfört, har på alla sätt matchat våra förväntningar.
    Tack för fina omdömen. Vi ses igen.
  • Sarah A
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-03-28
    Trevligt bemötande och hjälpsam.
    Tackar, bara kul att hjälpa till.
    2021-03-07
    Proffigt och trevlig bemötande av Jonas. Har kunat svara på alla våra frågor.
    Skulle absolut rekommendera Jonas som mäklare.
    Tack så mycket! Skönt att kunna svara på alla frågor. Mvh Jonas Jonas Eriksson
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal
    2021-03-01
    Tomt i Järvsö.
    Professionellt bemötande av Jonas, helt nöjd på alla sätt och vis.