Mäklare Gävleborg Ljusdal Fastighetsbyrån Ljusdal Jonas Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 47 Läs vad Jonas Eriksson

• Mikael S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-07-17

Vi köpte bostad genom fastighetsbyrån
    Vi är nöjda hur affären genomfördes. Läs mer
  • Ilina S
    Ilina S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-06-19

Sålde bostadsrätt och köpte en villa. Möttes bra och mäklaren levererade bra ifrån sig.
    Allt gick rätt smidigt. Läs mer
  • Bror Stefan N sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-06-12

Vi har sålt en fastighet med lite mark , vi blev bra bemötta o Jonas tog tag i saken på direkten o vi genomförde affären på ett snabbt o bra sätt o en mycket bra kommunikation enl. våra förväntningar!! Läs mer
  • Kanishka S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-06-05

Jag har såld min lägenhet.
    Jonas Eriksson är den duktigaste mäklare i mäklare verksamheten och han jobbar utmärkt. Läs mer
    2019-06-06 Jonas E svarar Kanishka S
    Tack Kanishka för det fina utlåtandet!
  • Pia H
    Pia H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-05-26

När vi kom på visning möttes vi av en mäklare som fanns till hands för frågor och i övrigt lämnade oss ifred. Vid budgivningen var han mycket hjälpsam. Lika så i lotsningen genom all pappers exersis. Ett allt igenom bra och professionellt bemötande. Vi kände oss trygga. Läs mer
    2019-05-27 Jonas E svarar Pia H
    Skönt att höra. Ha det så gott i ert nyinköpta hus!
  • Britt Marie G köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-03-20

Jag har sålt och köpt hus tidigare,med hjälp av Jonas.Nu har jag köpt lägenhet och hoppas snart avsluta min husförsäljning.
    Jag är mycket nöjd med Jonas.
    Han har varit positiv,svarat på alla mina frågor.
    Han har fotat proffsigt,så fina bilder.Han lyssnade även på mina önskemål,han hjälpte mej med "stylingen ".
    Det gick smidigt att få till visningar..Han frågade alltid när/om det passade.Och han var peppande när det kändes trögt...
    Jag rekommenderar varmt Jonas Eriksson och
    Fastighetsbyrån Ljusdal. Läs mer
    2019-04-01 Jonas E svarar Britt Marie G
    Trevliga och positiva ord, tack så mycket!
    Jonas E gillar detta
  • Helena W sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-02-21

Svår att få tag i samt att jag upplevde honom oengagerad. Läs mer
    2019-02-25 Jonas E svarar Helena W
    "I allt det praktiska kring försäljningen är jag väldigt nöjd" har säljaren meddelat oss efter att vi återkopplat. Oklarheter har vi löst. Tack för den snabbaste affären hittills, såld inom 4 dygn till toppnoterad köpeskilling!!
  • Berit E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2019-02-19

Jag har sålt fritidshus och tycker att allt har gått smidigt hittills. Affären slutförs nästa vecka.
    Jonas har varit hjälpsam och svarat på de frågor jag haft. Läs mer
    2019-02-25 Jonas E svarar Berit E
    Trevligt! Tack så mycket! Ses snart när vi gör klart affären.
    Jonas E gillar detta
  • Sten Olav N sålde sin bostad med hjälp av Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2018-12-28

Bra karl!Rak redig ärlig!Svårt att sammanfatta ett omdöme @-Mina förväntningar har i alla fall infunnit sig!Dom där cirklarna gillar jag inte allt för lätt att göra fel! Läs mer
  • Monica Birgitta E skrev om Jonas Eriksson en del av Fastighetsbyrån Ljusdal

2018-10-18

Jonas har hjälpt mig med flera husaffärer, både köpt, sålt och värderat. ALLT till belåtenhet!

Ledande mäklaren i vår kommun, kan jag säga.
    Rekommenderar honom alltid :) Läs mer
    2019-02-25 Jonas E svarar Monica Birgitta E
    Fina ord! Tack för bra affärer!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ljusdal

Jonas Eriksson